H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Αδυνατίζω ενώ έχω σύστημα πολυκυστικών ωοθηκών  !!!
Αδυνατίζω ενώ έχω σύστημα πολυκυστικών ωοθηκών !!!
Διαβάστηκε 233 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες(PCOS ) συχνά παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να χάσουν βάρος. Αν και οι γιατροί δεν είναι βέβαιοι τι ακριβώς προκαλεί το σύνδρομο, ωστόσο τα συμπτώματα όπως η αύξηση σωματικού βάρους και η ακμή προκαλούνται από την αυξημένη τεστοστερόνη που παράγεται από τις ωοθήκες .

Ένα από τα συμπτώματα του PCOS είναι η περίσσεια τεστοστερόνης η οποία συνδέεται με την αυξημένη αντίσταση στην ινσουλίνη και η οποία με τη σειρά της είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση λίπους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς .Η παχυσαρκία δεν προκαλεί PCOS στις γυναίκες, αλλά υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο. Η θεωρία είναι ότι η παχυσαρκία συμβάλλει στην αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία ενισχύει τα επίπεδα ανδρογόνων και μπορεί να χειροτερέψει τα συμπτώματα PCOS. Ακόμα και η απώλεια του 5% του σωματικού βάρους έχει αντίκτυπο στο μεταβολικό προφίλ της γυναίκας..

Συμπληρώματα διατροφής με μαγνήσιο, βιταμίνη Β6 ή ψευδάργυρο, που φαίνεται πως μπορεί να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο για την γυναίκα, θα πρέπει να συστήνονται με σωστή αξιολόγηση ιστορικού, συμπτωματολογίας και διατροφικών συνηθειών και πάντα από τον ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο.

Τι να κάνετε :
-Αυξημένη κατανάλωση ψαριών που είναι πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων . Προτιμήστε ψάρια όπως σαρδέλα, γαύρο, βακαλάο. Κατανάλωση 2 φορές την εβδομάδα.
-Να προτιμάτε την κατανάλωση υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και πλούσιοι σε φυτικές ίνες.
-Να γίνεται ίση κατανομή των υδατανθράκων μέσα στην ημέρα αλλά και στα επιμέρους γεύματα.
-Να αποφεύγετε την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης. Είναι σημαντικό να διαβάζετε τις ετικέτες τροφίμων, ώστε να μην αγοράζετε προιόντα που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Προσοχή γιατί πολλές φορές η ζάχαρη αναγράφεται με άλλες ονομασίες όπως σιρόπι γλυκόζης και φρουκτόζης.
-Να περιορίζετε την κατανάλωση τροφίμων που έχουν αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη όπως το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και τα τυποποιημένα προϊόντα, γιατί αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
-Ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχες πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου του αίματος, στη βελτίωση της χρήσης ινσουλίνης και στην ομαλοποίηση των επιπέδων των ορμονών.
-Προσθέστε την άσκηση στην ζωή σας .

Δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα πρότυπο θεραπείας για το σύνδρομο, αλλά η θεραπεία είναι πολύ εξατομικευμένη. Οι γιατροί σήμερα προτείνουν ένα συνδυασμό φαρμακευτικής αγωγής και αλλαγές στον τρόπο ζωής.

Διάβασε επίσης

  • Τα αυγά στην διατροφή σου και Ιδέες για σνακ
  • Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αδυνατίζω ενώ έχω σύστημα πολυκυστικών ωοθηκών  !!!
Αδυνατίζω ενώ έχω σύστημα πολυκυστικών ωοθηκών !!!
Διαβάστηκε 233 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες(PCOS ) συχνά παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να χάσουν βάρος. Αν και οι γιατροί δεν είναι βέβαιοι τι ακριβώς προκαλεί το σύνδρομο, ωστόσο τα συμπτώματα όπως η αύξηση σωματικού βάρους και η ακμή προκαλούνται από την αυξημένη τεστοστερόνη που παράγεται από τις ωοθήκες .

Ένα από τα συμπτώματα του PCOS είναι η περίσσεια τεστοστερόνης η οποία συνδέεται με την αυξημένη αντίσταση στην ινσουλίνη και η οποία με τη σειρά της είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση λίπους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς .Η παχυσαρκία δεν προκαλεί PCOS στις γυναίκες, αλλά υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο. Η θεωρία είναι ότι η παχυσαρκία συμβάλλει στην αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία ενισχύει τα επίπεδα ανδρογόνων και μπορεί να χειροτερέψει τα συμπτώματα PCOS. Ακόμα και η απώλεια του 5% του σωματικού βάρους έχει αντίκτυπο στο μεταβολικό προφίλ της γυναίκας..

Συμπληρώματα διατροφής με μαγνήσιο, βιταμίνη Β6 ή ψευδάργυρο, που φαίνεται πως μπορεί να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο για την γυναίκα, θα πρέπει να συστήνονται με σωστή αξιολόγηση ιστορικού, συμπτωματολογίας και διατροφικών συνηθειών και πάντα από τον ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο.

Τι να κάνετε :
-Αυξημένη κατανάλωση ψαριών που είναι πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων . Προτιμήστε ψάρια όπως σαρδέλα, γαύρο, βακαλάο. Κατανάλωση 2 φορές την εβδομάδα.
-Να προτιμάτε την κατανάλωση υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και πλούσιοι σε φυτικές ίνες.
-Να γίνεται ίση κατανομή των υδατανθράκων μέσα στην ημέρα αλλά και στα επιμέρους γεύματα.
-Να αποφεύγετε την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης. Είναι σημαντικό να διαβάζετε τις ετικέτες τροφίμων, ώστε να μην αγοράζετε προιόντα που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Προσοχή γιατί πολλές φορές η ζάχαρη αναγράφεται με άλλες ονομασίες όπως σιρόπι γλυκόζης και φρουκτόζης.
-Να περιορίζετε την κατανάλωση τροφίμων που έχουν αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη όπως το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και τα τυποποιημένα προϊόντα, γιατί αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
-Ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχες πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου του αίματος, στη βελτίωση της χρήσης ινσουλίνης και στην ομαλοποίηση των επιπέδων των ορμονών.
-Προσθέστε την άσκηση στην ζωή σας .

Δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα πρότυπο θεραπείας για το σύνδρομο, αλλά η θεραπεία είναι πολύ εξατομικευμένη. Οι γιατροί σήμερα προτείνουν ένα συνδυασμό φαρμακευτικής αγωγής και αλλαγές στον τρόπο ζωής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αδυνατίζω ενώ έχω σύστημα πολυκυστικών ωοθηκών  !!!
Αδυνατίζω ενώ έχω σύστημα πολυκυστικών ωοθηκών !!!
Διαβάστηκε 233 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες(PCOS ) συχνά παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να χάσουν βάρος. Αν και οι γιατροί δεν είναι βέβαιοι τι ακριβώς προκαλεί το σύνδρομο, ωστόσο τα συμπτώματα όπως η αύξηση σωματικού βάρους και η ακμή προκαλούνται από την αυξημένη τεστοστερόνη που παράγεται από τις ωοθήκες .

Ένα από τα συμπτώματα του PCOS είναι η περίσσεια τεστοστερόνης η οποία συνδέεται με την αυξημένη αντίσταση στην ινσουλίνη και η οποία με τη σειρά της είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση λίπους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς .Η παχυσαρκία δεν προκαλεί PCOS στις γυναίκες, αλλά υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο. Η θεωρία είναι ότι η παχυσαρκία συμβάλλει στην αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία ενισχύει τα επίπεδα ανδρογόνων και μπορεί να χειροτερέψει τα συμπτώματα PCOS. Ακόμα και η απώλεια του 5% του σωματικού βάρους έχει αντίκτυπο στο μεταβολικό προφίλ της γυναίκας..

Συμπληρώματα διατροφής με μαγνήσιο, βιταμίνη Β6 ή ψευδάργυρο, που φαίνεται πως μπορεί να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο για την γυναίκα, θα πρέπει να συστήνονται με σωστή αξιολόγηση ιστορικού, συμπτωματολογίας και διατροφικών συνηθειών και πάντα από τον ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο.

Τι να κάνετε :
-Αυξημένη κατανάλωση ψαριών που είναι πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων . Προτιμήστε ψάρια όπως σαρδέλα, γαύρο, βακαλάο. Κατανάλωση 2 φορές την εβδομάδα.
-Να προτιμάτε την κατανάλωση υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και πλούσιοι σε φυτικές ίνες.
-Να γίνεται ίση κατανομή των υδατανθράκων μέσα στην ημέρα αλλά και στα επιμέρους γεύματα.
-Να αποφεύγετε την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης. Είναι σημαντικό να διαβάζετε τις ετικέτες τροφίμων, ώστε να μην αγοράζετε προιόντα που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Προσοχή γιατί πολλές φορές η ζάχαρη αναγράφεται με άλλες ονομασίες όπως σιρόπι γλυκόζης και φρουκτόζης.
-Να περιορίζετε την κατανάλωση τροφίμων που έχουν αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη όπως το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και τα τυποποιημένα προϊόντα, γιατί αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
-Ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχες πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου του αίματος, στη βελτίωση της χρήσης ινσουλίνης και στην ομαλοποίηση των επιπέδων των ορμονών.
-Προσθέστε την άσκηση στην ζωή σας .

Δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα πρότυπο θεραπείας για το σύνδρομο, αλλά η θεραπεία είναι πολύ εξατομικευμένη. Οι γιατροί σήμερα προτείνουν ένα συνδυασμό φαρμακευτικής αγωγής και αλλαγές στον τρόπο ζωής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved