H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Εσύ πόση ζάχαρη κατανανώλεις μέσα στην ημέρα σου;
Εσύ πόση ζάχαρη κατανανώλεις μέσα στην ημέρα σου;
Διαβάστηκε 69 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μήπως τελικά, καταναλώνεις ζάχαρη χωρίς να το συνειδητοποιείς; Μάθε όλους τους λόγους που η ζάχαρη σου κάνει κακό.

Ο μέσος άνθρωπος λαμβάνει περίπου 300 περιττές θερμίδες καθημερινά, σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας, λόγω της ζάχαρης.
Τόσες πολλές τροφές έχουν προσθήκες ζάχαρης, τις οποίες δεν καταλαβαίνεις καν.

Τα περισσότερα τυποποιημένα προϊόντα περιέχουν ζάχαρη. Ακόμη και αυτά όμως που θεωρούνται περισσότερο υγιεινά σε σχέση με άλλα, μπορεί να είναι πηγές ζάχαρης, η οποία κρύβεται πίσω από πλήθος ονομάτων άγνωστων στους περισσότερους.
Για παράδειγμα: Δημητριακά πρωινού, γκρανιόλα, αποξηραμένα φρούτα, μπάρες δημητριακών, επιδόρπια γιαούρτιου,χυμοί φρούτων, το παστέλι, αλλέιματα όπως βούτυρα απο ξηρούς καρπούς, energy drinks, κ.α

Η καθημερική κατανάλωση ζάχαρης:
-Αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού
-Διπλασιάζει τον κίνδυνο για καρκίνο των χοληφόρων οδών (ήπαρ)
-Καταστρέφει τις βιταμίνες Β και το χρώμιο
-Παρεμβαίνει στην απορρόφηση του ασβεστίου και του μαγνησίου
-Προκαλεί καρδιακές παθήσεις
-Αυξάνει τα επίπεδα χοληστερόλης και ινσουλίνης
-Αυξάνει την αρτηριακή πίεση
-Αυξάνει τα τριγλυκερίδια
-Αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα
-Προκαλεί φλεβίτιδα
-Καταστρέφει τα νεφρά
-Προκαλεί ή επιδεινώνει την αρθρίτιδα
-Αυξάνει την οξύτητα του στομάχου
-Προκαλεί πρόβλημα στη χολή (χολολιθίαση)
-Συμβάλει στην παχυσαρκία

Εάν είναι η γλυκύτητα που μας ελκύει σε ένα τρόφιμο, γιατί να μην εξάγουμε την γλυκιά της γεύση και να την βάλουμε σε όλα τα τρόφιμα; Η καθαρή ζάχαρη θα αυξήσει την επιθυμία για ότι την περιλαμβάνει. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων ευδοκιμεί σήμερα.
Η ζάχαρη καθιστά τα τοξικά τρόφιμα, τρόφιμα με καλή γεύση. Είναι σαν η ζάχαρη να δωροδοκεί το σώμα και εκείνο να δέχεται τα πρόχειρα φαγητά που διαφορετικά δεν θα έκανε. Το αποτέλεσμα είναι η επιδείνωση της υγείας και η παχυσαρκία.
Οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι τα φαινομενικά υγιεινά φαγητά εμπεριέχουν ζάχαρη και ότι καταναλώνουν ζάχαρη όλη την ημέρα, από το πρωί έως το βράδυ.
Ενας τρόπος για να αποφύγεις την αυξημένη κατανάλωση της, είναι να διαβάζεις τα συστατικά των τροφίμων και να προσπαθείς να βρείς κάποιο αντίστοιχο προιόν χωρίς ζάχαρη.
Πίστεψε με οτι θα εκπλαγείς όταν δείς πόσα τροφιμά περιέχουν ζάχαρη!

Διάβασε επίσης

  • Τα αυγά στην διατροφή σου και Ιδέες για σνακ
  • Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Εσύ πόση ζάχαρη κατανανώλεις μέσα στην ημέρα σου;
Εσύ πόση ζάχαρη κατανανώλεις μέσα στην ημέρα σου;
Διαβάστηκε 69 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μήπως τελικά, καταναλώνεις ζάχαρη χωρίς να το συνειδητοποιείς; Μάθε όλους τους λόγους που η ζάχαρη σου κάνει κακό.

Ο μέσος άνθρωπος λαμβάνει περίπου 300 περιττές θερμίδες καθημερινά, σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας, λόγω της ζάχαρης.
Τόσες πολλές τροφές έχουν προσθήκες ζάχαρης, τις οποίες δεν καταλαβαίνεις καν.

Τα περισσότερα τυποποιημένα προϊόντα περιέχουν ζάχαρη. Ακόμη και αυτά όμως που θεωρούνται περισσότερο υγιεινά σε σχέση με άλλα, μπορεί να είναι πηγές ζάχαρης, η οποία κρύβεται πίσω από πλήθος ονομάτων άγνωστων στους περισσότερους.
Για παράδειγμα: Δημητριακά πρωινού, γκρανιόλα, αποξηραμένα φρούτα, μπάρες δημητριακών, επιδόρπια γιαούρτιου,χυμοί φρούτων, το παστέλι, αλλέιματα όπως βούτυρα απο ξηρούς καρπούς, energy drinks, κ.α

Η καθημερική κατανάλωση ζάχαρης:
-Αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού
-Διπλασιάζει τον κίνδυνο για καρκίνο των χοληφόρων οδών (ήπαρ)
-Καταστρέφει τις βιταμίνες Β και το χρώμιο
-Παρεμβαίνει στην απορρόφηση του ασβεστίου και του μαγνησίου
-Προκαλεί καρδιακές παθήσεις
-Αυξάνει τα επίπεδα χοληστερόλης και ινσουλίνης
-Αυξάνει την αρτηριακή πίεση
-Αυξάνει τα τριγλυκερίδια
-Αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα
-Προκαλεί φλεβίτιδα
-Καταστρέφει τα νεφρά
-Προκαλεί ή επιδεινώνει την αρθρίτιδα
-Αυξάνει την οξύτητα του στομάχου
-Προκαλεί πρόβλημα στη χολή (χολολιθίαση)
-Συμβάλει στην παχυσαρκία

Εάν είναι η γλυκύτητα που μας ελκύει σε ένα τρόφιμο, γιατί να μην εξάγουμε την γλυκιά της γεύση και να την βάλουμε σε όλα τα τρόφιμα; Η καθαρή ζάχαρη θα αυξήσει την επιθυμία για ότι την περιλαμβάνει. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων ευδοκιμεί σήμερα.
Η ζάχαρη καθιστά τα τοξικά τρόφιμα, τρόφιμα με καλή γεύση. Είναι σαν η ζάχαρη να δωροδοκεί το σώμα και εκείνο να δέχεται τα πρόχειρα φαγητά που διαφορετικά δεν θα έκανε. Το αποτέλεσμα είναι η επιδείνωση της υγείας και η παχυσαρκία.
Οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι τα φαινομενικά υγιεινά φαγητά εμπεριέχουν ζάχαρη και ότι καταναλώνουν ζάχαρη όλη την ημέρα, από το πρωί έως το βράδυ.
Ενας τρόπος για να αποφύγεις την αυξημένη κατανάλωση της, είναι να διαβάζεις τα συστατικά των τροφίμων και να προσπαθείς να βρείς κάποιο αντίστοιχο προιόν χωρίς ζάχαρη.
Πίστεψε με οτι θα εκπλαγείς όταν δείς πόσα τροφιμά περιέχουν ζάχαρη!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Εσύ πόση ζάχαρη κατανανώλεις μέσα στην ημέρα σου;
Εσύ πόση ζάχαρη κατανανώλεις μέσα στην ημέρα σου;
Διαβάστηκε 69 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μήπως τελικά, καταναλώνεις ζάχαρη χωρίς να το συνειδητοποιείς; Μάθε όλους τους λόγους που η ζάχαρη σου κάνει κακό.

Ο μέσος άνθρωπος λαμβάνει περίπου 300 περιττές θερμίδες καθημερινά, σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας, λόγω της ζάχαρης.
Τόσες πολλές τροφές έχουν προσθήκες ζάχαρης, τις οποίες δεν καταλαβαίνεις καν.

Τα περισσότερα τυποποιημένα προϊόντα περιέχουν ζάχαρη. Ακόμη και αυτά όμως που θεωρούνται περισσότερο υγιεινά σε σχέση με άλλα, μπορεί να είναι πηγές ζάχαρης, η οποία κρύβεται πίσω από πλήθος ονομάτων άγνωστων στους περισσότερους.
Για παράδειγμα: Δημητριακά πρωινού, γκρανιόλα, αποξηραμένα φρούτα, μπάρες δημητριακών, επιδόρπια γιαούρτιου,χυμοί φρούτων, το παστέλι, αλλέιματα όπως βούτυρα απο ξηρούς καρπούς, energy drinks, κ.α

Η καθημερική κατανάλωση ζάχαρης:
-Αυξάνει τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού
-Διπλασιάζει τον κίνδυνο για καρκίνο των χοληφόρων οδών (ήπαρ)
-Καταστρέφει τις βιταμίνες Β και το χρώμιο
-Παρεμβαίνει στην απορρόφηση του ασβεστίου και του μαγνησίου
-Προκαλεί καρδιακές παθήσεις
-Αυξάνει τα επίπεδα χοληστερόλης και ινσουλίνης
-Αυξάνει την αρτηριακή πίεση
-Αυξάνει τα τριγλυκερίδια
-Αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα
-Προκαλεί φλεβίτιδα
-Καταστρέφει τα νεφρά
-Προκαλεί ή επιδεινώνει την αρθρίτιδα
-Αυξάνει την οξύτητα του στομάχου
-Προκαλεί πρόβλημα στη χολή (χολολιθίαση)
-Συμβάλει στην παχυσαρκία

Εάν είναι η γλυκύτητα που μας ελκύει σε ένα τρόφιμο, γιατί να μην εξάγουμε την γλυκιά της γεύση και να την βάλουμε σε όλα τα τρόφιμα; Η καθαρή ζάχαρη θα αυξήσει την επιθυμία για ότι την περιλαμβάνει. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων ευδοκιμεί σήμερα.
Η ζάχαρη καθιστά τα τοξικά τρόφιμα, τρόφιμα με καλή γεύση. Είναι σαν η ζάχαρη να δωροδοκεί το σώμα και εκείνο να δέχεται τα πρόχειρα φαγητά που διαφορετικά δεν θα έκανε. Το αποτέλεσμα είναι η επιδείνωση της υγείας και η παχυσαρκία.
Οι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι τα φαινομενικά υγιεινά φαγητά εμπεριέχουν ζάχαρη και ότι καταναλώνουν ζάχαρη όλη την ημέρα, από το πρωί έως το βράδυ.
Ενας τρόπος για να αποφύγεις την αυξημένη κατανάλωση της, είναι να διαβάζεις τα συστατικά των τροφίμων και να προσπαθείς να βρείς κάποιο αντίστοιχο προιόν χωρίς ζάχαρη.
Πίστεψε με οτι θα εκπλαγείς όταν δείς πόσα τροφιμά περιέχουν ζάχαρη!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved