H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκεται στα τρόφιμα

Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκεται στα τρόφιμα

Διαβάστηκε 568 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Δεν μπορείς να απαλλαγείς εντελώς από τις ελεύθερες ρίζες, ωστόσο η διατροφή είναι ικανή να προμηθεύσει το σώμα σου με τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούς για τις ελεύθερες ρίζες και πόσο κακό κάνουν στο σώμα σου. Αυτό το κείμενο δεν θα αναλύσει τόσο, τι είναι οι ελεύθερες ρίζες και πως δημιουργούνται αλλά πως μπορείς μέσω της διατροφής να θωρακίσεις τον οργανισμό σου ενάντια τους, ποιες τροφές είναι εχθρός τους και ποια συστατικά των τροφίμων βοηθούν ώστε να αποβληθούν από τον οργανισμό.

Οι ελεύθερες ρίζες δημιουργούνται από φυσιολογικές μεταβολικές διεργασίες που συμβαίνουν στο σώμα και από εξωτερικούς παράγοντες όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ, τα τηγανιτά φαγητά, τα Trans λιπαρά, την περιβαλλοντική ρύπανση, το στρες καθώς και τα φρούτα και λαχανικά αν αυτά είναι μολυσμένα με φυτοφάρμακα και παρασιτοκτόνα. Επίσης έχουν την δυνατότητα να καταστρέφουν τα κύτταρα του ανθρώπου προκαλώντας γήρανση και χρόνιες βλάβες.

Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που προστατεύουν τον ανθρώπινο οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες και τις καταστροφικές τους επιδράσεις, καθώς βοηθούν στην διατήρηση της οξειδωτικής ισορροπίας και ενεργοποιούν τα ανοσοποιητικά κύτταρα. Προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες χάρης την περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη Ε και το βήτα-καροτένιο. Μπλοκάρουν ή εμποδίζουν την προσκόλληση επικίνδυνων ενζύμωνµων στους ιστούς, αδρανοποιούν καρκινογόνες ουσίες και επιβραδύνουν τους μηχανισμούς καρκινογένεσης. Επίσης διαφυλάσσουν τα αποθέματα άλλων απαραίτητων θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό, αποτρέπουν την καταστροφή τους και, σε κάποιες περιπτώσεις, ενισχύουν τη δράση τους.

Τι να καταναλώνω



-Eσπεριδοειδή, καθώς αποτελούν άριστη πηγή βιταμίνης C που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες. (γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, μανταρίνι, φράουλες, σαγκουίνι, βατόμουρα, ρόδι ,cranberries , σμέουρα , μύρτιλα, χυμός από σταφύλι, χυμός από cranberries, καρότα)

-Kαρυκεύματα (γαρίφαλο και κανέλα σε σκόνη), περιέχουν πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών.

-Φρέσκα δαμάσκηνα, οφείλουν την αντιοξειδωτική τους ικανότητα στις φαινόλες που περιέχουν και περιλαμβάνονται επίσης στα σημαντικότερα αντιοξειδωτικά.

-Πολυφαινόλες (πηγές είναι διάφορα φρούτα και λαχανικά όπως το μπρόκολο, τα μπαχαρικά, ο καφές, το πράσινο τσάι, τα όσπρια, το κακάο και το κρασί)

-Βιταμίνη Ε, (οι ελιές και το παρθένο ελαιόλαδο είναι οι κύριοι εκπρόσωποι των τροφίμων πλούσιων σε μια από τις σπουδαιότερες αντιοξειδωτικές ουσίες).

-Τροφές με σελήνιο. Δρουν στην πρόληψη των ελεύθερων ριζών (τα καρύδια Βραζιλίας, πλιγούρι βρώμης, καστανό ρύζι, κοτόπουλο, αυγά, κρεμμύδια, φύτρο σιταριού, δημητριακά ολικής αλέσεως)

-Φλαβονοειδή (μαύρη σοκολάτα, κακάο, αλεύρι χαρουπιού, προϊόντα σόγιας)

-Παντζάρια, καθώς βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.

Διάβασε επίσης

  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
  • Το ανοσοποιητικό σύμμαχος ενάντια στο κρυολόγημα
  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • Τι σημαίνει τελικά η Παγκόσμια Mέρα Διατροφής;
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκεται στα τρόφιμα

Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκεται στα τρόφιμα

Διαβάστηκε 568 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Δεν μπορείς να απαλλαγείς εντελώς από τις ελεύθερες ρίζες, ωστόσο η διατροφή είναι ικανή να προμηθεύσει το σώμα σου με τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούς για τις ελεύθερες ρίζες και πόσο κακό κάνουν στο σώμα σου. Αυτό το κείμενο δεν θα αναλύσει τόσο, τι είναι οι ελεύθερες ρίζες και πως δημιουργούνται αλλά πως μπορείς μέσω της διατροφής να θωρακίσεις τον οργανισμό σου ενάντια τους, ποιες τροφές είναι εχθρός τους και ποια συστατικά των τροφίμων βοηθούν ώστε να αποβληθούν από τον οργανισμό.

Οι ελεύθερες ρίζες δημιουργούνται από φυσιολογικές μεταβολικές διεργασίες που συμβαίνουν στο σώμα και από εξωτερικούς παράγοντες όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ, τα τηγανιτά φαγητά, τα Trans λιπαρά, την περιβαλλοντική ρύπανση, το στρες καθώς και τα φρούτα και λαχανικά αν αυτά είναι μολυσμένα με φυτοφάρμακα και παρασιτοκτόνα. Επίσης έχουν την δυνατότητα να καταστρέφουν τα κύτταρα του ανθρώπου προκαλώντας γήρανση και χρόνιες βλάβες.

Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που προστατεύουν τον ανθρώπινο οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες και τις καταστροφικές τους επιδράσεις, καθώς βοηθούν στην διατήρηση της οξειδωτικής ισορροπίας και ενεργοποιούν τα ανοσοποιητικά κύτταρα. Προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες χάρης την περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη Ε και το βήτα-καροτένιο. Μπλοκάρουν ή εμποδίζουν την προσκόλληση επικίνδυνων ενζύμωνµων στους ιστούς, αδρανοποιούν καρκινογόνες ουσίες και επιβραδύνουν τους μηχανισμούς καρκινογένεσης. Επίσης διαφυλάσσουν τα αποθέματα άλλων απαραίτητων θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό, αποτρέπουν την καταστροφή τους και, σε κάποιες περιπτώσεις, ενισχύουν τη δράση τους.

Τι να καταναλώνω



-Eσπεριδοειδή, καθώς αποτελούν άριστη πηγή βιταμίνης C που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες. (γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, μανταρίνι, φράουλες, σαγκουίνι, βατόμουρα, ρόδι ,cranberries , σμέουρα , μύρτιλα, χυμός από σταφύλι, χυμός από cranberries, καρότα)

-Kαρυκεύματα (γαρίφαλο και κανέλα σε σκόνη), περιέχουν πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών.

-Φρέσκα δαμάσκηνα, οφείλουν την αντιοξειδωτική τους ικανότητα στις φαινόλες που περιέχουν και περιλαμβάνονται επίσης στα σημαντικότερα αντιοξειδωτικά.

-Πολυφαινόλες (πηγές είναι διάφορα φρούτα και λαχανικά όπως το μπρόκολο, τα μπαχαρικά, ο καφές, το πράσινο τσάι, τα όσπρια, το κακάο και το κρασί)

-Βιταμίνη Ε, (οι ελιές και το παρθένο ελαιόλαδο είναι οι κύριοι εκπρόσωποι των τροφίμων πλούσιων σε μια από τις σπουδαιότερες αντιοξειδωτικές ουσίες).

-Τροφές με σελήνιο. Δρουν στην πρόληψη των ελεύθερων ριζών (τα καρύδια Βραζιλίας, πλιγούρι βρώμης, καστανό ρύζι, κοτόπουλο, αυγά, κρεμμύδια, φύτρο σιταριού, δημητριακά ολικής αλέσεως)

-Φλαβονοειδή (μαύρη σοκολάτα, κακάο, αλεύρι χαρουπιού, προϊόντα σόγιας)

-Παντζάρια, καθώς βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκεται στα τρόφιμα

Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκεται στα τρόφιμα

Διαβάστηκε 568 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Δεν μπορείς να απαλλαγείς εντελώς από τις ελεύθερες ρίζες, ωστόσο η διατροφή είναι ικανή να προμηθεύσει το σώμα σου με τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούς για τις ελεύθερες ρίζες και πόσο κακό κάνουν στο σώμα σου. Αυτό το κείμενο δεν θα αναλύσει τόσο, τι είναι οι ελεύθερες ρίζες και πως δημιουργούνται αλλά πως μπορείς μέσω της διατροφής να θωρακίσεις τον οργανισμό σου ενάντια τους, ποιες τροφές είναι εχθρός τους και ποια συστατικά των τροφίμων βοηθούν ώστε να αποβληθούν από τον οργανισμό.

Οι ελεύθερες ρίζες δημιουργούνται από φυσιολογικές μεταβολικές διεργασίες που συμβαίνουν στο σώμα και από εξωτερικούς παράγοντες όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ, τα τηγανιτά φαγητά, τα Trans λιπαρά, την περιβαλλοντική ρύπανση, το στρες καθώς και τα φρούτα και λαχανικά αν αυτά είναι μολυσμένα με φυτοφάρμακα και παρασιτοκτόνα. Επίσης έχουν την δυνατότητα να καταστρέφουν τα κύτταρα του ανθρώπου προκαλώντας γήρανση και χρόνιες βλάβες.

Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που προστατεύουν τον ανθρώπινο οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες και τις καταστροφικές τους επιδράσεις, καθώς βοηθούν στην διατήρηση της οξειδωτικής ισορροπίας και ενεργοποιούν τα ανοσοποιητικά κύτταρα. Προστατεύουν τις κυτταρικές μεμβράνες χάρης την περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη Ε και το βήτα-καροτένιο. Μπλοκάρουν ή εμποδίζουν την προσκόλληση επικίνδυνων ενζύμωνµων στους ιστούς, αδρανοποιούν καρκινογόνες ουσίες και επιβραδύνουν τους μηχανισμούς καρκινογένεσης. Επίσης διαφυλάσσουν τα αποθέματα άλλων απαραίτητων θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό, αποτρέπουν την καταστροφή τους και, σε κάποιες περιπτώσεις, ενισχύουν τη δράση τους.

Τι να καταναλώνω



-Eσπεριδοειδή, καθώς αποτελούν άριστη πηγή βιταμίνης C που αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες. (γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, μανταρίνι, φράουλες, σαγκουίνι, βατόμουρα, ρόδι ,cranberries , σμέουρα , μύρτιλα, χυμός από σταφύλι, χυμός από cranberries, καρότα)

-Kαρυκεύματα (γαρίφαλο και κανέλα σε σκόνη), περιέχουν πληθώρα αντιοξειδωτικών ουσιών.

-Φρέσκα δαμάσκηνα, οφείλουν την αντιοξειδωτική τους ικανότητα στις φαινόλες που περιέχουν και περιλαμβάνονται επίσης στα σημαντικότερα αντιοξειδωτικά.

-Πολυφαινόλες (πηγές είναι διάφορα φρούτα και λαχανικά όπως το μπρόκολο, τα μπαχαρικά, ο καφές, το πράσινο τσάι, τα όσπρια, το κακάο και το κρασί)

-Βιταμίνη Ε, (οι ελιές και το παρθένο ελαιόλαδο είναι οι κύριοι εκπρόσωποι των τροφίμων πλούσιων σε μια από τις σπουδαιότερες αντιοξειδωτικές ουσίες).

-Τροφές με σελήνιο. Δρουν στην πρόληψη των ελεύθερων ριζών (τα καρύδια Βραζιλίας, πλιγούρι βρώμης, καστανό ρύζι, κοτόπουλο, αυγά, κρεμμύδια, φύτρο σιταριού, δημητριακά ολικής αλέσεως)

-Φλαβονοειδή (μαύρη σοκολάτα, κακάο, αλεύρι χαρουπιού, προϊόντα σόγιας)

-Παντζάρια, καθώς βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved