H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Γιατί δεν προτιμάμε τις δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων;
Γιατί δεν προτιμάμε τις δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων;
Διαβάστηκε 135 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας που χρησιμοποιεί το σώμα και το κύριο καύσιμο για τον εγκέφαλο και τους μύες.

Στη σύγχρονη εποχή υπάρχει βομβαρδισμός πληροφοριών όσο αφορά τη διατροφή, την απώλεια βάρους, κ.α. Κάθε μέρα βγαίνουν καινούριες δίαιτες και τάσεις και πολλοί τις ακολουθούν χωρίς να σκέφτονται την υγεία τους ή τις συνέπειες που θα έχουν στον οργανισμό τους. Μια από αυτές τις δίαιτες και τάσεις, που επικρατεί εδώ και χρόνια, είναι οι δίαιτες χαμηλές σε υδατάνθρακες.

Το κύριο πρόβλημα με τις συγκεκριμένες δίαιτες είναι ότι δεν λειτουργούν μακροπρόθεσμα και ότι το άτομο που τις ακολουθεί συνήθως είναι βιαστικό για το αποτέλεσμα, με συνέπεια να μην εφαρμόζει σωστά τις οδηγίες κάνοντας υπερβολές.

Οι δίαιτες αυτές ναι μεν επιτυγχάνουν γρήγορη απώλεια βάρους σε κάποια άτομα, όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι συνήθως η ταχεία απώλεια βάρους οδηγεί σε μια γρήγορη επαναπρόσληψη των κιλών που χάθηκαν αν το άτομο δεν προσέξει πολύ την διατροφική συμπεριφορά του μετά την επίτευξη του στόχου του. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων απαγορεύουν την κατανάλωση πολλών τροφίμων, με αποτέλεσμα να δημιουργία του στερητικού συνρδόμου.
Έτσι μετά την ολοκλήρωση ενως τέτοιου προγράμματος, οι περισσότεροι έχουν την επιθυμία να φάνε σε διπλάσια ποσότητα ό,τι τους απαγορεύτηκε.
Επίσης, σύμφωνα με έρευνες ο αποκλεισμός των υδατανθράκων, οδηγεί σε απώλεια υγρών από το σώμα και δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει μειωθεί το βάρος όμως δεν υπάρχει ουσιαστική απώλεια λίπους, που είναι αυτό που θέλουμε να αποβληθεί ώστε να αλλάξει η εικόνα του σώματος και η υγεία.

Είναι όμως σημαντικό να ειπωθεί ότι οι υδατάνθρακες εκτός από τα γλυκά και τα ζυμαρικά, βρίσκονται επίσης στα φρούτα, στα λαχανικά και στα όσπρια. Έτσι αν κοπούν όλοι οι υδατάνθρακες χωρίς διακρίσεις, μπορεί να χαθούν βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, φυτικές ίνες και μέταλλα. Επιπλέον οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας που χρησιμοποιεί το σώμα και το κύριο καύσιμο για τον εγκέφαλο και τους μύες. Έτσι αν δεν καταναλώνονται καθόλου, δεν θα υπάρχει επαρκή ενέργεια και διάθεση.

Εάν όμως από την άλλη μεριά, επιλεχθεί μια διατροφή χαμηλή σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, η οποία να περιλαμβάνει φρούτα, όσπρια και λαχανικά και δεν απαγορεύει τροφές, απλά φροντίζει να μειώσει κάποιες που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα όταν καταναλώνονται σε μεγάλο βαθμό, τότε μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, εφόσον η πρωτεΐνη και τα λίπη προέρχονται από υγιείς πηγές.
Όπως όλες οι δίαιτες, θέλει προσοχή και πρέπει να γίνεται με την καθοδήγηση ενός ειδικού.

Ανεξάρτητα από το διατροφικό πρόγραμμα που θα επιλέξεις, ο τελικός στόχος πρέπει να είναι ένας υγιεινός τρόπος ζωής χωρίς ακρότητες. Αυτό σημαίνει να υιοθετήσεις ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που θα μπορείς να το ακολουθείς για πολύ καιρό.

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Γιατί δεν προτιμάμε τις δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων;
Γιατί δεν προτιμάμε τις δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων;
Διαβάστηκε 135 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας που χρησιμοποιεί το σώμα και το κύριο καύσιμο για τον εγκέφαλο και τους μύες.

Στη σύγχρονη εποχή υπάρχει βομβαρδισμός πληροφοριών όσο αφορά τη διατροφή, την απώλεια βάρους, κ.α. Κάθε μέρα βγαίνουν καινούριες δίαιτες και τάσεις και πολλοί τις ακολουθούν χωρίς να σκέφτονται την υγεία τους ή τις συνέπειες που θα έχουν στον οργανισμό τους. Μια από αυτές τις δίαιτες και τάσεις, που επικρατεί εδώ και χρόνια, είναι οι δίαιτες χαμηλές σε υδατάνθρακες.

Το κύριο πρόβλημα με τις συγκεκριμένες δίαιτες είναι ότι δεν λειτουργούν μακροπρόθεσμα και ότι το άτομο που τις ακολουθεί συνήθως είναι βιαστικό για το αποτέλεσμα, με συνέπεια να μην εφαρμόζει σωστά τις οδηγίες κάνοντας υπερβολές.

Οι δίαιτες αυτές ναι μεν επιτυγχάνουν γρήγορη απώλεια βάρους σε κάποια άτομα, όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι συνήθως η ταχεία απώλεια βάρους οδηγεί σε μια γρήγορη επαναπρόσληψη των κιλών που χάθηκαν αν το άτομο δεν προσέξει πολύ την διατροφική συμπεριφορά του μετά την επίτευξη του στόχου του. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων απαγορεύουν την κατανάλωση πολλών τροφίμων, με αποτέλεσμα να δημιουργία του στερητικού συνρδόμου.
Έτσι μετά την ολοκλήρωση ενως τέτοιου προγράμματος, οι περισσότεροι έχουν την επιθυμία να φάνε σε διπλάσια ποσότητα ό,τι τους απαγορεύτηκε.
Επίσης, σύμφωνα με έρευνες ο αποκλεισμός των υδατανθράκων, οδηγεί σε απώλεια υγρών από το σώμα και δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει μειωθεί το βάρος όμως δεν υπάρχει ουσιαστική απώλεια λίπους, που είναι αυτό που θέλουμε να αποβληθεί ώστε να αλλάξει η εικόνα του σώματος και η υγεία.

Είναι όμως σημαντικό να ειπωθεί ότι οι υδατάνθρακες εκτός από τα γλυκά και τα ζυμαρικά, βρίσκονται επίσης στα φρούτα, στα λαχανικά και στα όσπρια. Έτσι αν κοπούν όλοι οι υδατάνθρακες χωρίς διακρίσεις, μπορεί να χαθούν βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, φυτικές ίνες και μέταλλα. Επιπλέον οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας που χρησιμοποιεί το σώμα και το κύριο καύσιμο για τον εγκέφαλο και τους μύες. Έτσι αν δεν καταναλώνονται καθόλου, δεν θα υπάρχει επαρκή ενέργεια και διάθεση.

Εάν όμως από την άλλη μεριά, επιλεχθεί μια διατροφή χαμηλή σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, η οποία να περιλαμβάνει φρούτα, όσπρια και λαχανικά και δεν απαγορεύει τροφές, απλά φροντίζει να μειώσει κάποιες που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα όταν καταναλώνονται σε μεγάλο βαθμό, τότε μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, εφόσον η πρωτεΐνη και τα λίπη προέρχονται από υγιείς πηγές.
Όπως όλες οι δίαιτες, θέλει προσοχή και πρέπει να γίνεται με την καθοδήγηση ενός ειδικού.

Ανεξάρτητα από το διατροφικό πρόγραμμα που θα επιλέξεις, ο τελικός στόχος πρέπει να είναι ένας υγιεινός τρόπος ζωής χωρίς ακρότητες. Αυτό σημαίνει να υιοθετήσεις ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που θα μπορείς να το ακολουθείς για πολύ καιρό.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Γιατί δεν προτιμάμε τις δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων;
Γιατί δεν προτιμάμε τις δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων;
Διαβάστηκε 135 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας που χρησιμοποιεί το σώμα και το κύριο καύσιμο για τον εγκέφαλο και τους μύες.

Στη σύγχρονη εποχή υπάρχει βομβαρδισμός πληροφοριών όσο αφορά τη διατροφή, την απώλεια βάρους, κ.α. Κάθε μέρα βγαίνουν καινούριες δίαιτες και τάσεις και πολλοί τις ακολουθούν χωρίς να σκέφτονται την υγεία τους ή τις συνέπειες που θα έχουν στον οργανισμό τους. Μια από αυτές τις δίαιτες και τάσεις, που επικρατεί εδώ και χρόνια, είναι οι δίαιτες χαμηλές σε υδατάνθρακες.

Το κύριο πρόβλημα με τις συγκεκριμένες δίαιτες είναι ότι δεν λειτουργούν μακροπρόθεσμα και ότι το άτομο που τις ακολουθεί συνήθως είναι βιαστικό για το αποτέλεσμα, με συνέπεια να μην εφαρμόζει σωστά τις οδηγίες κάνοντας υπερβολές.

Οι δίαιτες αυτές ναι μεν επιτυγχάνουν γρήγορη απώλεια βάρους σε κάποια άτομα, όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι συνήθως η ταχεία απώλεια βάρους οδηγεί σε μια γρήγορη επαναπρόσληψη των κιλών που χάθηκαν αν το άτομο δεν προσέξει πολύ την διατροφική συμπεριφορά του μετά την επίτευξη του στόχου του. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων απαγορεύουν την κατανάλωση πολλών τροφίμων, με αποτέλεσμα να δημιουργία του στερητικού συνρδόμου.
Έτσι μετά την ολοκλήρωση ενως τέτοιου προγράμματος, οι περισσότεροι έχουν την επιθυμία να φάνε σε διπλάσια ποσότητα ό,τι τους απαγορεύτηκε.
Επίσης, σύμφωνα με έρευνες ο αποκλεισμός των υδατανθράκων, οδηγεί σε απώλεια υγρών από το σώμα και δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει μειωθεί το βάρος όμως δεν υπάρχει ουσιαστική απώλεια λίπους, που είναι αυτό που θέλουμε να αποβληθεί ώστε να αλλάξει η εικόνα του σώματος και η υγεία.

Είναι όμως σημαντικό να ειπωθεί ότι οι υδατάνθρακες εκτός από τα γλυκά και τα ζυμαρικά, βρίσκονται επίσης στα φρούτα, στα λαχανικά και στα όσπρια. Έτσι αν κοπούν όλοι οι υδατάνθρακες χωρίς διακρίσεις, μπορεί να χαθούν βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, φυτικές ίνες και μέταλλα. Επιπλέον οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας που χρησιμοποιεί το σώμα και το κύριο καύσιμο για τον εγκέφαλο και τους μύες. Έτσι αν δεν καταναλώνονται καθόλου, δεν θα υπάρχει επαρκή ενέργεια και διάθεση.

Εάν όμως από την άλλη μεριά, επιλεχθεί μια διατροφή χαμηλή σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, η οποία να περιλαμβάνει φρούτα, όσπρια και λαχανικά και δεν απαγορεύει τροφές, απλά φροντίζει να μειώσει κάποιες που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα όταν καταναλώνονται σε μεγάλο βαθμό, τότε μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, εφόσον η πρωτεΐνη και τα λίπη προέρχονται από υγιείς πηγές.
Όπως όλες οι δίαιτες, θέλει προσοχή και πρέπει να γίνεται με την καθοδήγηση ενός ειδικού.

Ανεξάρτητα από το διατροφικό πρόγραμμα που θα επιλέξεις, ο τελικός στόχος πρέπει να είναι ένας υγιεινός τρόπος ζωής χωρίς ακρότητες. Αυτό σημαίνει να υιοθετήσεις ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που θα μπορείς να το ακολουθείς για πολύ καιρό.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved