H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ !!
Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ !!
Διαβάστηκε 134 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Με την αφορμή της νηστείας της Μεγάλης Εβδομάδας, μπορείς να διώξεις τις τοξίνες από το σώμα σου και προσέχοντας λίγο παραπάνω την διατροφή σου το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει βλέποντας διαφορά στο σώμα ,στο δέρμα και στην ευεξία σου .

Τι να κάνεις;

-Αποτοξίνωση. Η νηστεία μας δίνει αυτή την ευκαιρία, καθώς λείπουν από το μενού όλες οι ζωικές τροφές επομένως το περισσότερο κορεσμένο λίπος.
-Ευκαιρία αποχής από τα γλυκά και μην ξεκινήσεις να τρως αλόγιστες ποσότητες σε κουλουράκια νηστίσιμα, χαλβά και κάθε λογής νηστίσιμη λιχουδιά.
-Κατανάλωσε επαρκείς ποσότητες νερού ώστε να ενυδατωθείς ενώ μην ξεχνάς όταν ξυπνάς το πρωί να καταναλώνεις ένα ποτήρι νερό.
-Σωστός συνδυασμός .Ο συνδυασμός τροφών που περιέχουν μη αιμικό (φυτικό) σίδηρο με βιταμίνη C από χυμούς φρούτων ή σαλάτες, μεγιστοποιεί την απορρόφηση του μη-αιμικού σιδήρου. Επίσης ο συνδυασμός οσπρίων και δημητριακών και συγκεκριμένα ρύζι + όσπρια, αυξάνει τη βιολογική αξία της πρωτεΐνης και την κάνει ισάξια με τη ζωική.
-Καταναλώστε τροφές με ασβέστιο για την αποφυγή οστεοπόρωσης. Τροφές με ασβέστιο δεν υπάρχουν μόνο στα γαλακτοκομικά, αλλά και στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως μπρόκολο, λάχανο, σπανάκι, αμύγδαλα, καρότα, τα εμπλουτισμένα με ασβέστιο δημητριακά πρωινού.
-Οι ξηροί καρποί καλό θα ήταν να καταναλώνονται ωμοί και ανάλατοι.
-Η κατανάλωση ταραμά με μέτρο μπορεί να μειώσει καρδιοαγγειακές παθήσεις λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει, ενώ μπορεί να αυξήσει χοληστερίνη και ουρικό οξύ αν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες. Η δράση του επομένως είναι δοσοεξαρτώμενη.

Σε κάθε περίπτωση μια μικρή νηστεία διάρκειας 40 ημερών ή μιας εβδομάδας , είτε για θρησκευτικούς είτε για ιατρικούς λόγους, δεν δημιουργεί προβλήματα στην υγεία μας, αντί αυτού μπορεί και να μας ωφελήσει. Για να έχουμε όμως, μακροχρόνια οφέλη στην υγεία μας, πρέπει να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να μη ξεχνάμε, ότι το μέτρο είναι η «μαγική» λέξη.

Ένα ημερήσιο ενδεικτικό πλάνο διατροφής :

ΠΡΩΙΝΟ: smoothies: 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου, 1 κ.σ. σπόρους chia, 1 κ.σ. βρώμη, 1 κουταλάκι μέλι και 1 μπανάνα
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο της επιλογής σου
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: φακοσαλάτα: σούρωσε τις φακές σου και πρόσθεσε ντοματίνια, κρεμμυδάκι, κάπαρη, λίγο ελαιόλαδο και ξίδι
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο της επιλογής σου
ΒΡΑΔΙΝΟ: σαλάτα ωμή εποχής με 4 κ.σ. κινόα, ελαιόλαδο και βαλσάμικο με στέβια

Διάβασε επίσης

  • ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
  • ΠΑΡΑΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΑ !!!
  • ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
  • ΤIPS ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !!!
  • ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!
  • ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ-Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ !!
Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ !!
Διαβάστηκε 134 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Με την αφορμή της νηστείας της Μεγάλης Εβδομάδας, μπορείς να διώξεις τις τοξίνες από το σώμα σου και προσέχοντας λίγο παραπάνω την διατροφή σου το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει βλέποντας διαφορά στο σώμα ,στο δέρμα και στην ευεξία σου .

Τι να κάνεις;

-Αποτοξίνωση. Η νηστεία μας δίνει αυτή την ευκαιρία, καθώς λείπουν από το μενού όλες οι ζωικές τροφές επομένως το περισσότερο κορεσμένο λίπος.
-Ευκαιρία αποχής από τα γλυκά και μην ξεκινήσεις να τρως αλόγιστες ποσότητες σε κουλουράκια νηστίσιμα, χαλβά και κάθε λογής νηστίσιμη λιχουδιά.
-Κατανάλωσε επαρκείς ποσότητες νερού ώστε να ενυδατωθείς ενώ μην ξεχνάς όταν ξυπνάς το πρωί να καταναλώνεις ένα ποτήρι νερό.
-Σωστός συνδυασμός .Ο συνδυασμός τροφών που περιέχουν μη αιμικό (φυτικό) σίδηρο με βιταμίνη C από χυμούς φρούτων ή σαλάτες, μεγιστοποιεί την απορρόφηση του μη-αιμικού σιδήρου. Επίσης ο συνδυασμός οσπρίων και δημητριακών και συγκεκριμένα ρύζι + όσπρια, αυξάνει τη βιολογική αξία της πρωτεΐνης και την κάνει ισάξια με τη ζωική.
-Καταναλώστε τροφές με ασβέστιο για την αποφυγή οστεοπόρωσης. Τροφές με ασβέστιο δεν υπάρχουν μόνο στα γαλακτοκομικά, αλλά και στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως μπρόκολο, λάχανο, σπανάκι, αμύγδαλα, καρότα, τα εμπλουτισμένα με ασβέστιο δημητριακά πρωινού.
-Οι ξηροί καρποί καλό θα ήταν να καταναλώνονται ωμοί και ανάλατοι.
-Η κατανάλωση ταραμά με μέτρο μπορεί να μειώσει καρδιοαγγειακές παθήσεις λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει, ενώ μπορεί να αυξήσει χοληστερίνη και ουρικό οξύ αν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες. Η δράση του επομένως είναι δοσοεξαρτώμενη.

Σε κάθε περίπτωση μια μικρή νηστεία διάρκειας 40 ημερών ή μιας εβδομάδας , είτε για θρησκευτικούς είτε για ιατρικούς λόγους, δεν δημιουργεί προβλήματα στην υγεία μας, αντί αυτού μπορεί και να μας ωφελήσει. Για να έχουμε όμως, μακροχρόνια οφέλη στην υγεία μας, πρέπει να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να μη ξεχνάμε, ότι το μέτρο είναι η «μαγική» λέξη.

Ένα ημερήσιο ενδεικτικό πλάνο διατροφής :

ΠΡΩΙΝΟ: smoothies: 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου, 1 κ.σ. σπόρους chia, 1 κ.σ. βρώμη, 1 κουταλάκι μέλι και 1 μπανάνα
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο της επιλογής σου
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: φακοσαλάτα: σούρωσε τις φακές σου και πρόσθεσε ντοματίνια, κρεμμυδάκι, κάπαρη, λίγο ελαιόλαδο και ξίδι
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο της επιλογής σου
ΒΡΑΔΙΝΟ: σαλάτα ωμή εποχής με 4 κ.σ. κινόα, ελαιόλαδο και βαλσάμικο με στέβια
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ !!
Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ !!
Διαβάστηκε 134 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Με την αφορμή της νηστείας της Μεγάλης Εβδομάδας, μπορείς να διώξεις τις τοξίνες από το σώμα σου και προσέχοντας λίγο παραπάνω την διατροφή σου το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει βλέποντας διαφορά στο σώμα ,στο δέρμα και στην ευεξία σου .

Τι να κάνεις;

-Αποτοξίνωση. Η νηστεία μας δίνει αυτή την ευκαιρία, καθώς λείπουν από το μενού όλες οι ζωικές τροφές επομένως το περισσότερο κορεσμένο λίπος.
-Ευκαιρία αποχής από τα γλυκά και μην ξεκινήσεις να τρως αλόγιστες ποσότητες σε κουλουράκια νηστίσιμα, χαλβά και κάθε λογής νηστίσιμη λιχουδιά.
-Κατανάλωσε επαρκείς ποσότητες νερού ώστε να ενυδατωθείς ενώ μην ξεχνάς όταν ξυπνάς το πρωί να καταναλώνεις ένα ποτήρι νερό.
-Σωστός συνδυασμός .Ο συνδυασμός τροφών που περιέχουν μη αιμικό (φυτικό) σίδηρο με βιταμίνη C από χυμούς φρούτων ή σαλάτες, μεγιστοποιεί την απορρόφηση του μη-αιμικού σιδήρου. Επίσης ο συνδυασμός οσπρίων και δημητριακών και συγκεκριμένα ρύζι + όσπρια, αυξάνει τη βιολογική αξία της πρωτεΐνης και την κάνει ισάξια με τη ζωική.
-Καταναλώστε τροφές με ασβέστιο για την αποφυγή οστεοπόρωσης. Τροφές με ασβέστιο δεν υπάρχουν μόνο στα γαλακτοκομικά, αλλά και στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως μπρόκολο, λάχανο, σπανάκι, αμύγδαλα, καρότα, τα εμπλουτισμένα με ασβέστιο δημητριακά πρωινού.
-Οι ξηροί καρποί καλό θα ήταν να καταναλώνονται ωμοί και ανάλατοι.
-Η κατανάλωση ταραμά με μέτρο μπορεί να μειώσει καρδιοαγγειακές παθήσεις λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει, ενώ μπορεί να αυξήσει χοληστερίνη και ουρικό οξύ αν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες. Η δράση του επομένως είναι δοσοεξαρτώμενη.

Σε κάθε περίπτωση μια μικρή νηστεία διάρκειας 40 ημερών ή μιας εβδομάδας , είτε για θρησκευτικούς είτε για ιατρικούς λόγους, δεν δημιουργεί προβλήματα στην υγεία μας, αντί αυτού μπορεί και να μας ωφελήσει. Για να έχουμε όμως, μακροχρόνια οφέλη στην υγεία μας, πρέπει να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας έναν υγιεινό τρόπο ζωής και να μη ξεχνάμε, ότι το μέτρο είναι η «μαγική» λέξη.

Ένα ημερήσιο ενδεικτικό πλάνο διατροφής :

ΠΡΩΙΝΟ: smoothies: 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου, 1 κ.σ. σπόρους chia, 1 κ.σ. βρώμη, 1 κουταλάκι μέλι και 1 μπανάνα
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο της επιλογής σου
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: φακοσαλάτα: σούρωσε τις φακές σου και πρόσθεσε ντοματίνια, κρεμμυδάκι, κάπαρη, λίγο ελαιόλαδο και ξίδι
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο της επιλογής σου
ΒΡΑΔΙΝΟ: σαλάτα ωμή εποχής με 4 κ.σ. κινόα, ελαιόλαδο και βαλσάμικο με στέβια
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved