H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
Διαβάστηκε 289 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το αβοκάντο είναι ένας πολύτιμος καρπός ,πλούσιος σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα δηλαδή τα ωφέλημα λιπαρά για την υγεία του οργανισμού μας αλλα και επίσης περιέχει πληθώρα σημαντικών βιταμινών.

-Τα καλά λιπαρά που μας προσφέρει συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς και στην μείωση της υπέρτασης.

-Ρίχνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης , ενώ παράλληλα ενισχύει την καλή χοληστερόλη.

-Περιέχει φολικό οξύ, που είναι χρήσιμο για την αναπαραγωγή των κυττάρων και για την ανάπτυξη ιστών.

-Έχει σημαντικές ποσότητες βιταμίνης Κ , η οποία βοηθάει στην πήξη του αίματος.

-και βιταμίνη Ε , βιταμίνη C που είναι αντιοξειδωτικές και καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

-Επίσης, η κατανάλωση αβοκάντου μας βοηθάει στην καλύτερη διαχείριση του σωματικού μας βάρους και αυτό συμβαίνει διότι μας προσφέρει κορεσμό που είναι σημαντικός αφού αν αισθανόμαστε χορτάτοι αποφεύγουμε το μετέπειτα τσιμπολόγημα !!

Ο θρεπτικός αυτός καρπός μπορεί να ενταχθεί στην διατροφή μας για την υπέροχη γεύση του αλλά και για τις σπουδαίες ιδιότητες του. Μπορούμε να το καταναλώσουμε ωμό εφόσον έχει μαλακώσει και ωριμάσει κατάλληλα. Προσθέστε κομμάτια αβοκάντου σε δροσερές σαλάτες , δημιουργήστε σος από αβοκάντο για να δώσετε νοστιμιά στο ψητό κρέας , σε σαλάτες και σε μακαρονάδες .

Δοκιμάστε :
-φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης ,λεπτές φέτες αβοκάντο, 1 φέτα γαλοπούλα παστράμι ,1 αυγό ποσέ ,αλατοπίπερο και ρόκα
-σαλάτα με βάση μαρούλι -σπανάκι -ρόκα ,γαρίδες ,ντοματίνια,κομματάκια αβοκάντο και ντρέσινκ με λαιμ
-Avocado toast με πολτοποιημένες (ή ψιλοκομμένες) φράουλες, θρυμματισμένο blue cheese και λίγο μέλι
-Smouthie με αβοκάντο .1/2 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου με κακάο ,1 ώριμη μπανάνα , 1/4 αβοκάντο ,1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και μερικά παγάκια στο μπλέντερ

Διάβασε επίσης

  • ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
  • ΠΑΡΑΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΑ !!!
  • ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ !!
  • ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
  • ΤIPS ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !!!
  • ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
Διαβάστηκε 289 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το αβοκάντο είναι ένας πολύτιμος καρπός ,πλούσιος σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα δηλαδή τα ωφέλημα λιπαρά για την υγεία του οργανισμού μας αλλα και επίσης περιέχει πληθώρα σημαντικών βιταμινών.

-Τα καλά λιπαρά που μας προσφέρει συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς και στην μείωση της υπέρτασης.

-Ρίχνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης , ενώ παράλληλα ενισχύει την καλή χοληστερόλη.

-Περιέχει φολικό οξύ, που είναι χρήσιμο για την αναπαραγωγή των κυττάρων και για την ανάπτυξη ιστών.

-Έχει σημαντικές ποσότητες βιταμίνης Κ , η οποία βοηθάει στην πήξη του αίματος.

-και βιταμίνη Ε , βιταμίνη C που είναι αντιοξειδωτικές και καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

-Επίσης, η κατανάλωση αβοκάντου μας βοηθάει στην καλύτερη διαχείριση του σωματικού μας βάρους και αυτό συμβαίνει διότι μας προσφέρει κορεσμό που είναι σημαντικός αφού αν αισθανόμαστε χορτάτοι αποφεύγουμε το μετέπειτα τσιμπολόγημα !!

Ο θρεπτικός αυτός καρπός μπορεί να ενταχθεί στην διατροφή μας για την υπέροχη γεύση του αλλά και για τις σπουδαίες ιδιότητες του. Μπορούμε να το καταναλώσουμε ωμό εφόσον έχει μαλακώσει και ωριμάσει κατάλληλα. Προσθέστε κομμάτια αβοκάντου σε δροσερές σαλάτες , δημιουργήστε σος από αβοκάντο για να δώσετε νοστιμιά στο ψητό κρέας , σε σαλάτες και σε μακαρονάδες .

Δοκιμάστε :
-φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης ,λεπτές φέτες αβοκάντο, 1 φέτα γαλοπούλα παστράμι ,1 αυγό ποσέ ,αλατοπίπερο και ρόκα
-σαλάτα με βάση μαρούλι -σπανάκι -ρόκα ,γαρίδες ,ντοματίνια,κομματάκια αβοκάντο και ντρέσινκ με λαιμ
-Avocado toast με πολτοποιημένες (ή ψιλοκομμένες) φράουλες, θρυμματισμένο blue cheese και λίγο μέλι
-Smouthie με αβοκάντο .1/2 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου με κακάο ,1 ώριμη μπανάνα , 1/4 αβοκάντο ,1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και μερικά παγάκια στο μπλέντερ
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
Διαβάστηκε 289 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το αβοκάντο είναι ένας πολύτιμος καρπός ,πλούσιος σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα δηλαδή τα ωφέλημα λιπαρά για την υγεία του οργανισμού μας αλλα και επίσης περιέχει πληθώρα σημαντικών βιταμινών.

-Τα καλά λιπαρά που μας προσφέρει συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς και στην μείωση της υπέρτασης.

-Ρίχνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης , ενώ παράλληλα ενισχύει την καλή χοληστερόλη.

-Περιέχει φολικό οξύ, που είναι χρήσιμο για την αναπαραγωγή των κυττάρων και για την ανάπτυξη ιστών.

-Έχει σημαντικές ποσότητες βιταμίνης Κ , η οποία βοηθάει στην πήξη του αίματος.

-και βιταμίνη Ε , βιταμίνη C που είναι αντιοξειδωτικές και καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

-Επίσης, η κατανάλωση αβοκάντου μας βοηθάει στην καλύτερη διαχείριση του σωματικού μας βάρους και αυτό συμβαίνει διότι μας προσφέρει κορεσμό που είναι σημαντικός αφού αν αισθανόμαστε χορτάτοι αποφεύγουμε το μετέπειτα τσιμπολόγημα !!

Ο θρεπτικός αυτός καρπός μπορεί να ενταχθεί στην διατροφή μας για την υπέροχη γεύση του αλλά και για τις σπουδαίες ιδιότητες του. Μπορούμε να το καταναλώσουμε ωμό εφόσον έχει μαλακώσει και ωριμάσει κατάλληλα. Προσθέστε κομμάτια αβοκάντου σε δροσερές σαλάτες , δημιουργήστε σος από αβοκάντο για να δώσετε νοστιμιά στο ψητό κρέας , σε σαλάτες και σε μακαρονάδες .

Δοκιμάστε :
-φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης ,λεπτές φέτες αβοκάντο, 1 φέτα γαλοπούλα παστράμι ,1 αυγό ποσέ ,αλατοπίπερο και ρόκα
-σαλάτα με βάση μαρούλι -σπανάκι -ρόκα ,γαρίδες ,ντοματίνια,κομματάκια αβοκάντο και ντρέσινκ με λαιμ
-Avocado toast με πολτοποιημένες (ή ψιλοκομμένες) φράουλες, θρυμματισμένο blue cheese και λίγο μέλι
-Smouthie με αβοκάντο .1/2 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου με κακάο ,1 ώριμη μπανάνα , 1/4 αβοκάντο ,1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και μερικά παγάκια στο μπλέντερ
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved