H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Ένα λαμπερό δέρμα, πίσω από μια σωστή διατροφή!
Ένα λαμπερό δέρμα, πίσω από μια σωστή διατροφή!
Διαβάστηκε 81 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το υγιές δέρμα είναι ο καθρέφτης του υγιούς σώματος και του υγιούς οργανισμού. Η λειτουργική και αισθητική κατάσταση του δέρματος επηρεάζεται από πολλούς εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες. Στους εξωτερικούς παράγοντες συμπεριλαμβάνεται η υπεριώδης ακτινοβολία, τα αλλεργιογόνα συστατικά, η θερμοκρασία και οι τοξικές ουσίες. Ως εσωτερικοί παράγοντες θεωρούνται η γενετική προδιάθεση, η ορμονολογική και ανοσολογική κατάσταση, το stress, η ηλικία και η διατροφή.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες επιδρούν στο δέρμα και υπό συγκεκριμένες συνθήκες δημιουργούν καταστάσεις όπως δερματοπάθειες, γήρανση, φωτογήρανση, φλεγμονές, λοιμώξεις, απορύθμιση της ανοσολογικής λειτουργίας του.
Οι διατροφικοί παράγοντες ασκούν σημαντική δράση στο δέρμα, προστατεύοντάς το από τις περιβαντολλογικές επιδράσεις και βελτιώνουν τη λειτουργία του.

Αν θέλεις λαμπερό και υγιές δέρμα ρίξε μια ματιά στις προτάσεις μας όσο αφορά την διατροφή σου.

- Απέφυγε τρόφιμα πλούσια σε κορεσμένα (κακά) λιπαρά: γλυκά, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα.

- Κατανάλωσε εβδομαδιαία 2-3 φορές ψάρια και θαλασσινά.

- Βάλε στην καθημερινή σου διατροφή μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.

- Πίνε καθημερινά τουλάχιστον 10 ποτήρια υγρών (νερό, γάλα, χυμοί, τσάι).

- Αύξησε την πρόσληψη εποχιακών φρούτων και λαχανικών (3-5 μερίδες καθημερινά). Το μυστικό είναι να προσθέσεις μία δόση αντιοξειδωτικών σε ό,τι τρώς. Βάλε π.χ. ντομάτα στο σάντουιτς, πιές ένα φρέσκο χυμό στο πρωι­νό και πρόσθεσε κομμάτια μήλου στο γιαούρτι σου.

- Κατανάλωσε καθημερινά 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο. Πλούσια πηγή βιταμίνης Ε, καθώς και ω-3 που πέρα ότι μειώνουν το άγχος, παράγοντας που κάνει κακό στον οργανισμό και στο δέρμα, σε βοηθούν στην ενυδάτωσή του δέρματος και στην καταπολέμηση φλεγμονών, ακμής και ρυτίδων.

- Απόφυγε τις εξαντλητικές χημικές δίαιτες στις οποίες αποκλείονται ολόκληρες ομάδες τροφίμων και δεν βοηθούν στη διατήρηση μιας καλής κατάστασης του δέρματος.

-Επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C.Ίσως η πιο σημαντική βιταμίνη για να δεις το δέρμα σου να ξαναγεννιέται. Η βιταμίνη C ενεργοποιεί την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και αναστρέφει τη διαδικασία φωτογήρανσης. Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C είναι η πιπεριά, η παπάγια, τα πορτοκάλια, ο ανανάς,το γκρέιπφρουτ, το μπρόκολο, το ακτινίδιο και οι φράουλες.

-Επίλεξε τρόφιμα πλούσια σε φυτοχημικές ουσίες , όπως το πράσινο τσάι, τα βατόμουρα, τα κεράσια και όλα τα σκουρόχρωμα φρούτα.

-Κατανάλωσε νερό. Το νερό αποτελεί την κύρια πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού και ιδιαίτερα του δέρματος. Βοηθά στην αποβολή των τοξινών και κάνει το δέρμα πιο ελαστικό, με αποτέλεσμα να προλαμβάνει τις λεπτές γραμμές. Για καλή ενυδάτωση του οργανισμού, και κατ’ επέκταση του δέρματος, είναι απαραίτητο 1,5L νερό την ημέρα τουλάχιστον, σε συνδυασμό με μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε νερό.

Όπως πολλά πράγματα, έτσι και η υγεία του δέρματος, ξεκινά εκ των έσω. Ασφαλώς παίζουν ρόλο και τα γονίδια, όμως η εμπλουτισμένη διατροφή και η σωστή ενυδάτωση έχουν έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο

Διάβασε επίσης

  • Τα αυγά στην διατροφή σου και Ιδέες για σνακ
  • Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Ένα λαμπερό δέρμα, πίσω από μια σωστή διατροφή!
Ένα λαμπερό δέρμα, πίσω από μια σωστή διατροφή!
Διαβάστηκε 81 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το υγιές δέρμα είναι ο καθρέφτης του υγιούς σώματος και του υγιούς οργανισμού. Η λειτουργική και αισθητική κατάσταση του δέρματος επηρεάζεται από πολλούς εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες. Στους εξωτερικούς παράγοντες συμπεριλαμβάνεται η υπεριώδης ακτινοβολία, τα αλλεργιογόνα συστατικά, η θερμοκρασία και οι τοξικές ουσίες. Ως εσωτερικοί παράγοντες θεωρούνται η γενετική προδιάθεση, η ορμονολογική και ανοσολογική κατάσταση, το stress, η ηλικία και η διατροφή.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες επιδρούν στο δέρμα και υπό συγκεκριμένες συνθήκες δημιουργούν καταστάσεις όπως δερματοπάθειες, γήρανση, φωτογήρανση, φλεγμονές, λοιμώξεις, απορύθμιση της ανοσολογικής λειτουργίας του.
Οι διατροφικοί παράγοντες ασκούν σημαντική δράση στο δέρμα, προστατεύοντάς το από τις περιβαντολλογικές επιδράσεις και βελτιώνουν τη λειτουργία του.

Αν θέλεις λαμπερό και υγιές δέρμα ρίξε μια ματιά στις προτάσεις μας όσο αφορά την διατροφή σου.

- Απέφυγε τρόφιμα πλούσια σε κορεσμένα (κακά) λιπαρά: γλυκά, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα.

- Κατανάλωσε εβδομαδιαία 2-3 φορές ψάρια και θαλασσινά.

- Βάλε στην καθημερινή σου διατροφή μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.

- Πίνε καθημερινά τουλάχιστον 10 ποτήρια υγρών (νερό, γάλα, χυμοί, τσάι).

- Αύξησε την πρόσληψη εποχιακών φρούτων και λαχανικών (3-5 μερίδες καθημερινά). Το μυστικό είναι να προσθέσεις μία δόση αντιοξειδωτικών σε ό,τι τρώς. Βάλε π.χ. ντομάτα στο σάντουιτς, πιές ένα φρέσκο χυμό στο πρωι­νό και πρόσθεσε κομμάτια μήλου στο γιαούρτι σου.

- Κατανάλωσε καθημερινά 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο. Πλούσια πηγή βιταμίνης Ε, καθώς και ω-3 που πέρα ότι μειώνουν το άγχος, παράγοντας που κάνει κακό στον οργανισμό και στο δέρμα, σε βοηθούν στην ενυδάτωσή του δέρματος και στην καταπολέμηση φλεγμονών, ακμής και ρυτίδων.

- Απόφυγε τις εξαντλητικές χημικές δίαιτες στις οποίες αποκλείονται ολόκληρες ομάδες τροφίμων και δεν βοηθούν στη διατήρηση μιας καλής κατάστασης του δέρματος.

-Επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C.Ίσως η πιο σημαντική βιταμίνη για να δεις το δέρμα σου να ξαναγεννιέται. Η βιταμίνη C ενεργοποιεί την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και αναστρέφει τη διαδικασία φωτογήρανσης. Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C είναι η πιπεριά, η παπάγια, τα πορτοκάλια, ο ανανάς,το γκρέιπφρουτ, το μπρόκολο, το ακτινίδιο και οι φράουλες.

-Επίλεξε τρόφιμα πλούσια σε φυτοχημικές ουσίες , όπως το πράσινο τσάι, τα βατόμουρα, τα κεράσια και όλα τα σκουρόχρωμα φρούτα.

-Κατανάλωσε νερό. Το νερό αποτελεί την κύρια πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού και ιδιαίτερα του δέρματος. Βοηθά στην αποβολή των τοξινών και κάνει το δέρμα πιο ελαστικό, με αποτέλεσμα να προλαμβάνει τις λεπτές γραμμές. Για καλή ενυδάτωση του οργανισμού, και κατ’ επέκταση του δέρματος, είναι απαραίτητο 1,5L νερό την ημέρα τουλάχιστον, σε συνδυασμό με μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε νερό.

Όπως πολλά πράγματα, έτσι και η υγεία του δέρματος, ξεκινά εκ των έσω. Ασφαλώς παίζουν ρόλο και τα γονίδια, όμως η εμπλουτισμένη διατροφή και η σωστή ενυδάτωση έχουν έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Ένα λαμπερό δέρμα, πίσω από μια σωστή διατροφή!
Ένα λαμπερό δέρμα, πίσω από μια σωστή διατροφή!
Διαβάστηκε 81 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το υγιές δέρμα είναι ο καθρέφτης του υγιούς σώματος και του υγιούς οργανισμού. Η λειτουργική και αισθητική κατάσταση του δέρματος επηρεάζεται από πολλούς εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες. Στους εξωτερικούς παράγοντες συμπεριλαμβάνεται η υπεριώδης ακτινοβολία, τα αλλεργιογόνα συστατικά, η θερμοκρασία και οι τοξικές ουσίες. Ως εσωτερικοί παράγοντες θεωρούνται η γενετική προδιάθεση, η ορμονολογική και ανοσολογική κατάσταση, το stress, η ηλικία και η διατροφή.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες επιδρούν στο δέρμα και υπό συγκεκριμένες συνθήκες δημιουργούν καταστάσεις όπως δερματοπάθειες, γήρανση, φωτογήρανση, φλεγμονές, λοιμώξεις, απορύθμιση της ανοσολογικής λειτουργίας του.
Οι διατροφικοί παράγοντες ασκούν σημαντική δράση στο δέρμα, προστατεύοντάς το από τις περιβαντολλογικές επιδράσεις και βελτιώνουν τη λειτουργία του.

Αν θέλεις λαμπερό και υγιές δέρμα ρίξε μια ματιά στις προτάσεις μας όσο αφορά την διατροφή σου.

- Απέφυγε τρόφιμα πλούσια σε κορεσμένα (κακά) λιπαρά: γλυκά, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα.

- Κατανάλωσε εβδομαδιαία 2-3 φορές ψάρια και θαλασσινά.

- Βάλε στην καθημερινή σου διατροφή μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.

- Πίνε καθημερινά τουλάχιστον 10 ποτήρια υγρών (νερό, γάλα, χυμοί, τσάι).

- Αύξησε την πρόσληψη εποχιακών φρούτων και λαχανικών (3-5 μερίδες καθημερινά). Το μυστικό είναι να προσθέσεις μία δόση αντιοξειδωτικών σε ό,τι τρώς. Βάλε π.χ. ντομάτα στο σάντουιτς, πιές ένα φρέσκο χυμό στο πρωι­νό και πρόσθεσε κομμάτια μήλου στο γιαούρτι σου.

- Κατανάλωσε καθημερινά 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο. Πλούσια πηγή βιταμίνης Ε, καθώς και ω-3 που πέρα ότι μειώνουν το άγχος, παράγοντας που κάνει κακό στον οργανισμό και στο δέρμα, σε βοηθούν στην ενυδάτωσή του δέρματος και στην καταπολέμηση φλεγμονών, ακμής και ρυτίδων.

- Απόφυγε τις εξαντλητικές χημικές δίαιτες στις οποίες αποκλείονται ολόκληρες ομάδες τροφίμων και δεν βοηθούν στη διατήρηση μιας καλής κατάστασης του δέρματος.

-Επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C.Ίσως η πιο σημαντική βιταμίνη για να δεις το δέρμα σου να ξαναγεννιέται. Η βιταμίνη C ενεργοποιεί την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και αναστρέφει τη διαδικασία φωτογήρανσης. Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C είναι η πιπεριά, η παπάγια, τα πορτοκάλια, ο ανανάς,το γκρέιπφρουτ, το μπρόκολο, το ακτινίδιο και οι φράουλες.

-Επίλεξε τρόφιμα πλούσια σε φυτοχημικές ουσίες , όπως το πράσινο τσάι, τα βατόμουρα, τα κεράσια και όλα τα σκουρόχρωμα φρούτα.

-Κατανάλωσε νερό. Το νερό αποτελεί την κύρια πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού και ιδιαίτερα του δέρματος. Βοηθά στην αποβολή των τοξινών και κάνει το δέρμα πιο ελαστικό, με αποτέλεσμα να προλαμβάνει τις λεπτές γραμμές. Για καλή ενυδάτωση του οργανισμού, και κατ’ επέκταση του δέρματος, είναι απαραίτητο 1,5L νερό την ημέρα τουλάχιστον, σε συνδυασμό με μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε νερό.

Όπως πολλά πράγματα, έτσι και η υγεία του δέρματος, ξεκινά εκ των έσω. Ασφαλώς παίζουν ρόλο και τα γονίδια, όμως η εμπλουτισμένη διατροφή και η σωστή ενυδάτωση έχουν έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved