H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες;
Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες;
Διαβάστηκε 538 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι υδατάνθρακες είναι τα σημαντικότερα θρεπτικά συστατικά της διατροφής, όμως οι άνθρωποι συχνά πιστεύουν ότι είναι αυτοί που τους προσθέτουν κιλά και έτσι προσπαθούν να τους αποκλείσουν από την διατροφή τους.

Το σώμα μας δουλεύει με υδατάνθρακες,όπου ειναι το βασικό καύσιμο που απαιτείται για τις σωματικές δραστηριότητες και τις κυτταρικές λειτουργίες.

Εάν υπάρχουν αρκετοί υδατάνθρακες στον οργανισμό, η πρωτεΐνη μπορεί να κάνει τη δουλειά για την οποία προορίζεται –το χτίσιμο και την επανόρθωση των ιστών- αντί να παράγει ενέργεια. Αντίστοιχα, οι υδατάνθρακες εξασφαλίζουν τη φυσιολογική μετατροπή του λίπους σε ενέργεια κι αυτό είναι καλό για τον οργανισμό, αφού όταν διασπώνται γρήγορα μεγάλες ποσότητες λίπους αποσταθεροποιείται η φυσιολογική ισορροπία οξέων στο σώμα. Συνεπώς μας αδυνατίζει!

Η κατανάλωση τροφών με μέτρο ,όπως ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη, πλιγούρι, καστανό/ αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής άλεσης, φρούτα, λαχανικά, όσπρια είναι υδατάνθρακες που είναι απαραίτητοι για τον οργανισμό γιατί έχουν βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες & νερό. Επίσης συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου, προκαλούν αίσθημα του κορεσμού και έτσι προστατεύουν από την υπέρμετρη κατανάλωσή τους.
Φροντίστε σε κάθε γεύμα σας να υπάρχει μια μικρή πηγή υδατανθράκων και θα δείτε την αλλαγή στο σώμα σας, σπάζοντας τους μύθους προς αυτούς!

Διάβασε επίσης

  • Πως τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες;
Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες;
Διαβάστηκε 538 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι υδατάνθρακες είναι τα σημαντικότερα θρεπτικά συστατικά της διατροφής, όμως οι άνθρωποι συχνά πιστεύουν ότι είναι αυτοί που τους προσθέτουν κιλά και έτσι προσπαθούν να τους αποκλείσουν από την διατροφή τους.

Το σώμα μας δουλεύει με υδατάνθρακες,όπου ειναι το βασικό καύσιμο που απαιτείται για τις σωματικές δραστηριότητες και τις κυτταρικές λειτουργίες.

Εάν υπάρχουν αρκετοί υδατάνθρακες στον οργανισμό, η πρωτεΐνη μπορεί να κάνει τη δουλειά για την οποία προορίζεται –το χτίσιμο και την επανόρθωση των ιστών- αντί να παράγει ενέργεια. Αντίστοιχα, οι υδατάνθρακες εξασφαλίζουν τη φυσιολογική μετατροπή του λίπους σε ενέργεια κι αυτό είναι καλό για τον οργανισμό, αφού όταν διασπώνται γρήγορα μεγάλες ποσότητες λίπους αποσταθεροποιείται η φυσιολογική ισορροπία οξέων στο σώμα. Συνεπώς μας αδυνατίζει!

Η κατανάλωση τροφών με μέτρο ,όπως ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη, πλιγούρι, καστανό/ αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής άλεσης, φρούτα, λαχανικά, όσπρια είναι υδατάνθρακες που είναι απαραίτητοι για τον οργανισμό γιατί έχουν βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες & νερό. Επίσης συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου, προκαλούν αίσθημα του κορεσμού και έτσι προστατεύουν από την υπέρμετρη κατανάλωσή τους.
Φροντίστε σε κάθε γεύμα σας να υπάρχει μια μικρή πηγή υδατανθράκων και θα δείτε την αλλαγή στο σώμα σας, σπάζοντας τους μύθους προς αυτούς!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες;
Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες;
Διαβάστηκε 538 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι υδατάνθρακες είναι τα σημαντικότερα θρεπτικά συστατικά της διατροφής, όμως οι άνθρωποι συχνά πιστεύουν ότι είναι αυτοί που τους προσθέτουν κιλά και έτσι προσπαθούν να τους αποκλείσουν από την διατροφή τους.

Το σώμα μας δουλεύει με υδατάνθρακες,όπου ειναι το βασικό καύσιμο που απαιτείται για τις σωματικές δραστηριότητες και τις κυτταρικές λειτουργίες.

Εάν υπάρχουν αρκετοί υδατάνθρακες στον οργανισμό, η πρωτεΐνη μπορεί να κάνει τη δουλειά για την οποία προορίζεται –το χτίσιμο και την επανόρθωση των ιστών- αντί να παράγει ενέργεια. Αντίστοιχα, οι υδατάνθρακες εξασφαλίζουν τη φυσιολογική μετατροπή του λίπους σε ενέργεια κι αυτό είναι καλό για τον οργανισμό, αφού όταν διασπώνται γρήγορα μεγάλες ποσότητες λίπους αποσταθεροποιείται η φυσιολογική ισορροπία οξέων στο σώμα. Συνεπώς μας αδυνατίζει!

Η κατανάλωση τροφών με μέτρο ,όπως ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη, πλιγούρι, καστανό/ αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής άλεσης, φρούτα, λαχανικά, όσπρια είναι υδατάνθρακες που είναι απαραίτητοι για τον οργανισμό γιατί έχουν βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες & νερό. Επίσης συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου, προκαλούν αίσθημα του κορεσμού και έτσι προστατεύουν από την υπέρμετρη κατανάλωσή τους.
Φροντίστε σε κάθε γεύμα σας να υπάρχει μια μικρή πηγή υδατανθράκων και θα δείτε την αλλαγή στο σώμα σας, σπάζοντας τους μύθους προς αυτούς!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved