H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
Διαβάστηκε 456 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ο τρόπος ζωής στις μέρες μας σε πολλές πόλεις δεν μας επιτρέπει να ήμαστε στο σπίτι την ώρα του μεσημεριανού γεύματος έτσι πρέπει να φροντίζουμε να έχουμε μαζί το γεύμα μας ή το μικρό μας γεύμα έως ότου γυρίσουμε σπίτι για να μην μείνουμε πολλές ώρες χωρίς να έχουμε φάει κάτι που αυτό θα έχει σας συνέπεια να πέφτει ο μεταβολισμός μας και να νοιώθουμε ατονία .

Εμείς σας προτείνουμε τα εύκολα γεύματα που θα μπορούσα να πάρετε μαζί σας!

1η επιλογή : Γιαούρτι με φρούτα στο βαζάκι
Υλικά: Γιαούρτι στραγγιστό 2%,Μήλο,Ακτινίδιο,Φρούτα της επιλογής σας,Νιφάδες βρώμης,Αποξηραμένα βερίκοκα,Γκότζι μπέρις,Σταφίδες,Φιστίκι αιγίνης,Καρύδια,μπορέιτε να προσθέσετε και λίγο μέλι για γεύση

2η επιλογή:3 μεσαία μπιφτέκια με τριμμένο κολοκύθι και ψητά λαχανικά

3η επιλογή: Μακαρονοσαλάτα, πέννες βρασμένες, τοματίνια, κομμένα στα τέσσερα,30γρ φρέσκια μοτσαρέλα, κομμένη σε μικρούς κύβους,3-4 ελιές πράσινες, χωρίς κουκούτσι και κομμένες σε φιλέτα,βασιλικό, φύλλα ρόκας, πέστο βασιλικού,λίγη μαγιονέζα light ,αλάτι

4η επιλογή: Αραβική πίτα με κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, μαρούλι και ψητό κοτόπουλο ή σαντουιτς απο 2 φέρες ψωμί πολύσπορο ,φέτες αβοκάντο , σολομό ή γαλοπούλα και ρόκα.

5η επιλογή :100 γρ. κινόα Κρίνα,100 γρ. μείγμα από φρέσκιες πράσινες σαλάτες,1 αγγούρι σε κυβάκια,1 κόκκινη πιπεριά και 1 πράσινη πιπεριά,100 γρ. ντοματούλες τσέρι,λίγο δυόσμο,1 κουτάλι μουστάρδα του Ντιζόν,2 κουταλιές ελαιόλαδο,1 κουταλιά χυμό λεμονιού,αλάτι κατά την προτίμηση σας(2 ατόμων).

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
Διαβάστηκε 456 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ο τρόπος ζωής στις μέρες μας σε πολλές πόλεις δεν μας επιτρέπει να ήμαστε στο σπίτι την ώρα του μεσημεριανού γεύματος έτσι πρέπει να φροντίζουμε να έχουμε μαζί το γεύμα μας ή το μικρό μας γεύμα έως ότου γυρίσουμε σπίτι για να μην μείνουμε πολλές ώρες χωρίς να έχουμε φάει κάτι που αυτό θα έχει σας συνέπεια να πέφτει ο μεταβολισμός μας και να νοιώθουμε ατονία .

Εμείς σας προτείνουμε τα εύκολα γεύματα που θα μπορούσα να πάρετε μαζί σας!

1η επιλογή : Γιαούρτι με φρούτα στο βαζάκι
Υλικά: Γιαούρτι στραγγιστό 2%,Μήλο,Ακτινίδιο,Φρούτα της επιλογής σας,Νιφάδες βρώμης,Αποξηραμένα βερίκοκα,Γκότζι μπέρις,Σταφίδες,Φιστίκι αιγίνης,Καρύδια,μπορέιτε να προσθέσετε και λίγο μέλι για γεύση

2η επιλογή:3 μεσαία μπιφτέκια με τριμμένο κολοκύθι και ψητά λαχανικά

3η επιλογή: Μακαρονοσαλάτα, πέννες βρασμένες, τοματίνια, κομμένα στα τέσσερα,30γρ φρέσκια μοτσαρέλα, κομμένη σε μικρούς κύβους,3-4 ελιές πράσινες, χωρίς κουκούτσι και κομμένες σε φιλέτα,βασιλικό, φύλλα ρόκας, πέστο βασιλικού,λίγη μαγιονέζα light ,αλάτι

4η επιλογή: Αραβική πίτα με κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, μαρούλι και ψητό κοτόπουλο ή σαντουιτς απο 2 φέρες ψωμί πολύσπορο ,φέτες αβοκάντο , σολομό ή γαλοπούλα και ρόκα.

5η επιλογή :100 γρ. κινόα Κρίνα,100 γρ. μείγμα από φρέσκιες πράσινες σαλάτες,1 αγγούρι σε κυβάκια,1 κόκκινη πιπεριά και 1 πράσινη πιπεριά,100 γρ. ντοματούλες τσέρι,λίγο δυόσμο,1 κουτάλι μουστάρδα του Ντιζόν,2 κουταλιές ελαιόλαδο,1 κουταλιά χυμό λεμονιού,αλάτι κατά την προτίμηση σας(2 ατόμων).
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
Διαβάστηκε 456 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ο τρόπος ζωής στις μέρες μας σε πολλές πόλεις δεν μας επιτρέπει να ήμαστε στο σπίτι την ώρα του μεσημεριανού γεύματος έτσι πρέπει να φροντίζουμε να έχουμε μαζί το γεύμα μας ή το μικρό μας γεύμα έως ότου γυρίσουμε σπίτι για να μην μείνουμε πολλές ώρες χωρίς να έχουμε φάει κάτι που αυτό θα έχει σας συνέπεια να πέφτει ο μεταβολισμός μας και να νοιώθουμε ατονία .

Εμείς σας προτείνουμε τα εύκολα γεύματα που θα μπορούσα να πάρετε μαζί σας!

1η επιλογή : Γιαούρτι με φρούτα στο βαζάκι
Υλικά: Γιαούρτι στραγγιστό 2%,Μήλο,Ακτινίδιο,Φρούτα της επιλογής σας,Νιφάδες βρώμης,Αποξηραμένα βερίκοκα,Γκότζι μπέρις,Σταφίδες,Φιστίκι αιγίνης,Καρύδια,μπορέιτε να προσθέσετε και λίγο μέλι για γεύση

2η επιλογή:3 μεσαία μπιφτέκια με τριμμένο κολοκύθι και ψητά λαχανικά

3η επιλογή: Μακαρονοσαλάτα, πέννες βρασμένες, τοματίνια, κομμένα στα τέσσερα,30γρ φρέσκια μοτσαρέλα, κομμένη σε μικρούς κύβους,3-4 ελιές πράσινες, χωρίς κουκούτσι και κομμένες σε φιλέτα,βασιλικό, φύλλα ρόκας, πέστο βασιλικού,λίγη μαγιονέζα light ,αλάτι

4η επιλογή: Αραβική πίτα με κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, μαρούλι και ψητό κοτόπουλο ή σαντουιτς απο 2 φέρες ψωμί πολύσπορο ,φέτες αβοκάντο , σολομό ή γαλοπούλα και ρόκα.

5η επιλογή :100 γρ. κινόα Κρίνα,100 γρ. μείγμα από φρέσκιες πράσινες σαλάτες,1 αγγούρι σε κυβάκια,1 κόκκινη πιπεριά και 1 πράσινη πιπεριά,100 γρ. ντοματούλες τσέρι,λίγο δυόσμο,1 κουτάλι μουστάρδα του Ντιζόν,2 κουταλιές ελαιόλαδο,1 κουταλιά χυμό λεμονιού,αλάτι κατά την προτίμηση σας(2 ατόμων).
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved