H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Αδυνατίζω ενώ έχω σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
Αδυνατίζω ενώ έχω σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
Διαβάστηκε 516 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Με αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής βελτιώνεται το προφίλ των πολυκυστικών ωοθηκών και κατ επέκταση η απώλεια βάρους γίνεται παιχνίδι

Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες(PCOS ) συχνά παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να χάσουν βάρος. Αν και οι γιατροί δεν είναι βέβαιοι τι ακριβώς προκαλεί το σύνδρομο, ωστόσο τα συμπτώματα όπως η αύξηση σωματικού βάρους και η ακμή προκαλούνται από την αυξημένη τεστοστερόνη που παράγεται από τις ωοθήκες.

Ένα από τα συμπτώματα του PCOS είναι η περίσσεια τεστοστερόνης η οποία συνδέεται με την αυξημένη αντίσταση στην ινσουλίνη και η οποία με τη σειρά της είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση λίπους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς. Η παχυσαρκία δεν προκαλεί PCOS στις γυναίκες, αλλά υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο. Η θεωρία είναι ότι η παχυσαρκία συμβάλλει στην αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία ενισχύει τα επίπεδα ανδρογόνων και μπορεί να χειροτερέψει τα συμπτώματα PCOS. Έτσι η απώλεια βάρους είναι μια παράμετρος που δείχνει να έχει σημαντική σημασία για την εικόνα των πολυκυστικών.

Συμπληρώματα διατροφής με μαγνήσιο, βιταμίνη Β6 ή ψευδάργυρο, που φαίνεται πως μπορούν να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο για την γυναίκα, τα οποία και θα πρέπει να συστήνονται με σωστή αξιολόγηση ιστορικού, συμπτωματολογίας και διατροφικών συνηθειών και πάντα από τον ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο.

Τι να κάνεις:
-Κατανάλωση ψαριών που είναι πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων. Προτίμησε ψάρια όπως σαρδέλα, γαύρο, βακαλάο 1-2 φορές την εβδομάδα.
-Να προτιμάς την κατανάλωση υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και πλούσιων σε φυτικές ίνες.
-Να γίνεται ίση κατανομή των υδατανθράκων μέσα στην ημέρα αλλά και στα επιμέρους γεύματα.
-Να βγάλεις απο την διατροφή σου την κατανάλωση ζάχαρης. Είναι σημαντικό να διαβάζεις τις ετικέτες τροφίμων, ώστε να μην αγοράζεις προϊόντα που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Εδώ χρειάζεται λίγη προσοχή γιατί πολλές φορές η ζάχαρη αναγράφεται με άλλες ονομασίες όπως σιρόπι γλυκόζης.
-Να περιορίσεις την κατανάλωση τροφίμων που έχουν αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη όπως το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και τα τυποποιημένα προϊόντα, γιατί αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
-Να καταλανώνεις ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχες πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου του αίματος, στη βελτίωση της χρήσης ινσουλίνης και στην ομαλοποίηση των επιπέδων των ορμονών.
-Να προσθέσεις την άσκηση στην ζωή σου.
-Συμπεριέλαβε στη διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως goji berry, cranberry, βατόμουρα κ.α.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα πρότυπο θεραπείας για το σύνδρομο, αλλά η θεραπεία είναι πολύ εξατομικευμένη. Οι ιδικοί σήμερα το αντομετωπίζουν με φαρμακευτική αγωγή και αλλαγές στον τρόπο ζωής.

Διάβασε επίσης

  • Πώς η διατροφή σου θα σε βοηθήσει στη μείωση του άγχους
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
  • Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
  • Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αδυνατίζω ενώ έχω σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
Αδυνατίζω ενώ έχω σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
Διαβάστηκε 516 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Με αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής βελτιώνεται το προφίλ των πολυκυστικών ωοθηκών και κατ επέκταση η απώλεια βάρους γίνεται παιχνίδι

Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες(PCOS ) συχνά παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να χάσουν βάρος. Αν και οι γιατροί δεν είναι βέβαιοι τι ακριβώς προκαλεί το σύνδρομο, ωστόσο τα συμπτώματα όπως η αύξηση σωματικού βάρους και η ακμή προκαλούνται από την αυξημένη τεστοστερόνη που παράγεται από τις ωοθήκες.

Ένα από τα συμπτώματα του PCOS είναι η περίσσεια τεστοστερόνης η οποία συνδέεται με την αυξημένη αντίσταση στην ινσουλίνη και η οποία με τη σειρά της είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση λίπους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς. Η παχυσαρκία δεν προκαλεί PCOS στις γυναίκες, αλλά υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο. Η θεωρία είναι ότι η παχυσαρκία συμβάλλει στην αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία ενισχύει τα επίπεδα ανδρογόνων και μπορεί να χειροτερέψει τα συμπτώματα PCOS. Έτσι η απώλεια βάρους είναι μια παράμετρος που δείχνει να έχει σημαντική σημασία για την εικόνα των πολυκυστικών.

Συμπληρώματα διατροφής με μαγνήσιο, βιταμίνη Β6 ή ψευδάργυρο, που φαίνεται πως μπορούν να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο για την γυναίκα, τα οποία και θα πρέπει να συστήνονται με σωστή αξιολόγηση ιστορικού, συμπτωματολογίας και διατροφικών συνηθειών και πάντα από τον ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο.

Τι να κάνεις:
-Κατανάλωση ψαριών που είναι πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων. Προτίμησε ψάρια όπως σαρδέλα, γαύρο, βακαλάο 1-2 φορές την εβδομάδα.
-Να προτιμάς την κατανάλωση υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και πλούσιων σε φυτικές ίνες.
-Να γίνεται ίση κατανομή των υδατανθράκων μέσα στην ημέρα αλλά και στα επιμέρους γεύματα.
-Να βγάλεις απο την διατροφή σου την κατανάλωση ζάχαρης. Είναι σημαντικό να διαβάζεις τις ετικέτες τροφίμων, ώστε να μην αγοράζεις προϊόντα που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Εδώ χρειάζεται λίγη προσοχή γιατί πολλές φορές η ζάχαρη αναγράφεται με άλλες ονομασίες όπως σιρόπι γλυκόζης.
-Να περιορίσεις την κατανάλωση τροφίμων που έχουν αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη όπως το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και τα τυποποιημένα προϊόντα, γιατί αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
-Να καταλανώνεις ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχες πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου του αίματος, στη βελτίωση της χρήσης ινσουλίνης και στην ομαλοποίηση των επιπέδων των ορμονών.
-Να προσθέσεις την άσκηση στην ζωή σου.
-Συμπεριέλαβε στη διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως goji berry, cranberry, βατόμουρα κ.α.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα πρότυπο θεραπείας για το σύνδρομο, αλλά η θεραπεία είναι πολύ εξατομικευμένη. Οι ιδικοί σήμερα το αντομετωπίζουν με φαρμακευτική αγωγή και αλλαγές στον τρόπο ζωής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αδυνατίζω ενώ έχω σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
Αδυνατίζω ενώ έχω σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
Διαβάστηκε 516 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Με αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής βελτιώνεται το προφίλ των πολυκυστικών ωοθηκών και κατ επέκταση η απώλεια βάρους γίνεται παιχνίδι

Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες(PCOS ) συχνά παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να χάσουν βάρος. Αν και οι γιατροί δεν είναι βέβαιοι τι ακριβώς προκαλεί το σύνδρομο, ωστόσο τα συμπτώματα όπως η αύξηση σωματικού βάρους και η ακμή προκαλούνται από την αυξημένη τεστοστερόνη που παράγεται από τις ωοθήκες.

Ένα από τα συμπτώματα του PCOS είναι η περίσσεια τεστοστερόνης η οποία συνδέεται με την αυξημένη αντίσταση στην ινσουλίνη και η οποία με τη σειρά της είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση λίπους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς. Η παχυσαρκία δεν προκαλεί PCOS στις γυναίκες, αλλά υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο. Η θεωρία είναι ότι η παχυσαρκία συμβάλλει στην αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία ενισχύει τα επίπεδα ανδρογόνων και μπορεί να χειροτερέψει τα συμπτώματα PCOS. Έτσι η απώλεια βάρους είναι μια παράμετρος που δείχνει να έχει σημαντική σημασία για την εικόνα των πολυκυστικών.

Συμπληρώματα διατροφής με μαγνήσιο, βιταμίνη Β6 ή ψευδάργυρο, που φαίνεται πως μπορούν να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο για την γυναίκα, τα οποία και θα πρέπει να συστήνονται με σωστή αξιολόγηση ιστορικού, συμπτωματολογίας και διατροφικών συνηθειών και πάντα από τον ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο.

Τι να κάνεις:
-Κατανάλωση ψαριών που είναι πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων. Προτίμησε ψάρια όπως σαρδέλα, γαύρο, βακαλάο 1-2 φορές την εβδομάδα.
-Να προτιμάς την κατανάλωση υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και πλούσιων σε φυτικές ίνες.
-Να γίνεται ίση κατανομή των υδατανθράκων μέσα στην ημέρα αλλά και στα επιμέρους γεύματα.
-Να βγάλεις απο την διατροφή σου την κατανάλωση ζάχαρης. Είναι σημαντικό να διαβάζεις τις ετικέτες τροφίμων, ώστε να μην αγοράζεις προϊόντα που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Εδώ χρειάζεται λίγη προσοχή γιατί πολλές φορές η ζάχαρη αναγράφεται με άλλες ονομασίες όπως σιρόπι γλυκόζης.
-Να περιορίσεις την κατανάλωση τροφίμων που έχουν αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη όπως το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και τα τυποποιημένα προϊόντα, γιατί αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
-Να καταλανώνεις ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχες πρωτεΐνες και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου του αίματος, στη βελτίωση της χρήσης ινσουλίνης και στην ομαλοποίηση των επιπέδων των ορμονών.
-Να προσθέσεις την άσκηση στην ζωή σου.
-Συμπεριέλαβε στη διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως goji berry, cranberry, βατόμουρα κ.α.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα πρότυπο θεραπείας για το σύνδρομο, αλλά η θεραπεία είναι πολύ εξατομικευμένη. Οι ιδικοί σήμερα το αντομετωπίζουν με φαρμακευτική αγωγή και αλλαγές στον τρόπο ζωής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved