H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
Διαβάστηκε 528 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το πρωινό, σε συνδυασμό με ενδιάμεσα μικρογεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διατηρεί μια καλύτερη ορμονική ισορροπία, με αποτέλεσμα την αποφυγή αυξομειώσεων του σακχάρου αίματος (που οδηγούν σε πείνα), αλλά ταυτόχρονα και την καλύτερη κινητοποίηση του λιπώδους ιστού, σε συνδυασμό με ένα ολιγοθερμιδικό διαιτολόγιο.

Επιλογές πρωινού για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού :

-1 κεσσεδάκι γιαουρτι 2%,2 κουταλιές μούσλι ,4 φράουλες σε κομματάκια,1 κουταλιά σπόρους επιλογής και 1κουταλιά μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
-1 φέτα ψωμί του τοστ, ολικής άλεσης,1κ. σούπας ταχίνι με κακάο,1 μπανάνα ψυγείου σε κομματάκια
-Παρφέ (γιαούρτι) με δημητριακά ολικής αλέσεως, μούρα και αμύγδαλα. 3 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσεως ,1 κεσεδάκι στραγγιστό ημίπαχο γιαούρτι,3/4 φλιτζανιού μούρα,8 αμύγδαλα ελαφρώς τριμμένα
-Πολύσπορο ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι, μέλι και αμύγδαλα τριμμένα με 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή καρύδας.
-1 φέτα ψωμί φρυγανισμένη με αβοκάντο ,σολομό καπνιστό και ρόκα με 1 ποτήρι φυσικό χυμό ανάμεικτο
-Σάντουιτς με 2 λεπτές φέτες ψωμί πολύσπορο 1 κουταλάκι πέστο βασιλικού , φλοίδες γραβιέρας και ντοματίνια .
-2 φρυγανιές με φυτικό βούτυρο και μαρμελάδα επιλογής χωρίς ζάχαρη
-1 ψωμάκι ολικής άλεσης με creem cheese και φρούτα επιλογής σας .

Εάν παραλείπουμε το πρωινό γεύμα, είτε λόγω έλλειψης χρόνου ή προκειμένου να «γλιτώσουμε» θερμίδες, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουμε, καθώς στην πραγματικότητα, πέρα από τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει στην υγεία, μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγχουμε καλύτερα το σωματικό μας βάρος.

Καλό Σαββατοκύριακο !!

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
Διαβάστηκε 528 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το πρωινό, σε συνδυασμό με ενδιάμεσα μικρογεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διατηρεί μια καλύτερη ορμονική ισορροπία, με αποτέλεσμα την αποφυγή αυξομειώσεων του σακχάρου αίματος (που οδηγούν σε πείνα), αλλά ταυτόχρονα και την καλύτερη κινητοποίηση του λιπώδους ιστού, σε συνδυασμό με ένα ολιγοθερμιδικό διαιτολόγιο.

Επιλογές πρωινού για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού :

-1 κεσσεδάκι γιαουρτι 2%,2 κουταλιές μούσλι ,4 φράουλες σε κομματάκια,1 κουταλιά σπόρους επιλογής και 1κουταλιά μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
-1 φέτα ψωμί του τοστ, ολικής άλεσης,1κ. σούπας ταχίνι με κακάο,1 μπανάνα ψυγείου σε κομματάκια
-Παρφέ (γιαούρτι) με δημητριακά ολικής αλέσεως, μούρα και αμύγδαλα. 3 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσεως ,1 κεσεδάκι στραγγιστό ημίπαχο γιαούρτι,3/4 φλιτζανιού μούρα,8 αμύγδαλα ελαφρώς τριμμένα
-Πολύσπορο ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι, μέλι και αμύγδαλα τριμμένα με 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή καρύδας.
-1 φέτα ψωμί φρυγανισμένη με αβοκάντο ,σολομό καπνιστό και ρόκα με 1 ποτήρι φυσικό χυμό ανάμεικτο
-Σάντουιτς με 2 λεπτές φέτες ψωμί πολύσπορο 1 κουταλάκι πέστο βασιλικού , φλοίδες γραβιέρας και ντοματίνια .
-2 φρυγανιές με φυτικό βούτυρο και μαρμελάδα επιλογής χωρίς ζάχαρη
-1 ψωμάκι ολικής άλεσης με creem cheese και φρούτα επιλογής σας .

Εάν παραλείπουμε το πρωινό γεύμα, είτε λόγω έλλειψης χρόνου ή προκειμένου να «γλιτώσουμε» θερμίδες, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουμε, καθώς στην πραγματικότητα, πέρα από τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει στην υγεία, μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγχουμε καλύτερα το σωματικό μας βάρος.

Καλό Σαββατοκύριακο !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
Διαβάστηκε 528 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το πρωινό, σε συνδυασμό με ενδιάμεσα μικρογεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διατηρεί μια καλύτερη ορμονική ισορροπία, με αποτέλεσμα την αποφυγή αυξομειώσεων του σακχάρου αίματος (που οδηγούν σε πείνα), αλλά ταυτόχρονα και την καλύτερη κινητοποίηση του λιπώδους ιστού, σε συνδυασμό με ένα ολιγοθερμιδικό διαιτολόγιο.

Επιλογές πρωινού για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού :

-1 κεσσεδάκι γιαουρτι 2%,2 κουταλιές μούσλι ,4 φράουλες σε κομματάκια,1 κουταλιά σπόρους επιλογής και 1κουταλιά μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
-1 φέτα ψωμί του τοστ, ολικής άλεσης,1κ. σούπας ταχίνι με κακάο,1 μπανάνα ψυγείου σε κομματάκια
-Παρφέ (γιαούρτι) με δημητριακά ολικής αλέσεως, μούρα και αμύγδαλα. 3 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσεως ,1 κεσεδάκι στραγγιστό ημίπαχο γιαούρτι,3/4 φλιτζανιού μούρα,8 αμύγδαλα ελαφρώς τριμμένα
-Πολύσπορο ψωμί ολικής αλέσεως με ταχίνι, μέλι και αμύγδαλα τριμμένα με 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή καρύδας.
-1 φέτα ψωμί φρυγανισμένη με αβοκάντο ,σολομό καπνιστό και ρόκα με 1 ποτήρι φυσικό χυμό ανάμεικτο
-Σάντουιτς με 2 λεπτές φέτες ψωμί πολύσπορο 1 κουταλάκι πέστο βασιλικού , φλοίδες γραβιέρας και ντοματίνια .
-2 φρυγανιές με φυτικό βούτυρο και μαρμελάδα επιλογής χωρίς ζάχαρη
-1 ψωμάκι ολικής άλεσης με creem cheese και φρούτα επιλογής σας .

Εάν παραλείπουμε το πρωινό γεύμα, είτε λόγω έλλειψης χρόνου ή προκειμένου να «γλιτώσουμε» θερμίδες, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουμε, καθώς στην πραγματικότητα, πέρα από τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει στην υγεία, μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγχουμε καλύτερα το σωματικό μας βάρος.

Καλό Σαββατοκύριακο !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved