H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Αντιοξειδωτικά εν δράση !!
Αντιοξειδωτικά εν δράση !!
Διαβάστηκε 87 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα αντιοξειδωτικά είναι πολύτιμα για την υγεία μας, καθώς βοηθούν το σώμα μας να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες, που βλάπτουν τα υγιή κύτταρα.Οι ελεύθερες ρίζες έχουν την δυνατότητα να καταστρέφουν τα κύτταρα προκαλώντας γήρανση ή χρόνιες βλάβες και νοσήματα όπως ο καρκίνος ή οι καρδιοπάθειες. Επίσης, τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στη διατήρηση της οξειδωτικής ισορροπίας και ενεργοποιούν τα ανοσοποιητικά κύτταρα.Ακόμη :

-Προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες: Η συγκεκριμένη δράση αφορά κυρίως τη βιταμίνη Ε και το βήτα-καροτένιο.

-Δρουν καρδιοπροστατευτικά: Αυξάνουν την ανθεκτικότητα των αγγείων, περιορίζουν τους φλεγμονώδεις παράγοντες, αποτρέπουν την οξείδωση της LDL χοληστερίνης και συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

-Βοηθούν σε φλεγμονές, οιδήματα και εκφυλιστικές αλλοιώσεις.

-Δρουν προστατευτικά για τις αρθρώσεις και τα οστά.

-Έχουν αντιαλλεργική δράση: Υπάρχουν μελέτες που έδειξαν ότι οι αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, Ε και C, καθώς και τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα ω-3, συμβάλλουν στην πρόληψη ή και στη μείωση των συμπτωμάτων άσθματος, τοπικής δερματίτιδας και εκζέματος.

-Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της ακμής:Τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα σχηματίζονται λόγω της υπερβολικής λιπαρότητας του δέρματος. Τα αντιοξειδωτικά περιέχουν βιταμίνη Α, η οποία βοηθά στη ρύθμιση της λιπαρότητας του δέρματος.

- Μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο: Μελέτες δείχνουν ότι η βιταμίνη C μπορεί να δράσει ευεργετικά σε ασθενείς που ήταν χρόνιοι καπνιστές, είχαν υπερχοληστερολεμία ή καρδιαγγειακή πάθηση.

- Έχουν αντικαρκινική δράση: μπλοκάρουν ή εμποδίζουν την προσκόλληση επικίνδυνων ενζύµων στους ιστούς, αδρανοποιούν καρκινογόνες ουσίες και επιβραδύνουν τους μηχανισμούς καρκινογένεσης.

- Βελτιώνουν τις πνευματικές ικανότητες και την ψυχική διάθεση, προστατεύοντας τους νευροδιαβιβαστές από την οξείδωση και συμβάλλοντας στην καλύτερη εγκεφαλική μικροκυκλοφορία.

-Διαφυλάσσουν τα αποθέματα άλλων απαραίτητων θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό, αποτρέπουν την καταστροφή τους και, σε κάποιες περιπτώσεις, ενισχύουν τη δράση τους.

Τι δεν ξέρουμε :
-Όλα τα εσπεριδοειδή αποτελούν άριστη πηγή βιταμίνης C που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες.
-Τα καρυκεύματα, γαρίφαλο και κανέλα σε σκόνη, περιέχουν πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών.
- Τα ξερά, κυρίως, αλλά και τα φρέσκα δαμάσκηνα, οφείλουν την αντιοξειδωτική τους ικανότητα στις φαινόλες που περιέχουν και περιλαμβάνονται επίσης στα σημαντικότερα αντιοξειδωτικά.
-Η αγαπημένη μας ντομάτα είναι το τρόφιμο με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε λυκοπένιο.
-Το μπρόκολο σαν καλή πηγή βιταμίνης C, ανθοκυανινών και φαινολών, είναι από τα πιο πολύτιμα τρόφιμα, όσον αφορά τις αντιοξειδωτικές του ικανότητες.
-Το πράσινο τσάι, λόγω των πολυφαινολών που περιέχει, είναι μια καλή επιλογή για ρόφημα. Επιπλέον, η θερμιδική του αξία είναι μηδαμινή.
- Οι ελιές και το παρθένο ελαιόλαδο είναι οι κύριοι εκπρόσωποι των τροφίμων πλούσιων σε βιταμίνη Ε, μια από τις σπουδαιότερες αντιοξειδωτικές ουσίες.
- Όλα τα θαλασσινά είναι καλές πηγές σεληνίου.
Οι πιο καλές αντιοξειδωτικών : Βατόμουρα ,Καρύδια , Ρόδι ,Φράουλες ,Cranberries , Σμέουρα ,Μύρτιλα , Γαρίφαλο, Κανέλλα ,Χυμός από σταφύλι , Χυμός από Cranberries

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αντιοξειδωτικά εν δράση !!
Αντιοξειδωτικά εν δράση !!
Διαβάστηκε 87 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα αντιοξειδωτικά είναι πολύτιμα για την υγεία μας, καθώς βοηθούν το σώμα μας να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες, που βλάπτουν τα υγιή κύτταρα.Οι ελεύθερες ρίζες έχουν την δυνατότητα να καταστρέφουν τα κύτταρα προκαλώντας γήρανση ή χρόνιες βλάβες και νοσήματα όπως ο καρκίνος ή οι καρδιοπάθειες. Επίσης, τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στη διατήρηση της οξειδωτικής ισορροπίας και ενεργοποιούν τα ανοσοποιητικά κύτταρα.Ακόμη :

-Προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες: Η συγκεκριμένη δράση αφορά κυρίως τη βιταμίνη Ε και το βήτα-καροτένιο.

-Δρουν καρδιοπροστατευτικά: Αυξάνουν την ανθεκτικότητα των αγγείων, περιορίζουν τους φλεγμονώδεις παράγοντες, αποτρέπουν την οξείδωση της LDL χοληστερίνης και συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

-Βοηθούν σε φλεγμονές, οιδήματα και εκφυλιστικές αλλοιώσεις.

-Δρουν προστατευτικά για τις αρθρώσεις και τα οστά.

-Έχουν αντιαλλεργική δράση: Υπάρχουν μελέτες που έδειξαν ότι οι αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, Ε και C, καθώς και τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα ω-3, συμβάλλουν στην πρόληψη ή και στη μείωση των συμπτωμάτων άσθματος, τοπικής δερματίτιδας και εκζέματος.

-Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της ακμής:Τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα σχηματίζονται λόγω της υπερβολικής λιπαρότητας του δέρματος. Τα αντιοξειδωτικά περιέχουν βιταμίνη Α, η οποία βοηθά στη ρύθμιση της λιπαρότητας του δέρματος.

- Μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο: Μελέτες δείχνουν ότι η βιταμίνη C μπορεί να δράσει ευεργετικά σε ασθενείς που ήταν χρόνιοι καπνιστές, είχαν υπερχοληστερολεμία ή καρδιαγγειακή πάθηση.

- Έχουν αντικαρκινική δράση: μπλοκάρουν ή εμποδίζουν την προσκόλληση επικίνδυνων ενζύµων στους ιστούς, αδρανοποιούν καρκινογόνες ουσίες και επιβραδύνουν τους μηχανισμούς καρκινογένεσης.

- Βελτιώνουν τις πνευματικές ικανότητες και την ψυχική διάθεση, προστατεύοντας τους νευροδιαβιβαστές από την οξείδωση και συμβάλλοντας στην καλύτερη εγκεφαλική μικροκυκλοφορία.

-Διαφυλάσσουν τα αποθέματα άλλων απαραίτητων θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό, αποτρέπουν την καταστροφή τους και, σε κάποιες περιπτώσεις, ενισχύουν τη δράση τους.

Τι δεν ξέρουμε :
-Όλα τα εσπεριδοειδή αποτελούν άριστη πηγή βιταμίνης C που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες.
-Τα καρυκεύματα, γαρίφαλο και κανέλα σε σκόνη, περιέχουν πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών.
- Τα ξερά, κυρίως, αλλά και τα φρέσκα δαμάσκηνα, οφείλουν την αντιοξειδωτική τους ικανότητα στις φαινόλες που περιέχουν και περιλαμβάνονται επίσης στα σημαντικότερα αντιοξειδωτικά.
-Η αγαπημένη μας ντομάτα είναι το τρόφιμο με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε λυκοπένιο.
-Το μπρόκολο σαν καλή πηγή βιταμίνης C, ανθοκυανινών και φαινολών, είναι από τα πιο πολύτιμα τρόφιμα, όσον αφορά τις αντιοξειδωτικές του ικανότητες.
-Το πράσινο τσάι, λόγω των πολυφαινολών που περιέχει, είναι μια καλή επιλογή για ρόφημα. Επιπλέον, η θερμιδική του αξία είναι μηδαμινή.
- Οι ελιές και το παρθένο ελαιόλαδο είναι οι κύριοι εκπρόσωποι των τροφίμων πλούσιων σε βιταμίνη Ε, μια από τις σπουδαιότερες αντιοξειδωτικές ουσίες.
- Όλα τα θαλασσινά είναι καλές πηγές σεληνίου.
Οι πιο καλές αντιοξειδωτικών : Βατόμουρα ,Καρύδια , Ρόδι ,Φράουλες ,Cranberries , Σμέουρα ,Μύρτιλα , Γαρίφαλο, Κανέλλα ,Χυμός από σταφύλι , Χυμός από Cranberries
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αντιοξειδωτικά εν δράση !!
Αντιοξειδωτικά εν δράση !!
Διαβάστηκε 87 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα αντιοξειδωτικά είναι πολύτιμα για την υγεία μας, καθώς βοηθούν το σώμα μας να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες, που βλάπτουν τα υγιή κύτταρα.Οι ελεύθερες ρίζες έχουν την δυνατότητα να καταστρέφουν τα κύτταρα προκαλώντας γήρανση ή χρόνιες βλάβες και νοσήματα όπως ο καρκίνος ή οι καρδιοπάθειες. Επίσης, τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στη διατήρηση της οξειδωτικής ισορροπίας και ενεργοποιούν τα ανοσοποιητικά κύτταρα.Ακόμη :

-Προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες: Η συγκεκριμένη δράση αφορά κυρίως τη βιταμίνη Ε και το βήτα-καροτένιο.

-Δρουν καρδιοπροστατευτικά: Αυξάνουν την ανθεκτικότητα των αγγείων, περιορίζουν τους φλεγμονώδεις παράγοντες, αποτρέπουν την οξείδωση της LDL χοληστερίνης και συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

-Βοηθούν σε φλεγμονές, οιδήματα και εκφυλιστικές αλλοιώσεις.

-Δρουν προστατευτικά για τις αρθρώσεις και τα οστά.

-Έχουν αντιαλλεργική δράση: Υπάρχουν μελέτες που έδειξαν ότι οι αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, Ε και C, καθώς και τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα ω-3, συμβάλλουν στην πρόληψη ή και στη μείωση των συμπτωμάτων άσθματος, τοπικής δερματίτιδας και εκζέματος.

-Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της ακμής:Τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα σχηματίζονται λόγω της υπερβολικής λιπαρότητας του δέρματος. Τα αντιοξειδωτικά περιέχουν βιταμίνη Α, η οποία βοηθά στη ρύθμιση της λιπαρότητας του δέρματος.

- Μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο: Μελέτες δείχνουν ότι η βιταμίνη C μπορεί να δράσει ευεργετικά σε ασθενείς που ήταν χρόνιοι καπνιστές, είχαν υπερχοληστερολεμία ή καρδιαγγειακή πάθηση.

- Έχουν αντικαρκινική δράση: μπλοκάρουν ή εμποδίζουν την προσκόλληση επικίνδυνων ενζύµων στους ιστούς, αδρανοποιούν καρκινογόνες ουσίες και επιβραδύνουν τους μηχανισμούς καρκινογένεσης.

- Βελτιώνουν τις πνευματικές ικανότητες και την ψυχική διάθεση, προστατεύοντας τους νευροδιαβιβαστές από την οξείδωση και συμβάλλοντας στην καλύτερη εγκεφαλική μικροκυκλοφορία.

-Διαφυλάσσουν τα αποθέματα άλλων απαραίτητων θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό, αποτρέπουν την καταστροφή τους και, σε κάποιες περιπτώσεις, ενισχύουν τη δράση τους.

Τι δεν ξέρουμε :
-Όλα τα εσπεριδοειδή αποτελούν άριστη πηγή βιταμίνης C που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες.
-Τα καρυκεύματα, γαρίφαλο και κανέλα σε σκόνη, περιέχουν πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών.
- Τα ξερά, κυρίως, αλλά και τα φρέσκα δαμάσκηνα, οφείλουν την αντιοξειδωτική τους ικανότητα στις φαινόλες που περιέχουν και περιλαμβάνονται επίσης στα σημαντικότερα αντιοξειδωτικά.
-Η αγαπημένη μας ντομάτα είναι το τρόφιμο με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε λυκοπένιο.
-Το μπρόκολο σαν καλή πηγή βιταμίνης C, ανθοκυανινών και φαινολών, είναι από τα πιο πολύτιμα τρόφιμα, όσον αφορά τις αντιοξειδωτικές του ικανότητες.
-Το πράσινο τσάι, λόγω των πολυφαινολών που περιέχει, είναι μια καλή επιλογή για ρόφημα. Επιπλέον, η θερμιδική του αξία είναι μηδαμινή.
- Οι ελιές και το παρθένο ελαιόλαδο είναι οι κύριοι εκπρόσωποι των τροφίμων πλούσιων σε βιταμίνη Ε, μια από τις σπουδαιότερες αντιοξειδωτικές ουσίες.
- Όλα τα θαλασσινά είναι καλές πηγές σεληνίου.
Οι πιο καλές αντιοξειδωτικών : Βατόμουρα ,Καρύδια , Ρόδι ,Φράουλες ,Cranberries , Σμέουρα ,Μύρτιλα , Γαρίφαλο, Κανέλλα ,Χυμός από σταφύλι , Χυμός από Cranberries
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved