H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!
Διαβάστηκε 209 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν , και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ! Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που τους έδωσε το γιορτινό τραπέζι.

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που επιστρέφουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα και για κάποιους η μετάβαση αυτή είναι λίγο πιο δύσκολη !Έχουμε για εσάς ότι χρειάζεστε ώστε να μπείτε ομαλά στον ρυθμό σας αλλά και να απαλλαγείτε από τα κιλά των γιορτών .
Ξεκινήστε από τώρα την προσπάθειά σας θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

-Πείτε όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές δίαιτες ή στις μαγικές δίαιτες express διότι αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού δηλαδή των καύσεων .Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας.

-Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια, λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνί, κατσίκι). Επίσης προτιμήστε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.

-Αποφεύγετε τρόφιμα πλούσια όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σας να χάσετε κιλά.

-Πηγαίνετε γυμναστήριο, περπατήστε ή αθληθείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα διασπάσετε το λίπος, αλλά και θα ενεργοποιήσετε πιο γρήγορα το έντερο για να απομακρυνθούν οι περιττές ουσίες.

-Καταναλώστε 2 τουλάχιστον μπολ από πράσινα φυλλώδη λαχανικά .Είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών ,συμβάλλοντας στην μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό . Κορυφαία στην λίστα είναι το σπανάκι ,το μαρούλι και το λάχανο

-Καταναλώστε 4 μερίδες φρέσκων φρούτων κάθε μέρα .Αναμφίβολα , ένας από τους καλύτερους τρόπους αποτοξίνωσης του οργανισμού μετά τις κραιπάλες των γιορτών .Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες , φυτικές ίνες αντιοξειδωτικά και γενικά ότι χρειάζεται ο οργανισμός για να αποβάλλει τις άχρηστες ουσίες !

Ξεκινήστε από σήμερα !!

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!
Διαβάστηκε 209 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν , και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ! Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που τους έδωσε το γιορτινό τραπέζι.

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που επιστρέφουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα και για κάποιους η μετάβαση αυτή είναι λίγο πιο δύσκολη !Έχουμε για εσάς ότι χρειάζεστε ώστε να μπείτε ομαλά στον ρυθμό σας αλλά και να απαλλαγείτε από τα κιλά των γιορτών .
Ξεκινήστε από τώρα την προσπάθειά σας θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

-Πείτε όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές δίαιτες ή στις μαγικές δίαιτες express διότι αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού δηλαδή των καύσεων .Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας.

-Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια, λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνί, κατσίκι). Επίσης προτιμήστε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.

-Αποφεύγετε τρόφιμα πλούσια όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σας να χάσετε κιλά.

-Πηγαίνετε γυμναστήριο, περπατήστε ή αθληθείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα διασπάσετε το λίπος, αλλά και θα ενεργοποιήσετε πιο γρήγορα το έντερο για να απομακρυνθούν οι περιττές ουσίες.

-Καταναλώστε 2 τουλάχιστον μπολ από πράσινα φυλλώδη λαχανικά .Είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών ,συμβάλλοντας στην μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό . Κορυφαία στην λίστα είναι το σπανάκι ,το μαρούλι και το λάχανο

-Καταναλώστε 4 μερίδες φρέσκων φρούτων κάθε μέρα .Αναμφίβολα , ένας από τους καλύτερους τρόπους αποτοξίνωσης του οργανισμού μετά τις κραιπάλες των γιορτών .Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες , φυτικές ίνες αντιοξειδωτικά και γενικά ότι χρειάζεται ο οργανισμός για να αποβάλλει τις άχρηστες ουσίες !

Ξεκινήστε από σήμερα !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!
Διαβάστηκε 209 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν , και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ! Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που τους έδωσε το γιορτινό τραπέζι.

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που επιστρέφουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα και για κάποιους η μετάβαση αυτή είναι λίγο πιο δύσκολη !Έχουμε για εσάς ότι χρειάζεστε ώστε να μπείτε ομαλά στον ρυθμό σας αλλά και να απαλλαγείτε από τα κιλά των γιορτών .
Ξεκινήστε από τώρα την προσπάθειά σας θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

-Πείτε όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές δίαιτες ή στις μαγικές δίαιτες express διότι αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού δηλαδή των καύσεων .Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας.

-Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια, λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνί, κατσίκι). Επίσης προτιμήστε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.

-Αποφεύγετε τρόφιμα πλούσια όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σας να χάσετε κιλά.

-Πηγαίνετε γυμναστήριο, περπατήστε ή αθληθείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα διασπάσετε το λίπος, αλλά και θα ενεργοποιήσετε πιο γρήγορα το έντερο για να απομακρυνθούν οι περιττές ουσίες.

-Καταναλώστε 2 τουλάχιστον μπολ από πράσινα φυλλώδη λαχανικά .Είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών ,συμβάλλοντας στην μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό . Κορυφαία στην λίστα είναι το σπανάκι ,το μαρούλι και το λάχανο

-Καταναλώστε 4 μερίδες φρέσκων φρούτων κάθε μέρα .Αναμφίβολα , ένας από τους καλύτερους τρόπους αποτοξίνωσης του οργανισμού μετά τις κραιπάλες των γιορτών .Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες , φυτικές ίνες αντιοξειδωτικά και γενικά ότι χρειάζεται ο οργανισμός για να αποβάλλει τις άχρηστες ουσίες !

Ξεκινήστε από σήμερα !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved