H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Αντιοξειδωτική σαλάτα με ρόδι !!!
Αντιοξειδωτική σαλάτα με ρόδι !!!
Διαβάστηκε 177 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα οφέλη του ροδιού για την υγεία ,έχουν αποδοθεί στη μεγάλη ποικιλία των φυτοχημικών ουσιών που περιέχει, όπως είναι οι τανίνες. Οι ουσίες αυτές έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, υπάρχουν σε όλα τα τμήματα του ροδιού, εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και επιδρούν στο μεταβολισμό της χοληστερόλης, μειώνοντας έτσι τις καταστροφικές επιδράσεις της LDL χοληστερόλης (κακή χολησtερόλη) στα αιμοφόρα αγγεία.

Επίσης εκτός από το καρδιαγγειακό σύστημα, οι αντιοξειδωτικές ουσίες φαίνεται ότι έχουν σημαντική κατασταλτική δράση εναντίον του καρκίνου του προστάτη και του καρκίνου του δέρματος.

Επιπλέον, το ρόδι περιέχει ψηλές ποσότητες φυτικών ινών, είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Ε, C, σίδηρο, κάλιο και είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.

Ο χυμός ενός ροδιού περιέχει το 40% της ημερήσιας δόσης μας σε βιταμίνη C. Προτιμήστε φρέσκο χυμό, ή φτιάξτε τον μόνοι σας για να προσλάβετε όσο περισσότερη γίνεται.

θεωρείται ο καρπός της καλής τύχης, της μακροζωίας, της γονιμότητας και της ευεξίας, δεν είναι τυχαίο λοιπόν που σπάμε ένα ρόδι την πρωτοχρονιά.

Σαλάτα: Ρόκα (1 ματσάκι) Μαρούλι (μερικά φύλλα) Σταμναγκάθι (2-3 τούφες) 1/3 του φλ. κουκουνάρι 1/3 του φλ. σπόρους ροδιού ½ φλ. ελαιόλαδο ¼ του φλ. ξίδι μπαλσάμικο Λίγο αλάτι
Στη επιλογή των λαχανικών δεν χρειάζεται να δεσμεύεστε με κάποια συγκεκριμένα. Αυτοσχεδιάστε και επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν από σπανάκι, μέχρι ραντίτσιο, κλπ. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κομματάκια από ξινόμηλο ή αχλάδι

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αντιοξειδωτική σαλάτα με ρόδι !!!
Αντιοξειδωτική σαλάτα με ρόδι !!!
Διαβάστηκε 177 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα οφέλη του ροδιού για την υγεία ,έχουν αποδοθεί στη μεγάλη ποικιλία των φυτοχημικών ουσιών που περιέχει, όπως είναι οι τανίνες. Οι ουσίες αυτές έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, υπάρχουν σε όλα τα τμήματα του ροδιού, εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και επιδρούν στο μεταβολισμό της χοληστερόλης, μειώνοντας έτσι τις καταστροφικές επιδράσεις της LDL χοληστερόλης (κακή χολησtερόλη) στα αιμοφόρα αγγεία.

Επίσης εκτός από το καρδιαγγειακό σύστημα, οι αντιοξειδωτικές ουσίες φαίνεται ότι έχουν σημαντική κατασταλτική δράση εναντίον του καρκίνου του προστάτη και του καρκίνου του δέρματος.

Επιπλέον, το ρόδι περιέχει ψηλές ποσότητες φυτικών ινών, είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Ε, C, σίδηρο, κάλιο και είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.

Ο χυμός ενός ροδιού περιέχει το 40% της ημερήσιας δόσης μας σε βιταμίνη C. Προτιμήστε φρέσκο χυμό, ή φτιάξτε τον μόνοι σας για να προσλάβετε όσο περισσότερη γίνεται.

θεωρείται ο καρπός της καλής τύχης, της μακροζωίας, της γονιμότητας και της ευεξίας, δεν είναι τυχαίο λοιπόν που σπάμε ένα ρόδι την πρωτοχρονιά.

Σαλάτα: Ρόκα (1 ματσάκι) Μαρούλι (μερικά φύλλα) Σταμναγκάθι (2-3 τούφες) 1/3 του φλ. κουκουνάρι 1/3 του φλ. σπόρους ροδιού ½ φλ. ελαιόλαδο ¼ του φλ. ξίδι μπαλσάμικο Λίγο αλάτι
Στη επιλογή των λαχανικών δεν χρειάζεται να δεσμεύεστε με κάποια συγκεκριμένα. Αυτοσχεδιάστε και επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν από σπανάκι, μέχρι ραντίτσιο, κλπ. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κομματάκια από ξινόμηλο ή αχλάδι
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Αντιοξειδωτική σαλάτα με ρόδι !!!
Αντιοξειδωτική σαλάτα με ρόδι !!!
Διαβάστηκε 177 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα οφέλη του ροδιού για την υγεία ,έχουν αποδοθεί στη μεγάλη ποικιλία των φυτοχημικών ουσιών που περιέχει, όπως είναι οι τανίνες. Οι ουσίες αυτές έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, υπάρχουν σε όλα τα τμήματα του ροδιού, εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και επιδρούν στο μεταβολισμό της χοληστερόλης, μειώνοντας έτσι τις καταστροφικές επιδράσεις της LDL χοληστερόλης (κακή χολησtερόλη) στα αιμοφόρα αγγεία.

Επίσης εκτός από το καρδιαγγειακό σύστημα, οι αντιοξειδωτικές ουσίες φαίνεται ότι έχουν σημαντική κατασταλτική δράση εναντίον του καρκίνου του προστάτη και του καρκίνου του δέρματος.

Επιπλέον, το ρόδι περιέχει ψηλές ποσότητες φυτικών ινών, είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Ε, C, σίδηρο, κάλιο και είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.

Ο χυμός ενός ροδιού περιέχει το 40% της ημερήσιας δόσης μας σε βιταμίνη C. Προτιμήστε φρέσκο χυμό, ή φτιάξτε τον μόνοι σας για να προσλάβετε όσο περισσότερη γίνεται.

θεωρείται ο καρπός της καλής τύχης, της μακροζωίας, της γονιμότητας και της ευεξίας, δεν είναι τυχαίο λοιπόν που σπάμε ένα ρόδι την πρωτοχρονιά.

Σαλάτα: Ρόκα (1 ματσάκι) Μαρούλι (μερικά φύλλα) Σταμναγκάθι (2-3 τούφες) 1/3 του φλ. κουκουνάρι 1/3 του φλ. σπόρους ροδιού ½ φλ. ελαιόλαδο ¼ του φλ. ξίδι μπαλσάμικο Λίγο αλάτι
Στη επιλογή των λαχανικών δεν χρειάζεται να δεσμεύεστε με κάποια συγκεκριμένα. Αυτοσχεδιάστε και επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν από σπανάκι, μέχρι ραντίτσιο, κλπ. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κομματάκια από ξινόμηλο ή αχλάδι
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved