H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
Διαβάστηκε 82 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ :

Πρωινό γεύμα : Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Μετά τις ώρες του νυχτερινού ύπνου, παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα, αποτρέποντάς σας από τα μετέπειτα ¨τσιμπολογήματα¨.

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα : Με τον τρόπο αυτό θα κάψουμε κάποιες θερμίδες, θα αυξήσουμε τον μεταβολικό ρυθμό και με συστηματική γυμναστική θα αυξήσουμε την μυϊκή μας μάζα, όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα έχει κάποιος τόσο μεγαλύτερες είναι οι καύσεις που κάνει ακόμα και όταν βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας. Θυμηθείτε ότι αν ακολουθείτε σωστή διατροφή και ταυτόχρονα γυμνάζεστε, θα είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα.

Πίνετε πολύ νερό καθημερινά : Είναι απαραίτητο για την εξασφάλιση της υδατικής ισορροπίας του οργανισμού και μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή απαραίτητων στοιχείων .Ένας αφυδατωμένος οργανισμός υπολειτουργεί.

Συχνά και μικρά γεύματα σταθερής ώρας θα βοηθήσουν στην ρύθμιση και επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Επιπλέον κάνετε καλύτερες καύσεις. Αν μια ποσότητα θερμίδων καταναλωθεί σε ένα γεύμα μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος ,ενώ αν μοιραστεί σε περισσότερα γεύματα μπορεί να λειτουργήσει θετικά.

Επιπλεόν μην ξεχνάτε να έχετε ενα καλό ύπνο (7-9 ώρες/24ωρο).

Τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση και την επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι :
• Ελαιόλαδο , ελιές , αβοκάντο
• Σολωμός, σκουμπρί ,πέστροφα,τόνος
• Γιαούρτι , κεφίρ
• Καψαϊκίνη ( βρίσκεται στην κόκκινη καυτερή πιπεριά)
• Καφεϊνη ,βελτιώνει την μεταβολική δραστηριότητα 10%-15%
• Κατεχίνες , (βρίσκονται στο πράσινο τσάϊ)
• Να τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και σε βιταμίνες όπως είναι λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και φρούτα.

Η επαρκής κατανάλωση θερμίδων ,τόσων ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες και τα συχνά και μικρά γεύματα σε όλη την διάρκεια της ημέρας είναι ο καλύτερος και ο ασφαλέστερος τρόπος για την διατήρηση ενός υγιές βάρους και μιας ισορροπημένης διατροφής.

Διάβασε επίσης

  • ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40 !!
  • ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
  • ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΙΝΟΑ;;
  • ΠΩΣ Η ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ!!!
  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΔΡΑΚΕΣ???
  • ΤΟ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ ,Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
Διαβάστηκε 82 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ :

Πρωινό γεύμα : Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Μετά τις ώρες του νυχτερινού ύπνου, παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα, αποτρέποντάς σας από τα μετέπειτα ¨τσιμπολογήματα¨.

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα : Με τον τρόπο αυτό θα κάψουμε κάποιες θερμίδες, θα αυξήσουμε τον μεταβολικό ρυθμό και με συστηματική γυμναστική θα αυξήσουμε την μυϊκή μας μάζα, όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα έχει κάποιος τόσο μεγαλύτερες είναι οι καύσεις που κάνει ακόμα και όταν βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας. Θυμηθείτε ότι αν ακολουθείτε σωστή διατροφή και ταυτόχρονα γυμνάζεστε, θα είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα.

Πίνετε πολύ νερό καθημερινά : Είναι απαραίτητο για την εξασφάλιση της υδατικής ισορροπίας του οργανισμού και μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή απαραίτητων στοιχείων .Ένας αφυδατωμένος οργανισμός υπολειτουργεί.

Συχνά και μικρά γεύματα σταθερής ώρας θα βοηθήσουν στην ρύθμιση και επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Επιπλέον κάνετε καλύτερες καύσεις. Αν μια ποσότητα θερμίδων καταναλωθεί σε ένα γεύμα μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος ,ενώ αν μοιραστεί σε περισσότερα γεύματα μπορεί να λειτουργήσει θετικά.

Επιπλεόν μην ξεχνάτε να έχετε ενα καλό ύπνο (7-9 ώρες/24ωρο).

Τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση και την επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι :
• Ελαιόλαδο , ελιές , αβοκάντο
• Σολωμός, σκουμπρί ,πέστροφα,τόνος
• Γιαούρτι , κεφίρ
• Καψαϊκίνη ( βρίσκεται στην κόκκινη καυτερή πιπεριά)
• Καφεϊνη ,βελτιώνει την μεταβολική δραστηριότητα 10%-15%
• Κατεχίνες , (βρίσκονται στο πράσινο τσάϊ)
• Να τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και σε βιταμίνες όπως είναι λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και φρούτα.

Η επαρκής κατανάλωση θερμίδων ,τόσων ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες και τα συχνά και μικρά γεύματα σε όλη την διάρκεια της ημέρας είναι ο καλύτερος και ο ασφαλέστερος τρόπος για την διατήρηση ενός υγιές βάρους και μιας ισορροπημένης διατροφής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
Διαβάστηκε 82 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ :

Πρωινό γεύμα : Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Μετά τις ώρες του νυχτερινού ύπνου, παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα, αποτρέποντάς σας από τα μετέπειτα ¨τσιμπολογήματα¨.

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα : Με τον τρόπο αυτό θα κάψουμε κάποιες θερμίδες, θα αυξήσουμε τον μεταβολικό ρυθμό και με συστηματική γυμναστική θα αυξήσουμε την μυϊκή μας μάζα, όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα έχει κάποιος τόσο μεγαλύτερες είναι οι καύσεις που κάνει ακόμα και όταν βρίσκεται σε κατάσταση ηρεμίας. Θυμηθείτε ότι αν ακολουθείτε σωστή διατροφή και ταυτόχρονα γυμνάζεστε, θα είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα.

Πίνετε πολύ νερό καθημερινά : Είναι απαραίτητο για την εξασφάλιση της υδατικής ισορροπίας του οργανισμού και μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή απαραίτητων στοιχείων .Ένας αφυδατωμένος οργανισμός υπολειτουργεί.

Συχνά και μικρά γεύματα σταθερής ώρας θα βοηθήσουν στην ρύθμιση και επιτάχυνση του μεταβολισμού σας. Επιπλέον κάνετε καλύτερες καύσεις. Αν μια ποσότητα θερμίδων καταναλωθεί σε ένα γεύμα μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος ,ενώ αν μοιραστεί σε περισσότερα γεύματα μπορεί να λειτουργήσει θετικά.

Επιπλεόν μην ξεχνάτε να έχετε ενα καλό ύπνο (7-9 ώρες/24ωρο).

Τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση και την επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι :
• Ελαιόλαδο , ελιές , αβοκάντο
• Σολωμός, σκουμπρί ,πέστροφα,τόνος
• Γιαούρτι , κεφίρ
• Καψαϊκίνη ( βρίσκεται στην κόκκινη καυτερή πιπεριά)
• Καφεϊνη ,βελτιώνει την μεταβολική δραστηριότητα 10%-15%
• Κατεχίνες , (βρίσκονται στο πράσινο τσάϊ)
• Να τρώτε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και σε βιταμίνες όπως είναι λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και φρούτα.

Η επαρκής κατανάλωση θερμίδων ,τόσων ώστε να καλύπτονται οι ημερήσιες ανάγκες και τα συχνά και μικρά γεύματα σε όλη την διάρκεια της ημέρας είναι ο καλύτερος και ο ασφαλέστερος τρόπος για την διατήρηση ενός υγιές βάρους και μιας ισορροπημένης διατροφής.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved