H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
Διαβάστηκε 173 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Είναι μία τροφή πλούσια σε θερμίδες, βιταμίνες, και ανόργανα συστατικά.

Τα 100γρ καρύδας αποδίδουν 354kcal(θερμίδες)! Ένα μεγάλο μέρος αυτών προέρχεται από λίπη και πρωτεΐνες.
Το νερό της καρύδας είναι πολύ δροσιστικό, και περιέχει σάκχαρα και μεταλλικά στοιχεία(κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο, και φώσφορο), αποτελώντας ιδανική πηγή ηλεκτρολυτών για αθλητές! Έτσι βοηθά στη καταπολέμηση της δίψας έχοντας την ιδιότητα να ενυδατώνει το σώμα σε βαθύ κυτταρικό επίπεδο.

Η υψηλή περιεκτικότητα της καρύδας σε φυτικές ίνες την καθιστά ως ένα τρόφιμο με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη οπότε επιβραδύνει την απελευθέρωση της γλυκόζης στο αίμα!
Όσον αφορά τα λιπαρά της καρύδας αν και είναι κορεσμένα δεν έχουν αρνητική επίδραση στη χοληστερόλη, αντίθετα βελτιώνουν την καλή χοληστερόλη (HDL) μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και της αθηροσκλήρωσης.

Η καρύδα είναι πλούσια σε κορεσμένο λίπος, αλλά περισσότερο από το μισό αυτό λίπος προέρχεται από το λαυρικό οξύ, ένα μοναδικό λιπίδιο που είναι γνωστό για τις αντιικές, αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές του ιδιότητες και το οποίο μειώνει τη χοληστερίνη. Επίσης, διαπιστώθηκε ύστερα από μελέτες, ότι το λιπίδιο αυτό βοηθά στη μείωση του κοιλιακού λίπους, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την υγεία μας.

Τα λιπαρά οξέα μέσης αλυσίδας (MTC) που περιέχει η καρύδα, τα οποία βρίσκουμε στο έλαιο καρύδας ή στο γάλα καρύδας τονώνουν τον μεταβολισμό, κάτι που κανονικά διαχειρίζεται ένας θυρεοειδής αδένας που λειτουργεί ομαλά. Όταν όμως ο θυρεοειδής πάσχει από κάποια δυσλειτουργία ή ακόμα και από αυτοάνοσο νόσημα, μπορεί γρήγορα να προκληθεί υποθυρεοειδισμός. Μια τόνωση του μεταβολισμού και της ρύθμισης του σωματικού βάρους σίγουρα «ξεκουράζει» τον θυρεοειδή αδένα και τον αναζωογονεί!
Δοκιμάστε την !!!

Διάβασε επίσης

  • ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΣΟΥ !!
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΚΟΝΗ ΜΑΤΣΑ ?
  • 5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
  • ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ !!!
  • ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
Διαβάστηκε 173 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Είναι μία τροφή πλούσια σε θερμίδες, βιταμίνες, και ανόργανα συστατικά.

Τα 100γρ καρύδας αποδίδουν 354kcal(θερμίδες)! Ένα μεγάλο μέρος αυτών προέρχεται από λίπη και πρωτεΐνες.
Το νερό της καρύδας είναι πολύ δροσιστικό, και περιέχει σάκχαρα και μεταλλικά στοιχεία(κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο, και φώσφορο), αποτελώντας ιδανική πηγή ηλεκτρολυτών για αθλητές! Έτσι βοηθά στη καταπολέμηση της δίψας έχοντας την ιδιότητα να ενυδατώνει το σώμα σε βαθύ κυτταρικό επίπεδο.

Η υψηλή περιεκτικότητα της καρύδας σε φυτικές ίνες την καθιστά ως ένα τρόφιμο με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη οπότε επιβραδύνει την απελευθέρωση της γλυκόζης στο αίμα!
Όσον αφορά τα λιπαρά της καρύδας αν και είναι κορεσμένα δεν έχουν αρνητική επίδραση στη χοληστερόλη, αντίθετα βελτιώνουν την καλή χοληστερόλη (HDL) μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και της αθηροσκλήρωσης.

Η καρύδα είναι πλούσια σε κορεσμένο λίπος, αλλά περισσότερο από το μισό αυτό λίπος προέρχεται από το λαυρικό οξύ, ένα μοναδικό λιπίδιο που είναι γνωστό για τις αντιικές, αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές του ιδιότητες και το οποίο μειώνει τη χοληστερίνη. Επίσης, διαπιστώθηκε ύστερα από μελέτες, ότι το λιπίδιο αυτό βοηθά στη μείωση του κοιλιακού λίπους, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την υγεία μας.

Τα λιπαρά οξέα μέσης αλυσίδας (MTC) που περιέχει η καρύδα, τα οποία βρίσκουμε στο έλαιο καρύδας ή στο γάλα καρύδας τονώνουν τον μεταβολισμό, κάτι που κανονικά διαχειρίζεται ένας θυρεοειδής αδένας που λειτουργεί ομαλά. Όταν όμως ο θυρεοειδής πάσχει από κάποια δυσλειτουργία ή ακόμα και από αυτοάνοσο νόσημα, μπορεί γρήγορα να προκληθεί υποθυρεοειδισμός. Μια τόνωση του μεταβολισμού και της ρύθμισης του σωματικού βάρους σίγουρα «ξεκουράζει» τον θυρεοειδή αδένα και τον αναζωογονεί!
Δοκιμάστε την !!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
Διαβάστηκε 173 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Είναι μία τροφή πλούσια σε θερμίδες, βιταμίνες, και ανόργανα συστατικά.

Τα 100γρ καρύδας αποδίδουν 354kcal(θερμίδες)! Ένα μεγάλο μέρος αυτών προέρχεται από λίπη και πρωτεΐνες.
Το νερό της καρύδας είναι πολύ δροσιστικό, και περιέχει σάκχαρα και μεταλλικά στοιχεία(κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο, και φώσφορο), αποτελώντας ιδανική πηγή ηλεκτρολυτών για αθλητές! Έτσι βοηθά στη καταπολέμηση της δίψας έχοντας την ιδιότητα να ενυδατώνει το σώμα σε βαθύ κυτταρικό επίπεδο.

Η υψηλή περιεκτικότητα της καρύδας σε φυτικές ίνες την καθιστά ως ένα τρόφιμο με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη οπότε επιβραδύνει την απελευθέρωση της γλυκόζης στο αίμα!
Όσον αφορά τα λιπαρά της καρύδας αν και είναι κορεσμένα δεν έχουν αρνητική επίδραση στη χοληστερόλη, αντίθετα βελτιώνουν την καλή χοληστερόλη (HDL) μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων και της αθηροσκλήρωσης.

Η καρύδα είναι πλούσια σε κορεσμένο λίπος, αλλά περισσότερο από το μισό αυτό λίπος προέρχεται από το λαυρικό οξύ, ένα μοναδικό λιπίδιο που είναι γνωστό για τις αντιικές, αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές του ιδιότητες και το οποίο μειώνει τη χοληστερίνη. Επίσης, διαπιστώθηκε ύστερα από μελέτες, ότι το λιπίδιο αυτό βοηθά στη μείωση του κοιλιακού λίπους, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την υγεία μας.

Τα λιπαρά οξέα μέσης αλυσίδας (MTC) που περιέχει η καρύδα, τα οποία βρίσκουμε στο έλαιο καρύδας ή στο γάλα καρύδας τονώνουν τον μεταβολισμό, κάτι που κανονικά διαχειρίζεται ένας θυρεοειδής αδένας που λειτουργεί ομαλά. Όταν όμως ο θυρεοειδής πάσχει από κάποια δυσλειτουργία ή ακόμα και από αυτοάνοσο νόσημα, μπορεί γρήγορα να προκληθεί υποθυρεοειδισμός. Μια τόνωση του μεταβολισμού και της ρύθμισης του σωματικού βάρους σίγουρα «ξεκουράζει» τον θυρεοειδή αδένα και τον αναζωογονεί!
Δοκιμάστε την !!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved