H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!
Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!
Διαβάστηκε 219 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Αφού, λοιπόν, η βιταμίνη D συντίθεται με τη βοήθεια του ήλιου, τότε εμείς οι Έλληνες που ζούμε σε μια ηλιόλουστη χώρα θα πρέπει να έχουμε όση βιταμίνη D χρειαζόμαστε, θα σκεφτόταν κάποιος. Παρ’ όλα αυτά, τα πράγματα δεν είναι έτσι και σύμφωνα με έρευνες, οι μεσογειακοί λαοί φαίνεται να έχουμε παραδόξως ανεπάρκεια ή τέλος πάντων όχι επαρκή ποσότητα βιταμίνης D στον οργανισμό τους.

Γιατί χρειάζεται η βιταμίνη D στο σώμα μας ;
-Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
-Ενδυναμώνει τα κόκαλα, συμβάλλοντας έτσι στην καλύτερη ανάπτυξη αλλά και στην αποφυγή της οστεοπόρωσης.
-Διευκολύνει την καλή απορρόφηση του ασβεστίου, πλεονέκτημα που συνδέεται με το παραπάνω.
-Προστατεύει τα δόντια κάνοντάς τα πιο γερά.
-Βοηθάει στην καλύτερη ψυχολογική διάθεση και κατά μία έννοια, προλαμβάνει διάφορες μορφές κατάθλιψης.
-Ειναι παράγοντας για την απώλεια βάρους .

Γενικά, αν και έχουμε ηλιοφάνεια αρκετούς μήνες το χρόνο, το περισσότερο διάστημα έχουμε καλυμμένα τα χέρια μας -το σημείο του σώματος όπου συντίθεται η βιταμίνη D- με ρούχα.
Τα τελευταία χρόνια αποφεύγουμε τελείως τον ήλιο, διότι φοβόμαστε τις διάφορες παθήσεις που εμφανίζονται απο αυτόν . Ακόμη χρησιμοποιούμε αντηλιακά με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας, που εμποδίζουν τη σύνθεση της βιταμίνης D στο δέρμα.
Η μόλυνση της ατμόσφαιρας των μεγάλων πόλεων όπου κινούμαστε καθημερινά εμποδίζει την ηλιακή ακτινοβολία να φτάσει τελικά στο δέρμα μας.
Καθημερινά χρειαζόμαστε 400 μονάδες βιταμίνης D,όπου το περίπου 90% της βιταμίνης που χρειαζόμαστε το παίρνουμε από τον ήλιο.
Το υπόλοιπο 10% της βιταμίνης D που έχουμε ανάγκη το παίρνουμε από τις τροφές (γαλακτοκομικά, αυγά και λιπαρά ψάρια).

Επομένως, είναι προφανές ότι η σημαντικότερη πηγή βιταμίνης D είναι ο ήλιος και η διατροφή λειτουργεί επικουρικά. Γιατί όμως δεν φτάνει η διατροφή; Επειδή οι ποσότητές της που βρίσκονται στα διάφορα τρόφιμα είναι μάλλον περιορισμένες.

Έτσι, αν δεν μας έβλεπε καθόλου ο ήλιος, για να πάρουμε τη δόση βιταμίνης D που χρειαζόμαστε καθημερινά, θα έπρεπε να φάμε 20 αυγά ή 7,5 λίτρα γάλα ή 2 πιάτα σαρδέλες. Και όπως είναι προφανές, κάτι τέτοιο είναι μάλλον αδύνατο.

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!
Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!
Διαβάστηκε 219 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Αφού, λοιπόν, η βιταμίνη D συντίθεται με τη βοήθεια του ήλιου, τότε εμείς οι Έλληνες που ζούμε σε μια ηλιόλουστη χώρα θα πρέπει να έχουμε όση βιταμίνη D χρειαζόμαστε, θα σκεφτόταν κάποιος. Παρ’ όλα αυτά, τα πράγματα δεν είναι έτσι και σύμφωνα με έρευνες, οι μεσογειακοί λαοί φαίνεται να έχουμε παραδόξως ανεπάρκεια ή τέλος πάντων όχι επαρκή ποσότητα βιταμίνης D στον οργανισμό τους.

Γιατί χρειάζεται η βιταμίνη D στο σώμα μας ;
-Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
-Ενδυναμώνει τα κόκαλα, συμβάλλοντας έτσι στην καλύτερη ανάπτυξη αλλά και στην αποφυγή της οστεοπόρωσης.
-Διευκολύνει την καλή απορρόφηση του ασβεστίου, πλεονέκτημα που συνδέεται με το παραπάνω.
-Προστατεύει τα δόντια κάνοντάς τα πιο γερά.
-Βοηθάει στην καλύτερη ψυχολογική διάθεση και κατά μία έννοια, προλαμβάνει διάφορες μορφές κατάθλιψης.
-Ειναι παράγοντας για την απώλεια βάρους .

Γενικά, αν και έχουμε ηλιοφάνεια αρκετούς μήνες το χρόνο, το περισσότερο διάστημα έχουμε καλυμμένα τα χέρια μας -το σημείο του σώματος όπου συντίθεται η βιταμίνη D- με ρούχα.
Τα τελευταία χρόνια αποφεύγουμε τελείως τον ήλιο, διότι φοβόμαστε τις διάφορες παθήσεις που εμφανίζονται απο αυτόν . Ακόμη χρησιμοποιούμε αντηλιακά με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας, που εμποδίζουν τη σύνθεση της βιταμίνης D στο δέρμα.
Η μόλυνση της ατμόσφαιρας των μεγάλων πόλεων όπου κινούμαστε καθημερινά εμποδίζει την ηλιακή ακτινοβολία να φτάσει τελικά στο δέρμα μας.
Καθημερινά χρειαζόμαστε 400 μονάδες βιταμίνης D,όπου το περίπου 90% της βιταμίνης που χρειαζόμαστε το παίρνουμε από τον ήλιο.
Το υπόλοιπο 10% της βιταμίνης D που έχουμε ανάγκη το παίρνουμε από τις τροφές (γαλακτοκομικά, αυγά και λιπαρά ψάρια).

Επομένως, είναι προφανές ότι η σημαντικότερη πηγή βιταμίνης D είναι ο ήλιος και η διατροφή λειτουργεί επικουρικά. Γιατί όμως δεν φτάνει η διατροφή; Επειδή οι ποσότητές της που βρίσκονται στα διάφορα τρόφιμα είναι μάλλον περιορισμένες.

Έτσι, αν δεν μας έβλεπε καθόλου ο ήλιος, για να πάρουμε τη δόση βιταμίνης D που χρειαζόμαστε καθημερινά, θα έπρεπε να φάμε 20 αυγά ή 7,5 λίτρα γάλα ή 2 πιάτα σαρδέλες. Και όπως είναι προφανές, κάτι τέτοιο είναι μάλλον αδύνατο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!
Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!
Διαβάστηκε 219 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Αφού, λοιπόν, η βιταμίνη D συντίθεται με τη βοήθεια του ήλιου, τότε εμείς οι Έλληνες που ζούμε σε μια ηλιόλουστη χώρα θα πρέπει να έχουμε όση βιταμίνη D χρειαζόμαστε, θα σκεφτόταν κάποιος. Παρ’ όλα αυτά, τα πράγματα δεν είναι έτσι και σύμφωνα με έρευνες, οι μεσογειακοί λαοί φαίνεται να έχουμε παραδόξως ανεπάρκεια ή τέλος πάντων όχι επαρκή ποσότητα βιταμίνης D στον οργανισμό τους.

Γιατί χρειάζεται η βιταμίνη D στο σώμα μας ;
-Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
-Ενδυναμώνει τα κόκαλα, συμβάλλοντας έτσι στην καλύτερη ανάπτυξη αλλά και στην αποφυγή της οστεοπόρωσης.
-Διευκολύνει την καλή απορρόφηση του ασβεστίου, πλεονέκτημα που συνδέεται με το παραπάνω.
-Προστατεύει τα δόντια κάνοντάς τα πιο γερά.
-Βοηθάει στην καλύτερη ψυχολογική διάθεση και κατά μία έννοια, προλαμβάνει διάφορες μορφές κατάθλιψης.
-Ειναι παράγοντας για την απώλεια βάρους .

Γενικά, αν και έχουμε ηλιοφάνεια αρκετούς μήνες το χρόνο, το περισσότερο διάστημα έχουμε καλυμμένα τα χέρια μας -το σημείο του σώματος όπου συντίθεται η βιταμίνη D- με ρούχα.
Τα τελευταία χρόνια αποφεύγουμε τελείως τον ήλιο, διότι φοβόμαστε τις διάφορες παθήσεις που εμφανίζονται απο αυτόν . Ακόμη χρησιμοποιούμε αντηλιακά με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας, που εμποδίζουν τη σύνθεση της βιταμίνης D στο δέρμα.
Η μόλυνση της ατμόσφαιρας των μεγάλων πόλεων όπου κινούμαστε καθημερινά εμποδίζει την ηλιακή ακτινοβολία να φτάσει τελικά στο δέρμα μας.
Καθημερινά χρειαζόμαστε 400 μονάδες βιταμίνης D,όπου το περίπου 90% της βιταμίνης που χρειαζόμαστε το παίρνουμε από τον ήλιο.
Το υπόλοιπο 10% της βιταμίνης D που έχουμε ανάγκη το παίρνουμε από τις τροφές (γαλακτοκομικά, αυγά και λιπαρά ψάρια).

Επομένως, είναι προφανές ότι η σημαντικότερη πηγή βιταμίνης D είναι ο ήλιος και η διατροφή λειτουργεί επικουρικά. Γιατί όμως δεν φτάνει η διατροφή; Επειδή οι ποσότητές της που βρίσκονται στα διάφορα τρόφιμα είναι μάλλον περιορισμένες.

Έτσι, αν δεν μας έβλεπε καθόλου ο ήλιος, για να πάρουμε τη δόση βιταμίνης D που χρειαζόμαστε καθημερινά, θα έπρεπε να φάμε 20 αυγά ή 7,5 λίτρα γάλα ή 2 πιάτα σαρδέλες. Και όπως είναι προφανές, κάτι τέτοιο είναι μάλλον αδύνατο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved