H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
Διαβάστηκε 829 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



-Προωθεί την ενυδάτωση.
Σύμφωνα με την Επιτροπή Τροφίμων και Διατροφής, η ενυδάτωση του σώματος δεν χρειάζεται να γίνεται μόνο μέσω του νερού, αλλά και από τροφές και μη αλκοολούχα ροφήματα. Σε όσους λοιπόν δεν αρέσει ιδιαίτερα το νερό, μπορείτε να προσθέσετε λεμόνι και να βελτιώσετε τη γεύση, ενυδατώνοντας τον οργανισμό.

- Προστατεύει τους νεφρούς .Το κιτρικό οξύ στα λεμόνια μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη από τις πέτρες στους νεφρούς. Εκτός όμως από το κιτρικό οξύ, το νερό με το λεμόνι ενυδατώνει, κάτι που προλαμβάνει τη νεφρολιθίαση.

-Ο χυμός του, αποτελεί μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη για τον οργανισμό, καθώς πέρα από την απαραίτητη νοστιμιά, που χαρίζει σε ορισμένα «αδιάφορα» φαγητά, κυρίως θωρακίζει τον οργανισμό απέναντι σε μια σειρά ασθενειών και λοιμώξεων.

-Βοηθάει στην απώλεια βάρους.
Τα αντιοξειδωτικά, οι λεγόμενες πολυφαινόλες, που βρίσκονται στα λεμόνια βοηθάνε στη μείωση του σωματικού βάρους και στην αποβολή των τοξινών.

-Ο χυμός του λεμονιού περιέχει κάλιο. Το κάλιο είναι αποτελεσματικό για τη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

-Σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών, 1/4 φλιτζάνι χυμό λεμονιού παρέχει περίπου 23,6 γραμμάρια βιταμίνης C. Αυτό είναι πάνω από 30 τοις εκατό της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης (RDA).

-Το λεµόνι συνιστάται σε δίαιτες κατά της χοληστερίνης και γενικά για την καλύτερη υγεία του κυκλοφορικού συστήµατος.

-Η πρόσληψη του χυμού λεμονιού μπορεί να θεραπεύσει τη δυσκοιλιότητα. Είναι ακόμη γνωστό ότι συμβάλει στην ανακούφιση του λόξιγκα όταν καταναλώνεται ως χυμός και στην διαδικασία της πέψης .

Φυσικά, λόγω της ιδιαίτερης όξινης φύσης του, το λεμόνι, θα πρέπει να καταναλώνεται με φειδώ από όσους πάσχουν από υπόταση ή αναιμία .Επίσης αντενδείκνυται σε όσους υποφέρουν από ρευματισμούς λόγω των πολλών οξέων .

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
Διαβάστηκε 829 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



-Προωθεί την ενυδάτωση.
Σύμφωνα με την Επιτροπή Τροφίμων και Διατροφής, η ενυδάτωση του σώματος δεν χρειάζεται να γίνεται μόνο μέσω του νερού, αλλά και από τροφές και μη αλκοολούχα ροφήματα. Σε όσους λοιπόν δεν αρέσει ιδιαίτερα το νερό, μπορείτε να προσθέσετε λεμόνι και να βελτιώσετε τη γεύση, ενυδατώνοντας τον οργανισμό.

- Προστατεύει τους νεφρούς .Το κιτρικό οξύ στα λεμόνια μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη από τις πέτρες στους νεφρούς. Εκτός όμως από το κιτρικό οξύ, το νερό με το λεμόνι ενυδατώνει, κάτι που προλαμβάνει τη νεφρολιθίαση.

-Ο χυμός του, αποτελεί μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη για τον οργανισμό, καθώς πέρα από την απαραίτητη νοστιμιά, που χαρίζει σε ορισμένα «αδιάφορα» φαγητά, κυρίως θωρακίζει τον οργανισμό απέναντι σε μια σειρά ασθενειών και λοιμώξεων.

-Βοηθάει στην απώλεια βάρους.
Τα αντιοξειδωτικά, οι λεγόμενες πολυφαινόλες, που βρίσκονται στα λεμόνια βοηθάνε στη μείωση του σωματικού βάρους και στην αποβολή των τοξινών.

-Ο χυμός του λεμονιού περιέχει κάλιο. Το κάλιο είναι αποτελεσματικό για τη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

-Σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών, 1/4 φλιτζάνι χυμό λεμονιού παρέχει περίπου 23,6 γραμμάρια βιταμίνης C. Αυτό είναι πάνω από 30 τοις εκατό της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης (RDA).

-Το λεµόνι συνιστάται σε δίαιτες κατά της χοληστερίνης και γενικά για την καλύτερη υγεία του κυκλοφορικού συστήµατος.

-Η πρόσληψη του χυμού λεμονιού μπορεί να θεραπεύσει τη δυσκοιλιότητα. Είναι ακόμη γνωστό ότι συμβάλει στην ανακούφιση του λόξιγκα όταν καταναλώνεται ως χυμός και στην διαδικασία της πέψης .

Φυσικά, λόγω της ιδιαίτερης όξινης φύσης του, το λεμόνι, θα πρέπει να καταναλώνεται με φειδώ από όσους πάσχουν από υπόταση ή αναιμία .Επίσης αντενδείκνυται σε όσους υποφέρουν από ρευματισμούς λόγω των πολλών οξέων .
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
Διαβάστηκε 829 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



-Προωθεί την ενυδάτωση.
Σύμφωνα με την Επιτροπή Τροφίμων και Διατροφής, η ενυδάτωση του σώματος δεν χρειάζεται να γίνεται μόνο μέσω του νερού, αλλά και από τροφές και μη αλκοολούχα ροφήματα. Σε όσους λοιπόν δεν αρέσει ιδιαίτερα το νερό, μπορείτε να προσθέσετε λεμόνι και να βελτιώσετε τη γεύση, ενυδατώνοντας τον οργανισμό.

- Προστατεύει τους νεφρούς .Το κιτρικό οξύ στα λεμόνια μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη από τις πέτρες στους νεφρούς. Εκτός όμως από το κιτρικό οξύ, το νερό με το λεμόνι ενυδατώνει, κάτι που προλαμβάνει τη νεφρολιθίαση.

-Ο χυμός του, αποτελεί μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη για τον οργανισμό, καθώς πέρα από την απαραίτητη νοστιμιά, που χαρίζει σε ορισμένα «αδιάφορα» φαγητά, κυρίως θωρακίζει τον οργανισμό απέναντι σε μια σειρά ασθενειών και λοιμώξεων.

-Βοηθάει στην απώλεια βάρους.
Τα αντιοξειδωτικά, οι λεγόμενες πολυφαινόλες, που βρίσκονται στα λεμόνια βοηθάνε στη μείωση του σωματικού βάρους και στην αποβολή των τοξινών.

-Ο χυμός του λεμονιού περιέχει κάλιο. Το κάλιο είναι αποτελεσματικό για τη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

-Σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών, 1/4 φλιτζάνι χυμό λεμονιού παρέχει περίπου 23,6 γραμμάρια βιταμίνης C. Αυτό είναι πάνω από 30 τοις εκατό της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης (RDA).

-Το λεµόνι συνιστάται σε δίαιτες κατά της χοληστερίνης και γενικά για την καλύτερη υγεία του κυκλοφορικού συστήµατος.

-Η πρόσληψη του χυμού λεμονιού μπορεί να θεραπεύσει τη δυσκοιλιότητα. Είναι ακόμη γνωστό ότι συμβάλει στην ανακούφιση του λόξιγκα όταν καταναλώνεται ως χυμός και στην διαδικασία της πέψης .

Φυσικά, λόγω της ιδιαίτερης όξινης φύσης του, το λεμόνι, θα πρέπει να καταναλώνεται με φειδώ από όσους πάσχουν από υπόταση ή αναιμία .Επίσης αντενδείκνυται σε όσους υποφέρουν από ρευματισμούς λόγω των πολλών οξέων .
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved