H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Διατροφή και το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης. Συνδυάζονται;
Διατροφή και το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης. Συνδυάζονται;
Διαβάστηκε 100 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Ακολουθώντας κάποια tips θα μπορείς να φας την Τσικνοπέμπτη χωρίς τύψεις. Η μέρα αυτή δεν θα σου προσθέσει κιλά αρκεί να ξέρεις να την διαχειριστείς.

Η αλήθεια είναι ότι η Τσικνοπέμπτη έχει πολλούς και θερμιδογόνους πειρασμούς. Δεν σημαίνει οτι κάποιος που προσέχει την διατροφή του ή που κάνει δίαιτα, θα γίνει αντικοινωνικός και δεν θα καθήσει στο τραπέζι. Σε ενα πρόγραμμα διατροφής εξάλλου επιτυχία είναι, όχι μόνο η απώλεια βάρους ή το εκάστοτε αποτέλεσμα ,αλλα η εκπαίδευση του ατόμου και η ικανότητα του να μπορέσει να εφαρμόζει τις γνώσεις του σε κάθε περίσταση χωρίς να επιβαρύνει το σώμα του.

Εμείς φτίαξαμε μια λίστα με πράγματα που θα σε βοηθήσουν να έχεις τον έλεγχο στο φαγητό σου χωρίς να νιώθεις οτι χάλασες το πρόγραμμα σου.
-Ιδανικό θα ήταν την ημέρα αυτή να αποφύγεις τα τηγανητά, όπως πατάτες, μελιτζάνες, κολοκυθάκια και να τα αντικαταστήσεις με ψητά.

-Γενικώς, να θυμάσαι ότι τα κρέατα σούβλας όπως το αρνί ή το κοκορέτσι έχουν αρκετά λιπαρά. Η καλύτερη επιλογή, αν το τραπέζι γίνει στο σπίτι είναι να αγοράσεις κρέας που δεν θα έχει πάρα πολύ λίπος και να προτιμήσεις το ψήσιμο τους.

-Ξεκίνα με σαλάτα. Η σαλάτα θα σου προκαλέσει κορεσμό δηλαδή θα σε χορτάσει πιο εύκολα. Ένα καλό tip είναι να τρώς αρχικά σαλάτα ώστε να φας αργότερα μικρότερη ποσότητα απ’ όσο θα έτρωγες χωρίς αυτή.

-Δεν πρέπει να είσαι νηστικός/ή όλη μέρα. Καλό είναι να προτιμήσεις μικρά γεύματα μέχρι την ώρα του τραπεζιού ώστε να είσαι χορτασμένος /η και να αποφύγεις τις υπερβολές.

-Απο τα ορεκτικά μπορείς να επιλέξεις κυρίως λαχανικά όπως ψητά μανιτάρια ή ψητά κολοκυθάκια και μελιτζάνες αλλιώς πιπεριές Φλωρίνης κ.α και να γεμίσεις το μισό πιάτο σου με αυτά.

-Επίλεξε άπαχα κομμάτια κρέατος (πουλερικά, ψαρονέφρι, «μάτι» της χοιρινής μπριζόλας) ώστε να αποτελούν το κυρίως γεύμα σου.

-Το ‘’τσίκνισμα’’ να αρκεστεί μόνο το μεσημέρι ή μόνο το βράδυ ,αλλά όχι και στα 2 γεύματα.

-Αν το βράδυ γνωρίζεις ότι θα βρεθείς έξω προτίμησε την ίδια μέρα το μεσημέρι να φας ένα ελαφρύ γεύμα, όπως μια σαλάτα με αυγό και τυρί ή γιαούρτι με φρούτα-μέλι κ.α.

-Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτίμησε να πιείς μπύρα που θα σε φουσκώσει, είναι διουρητική και έχει λιγότερο αλκοόλ.

-Τέλος, δώσε προσοχή και στο επιδόρπιο. Προτίμησε κάποιο με λίγα λιπαρά (ήδη μπορεί να έχεις καταναλώσει αρκετό λίπος μέσω του κρέατος), όπως είναι το γιαούρτι ή τα φρούτα ή το γλυκό κουταλιού ή συνδυασμό. Αν πάλι είναι βράδυ και δεν το αναζητάς μην το καταναλώσεις και καθόλου.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά!

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Διατροφή και το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης. Συνδυάζονται;
Διατροφή και το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης. Συνδυάζονται;
Διαβάστηκε 100 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Ακολουθώντας κάποια tips θα μπορείς να φας την Τσικνοπέμπτη χωρίς τύψεις. Η μέρα αυτή δεν θα σου προσθέσει κιλά αρκεί να ξέρεις να την διαχειριστείς.

Η αλήθεια είναι ότι η Τσικνοπέμπτη έχει πολλούς και θερμιδογόνους πειρασμούς. Δεν σημαίνει οτι κάποιος που προσέχει την διατροφή του ή που κάνει δίαιτα, θα γίνει αντικοινωνικός και δεν θα καθήσει στο τραπέζι. Σε ενα πρόγραμμα διατροφής εξάλλου επιτυχία είναι, όχι μόνο η απώλεια βάρους ή το εκάστοτε αποτέλεσμα ,αλλα η εκπαίδευση του ατόμου και η ικανότητα του να μπορέσει να εφαρμόζει τις γνώσεις του σε κάθε περίσταση χωρίς να επιβαρύνει το σώμα του.

Εμείς φτίαξαμε μια λίστα με πράγματα που θα σε βοηθήσουν να έχεις τον έλεγχο στο φαγητό σου χωρίς να νιώθεις οτι χάλασες το πρόγραμμα σου.
-Ιδανικό θα ήταν την ημέρα αυτή να αποφύγεις τα τηγανητά, όπως πατάτες, μελιτζάνες, κολοκυθάκια και να τα αντικαταστήσεις με ψητά.

-Γενικώς, να θυμάσαι ότι τα κρέατα σούβλας όπως το αρνί ή το κοκορέτσι έχουν αρκετά λιπαρά. Η καλύτερη επιλογή, αν το τραπέζι γίνει στο σπίτι είναι να αγοράσεις κρέας που δεν θα έχει πάρα πολύ λίπος και να προτιμήσεις το ψήσιμο τους.

-Ξεκίνα με σαλάτα. Η σαλάτα θα σου προκαλέσει κορεσμό δηλαδή θα σε χορτάσει πιο εύκολα. Ένα καλό tip είναι να τρώς αρχικά σαλάτα ώστε να φας αργότερα μικρότερη ποσότητα απ’ όσο θα έτρωγες χωρίς αυτή.

-Δεν πρέπει να είσαι νηστικός/ή όλη μέρα. Καλό είναι να προτιμήσεις μικρά γεύματα μέχρι την ώρα του τραπεζιού ώστε να είσαι χορτασμένος /η και να αποφύγεις τις υπερβολές.

-Απο τα ορεκτικά μπορείς να επιλέξεις κυρίως λαχανικά όπως ψητά μανιτάρια ή ψητά κολοκυθάκια και μελιτζάνες αλλιώς πιπεριές Φλωρίνης κ.α και να γεμίσεις το μισό πιάτο σου με αυτά.

-Επίλεξε άπαχα κομμάτια κρέατος (πουλερικά, ψαρονέφρι, «μάτι» της χοιρινής μπριζόλας) ώστε να αποτελούν το κυρίως γεύμα σου.

-Το ‘’τσίκνισμα’’ να αρκεστεί μόνο το μεσημέρι ή μόνο το βράδυ ,αλλά όχι και στα 2 γεύματα.

-Αν το βράδυ γνωρίζεις ότι θα βρεθείς έξω προτίμησε την ίδια μέρα το μεσημέρι να φας ένα ελαφρύ γεύμα, όπως μια σαλάτα με αυγό και τυρί ή γιαούρτι με φρούτα-μέλι κ.α.

-Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτίμησε να πιείς μπύρα που θα σε φουσκώσει, είναι διουρητική και έχει λιγότερο αλκοόλ.

-Τέλος, δώσε προσοχή και στο επιδόρπιο. Προτίμησε κάποιο με λίγα λιπαρά (ήδη μπορεί να έχεις καταναλώσει αρκετό λίπος μέσω του κρέατος), όπως είναι το γιαούρτι ή τα φρούτα ή το γλυκό κουταλιού ή συνδυασμό. Αν πάλι είναι βράδυ και δεν το αναζητάς μην το καταναλώσεις και καθόλου.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Διατροφή και το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης. Συνδυάζονται;
Διατροφή και το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης. Συνδυάζονται;
Διαβάστηκε 100 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Ακολουθώντας κάποια tips θα μπορείς να φας την Τσικνοπέμπτη χωρίς τύψεις. Η μέρα αυτή δεν θα σου προσθέσει κιλά αρκεί να ξέρεις να την διαχειριστείς.

Η αλήθεια είναι ότι η Τσικνοπέμπτη έχει πολλούς και θερμιδογόνους πειρασμούς. Δεν σημαίνει οτι κάποιος που προσέχει την διατροφή του ή που κάνει δίαιτα, θα γίνει αντικοινωνικός και δεν θα καθήσει στο τραπέζι. Σε ενα πρόγραμμα διατροφής εξάλλου επιτυχία είναι, όχι μόνο η απώλεια βάρους ή το εκάστοτε αποτέλεσμα ,αλλα η εκπαίδευση του ατόμου και η ικανότητα του να μπορέσει να εφαρμόζει τις γνώσεις του σε κάθε περίσταση χωρίς να επιβαρύνει το σώμα του.

Εμείς φτίαξαμε μια λίστα με πράγματα που θα σε βοηθήσουν να έχεις τον έλεγχο στο φαγητό σου χωρίς να νιώθεις οτι χάλασες το πρόγραμμα σου.
-Ιδανικό θα ήταν την ημέρα αυτή να αποφύγεις τα τηγανητά, όπως πατάτες, μελιτζάνες, κολοκυθάκια και να τα αντικαταστήσεις με ψητά.

-Γενικώς, να θυμάσαι ότι τα κρέατα σούβλας όπως το αρνί ή το κοκορέτσι έχουν αρκετά λιπαρά. Η καλύτερη επιλογή, αν το τραπέζι γίνει στο σπίτι είναι να αγοράσεις κρέας που δεν θα έχει πάρα πολύ λίπος και να προτιμήσεις το ψήσιμο τους.

-Ξεκίνα με σαλάτα. Η σαλάτα θα σου προκαλέσει κορεσμό δηλαδή θα σε χορτάσει πιο εύκολα. Ένα καλό tip είναι να τρώς αρχικά σαλάτα ώστε να φας αργότερα μικρότερη ποσότητα απ’ όσο θα έτρωγες χωρίς αυτή.

-Δεν πρέπει να είσαι νηστικός/ή όλη μέρα. Καλό είναι να προτιμήσεις μικρά γεύματα μέχρι την ώρα του τραπεζιού ώστε να είσαι χορτασμένος /η και να αποφύγεις τις υπερβολές.

-Απο τα ορεκτικά μπορείς να επιλέξεις κυρίως λαχανικά όπως ψητά μανιτάρια ή ψητά κολοκυθάκια και μελιτζάνες αλλιώς πιπεριές Φλωρίνης κ.α και να γεμίσεις το μισό πιάτο σου με αυτά.

-Επίλεξε άπαχα κομμάτια κρέατος (πουλερικά, ψαρονέφρι, «μάτι» της χοιρινής μπριζόλας) ώστε να αποτελούν το κυρίως γεύμα σου.

-Το ‘’τσίκνισμα’’ να αρκεστεί μόνο το μεσημέρι ή μόνο το βράδυ ,αλλά όχι και στα 2 γεύματα.

-Αν το βράδυ γνωρίζεις ότι θα βρεθείς έξω προτίμησε την ίδια μέρα το μεσημέρι να φας ένα ελαφρύ γεύμα, όπως μια σαλάτα με αυγό και τυρί ή γιαούρτι με φρούτα-μέλι κ.α.

-Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ. Προτίμησε να πιείς μπύρα που θα σε φουσκώσει, είναι διουρητική και έχει λιγότερο αλκοόλ.

-Τέλος, δώσε προσοχή και στο επιδόρπιο. Προτίμησε κάποιο με λίγα λιπαρά (ήδη μπορεί να έχεις καταναλώσει αρκετό λίπος μέσω του κρέατος), όπως είναι το γιαούρτι ή τα φρούτα ή το γλυκό κουταλιού ή συνδυασμό. Αν πάλι είναι βράδυ και δεν το αναζητάς μην το καταναλώσεις και καθόλου.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved