H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΧΑΣΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ !!!
ΧΑΣΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ !!!
Διαβάστηκε 39 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Kάποιοι έχουν ήδη γυρίσει από τις καλοκαιρινές διακοπές τους και άλλοι επιστρέφουν το συντομότερο φέρνοντας μαζί τους και τα κιλάκια των διακοπών .Πολλοί άνθρωποι ενδεχομένως να μην έχουν πάρει κιλά διότι θα έκαναν κάποια μορφή άσκησης ή κολυμπούσαν λίγο περισσότερο .Οι καλοκαιρινές επιλογές είναι αρκετά πιο θερμιδογόνες .Λίγο τα αγαπημένο μας cocktail , λίγο το δροσερό παγωτό και η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι δύσκολο να γυρίσουμε λίγο πιο πάνω στην ζυγαριά μας .

Με αυτά τα tips θα γυρίσεις στα κιλά σoυ χωρίς κόπο :

-Μην βάζεις ιδιαίτερα αυστηρούς περιορισμούς και στερήσεις. Τα άτομα που αποκλείουν αγαπημένα τρόφιμα και ροφήματα από τη διατροφή τους, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποτύχουν και να ξαναπάρουν το χαμένο βάρος, καθώς η στέρηση τους οδηγεί στην υπερκατανάλωση άλλων τροφίμων.
-Αύξησε την ημερήσια ποσότητα νερού που καταναλώνεις (10- 12 ποτήρια ημερησίως). Επιπλέον, μπορείς να απολαμβάνεις κρύο ή ζεστό πράσινο τσάι και νερό με την προσθήκη λεμονιού ή αγγουριού.
-Ξεκίνησε την καθημερινή, συστηματική προπόνηση. Συνδύασε την αερόβια άσκηση με τα βάρη και προσπάθησε να γυμνάζεσαι 40 λεπτά καθημερινά.
-Κοιμήσου καλά. Ο ύπνος συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και περιορίζει το αίσθημα της πείνας τις δύσκολες, βραδινές ώρες.
-Θέσε ένα χρονικό όριο, μέσα στο οποίο δεν θα καταναλώσεις άλλη ζάχαρη και αλκοόλ μετά τις κρεπάλες των διακοπών. Από αυτήν την ημερομηνία και μετά όμως, μπορείς να απολαμβάνεις ένα γλυκό την εβδομάδα και μέχρι δύο ποτά. Προτίμησε το κρασί και τα “καθαρά” ποτά.
-Φρόντισε να εντάξεις στο διατροφικό σου πλάνο τις τροφές που προκαλούν κορεσμό και περιορίζουν το αίσθημα της πείνας. Προτίμησε δηλαδή το γιαούρτι, τη βρώμη, το κοτόπουλο, τον τόνο.
-Όσο κι αν σου κάνει εντύπωση, μην πίνεις επεξεργασμένους χυμούς, καθώς περιέχουν ζάχαρη. Διάλεξε καλύτερα να φας ένα φρούτο.
-Πρόσεξε τα ενδιάμεσα σνακ. Για παράδειγμα, οι μπάρες δημητριακών έχουν αρκετά λιπαρά, τα οποία δεν θα σε βοηθήσουν στην απώλεια του περιττού βάρους που πήρες στις διακοπές.
-Προγραμμάτισε μικρά και συχνά γεύματα, κάθε τρεις ώρες περίπου.
-Δώσε βάση στο πρωινό σου γεύμα. Πρέπει να είναι πλούσιο και ταυτόχρονα επιλεκτικό. Για παράδειγμα, κατανάλωσε δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι και μέλι σε συνδυασμό με ένα βραστό αυγό. Εναλλακτικά, μπορείς να απολαύσεις ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, με blueberries, μούσλι και μία κουταλιά μέλι.

Καλή σεζόν !!

Διάβασε επίσης

  • Οι σπόροι Chia βοηθάνε στο αδυνάτισμα
  • Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά!
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
  • Φουσκώματα τέλος!
  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • 5 τρόφιμα που πρέπει να έχουμε όλοι στο ψυγείο μας
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΧΑΣΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ !!!
ΧΑΣΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ !!!
Διαβάστηκε 39 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Kάποιοι έχουν ήδη γυρίσει από τις καλοκαιρινές διακοπές τους και άλλοι επιστρέφουν το συντομότερο φέρνοντας μαζί τους και τα κιλάκια των διακοπών .Πολλοί άνθρωποι ενδεχομένως να μην έχουν πάρει κιλά διότι θα έκαναν κάποια μορφή άσκησης ή κολυμπούσαν λίγο περισσότερο .Οι καλοκαιρινές επιλογές είναι αρκετά πιο θερμιδογόνες .Λίγο τα αγαπημένο μας cocktail , λίγο το δροσερό παγωτό και η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι δύσκολο να γυρίσουμε λίγο πιο πάνω στην ζυγαριά μας .

Με αυτά τα tips θα γυρίσεις στα κιλά σoυ χωρίς κόπο :

-Μην βάζεις ιδιαίτερα αυστηρούς περιορισμούς και στερήσεις. Τα άτομα που αποκλείουν αγαπημένα τρόφιμα και ροφήματα από τη διατροφή τους, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποτύχουν και να ξαναπάρουν το χαμένο βάρος, καθώς η στέρηση τους οδηγεί στην υπερκατανάλωση άλλων τροφίμων.
-Αύξησε την ημερήσια ποσότητα νερού που καταναλώνεις (10- 12 ποτήρια ημερησίως). Επιπλέον, μπορείς να απολαμβάνεις κρύο ή ζεστό πράσινο τσάι και νερό με την προσθήκη λεμονιού ή αγγουριού.
-Ξεκίνησε την καθημερινή, συστηματική προπόνηση. Συνδύασε την αερόβια άσκηση με τα βάρη και προσπάθησε να γυμνάζεσαι 40 λεπτά καθημερινά.
-Κοιμήσου καλά. Ο ύπνος συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και περιορίζει το αίσθημα της πείνας τις δύσκολες, βραδινές ώρες.
-Θέσε ένα χρονικό όριο, μέσα στο οποίο δεν θα καταναλώσεις άλλη ζάχαρη και αλκοόλ μετά τις κρεπάλες των διακοπών. Από αυτήν την ημερομηνία και μετά όμως, μπορείς να απολαμβάνεις ένα γλυκό την εβδομάδα και μέχρι δύο ποτά. Προτίμησε το κρασί και τα “καθαρά” ποτά.
-Φρόντισε να εντάξεις στο διατροφικό σου πλάνο τις τροφές που προκαλούν κορεσμό και περιορίζουν το αίσθημα της πείνας. Προτίμησε δηλαδή το γιαούρτι, τη βρώμη, το κοτόπουλο, τον τόνο.
-Όσο κι αν σου κάνει εντύπωση, μην πίνεις επεξεργασμένους χυμούς, καθώς περιέχουν ζάχαρη. Διάλεξε καλύτερα να φας ένα φρούτο.
-Πρόσεξε τα ενδιάμεσα σνακ. Για παράδειγμα, οι μπάρες δημητριακών έχουν αρκετά λιπαρά, τα οποία δεν θα σε βοηθήσουν στην απώλεια του περιττού βάρους που πήρες στις διακοπές.
-Προγραμμάτισε μικρά και συχνά γεύματα, κάθε τρεις ώρες περίπου.
-Δώσε βάση στο πρωινό σου γεύμα. Πρέπει να είναι πλούσιο και ταυτόχρονα επιλεκτικό. Για παράδειγμα, κατανάλωσε δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι και μέλι σε συνδυασμό με ένα βραστό αυγό. Εναλλακτικά, μπορείς να απολαύσεις ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, με blueberries, μούσλι και μία κουταλιά μέλι.

Καλή σεζόν !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΧΑΣΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ !!!
ΧΑΣΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ !!!
Διαβάστηκε 39 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Kάποιοι έχουν ήδη γυρίσει από τις καλοκαιρινές διακοπές τους και άλλοι επιστρέφουν το συντομότερο φέρνοντας μαζί τους και τα κιλάκια των διακοπών .Πολλοί άνθρωποι ενδεχομένως να μην έχουν πάρει κιλά διότι θα έκαναν κάποια μορφή άσκησης ή κολυμπούσαν λίγο περισσότερο .Οι καλοκαιρινές επιλογές είναι αρκετά πιο θερμιδογόνες .Λίγο τα αγαπημένο μας cocktail , λίγο το δροσερό παγωτό και η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι δύσκολο να γυρίσουμε λίγο πιο πάνω στην ζυγαριά μας .

Με αυτά τα tips θα γυρίσεις στα κιλά σoυ χωρίς κόπο :

-Μην βάζεις ιδιαίτερα αυστηρούς περιορισμούς και στερήσεις. Τα άτομα που αποκλείουν αγαπημένα τρόφιμα και ροφήματα από τη διατροφή τους, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποτύχουν και να ξαναπάρουν το χαμένο βάρος, καθώς η στέρηση τους οδηγεί στην υπερκατανάλωση άλλων τροφίμων.
-Αύξησε την ημερήσια ποσότητα νερού που καταναλώνεις (10- 12 ποτήρια ημερησίως). Επιπλέον, μπορείς να απολαμβάνεις κρύο ή ζεστό πράσινο τσάι και νερό με την προσθήκη λεμονιού ή αγγουριού.
-Ξεκίνησε την καθημερινή, συστηματική προπόνηση. Συνδύασε την αερόβια άσκηση με τα βάρη και προσπάθησε να γυμνάζεσαι 40 λεπτά καθημερινά.
-Κοιμήσου καλά. Ο ύπνος συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και περιορίζει το αίσθημα της πείνας τις δύσκολες, βραδινές ώρες.
-Θέσε ένα χρονικό όριο, μέσα στο οποίο δεν θα καταναλώσεις άλλη ζάχαρη και αλκοόλ μετά τις κρεπάλες των διακοπών. Από αυτήν την ημερομηνία και μετά όμως, μπορείς να απολαμβάνεις ένα γλυκό την εβδομάδα και μέχρι δύο ποτά. Προτίμησε το κρασί και τα “καθαρά” ποτά.
-Φρόντισε να εντάξεις στο διατροφικό σου πλάνο τις τροφές που προκαλούν κορεσμό και περιορίζουν το αίσθημα της πείνας. Προτίμησε δηλαδή το γιαούρτι, τη βρώμη, το κοτόπουλο, τον τόνο.
-Όσο κι αν σου κάνει εντύπωση, μην πίνεις επεξεργασμένους χυμούς, καθώς περιέχουν ζάχαρη. Διάλεξε καλύτερα να φας ένα φρούτο.
-Πρόσεξε τα ενδιάμεσα σνακ. Για παράδειγμα, οι μπάρες δημητριακών έχουν αρκετά λιπαρά, τα οποία δεν θα σε βοηθήσουν στην απώλεια του περιττού βάρους που πήρες στις διακοπές.
-Προγραμμάτισε μικρά και συχνά γεύματα, κάθε τρεις ώρες περίπου.
-Δώσε βάση στο πρωινό σου γεύμα. Πρέπει να είναι πλούσιο και ταυτόχρονα επιλεκτικό. Για παράδειγμα, κατανάλωσε δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι και μέλι σε συνδυασμό με ένα βραστό αυγό. Εναλλακτικά, μπορείς να απολαύσεις ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, με blueberries, μούσλι και μία κουταλιά μέλι.

Καλή σεζόν !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved