×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
Διαβάστηκε 1 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Τα αποξηραμένα σύκα κάνουν καλό στην υγεία, στο βάρος σας και στη διάθεσή σας. Μαζί με τις σταφίδες είναι από τις δημοφιλέστερες επιλογές, ενώ η γεύση καραμέλας που έχουν τα σύκα, η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και τα πολλά θρεπτικά στοιχεία τα κάνουν ακαταμάχητα.
Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν αποξηραμένα φρούτα έχουν την τάση να διατηρούν χαμηλότερα το βάρος τους, ενώ και ο οργανισμός τους φαίνεται να αποθηκεύει περισσότερα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταναλώνουν καθόλου αποξηραμένα φρούτα.
Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου και σε όσους έχουν πρόβλημα δυσκοιλιότητας.
Τα σύκα αποτελούν καλή πηγή καλίου, ένα μέταλλο που βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι όχι μόνο δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά, αλλά καταναλώνουν υψηλές ποσότητες νατρίου, όπως το αλάτι το οποίο προστίθεται συχνά σε επεξεργασμένα τρόφιμα, μπορεί να έχουν χαμηλά επίπεδα καλίου
Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ασβέστιο το οποίο απαιτείται για την συντήρηση των υγειών οστών. Το ασβέστιο σε συνδυασμό με το κάλιο βοηθούν στην καλή οστική πυκνότητα, ενώ προστατεύουν από την εμφάνιση οστεοπενίας, οστεοπόρωσης και αρθρίτιδας.
Σε περίπτωση που έχεις διάθεση για γλυκό ,πριν την κατανάλωση κάποιας επιλογής που θα σου προσθέσει θερμίδες και πολύ ζάχαρη, φρόντισε να έχεις μαζί σου ξερά σύκα που λόγο τις γλυκιάς τους γεύσης θα ικανοποιήσουν την ανάγκη σου για γλυκό .
Παρά τα οφέλη τους, αν το παρακάνετε με τα σύκα, υπάρχει πιθανότητα διάρροιας, ενώ θα πρέπει να τα αποφεύγετε αν έχετε πρόβλημα στα νεφρά ή την χοληδόχο κύστη.
Προτεινόμενοι τρόποι κατανάλωσης :
-Προσθέστε 2 αποξηραμένα σύκα σε γιαούρτι 2% με 1 κουταλιά φιστίκι τριμμένο ανάλατο και 1 κουταλάκι μέλι 
-Σε σαλάτα σπανάκι ,αποξηραμένο σύκο σε καβάκια με ντρέσινκ μπαλσάμικου χωρίς ζάχαρη και 1 κουταλιά κάσιους 
-Καταναλώστε 2 σύκα σε ένα σνακ σας μαζί με 1 χουφτίτσα ξηρούς καρπούς ανάλατους 
-Στο πρωινό σας μια φέτα ψωμί ζέας με τυρί κρέμα που δένει ιδανικά με φέτες σύκου .
-Για αλμυρό σνάκ, Φρυγανιά ολικής άλεσης με μισό σύκο μαζί με πατέ ελιάς και θυμάρι.

Διάβασε επίσης

  • ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ?
  • ΟI TOP ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΛΙΠΟΣ !!!
  • ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΣΦΑΛΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40!
  • ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΛΑ;
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ BRANCH ΕΝΩ ΚΑΝΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ;
  • ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
Εγγραφή στο Newsletter





Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
Διαβάστηκε 1 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Τα αποξηραμένα σύκα κάνουν καλό στην υγεία, στο βάρος σας και στη διάθεσή σας. Μαζί με τις σταφίδες είναι από τις δημοφιλέστερες επιλογές, ενώ η γεύση καραμέλας που έχουν τα σύκα, η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και τα πολλά θρεπτικά στοιχεία τα κάνουν ακαταμάχητα.
Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν αποξηραμένα φρούτα έχουν την τάση να διατηρούν χαμηλότερα το βάρος τους, ενώ και ο οργανισμός τους φαίνεται να αποθηκεύει περισσότερα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταναλώνουν καθόλου αποξηραμένα φρούτα.
Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου και σε όσους έχουν πρόβλημα δυσκοιλιότητας.
Τα σύκα αποτελούν καλή πηγή καλίου, ένα μέταλλο που βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι όχι μόνο δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά, αλλά καταναλώνουν υψηλές ποσότητες νατρίου, όπως το αλάτι το οποίο προστίθεται συχνά σε επεξεργασμένα τρόφιμα, μπορεί να έχουν χαμηλά επίπεδα καλίου
Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ασβέστιο το οποίο απαιτείται για την συντήρηση των υγειών οστών. Το ασβέστιο σε συνδυασμό με το κάλιο βοηθούν στην καλή οστική πυκνότητα, ενώ προστατεύουν από την εμφάνιση οστεοπενίας, οστεοπόρωσης και αρθρίτιδας.
Σε περίπτωση που έχεις διάθεση για γλυκό ,πριν την κατανάλωση κάποιας επιλογής που θα σου προσθέσει θερμίδες και πολύ ζάχαρη, φρόντισε να έχεις μαζί σου ξερά σύκα που λόγο τις γλυκιάς τους γεύσης θα ικανοποιήσουν την ανάγκη σου για γλυκό .
Παρά τα οφέλη τους, αν το παρακάνετε με τα σύκα, υπάρχει πιθανότητα διάρροιας, ενώ θα πρέπει να τα αποφεύγετε αν έχετε πρόβλημα στα νεφρά ή την χοληδόχο κύστη.
Προτεινόμενοι τρόποι κατανάλωσης :
-Προσθέστε 2 αποξηραμένα σύκα σε γιαούρτι 2% με 1 κουταλιά φιστίκι τριμμένο ανάλατο και 1 κουταλάκι μέλι 
-Σε σαλάτα σπανάκι ,αποξηραμένο σύκο σε καβάκια με ντρέσινκ μπαλσάμικου χωρίς ζάχαρη και 1 κουταλιά κάσιους 
-Καταναλώστε 2 σύκα σε ένα σνακ σας μαζί με 1 χουφτίτσα ξηρούς καρπούς ανάλατους 
-Στο πρωινό σας μια φέτα ψωμί ζέας με τυρί κρέμα που δένει ιδανικά με φέτες σύκου .
-Για αλμυρό σνάκ, Φρυγανιά ολικής άλεσης με μισό σύκο μαζί με πατέ ελιάς και θυμάρι.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
Διαβάστηκε 1 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Τα αποξηραμένα σύκα κάνουν καλό στην υγεία, στο βάρος σας και στη διάθεσή σας. Μαζί με τις σταφίδες είναι από τις δημοφιλέστερες επιλογές, ενώ η γεύση καραμέλας που έχουν τα σύκα, η περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και τα πολλά θρεπτικά στοιχεία τα κάνουν ακαταμάχητα.
Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν αποξηραμένα φρούτα έχουν την τάση να διατηρούν χαμηλότερα το βάρος τους, ενώ και ο οργανισμός τους φαίνεται να αποθηκεύει περισσότερα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταναλώνουν καθόλου αποξηραμένα φρούτα.
Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου και σε όσους έχουν πρόβλημα δυσκοιλιότητας.
Τα σύκα αποτελούν καλή πηγή καλίου, ένα μέταλλο που βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι όχι μόνο δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά, αλλά καταναλώνουν υψηλές ποσότητες νατρίου, όπως το αλάτι το οποίο προστίθεται συχνά σε επεξεργασμένα τρόφιμα, μπορεί να έχουν χαμηλά επίπεδα καλίου
Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ασβέστιο το οποίο απαιτείται για την συντήρηση των υγειών οστών. Το ασβέστιο σε συνδυασμό με το κάλιο βοηθούν στην καλή οστική πυκνότητα, ενώ προστατεύουν από την εμφάνιση οστεοπενίας, οστεοπόρωσης και αρθρίτιδας.
Σε περίπτωση που έχεις διάθεση για γλυκό ,πριν την κατανάλωση κάποιας επιλογής που θα σου προσθέσει θερμίδες και πολύ ζάχαρη, φρόντισε να έχεις μαζί σου ξερά σύκα που λόγο τις γλυκιάς τους γεύσης θα ικανοποιήσουν την ανάγκη σου για γλυκό .
Παρά τα οφέλη τους, αν το παρακάνετε με τα σύκα, υπάρχει πιθανότητα διάρροιας, ενώ θα πρέπει να τα αποφεύγετε αν έχετε πρόβλημα στα νεφρά ή την χοληδόχο κύστη.
Προτεινόμενοι τρόποι κατανάλωσης :
-Προσθέστε 2 αποξηραμένα σύκα σε γιαούρτι 2% με 1 κουταλιά φιστίκι τριμμένο ανάλατο και 1 κουταλάκι μέλι 
-Σε σαλάτα σπανάκι ,αποξηραμένο σύκο σε καβάκια με ντρέσινκ μπαλσάμικου χωρίς ζάχαρη και 1 κουταλιά κάσιους 
-Καταναλώστε 2 σύκα σε ένα σνακ σας μαζί με 1 χουφτίτσα ξηρούς καρπούς ανάλατους 
-Στο πρωινό σας μια φέτα ψωμί ζέας με τυρί κρέμα που δένει ιδανικά με φέτες σύκου .
-Για αλμυρό σνάκ, Φρυγανιά ολικής άλεσης με μισό σύκο μαζί με πατέ ελιάς και θυμάρι.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved