H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Διαβάστηκε 107 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η μελάσα είναι 100% φυσικό προϊόν, πλήρως απορροφήσιμη από τον οργανισμό.

Ως μια από τις βασικότερες πηγές σιδήρου και άλλων ιχνοστοιχείων, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλλιο και η βιταμίνης Β, προσφέρει άμεση τόνωση του οργανισμού. Λόγω της φυτικής της προέλευσης είναι πλήρως αφομοιώσιμη και αβλαβής για τον οργανισμό.

Ο χαμηλός γλυκαιμικός της δείκτης (55) παρά την πολύ γλυκιά γεύση της, δεν επιτρέπει τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε σχέση με άλλους υδατάνθρακες αυτής της κατηγορίας. Έτσι τα σάκχαρα και η φρουκτόζη που περιέχει λόγω του ότι λαμβάνονται στη φυσική τους μορφή επιτρέπουν την ένταξη στο διαιτολόγιο ατόμων με σακχαρώδη διαβήτη. Αυτό είναι και ένας από τους λόγους που έχει πάρει θέση ανάμεσα στις κορυφαίες τροφές του πλανήτη.

Χάρης την περιεκτικότητα της σε χαλκό βοηθά σημαντικά την απορρόφηση σιδήρου και τη δημιουργία νέων ερυθρών αιμοσφαιρίων, με αποτέλεσμα να ευνοεί τα άτομα με σιδηροπενική αναιμία, χαμηλό αιματοκρίτη, προβλήματα θυρεοειδoύς αδένα, αρρυθμίες και χαμηλές αποθήκες σιδήρου.

Συντελεί στην καλή υγεία του μυοσκελετικού συστήματος, καταπολεμά την αρθρίτιδα, ενισχύει τα αδύναμα και εύθραυστα οστά και τις αρθρώσεις, ενώ βοηθά στη γρήγορη ανάρρωση καταγμάτων.

Περιέχει μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Χαλαρώνει τα νεύρα και τα αιμοφόρα αγγεία, εξισορροπώντας τον όγκο του ασβεστίου. Μια ανεπάρκεια μαγνησίου στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε υπέρταση, μυϊκές κράμπες, σπασμούς και γενική κόπωση του σώματος.

Εκτός των άλλων η καθημερινή χρήση της μελάσας δίνει λύση στο πρόβλημα της δυσκοιλιότητας, ενισχύει τη μνήμη, βοηθάει σε προβλήματα τριχόπτωσης που προέρχονται από έλλειψη σιδήρου, επαναφέρει τη φυσική ομορφιά του δέρματος, βοηθάει στην επούλωση των σημαδιών της ακμής, ανακουφίζει από τα συμπτώματα της έμμηνου ρύσης κ.α

Είναι κατάλληλη για vegan, vegetarian, εγκύους, αθλητές, παιδιά, άτομα που έχουν επιλέξει την ωμοφαγία, σπουδαστές ή ακόμη και για κάποιον που έχει απαιτητική καθημερινότητα.
Προτίμησε τη βιολογική και πρόσθεσε τη στη διατροφή σου, σε smoothies, ντρέσινγκ, ροφήματα, μαρινάδες και σάλτσες, στο γιαούρτι και στο ψωμί σου το πρωί.

Διάβασε επίσης

  • Πώς η διατροφή σου θα σε βοηθήσει στη μείωση του άγχους
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
  • Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Διαβάστηκε 107 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η μελάσα είναι 100% φυσικό προϊόν, πλήρως απορροφήσιμη από τον οργανισμό.

Ως μια από τις βασικότερες πηγές σιδήρου και άλλων ιχνοστοιχείων, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλλιο και η βιταμίνης Β, προσφέρει άμεση τόνωση του οργανισμού. Λόγω της φυτικής της προέλευσης είναι πλήρως αφομοιώσιμη και αβλαβής για τον οργανισμό.

Ο χαμηλός γλυκαιμικός της δείκτης (55) παρά την πολύ γλυκιά γεύση της, δεν επιτρέπει τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε σχέση με άλλους υδατάνθρακες αυτής της κατηγορίας. Έτσι τα σάκχαρα και η φρουκτόζη που περιέχει λόγω του ότι λαμβάνονται στη φυσική τους μορφή επιτρέπουν την ένταξη στο διαιτολόγιο ατόμων με σακχαρώδη διαβήτη. Αυτό είναι και ένας από τους λόγους που έχει πάρει θέση ανάμεσα στις κορυφαίες τροφές του πλανήτη.

Χάρης την περιεκτικότητα της σε χαλκό βοηθά σημαντικά την απορρόφηση σιδήρου και τη δημιουργία νέων ερυθρών αιμοσφαιρίων, με αποτέλεσμα να ευνοεί τα άτομα με σιδηροπενική αναιμία, χαμηλό αιματοκρίτη, προβλήματα θυρεοειδoύς αδένα, αρρυθμίες και χαμηλές αποθήκες σιδήρου.

Συντελεί στην καλή υγεία του μυοσκελετικού συστήματος, καταπολεμά την αρθρίτιδα, ενισχύει τα αδύναμα και εύθραυστα οστά και τις αρθρώσεις, ενώ βοηθά στη γρήγορη ανάρρωση καταγμάτων.

Περιέχει μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Χαλαρώνει τα νεύρα και τα αιμοφόρα αγγεία, εξισορροπώντας τον όγκο του ασβεστίου. Μια ανεπάρκεια μαγνησίου στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε υπέρταση, μυϊκές κράμπες, σπασμούς και γενική κόπωση του σώματος.

Εκτός των άλλων η καθημερινή χρήση της μελάσας δίνει λύση στο πρόβλημα της δυσκοιλιότητας, ενισχύει τη μνήμη, βοηθάει σε προβλήματα τριχόπτωσης που προέρχονται από έλλειψη σιδήρου, επαναφέρει τη φυσική ομορφιά του δέρματος, βοηθάει στην επούλωση των σημαδιών της ακμής, ανακουφίζει από τα συμπτώματα της έμμηνου ρύσης κ.α

Είναι κατάλληλη για vegan, vegetarian, εγκύους, αθλητές, παιδιά, άτομα που έχουν επιλέξει την ωμοφαγία, σπουδαστές ή ακόμη και για κάποιον που έχει απαιτητική καθημερινότητα.
Προτίμησε τη βιολογική και πρόσθεσε τη στη διατροφή σου, σε smoothies, ντρέσινγκ, ροφήματα, μαρινάδες και σάλτσες, στο γιαούρτι και στο ψωμί σου το πρωί.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Διαβάστηκε 107 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η μελάσα είναι 100% φυσικό προϊόν, πλήρως απορροφήσιμη από τον οργανισμό.

Ως μια από τις βασικότερες πηγές σιδήρου και άλλων ιχνοστοιχείων, όπως το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλλιο και η βιταμίνης Β, προσφέρει άμεση τόνωση του οργανισμού. Λόγω της φυτικής της προέλευσης είναι πλήρως αφομοιώσιμη και αβλαβής για τον οργανισμό.

Ο χαμηλός γλυκαιμικός της δείκτης (55) παρά την πολύ γλυκιά γεύση της, δεν επιτρέπει τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε σχέση με άλλους υδατάνθρακες αυτής της κατηγορίας. Έτσι τα σάκχαρα και η φρουκτόζη που περιέχει λόγω του ότι λαμβάνονται στη φυσική τους μορφή επιτρέπουν την ένταξη στο διαιτολόγιο ατόμων με σακχαρώδη διαβήτη. Αυτό είναι και ένας από τους λόγους που έχει πάρει θέση ανάμεσα στις κορυφαίες τροφές του πλανήτη.

Χάρης την περιεκτικότητα της σε χαλκό βοηθά σημαντικά την απορρόφηση σιδήρου και τη δημιουργία νέων ερυθρών αιμοσφαιρίων, με αποτέλεσμα να ευνοεί τα άτομα με σιδηροπενική αναιμία, χαμηλό αιματοκρίτη, προβλήματα θυρεοειδoύς αδένα, αρρυθμίες και χαμηλές αποθήκες σιδήρου.

Συντελεί στην καλή υγεία του μυοσκελετικού συστήματος, καταπολεμά την αρθρίτιδα, ενισχύει τα αδύναμα και εύθραυστα οστά και τις αρθρώσεις, ενώ βοηθά στη γρήγορη ανάρρωση καταγμάτων.

Περιέχει μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Χαλαρώνει τα νεύρα και τα αιμοφόρα αγγεία, εξισορροπώντας τον όγκο του ασβεστίου. Μια ανεπάρκεια μαγνησίου στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε υπέρταση, μυϊκές κράμπες, σπασμούς και γενική κόπωση του σώματος.

Εκτός των άλλων η καθημερινή χρήση της μελάσας δίνει λύση στο πρόβλημα της δυσκοιλιότητας, ενισχύει τη μνήμη, βοηθάει σε προβλήματα τριχόπτωσης που προέρχονται από έλλειψη σιδήρου, επαναφέρει τη φυσική ομορφιά του δέρματος, βοηθάει στην επούλωση των σημαδιών της ακμής, ανακουφίζει από τα συμπτώματα της έμμηνου ρύσης κ.α

Είναι κατάλληλη για vegan, vegetarian, εγκύους, αθλητές, παιδιά, άτομα που έχουν επιλέξει την ωμοφαγία, σπουδαστές ή ακόμη και για κάποιον που έχει απαιτητική καθημερινότητα.
Προτίμησε τη βιολογική και πρόσθεσε τη στη διατροφή σου, σε smoothies, ντρέσινγκ, ροφήματα, μαρινάδες και σάλτσες, στο γιαούρτι και στο ψωμί σου το πρωί.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved