H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Διαβάστηκε 367 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Η κουζίνα είναι από τα δωμάτια του σπιτιού που μπορεί να σαμποτάρει οποιαδήποτε προσπάθεια να τραφείς υγιεινά ή και να χάσεις κιλά, αν δεν είναι έτσι οργανωμένη ώστε να συμβαδίζει με τις υγιεινές διατροφικές σου συνήθειες και επιλογές.

Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να επισκέπτονται συχνά το ψυγείο, ακόμη και αν δεν είναι πεινασμένοι, ειδικά τη νύχτα. Μπορείς να οργανώσεις το ψυγείο σου έτσι ώστε όταν θα σε πιάσει λιγούρα να μην κάνεις κάποια επιλογή που θα σε γεμίσει θερμίδες.
Δεν χρειάζεται κάποια τεράστια αλλαγή.
Αρκεί να φτιάξεις ένα ράφι με χαμηλά σε θερμίδες σνακ που θα είναι έτοιμα προς κατανάλωση και να επιλέγεις κάποιο από αυτά.
Όπως αγγούρι και καρότο κομμένο σε stick με λεμόνι,1 μικρό γιαούρτι 2% με 1 κουταλάκι μέλι, 1 μπολ ζελέ light, φρούτα πλυμένα κ.α

Αν υπάρχουν στο σπίτι ανθυγιεινά συσκευασμένα σνακ, μπορείς να τα κρύψεις σε ένα ντουλάπι, ώστε να μην είναι η πρώτη σου επιλογή. Μελέτες έχουν δείξει ότι, όσοι τοποθετούν τα παχυντικά σνακ σε ένα δυσπρόσιτο μέρος, τείνουν να ζυγίζουν 15 έως 20 κιλά λιγότερο από ό, τι οι άνθρωποι που αποθηκεύουν τα σνακ στους πάγκους της κουζίνας τους.

Προσπάθησε να κρατάς όσο το δυνατόν καθαρή την κουζίνα σου.
Ένα χαλαρό περιβάλλον αυξάνει την ικανοποίηση και μειώνει την κατανάλωση κατά περίπου 18 τοις εκατό, ή περίπου 175 θερμίδες.
Όταν καθίσεις να φας κλείσε την τηλεόραση ,απόλαυσε το φαγητό σου και απέβαλε το άγχος.
Κάνοντας μια μικρή αλλά πολύ σημαντική αλλαγή, τρώγοντας πιο αργά, μπορείς να ξεκινήσεις να υιοθετείς αυτό τον τρόπο ζωής και να χάσεις τα περιττά κιλά. Δεν είναι δύσκολο, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσεις τους τόνους και να αφιερώσεις λίγα λεπτά για κάθε γεύμα.

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Διαβάστηκε 367 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Η κουζίνα είναι από τα δωμάτια του σπιτιού που μπορεί να σαμποτάρει οποιαδήποτε προσπάθεια να τραφείς υγιεινά ή και να χάσεις κιλά, αν δεν είναι έτσι οργανωμένη ώστε να συμβαδίζει με τις υγιεινές διατροφικές σου συνήθειες και επιλογές.

Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να επισκέπτονται συχνά το ψυγείο, ακόμη και αν δεν είναι πεινασμένοι, ειδικά τη νύχτα. Μπορείς να οργανώσεις το ψυγείο σου έτσι ώστε όταν θα σε πιάσει λιγούρα να μην κάνεις κάποια επιλογή που θα σε γεμίσει θερμίδες.
Δεν χρειάζεται κάποια τεράστια αλλαγή.
Αρκεί να φτιάξεις ένα ράφι με χαμηλά σε θερμίδες σνακ που θα είναι έτοιμα προς κατανάλωση και να επιλέγεις κάποιο από αυτά.
Όπως αγγούρι και καρότο κομμένο σε stick με λεμόνι,1 μικρό γιαούρτι 2% με 1 κουταλάκι μέλι, 1 μπολ ζελέ light, φρούτα πλυμένα κ.α

Αν υπάρχουν στο σπίτι ανθυγιεινά συσκευασμένα σνακ, μπορείς να τα κρύψεις σε ένα ντουλάπι, ώστε να μην είναι η πρώτη σου επιλογή. Μελέτες έχουν δείξει ότι, όσοι τοποθετούν τα παχυντικά σνακ σε ένα δυσπρόσιτο μέρος, τείνουν να ζυγίζουν 15 έως 20 κιλά λιγότερο από ό, τι οι άνθρωποι που αποθηκεύουν τα σνακ στους πάγκους της κουζίνας τους.

Προσπάθησε να κρατάς όσο το δυνατόν καθαρή την κουζίνα σου.
Ένα χαλαρό περιβάλλον αυξάνει την ικανοποίηση και μειώνει την κατανάλωση κατά περίπου 18 τοις εκατό, ή περίπου 175 θερμίδες.
Όταν καθίσεις να φας κλείσε την τηλεόραση ,απόλαυσε το φαγητό σου και απέβαλε το άγχος.
Κάνοντας μια μικρή αλλά πολύ σημαντική αλλαγή, τρώγοντας πιο αργά, μπορείς να ξεκινήσεις να υιοθετείς αυτό τον τρόπο ζωής και να χάσεις τα περιττά κιλά. Δεν είναι δύσκολο, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσεις τους τόνους και να αφιερώσεις λίγα λεπτά για κάθε γεύμα.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Διαβάστηκε 367 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Η κουζίνα είναι από τα δωμάτια του σπιτιού που μπορεί να σαμποτάρει οποιαδήποτε προσπάθεια να τραφείς υγιεινά ή και να χάσεις κιλά, αν δεν είναι έτσι οργανωμένη ώστε να συμβαδίζει με τις υγιεινές διατροφικές σου συνήθειες και επιλογές.

Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να επισκέπτονται συχνά το ψυγείο, ακόμη και αν δεν είναι πεινασμένοι, ειδικά τη νύχτα. Μπορείς να οργανώσεις το ψυγείο σου έτσι ώστε όταν θα σε πιάσει λιγούρα να μην κάνεις κάποια επιλογή που θα σε γεμίσει θερμίδες.
Δεν χρειάζεται κάποια τεράστια αλλαγή.
Αρκεί να φτιάξεις ένα ράφι με χαμηλά σε θερμίδες σνακ που θα είναι έτοιμα προς κατανάλωση και να επιλέγεις κάποιο από αυτά.
Όπως αγγούρι και καρότο κομμένο σε stick με λεμόνι,1 μικρό γιαούρτι 2% με 1 κουταλάκι μέλι, 1 μπολ ζελέ light, φρούτα πλυμένα κ.α

Αν υπάρχουν στο σπίτι ανθυγιεινά συσκευασμένα σνακ, μπορείς να τα κρύψεις σε ένα ντουλάπι, ώστε να μην είναι η πρώτη σου επιλογή. Μελέτες έχουν δείξει ότι, όσοι τοποθετούν τα παχυντικά σνακ σε ένα δυσπρόσιτο μέρος, τείνουν να ζυγίζουν 15 έως 20 κιλά λιγότερο από ό, τι οι άνθρωποι που αποθηκεύουν τα σνακ στους πάγκους της κουζίνας τους.

Προσπάθησε να κρατάς όσο το δυνατόν καθαρή την κουζίνα σου.
Ένα χαλαρό περιβάλλον αυξάνει την ικανοποίηση και μειώνει την κατανάλωση κατά περίπου 18 τοις εκατό, ή περίπου 175 θερμίδες.
Όταν καθίσεις να φας κλείσε την τηλεόραση ,απόλαυσε το φαγητό σου και απέβαλε το άγχος.
Κάνοντας μια μικρή αλλά πολύ σημαντική αλλαγή, τρώγοντας πιο αργά, μπορείς να ξεκινήσεις να υιοθετείς αυτό τον τρόπο ζωής και να χάσεις τα περιττά κιλά. Δεν είναι δύσκολο, το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσεις τους τόνους και να αφιερώσεις λίγα λεπτά για κάθε γεύμα.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved