H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Επιστροφή στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθεις
Επιστροφή στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθεις
Διαβάστηκε 89 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η σωστή μετάβαση στην καθημερινότητα θα βοηθήσει να χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές και να επανέλθεις στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθειες

Αρχές Σεπτέμβρη, επιστροφή, νέα αρχή. Αυτός ο μήνας λειτουργεί σαν έναρξη για κάποιους ανθρώπους όπως και για εμάς. Κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας. Στις διακοπές είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα να προσέξουμε την διατροφή μας, αντίθετα η χαλάρωση και η ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο.

Με αυτές τις συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής που είχες πριν το καλοκαίρι θα είναι παιχνίδι και έτσι θα χαθούν και τα κιλά που πιθανών έφερες μαζί σου.
-Δώσε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμογής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου. Μην ξεκινήσεις πρόγραμμα από την πρώτη μέρα αλλά ξεκίνησε να επιλέγεις απλές σπιτικές τροφές.
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά).Στις διακοπές ίσως να μην είχες την διαθεσιμότητα σε φρούτα, έτσι φρόντισε να καταναλώνεις 2-3 φρούτα ημερήσιος που είναι πλούσια σε βιταμίνες και νερό που ενυδατώνουν τον οργανισμό σου μέσα και έξω.
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως, πολύσπορο ψωμί, μακαρόνια σίκαλης κ.α). Θα σε κρατήσουν για περισσότερη ώρα χορτάτο/η, θα βοηθήσουν το πεπτικό σύστημα να μπει ξανά στην σειρά του και θα σου προσφέρει βιταμίνες του συμπλέγματος Β.
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (φασόλια, κοτόπουλο, εμπλουτισμένα δημητριακά, γιαούρτι, γαλοπούλα). Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μιας υγιεινής διατροφής καθώς συμμετέχουν σε όλες τις διεργασίες του σώματος σου.
-Μην τρως αργά το βράδυ και κυρίως πριν το βραδινό ύπνο, μιας και η καύση των τροφών γίνεται σε με πολύ μικρότερο ρυθμό, ενώ η αποθήκευση λίπους είναι πιο έντονη.
-Επισκέψου το μανάβικο έτσι ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες να καταναλώσεις κάποιο φρούτο την επόμενη φορά που θα πεινάσεις.

Don’ts
-Μην πανικοβληθείς όταν ανέβεις στην ζυγαριά
-Μην ξεκινήσεις την αφαγία
-Μην επιλέξεις κάποια δίαιτα από το ίντερνετ
-Μην τα παρατήσεις και συνεχίσεις το πρόγραμμα των διακοπών
Η υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής και η αλλαγή στις διατροφικές σου συνήθειες είναι αυτά που θα σου προσφέρουν μια καλύτερη ζωή, ένα όμορφο σώμα, ένα ποιοτικό οργανισμό και έναν καινούργιο τρόπο ζωής που τα αποτελέσματα του θα είναι μακροχρόνια.

Καλή επιστροφή!

Διάβασε επίσης

  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
  • Ήξερες ότι υπάρχουν τροφές που σε ενυδατώνουν;
  • Επιστροφή στο σχολείο με σωστή διατροφή
  • Αδυνατίζω ενώ έχω σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Tips για την διατροφή των διακοπών
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Επιστροφή στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθεις
Επιστροφή στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθεις
Διαβάστηκε 89 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η σωστή μετάβαση στην καθημερινότητα θα βοηθήσει να χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές και να επανέλθεις στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθειες

Αρχές Σεπτέμβρη, επιστροφή, νέα αρχή. Αυτός ο μήνας λειτουργεί σαν έναρξη για κάποιους ανθρώπους όπως και για εμάς. Κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας. Στις διακοπές είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα να προσέξουμε την διατροφή μας, αντίθετα η χαλάρωση και η ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο.

Με αυτές τις συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής που είχες πριν το καλοκαίρι θα είναι παιχνίδι και έτσι θα χαθούν και τα κιλά που πιθανών έφερες μαζί σου.
-Δώσε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμογής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου. Μην ξεκινήσεις πρόγραμμα από την πρώτη μέρα αλλά ξεκίνησε να επιλέγεις απλές σπιτικές τροφές.
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά).Στις διακοπές ίσως να μην είχες την διαθεσιμότητα σε φρούτα, έτσι φρόντισε να καταναλώνεις 2-3 φρούτα ημερήσιος που είναι πλούσια σε βιταμίνες και νερό που ενυδατώνουν τον οργανισμό σου μέσα και έξω.
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως, πολύσπορο ψωμί, μακαρόνια σίκαλης κ.α). Θα σε κρατήσουν για περισσότερη ώρα χορτάτο/η, θα βοηθήσουν το πεπτικό σύστημα να μπει ξανά στην σειρά του και θα σου προσφέρει βιταμίνες του συμπλέγματος Β.
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (φασόλια, κοτόπουλο, εμπλουτισμένα δημητριακά, γιαούρτι, γαλοπούλα). Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μιας υγιεινής διατροφής καθώς συμμετέχουν σε όλες τις διεργασίες του σώματος σου.
-Μην τρως αργά το βράδυ και κυρίως πριν το βραδινό ύπνο, μιας και η καύση των τροφών γίνεται σε με πολύ μικρότερο ρυθμό, ενώ η αποθήκευση λίπους είναι πιο έντονη.
-Επισκέψου το μανάβικο έτσι ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες να καταναλώσεις κάποιο φρούτο την επόμενη φορά που θα πεινάσεις.

Don’ts
-Μην πανικοβληθείς όταν ανέβεις στην ζυγαριά
-Μην ξεκινήσεις την αφαγία
-Μην επιλέξεις κάποια δίαιτα από το ίντερνετ
-Μην τα παρατήσεις και συνεχίσεις το πρόγραμμα των διακοπών
Η υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής και η αλλαγή στις διατροφικές σου συνήθειες είναι αυτά που θα σου προσφέρουν μια καλύτερη ζωή, ένα όμορφο σώμα, ένα ποιοτικό οργανισμό και έναν καινούργιο τρόπο ζωής που τα αποτελέσματα του θα είναι μακροχρόνια.

Καλή επιστροφή!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Επιστροφή στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθεις
Επιστροφή στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθεις
Διαβάστηκε 89 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η σωστή μετάβαση στην καθημερινότητα θα βοηθήσει να χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές και να επανέλθεις στις υγιεινές διατροφικές σου συνήθειες

Αρχές Σεπτέμβρη, επιστροφή, νέα αρχή. Αυτός ο μήνας λειτουργεί σαν έναρξη για κάποιους ανθρώπους όπως και για εμάς. Κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας. Στις διακοπές είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα να προσέξουμε την διατροφή μας, αντίθετα η χαλάρωση και η ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο.

Με αυτές τις συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής που είχες πριν το καλοκαίρι θα είναι παιχνίδι και έτσι θα χαθούν και τα κιλά που πιθανών έφερες μαζί σου.
-Δώσε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμογής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου. Μην ξεκινήσεις πρόγραμμα από την πρώτη μέρα αλλά ξεκίνησε να επιλέγεις απλές σπιτικές τροφές.
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά).Στις διακοπές ίσως να μην είχες την διαθεσιμότητα σε φρούτα, έτσι φρόντισε να καταναλώνεις 2-3 φρούτα ημερήσιος που είναι πλούσια σε βιταμίνες και νερό που ενυδατώνουν τον οργανισμό σου μέσα και έξω.
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως, πολύσπορο ψωμί, μακαρόνια σίκαλης κ.α). Θα σε κρατήσουν για περισσότερη ώρα χορτάτο/η, θα βοηθήσουν το πεπτικό σύστημα να μπει ξανά στην σειρά του και θα σου προσφέρει βιταμίνες του συμπλέγματος Β.
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (φασόλια, κοτόπουλο, εμπλουτισμένα δημητριακά, γιαούρτι, γαλοπούλα). Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος μιας υγιεινής διατροφής καθώς συμμετέχουν σε όλες τις διεργασίες του σώματος σου.
-Μην τρως αργά το βράδυ και κυρίως πριν το βραδινό ύπνο, μιας και η καύση των τροφών γίνεται σε με πολύ μικρότερο ρυθμό, ενώ η αποθήκευση λίπους είναι πιο έντονη.
-Επισκέψου το μανάβικο έτσι ώστε να έχεις περισσότερες πιθανότητες να καταναλώσεις κάποιο φρούτο την επόμενη φορά που θα πεινάσεις.

Don’ts
-Μην πανικοβληθείς όταν ανέβεις στην ζυγαριά
-Μην ξεκινήσεις την αφαγία
-Μην επιλέξεις κάποια δίαιτα από το ίντερνετ
-Μην τα παρατήσεις και συνεχίσεις το πρόγραμμα των διακοπών
Η υιοθέτηση της υγιεινής διατροφής και η αλλαγή στις διατροφικές σου συνήθειες είναι αυτά που θα σου προσφέρουν μια καλύτερη ζωή, ένα όμορφο σώμα, ένα ποιοτικό οργανισμό και έναν καινούργιο τρόπο ζωής που τα αποτελέσματα του θα είναι μακροχρόνια.

Καλή επιστροφή!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved