H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Φουσκώματα τέλος!
Φουσκώματα τέλος!
Διαβάστηκε 519 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το πρήξιμο στην κοιλιά είναι μια δυσάρεστη αίσθηση που σχετίζεται τόσο με τις διατροφικές μας συνήθειες όσο και με ορισμένες καταστάσεις υγείας και συχνά συνοδεύεται από τυμπανισμό, αίσθηση βάρους και διόγκωσης, δυσκοιλιότητα και αέρια.
Πες αντίο στο φούσκωμα με λίγες απλές συμβουλές:

-Πιες πολύ νερό. Το νερό είναι η λύση που θα διώξει τις τοξίνες από το σώμα σου και να σε ξεφουσκώσει.

-Αν σας είναι ευχάριστο μπορείτε το πρωί,πριν το πρωινό σας γεύμα να καταναλώσετε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με στημένο λεμόνι.Αυτό θα βοηθήσει στον καθαρισμό του γαστρεντερικού σωλήνα και το λεμόνι θα αποτοξινώσει άμεσα τον οργανισμό σας.

-Μην τρως βιαστικά .Με την βιαστική κατανάλωση φαγητού είναι δυνατό να εισέρθει πολύς αέρας στον οργανισμό σου με αποτέλεσμα να σε φουσκώσει.Όταν έρθει η ώρα του φαγητού χαλάρωσε και απόλαυσε το φαγητό σου.

-Μην μασάς πολύ ώρα τσίχλα. Οι τσίχλες δημιουργούν φουσκώματα,καλό θα ήταν να την αποφύγεις ιδικά αν σχεδιάζεις να μπεις στο αγαπημένο σου στενό φόρεμα.

-Απέφυγε τα γαλακτοκομικά. Σε πολλούς ανθρώπους τα γαλακτοκομικά προκαλούν φούσκωμα,αν είσαι ένας από αυτούς μην καταναλώσεις το πρωί κάποιο από αυτά.Αν σου αρέσει το γαλα διάλεξε κάποιο ρόφημα αμυγδάλου,καρύδας,ρυζιού κτλ που υπάρχουν στο εμπόριο.

-Περπάτημα.30’ την μέρα περπάτημα θα βοηθήσει στο πρήξιμο της κοιλιάς σου όσο και στην διάθεση σου .Ακόμη προτείνουμε ασκήσεις yoga για σίγουρα αποτελέσματα.

-Πιές ένα ζεστό τσάι.Το τσάι θα καταπραΰνει τα συμπτώματα και θα σε χαλαρώσει .

-Κοιμήσου αρκετές ώρες. Ο ύπνος βάζει σε σειρά τον μεταβολισμό ,αν κοιμάσαι 7-9 ώρες τα φουσκώματα θα είναι όλο και πιο σπάνια.

-Κατανάλωσε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες θα βοηθήσουν στα προβλήματα δυσκοιλιότητας που μπορεί να προκαλούν το φούσκωμα!

Διάβασε επίσης

  • Ήξερες ότι υπάρχουν τροφές που σε ενυδατώνουν;
  • Tips για την διατροφή των διακοπών
  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
  • 8 λόγοι για να τρως πεπόνι κάθε μέρα
  • Τι γλυκό μπορώ να φάω ενώ κάνω διατροφή;
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Φουσκώματα τέλος!
Φουσκώματα τέλος!
Διαβάστηκε 519 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το πρήξιμο στην κοιλιά είναι μια δυσάρεστη αίσθηση που σχετίζεται τόσο με τις διατροφικές μας συνήθειες όσο και με ορισμένες καταστάσεις υγείας και συχνά συνοδεύεται από τυμπανισμό, αίσθηση βάρους και διόγκωσης, δυσκοιλιότητα και αέρια.
Πες αντίο στο φούσκωμα με λίγες απλές συμβουλές:

-Πιες πολύ νερό. Το νερό είναι η λύση που θα διώξει τις τοξίνες από το σώμα σου και να σε ξεφουσκώσει.

-Αν σας είναι ευχάριστο μπορείτε το πρωί,πριν το πρωινό σας γεύμα να καταναλώσετε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με στημένο λεμόνι.Αυτό θα βοηθήσει στον καθαρισμό του γαστρεντερικού σωλήνα και το λεμόνι θα αποτοξινώσει άμεσα τον οργανισμό σας.

-Μην τρως βιαστικά .Με την βιαστική κατανάλωση φαγητού είναι δυνατό να εισέρθει πολύς αέρας στον οργανισμό σου με αποτέλεσμα να σε φουσκώσει.Όταν έρθει η ώρα του φαγητού χαλάρωσε και απόλαυσε το φαγητό σου.

-Μην μασάς πολύ ώρα τσίχλα. Οι τσίχλες δημιουργούν φουσκώματα,καλό θα ήταν να την αποφύγεις ιδικά αν σχεδιάζεις να μπεις στο αγαπημένο σου στενό φόρεμα.

-Απέφυγε τα γαλακτοκομικά. Σε πολλούς ανθρώπους τα γαλακτοκομικά προκαλούν φούσκωμα,αν είσαι ένας από αυτούς μην καταναλώσεις το πρωί κάποιο από αυτά.Αν σου αρέσει το γαλα διάλεξε κάποιο ρόφημα αμυγδάλου,καρύδας,ρυζιού κτλ που υπάρχουν στο εμπόριο.

-Περπάτημα.30’ την μέρα περπάτημα θα βοηθήσει στο πρήξιμο της κοιλιάς σου όσο και στην διάθεση σου .Ακόμη προτείνουμε ασκήσεις yoga για σίγουρα αποτελέσματα.

-Πιές ένα ζεστό τσάι.Το τσάι θα καταπραΰνει τα συμπτώματα και θα σε χαλαρώσει .

-Κοιμήσου αρκετές ώρες. Ο ύπνος βάζει σε σειρά τον μεταβολισμό ,αν κοιμάσαι 7-9 ώρες τα φουσκώματα θα είναι όλο και πιο σπάνια.

-Κατανάλωσε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες θα βοηθήσουν στα προβλήματα δυσκοιλιότητας που μπορεί να προκαλούν το φούσκωμα!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Φουσκώματα τέλος!
Φουσκώματα τέλος!
Διαβάστηκε 519 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το πρήξιμο στην κοιλιά είναι μια δυσάρεστη αίσθηση που σχετίζεται τόσο με τις διατροφικές μας συνήθειες όσο και με ορισμένες καταστάσεις υγείας και συχνά συνοδεύεται από τυμπανισμό, αίσθηση βάρους και διόγκωσης, δυσκοιλιότητα και αέρια.
Πες αντίο στο φούσκωμα με λίγες απλές συμβουλές:

-Πιες πολύ νερό. Το νερό είναι η λύση που θα διώξει τις τοξίνες από το σώμα σου και να σε ξεφουσκώσει.

-Αν σας είναι ευχάριστο μπορείτε το πρωί,πριν το πρωινό σας γεύμα να καταναλώσετε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με στημένο λεμόνι.Αυτό θα βοηθήσει στον καθαρισμό του γαστρεντερικού σωλήνα και το λεμόνι θα αποτοξινώσει άμεσα τον οργανισμό σας.

-Μην τρως βιαστικά .Με την βιαστική κατανάλωση φαγητού είναι δυνατό να εισέρθει πολύς αέρας στον οργανισμό σου με αποτέλεσμα να σε φουσκώσει.Όταν έρθει η ώρα του φαγητού χαλάρωσε και απόλαυσε το φαγητό σου.

-Μην μασάς πολύ ώρα τσίχλα. Οι τσίχλες δημιουργούν φουσκώματα,καλό θα ήταν να την αποφύγεις ιδικά αν σχεδιάζεις να μπεις στο αγαπημένο σου στενό φόρεμα.

-Απέφυγε τα γαλακτοκομικά. Σε πολλούς ανθρώπους τα γαλακτοκομικά προκαλούν φούσκωμα,αν είσαι ένας από αυτούς μην καταναλώσεις το πρωί κάποιο από αυτά.Αν σου αρέσει το γαλα διάλεξε κάποιο ρόφημα αμυγδάλου,καρύδας,ρυζιού κτλ που υπάρχουν στο εμπόριο.

-Περπάτημα.30’ την μέρα περπάτημα θα βοηθήσει στο πρήξιμο της κοιλιάς σου όσο και στην διάθεση σου .Ακόμη προτείνουμε ασκήσεις yoga για σίγουρα αποτελέσματα.

-Πιές ένα ζεστό τσάι.Το τσάι θα καταπραΰνει τα συμπτώματα και θα σε χαλαρώσει .

-Κοιμήσου αρκετές ώρες. Ο ύπνος βάζει σε σειρά τον μεταβολισμό ,αν κοιμάσαι 7-9 ώρες τα φουσκώματα θα είναι όλο και πιο σπάνια.

-Κατανάλωσε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες θα βοηθήσουν στα προβλήματα δυσκοιλιότητας που μπορεί να προκαλούν το φούσκωμα!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved