H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
Διαβάστηκε 399 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ,ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ :

Πρωινό γεύμα : Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Μετά τις ώρες του νυχτερινού ύπνου, παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα, αποτρέποντάς σας από τα μετέπειτα ¨τσιμπολογήματα¨.

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα: Με τον τρόπο αυτό θα κάψετε κάποιες θερμίδες, θα αυξήσετε τον μεταβολικό ρυθμό και με συστηματική γυμναστική θα αυξήσετε την μυϊκή σας μάζα,η οποία θα σας βοηθήσει να έχετε μεγαλύτερες καύσεις ακόμη και όταν βρίσκεστε σε κατάσταση ηρεμίας.
Θυμηθείτε ότι αν ακολουθείτε σωστή διατροφή και ταυτόχρονα γυμνάζεστε, θα είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα.

Πίνετε νερό καθημερινά: Eίναι απαραίτητο για την εξασφάλιση της υδατικής ισορροπίας του οργανισμού και μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή απαραίτητων στοιχείων , όπως το φθόριο, το ιώδιο κ.α .Ένας αφυδατωμένος οργανισμός υπολειτουργεί.

Συχνά και μικρά γεύματα σταθερής ώρας: Θα βοηθήσουν στην ρύθμιση και επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Επιπλέον θα κάνετε καλύτερες καύσεις. Αν μια ποσότητα θερμίδων καταναλωθεί σε ένα γεύμα μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος ,ενώ αν μοιραστεί σε περισσότερα γεύματα μπορεί να λειτουργήσει θετικά.

Καλός ύπνος (7-9 ώρες/24ωρο).Η έλλειψη καλής ποιότητας ύπνου φαίνεται να επιδρά σε φυσιολογικούς δείκτες του ενεργειακού ισοζυγίου, όπως η όρεξη, η πείνα και η ενεργειακή δαπάνη. Παράλληλα, η στέρηση ύπνου επηρεάζει αρνητικά την ικανότητα του σώματος να ρυθμίζει τη γλυκόζη, και μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.
Δεν είναι, όμως, ακόμα γνωστό πώς οι αλλαγές στα μοτίβα του ύπνου θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος σε σχέση με τη διαχείριση του σωματικού βάρους

Τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση και την επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι :
• Ελαιόλαδο , ελιές , αβοκάντο
• Σολωμός, σκουμπρί ,πέστροφα,τόνος
• Γιαούρτι , κεφίρ
• Καψαϊκίνη ( βρίσκεται στην κόκκινη καυτερή πιπεριά)
• Καφεϊνη ,βελτιώνει την μεταβολική δραστηριότητα 10%-15%
• Κατεχίνες , (βρίσκονται στο πράσινο τσάϊ
• Να τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και σε βιταμίνες όπως είναι λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και φρούτα.

Η επαρκής κατανάλωση θερμίδων ,τόσων ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες και τα συχνά και μικρά γεύματα σε όλη την διάρκεια της ημέρας είναι ο καλύτερος και ο ασφαλέστερος τρόπος για την διατήρηση ενός υγιούς βάρους και μιας ισορροπημένης διατροφής.

Διάβασε επίσης

  • ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
  • Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΞΕTΑΣΕΩΝ !!
  • 5 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ ΣΑΣ !!
  • ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!
  • ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
  • ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
Διαβάστηκε 399 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ,ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ :

Πρωινό γεύμα : Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Μετά τις ώρες του νυχτερινού ύπνου, παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα, αποτρέποντάς σας από τα μετέπειτα ¨τσιμπολογήματα¨.

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα: Με τον τρόπο αυτό θα κάψετε κάποιες θερμίδες, θα αυξήσετε τον μεταβολικό ρυθμό και με συστηματική γυμναστική θα αυξήσετε την μυϊκή σας μάζα,η οποία θα σας βοηθήσει να έχετε μεγαλύτερες καύσεις ακόμη και όταν βρίσκεστε σε κατάσταση ηρεμίας.
Θυμηθείτε ότι αν ακολουθείτε σωστή διατροφή και ταυτόχρονα γυμνάζεστε, θα είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα.

Πίνετε νερό καθημερινά: Eίναι απαραίτητο για την εξασφάλιση της υδατικής ισορροπίας του οργανισμού και μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή απαραίτητων στοιχείων , όπως το φθόριο, το ιώδιο κ.α .Ένας αφυδατωμένος οργανισμός υπολειτουργεί.

Συχνά και μικρά γεύματα σταθερής ώρας: Θα βοηθήσουν στην ρύθμιση και επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Επιπλέον θα κάνετε καλύτερες καύσεις. Αν μια ποσότητα θερμίδων καταναλωθεί σε ένα γεύμα μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος ,ενώ αν μοιραστεί σε περισσότερα γεύματα μπορεί να λειτουργήσει θετικά.

Καλός ύπνος (7-9 ώρες/24ωρο).Η έλλειψη καλής ποιότητας ύπνου φαίνεται να επιδρά σε φυσιολογικούς δείκτες του ενεργειακού ισοζυγίου, όπως η όρεξη, η πείνα και η ενεργειακή δαπάνη. Παράλληλα, η στέρηση ύπνου επηρεάζει αρνητικά την ικανότητα του σώματος να ρυθμίζει τη γλυκόζη, και μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.
Δεν είναι, όμως, ακόμα γνωστό πώς οι αλλαγές στα μοτίβα του ύπνου θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος σε σχέση με τη διαχείριση του σωματικού βάρους

Τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση και την επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι :
• Ελαιόλαδο , ελιές , αβοκάντο
• Σολωμός, σκουμπρί ,πέστροφα,τόνος
• Γιαούρτι , κεφίρ
• Καψαϊκίνη ( βρίσκεται στην κόκκινη καυτερή πιπεριά)
• Καφεϊνη ,βελτιώνει την μεταβολική δραστηριότητα 10%-15%
• Κατεχίνες , (βρίσκονται στο πράσινο τσάϊ
• Να τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και σε βιταμίνες όπως είναι λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και φρούτα.

Η επαρκής κατανάλωση θερμίδων ,τόσων ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες και τα συχνά και μικρά γεύματα σε όλη την διάρκεια της ημέρας είναι ο καλύτερος και ο ασφαλέστερος τρόπος για την διατήρηση ενός υγιούς βάρους και μιας ισορροπημένης διατροφής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
Διαβάστηκε 399 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ,ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ :

Πρωινό γεύμα : Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Μετά τις ώρες του νυχτερινού ύπνου, παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα, αποτρέποντάς σας από τα μετέπειτα ¨τσιμπολογήματα¨.

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα: Με τον τρόπο αυτό θα κάψετε κάποιες θερμίδες, θα αυξήσετε τον μεταβολικό ρυθμό και με συστηματική γυμναστική θα αυξήσετε την μυϊκή σας μάζα,η οποία θα σας βοηθήσει να έχετε μεγαλύτερες καύσεις ακόμη και όταν βρίσκεστε σε κατάσταση ηρεμίας.
Θυμηθείτε ότι αν ακολουθείτε σωστή διατροφή και ταυτόχρονα γυμνάζεστε, θα είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα.

Πίνετε νερό καθημερινά: Eίναι απαραίτητο για την εξασφάλιση της υδατικής ισορροπίας του οργανισμού και μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή απαραίτητων στοιχείων , όπως το φθόριο, το ιώδιο κ.α .Ένας αφυδατωμένος οργανισμός υπολειτουργεί.

Συχνά και μικρά γεύματα σταθερής ώρας: Θα βοηθήσουν στην ρύθμιση και επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Επιπλέον θα κάνετε καλύτερες καύσεις. Αν μια ποσότητα θερμίδων καταναλωθεί σε ένα γεύμα μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος ,ενώ αν μοιραστεί σε περισσότερα γεύματα μπορεί να λειτουργήσει θετικά.

Καλός ύπνος (7-9 ώρες/24ωρο).Η έλλειψη καλής ποιότητας ύπνου φαίνεται να επιδρά σε φυσιολογικούς δείκτες του ενεργειακού ισοζυγίου, όπως η όρεξη, η πείνα και η ενεργειακή δαπάνη. Παράλληλα, η στέρηση ύπνου επηρεάζει αρνητικά την ικανότητα του σώματος να ρυθμίζει τη γλυκόζη, και μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.
Δεν είναι, όμως, ακόμα γνωστό πώς οι αλλαγές στα μοτίβα του ύπνου θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ευνοϊκού περιβάλλοντος σε σχέση με τη διαχείριση του σωματικού βάρους

Τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση και την επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι :
• Ελαιόλαδο , ελιές , αβοκάντο
• Σολωμός, σκουμπρί ,πέστροφα,τόνος
• Γιαούρτι , κεφίρ
• Καψαϊκίνη ( βρίσκεται στην κόκκινη καυτερή πιπεριά)
• Καφεϊνη ,βελτιώνει την μεταβολική δραστηριότητα 10%-15%
• Κατεχίνες , (βρίσκονται στο πράσινο τσάϊ
• Να τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και σε βιταμίνες όπως είναι λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και φρούτα.

Η επαρκής κατανάλωση θερμίδων ,τόσων ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες και τα συχνά και μικρά γεύματα σε όλη την διάρκεια της ημέρας είναι ο καλύτερος και ο ασφαλέστερος τρόπος για την διατήρηση ενός υγιούς βάρους και μιας ισορροπημένης διατροφής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved