H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!
Διαβάστηκε 177 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Σήμερα ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά.Οι δραστηριότητες και οι υποχρεώσεις γίνονται και πάλι μέρος της καθημερινότητάς των παιδιών και η ανάγκη για ενέργεια αυξάνεται.

Το κολατσιό είναι το «καύσιμο» για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην παρακολούθηση των μαθημάτων αλλά οφείλει να είναι το σωστό, δηλαδή όσο το δυνατόν πιο υγιεινό και ωφέλιμο για τον οργανισμό τους.

Το πιο σημαντικό για να εξασφαλίσετε την κατανάλωση ενός υγιεινού σνακ από το παιδί σας, είναι να γνωρίζετε το τι πραγματικά του αρέσει και πώς θα το κάνετε να δοκιμάσει και νέες γεύσεις.

Τα θρεπτικά συστατικά που θα πρέπει να παρέχει το υγιεινό γεύμα στο σχολείο είναι οι πρωτεΐνες για ανάπτυξη, εγρήγορση και αναπλήρωση απωλειών κατά τη διάρκεια παιχνιδιού ή αθλημάτων, οι υδατάνθρακες (κυρίως σύνθετοι) για αργή αποδέσμευση της γλυκόζης, προκειμένου να διατηρούνται τα επίπεδα της ενέργειας και της συγκέντρωσης των παιδιών σε υψηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα και να έχουν καλή διάθεση.

Ιδέες :

-Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά (ντομάτα, μαρούλι, πιπεριά) + 1 μικρό φρούτο.

- Σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής και λαχανικά (κέικ καρότου) ή φρούτα ( μηλόπιτα ή μπανάνα ) ή ξηρούς καρπούς- σταφίδες ή κέικ ρυζιού.

- Μίνι σπιτική πίτσα κομμένη σε μικρά κομμάτια με αλεύρι ολικής άλεσης, με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, σπιτική σάλτσα ντομάτας και άφθονα λαχανικά αρεσκείας των παιδιών.

- Τυρόπιτα ή σπανακόπιτα σπιτική + 1 φρούτο.

- Αραβική πίτα ή τορτίγια με τυρί, βραστή γαλοπούλα και λαχανικά.

- Κουλούρι ολικής άλεσης ή κριτσίνια ή κράκερ με αυγό βραστό + 1 κουτάκι 100% φυσικό χυμό.

-Ποικιλία φρούτων ολόκληρα ή κομμένα στη μέση ή σε κύβους ή σε φέτες.

- Φυσικοί χυμοί φρούτων 100% χωρίς προσθήκη γλυκαντικών υλών.

-Σπιτικές μπάρες δημητριακών.Οι μπάρες δημητριακών συνδυάζουν το αγαπημένο σνακ όλων των παιδιών, τα δημητριακά κάθε είδους και σχήματος, μαζί με την πρακτικότητα στην μεταφορά και την κατανάλωση.

-Σπιτικά κουλουράκια βρώμης με ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα .

-Ψωμάκια ολικής με σάλτσα βασιλικού ή γουακαμόλε και βραστά αυγά.

-Τορτίγιες με μπανάνα, μέλι και ταχίνι κομμένες σε μπουκίτσες

Δεν ξεχνάμε, όμως, ότι πριν έρθουμε στο κολατσιό έχει προηγηθεί το πρωινό. Ως γνωστόν, τα περισσότερα ελληνικά σπίτια σνομπάρουν το πρωινό, κι έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να φεύγουν τρώγοντας κάτι στα όρθια ή με ένα κρουασάν στο χέρι. Κάντε μια θυσία για τα παιδιά σας -αν όχι για σας- και στρώστε τραπέζι για πρωινό! Η "θυσία" αφορά 15 λεπτά λιγότερο ύπνο, τίποτα περισσότερο. Γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για το πιο χαρούμενο γεύμα της ημέρας.

Καλή σχολική χρονιά !!

Διάβασε επίσης

  • ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΣΟΥ !!
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΚΟΝΗ ΜΑΤΣΑ ?
  • 5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
  • ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ !!!
  • ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!
Διαβάστηκε 177 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Σήμερα ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά.Οι δραστηριότητες και οι υποχρεώσεις γίνονται και πάλι μέρος της καθημερινότητάς των παιδιών και η ανάγκη για ενέργεια αυξάνεται.

Το κολατσιό είναι το «καύσιμο» για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην παρακολούθηση των μαθημάτων αλλά οφείλει να είναι το σωστό, δηλαδή όσο το δυνατόν πιο υγιεινό και ωφέλιμο για τον οργανισμό τους.

Το πιο σημαντικό για να εξασφαλίσετε την κατανάλωση ενός υγιεινού σνακ από το παιδί σας, είναι να γνωρίζετε το τι πραγματικά του αρέσει και πώς θα το κάνετε να δοκιμάσει και νέες γεύσεις.

Τα θρεπτικά συστατικά που θα πρέπει να παρέχει το υγιεινό γεύμα στο σχολείο είναι οι πρωτεΐνες για ανάπτυξη, εγρήγορση και αναπλήρωση απωλειών κατά τη διάρκεια παιχνιδιού ή αθλημάτων, οι υδατάνθρακες (κυρίως σύνθετοι) για αργή αποδέσμευση της γλυκόζης, προκειμένου να διατηρούνται τα επίπεδα της ενέργειας και της συγκέντρωσης των παιδιών σε υψηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα και να έχουν καλή διάθεση.

Ιδέες :

-Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά (ντομάτα, μαρούλι, πιπεριά) + 1 μικρό φρούτο.

- Σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής και λαχανικά (κέικ καρότου) ή φρούτα ( μηλόπιτα ή μπανάνα ) ή ξηρούς καρπούς- σταφίδες ή κέικ ρυζιού.

- Μίνι σπιτική πίτσα κομμένη σε μικρά κομμάτια με αλεύρι ολικής άλεσης, με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, σπιτική σάλτσα ντομάτας και άφθονα λαχανικά αρεσκείας των παιδιών.

- Τυρόπιτα ή σπανακόπιτα σπιτική + 1 φρούτο.

- Αραβική πίτα ή τορτίγια με τυρί, βραστή γαλοπούλα και λαχανικά.

- Κουλούρι ολικής άλεσης ή κριτσίνια ή κράκερ με αυγό βραστό + 1 κουτάκι 100% φυσικό χυμό.

-Ποικιλία φρούτων ολόκληρα ή κομμένα στη μέση ή σε κύβους ή σε φέτες.

- Φυσικοί χυμοί φρούτων 100% χωρίς προσθήκη γλυκαντικών υλών.

-Σπιτικές μπάρες δημητριακών.Οι μπάρες δημητριακών συνδυάζουν το αγαπημένο σνακ όλων των παιδιών, τα δημητριακά κάθε είδους και σχήματος, μαζί με την πρακτικότητα στην μεταφορά και την κατανάλωση.

-Σπιτικά κουλουράκια βρώμης με ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα .

-Ψωμάκια ολικής με σάλτσα βασιλικού ή γουακαμόλε και βραστά αυγά.

-Τορτίγιες με μπανάνα, μέλι και ταχίνι κομμένες σε μπουκίτσες

Δεν ξεχνάμε, όμως, ότι πριν έρθουμε στο κολατσιό έχει προηγηθεί το πρωινό. Ως γνωστόν, τα περισσότερα ελληνικά σπίτια σνομπάρουν το πρωινό, κι έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να φεύγουν τρώγοντας κάτι στα όρθια ή με ένα κρουασάν στο χέρι. Κάντε μια θυσία για τα παιδιά σας -αν όχι για σας- και στρώστε τραπέζι για πρωινό! Η "θυσία" αφορά 15 λεπτά λιγότερο ύπνο, τίποτα περισσότερο. Γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για το πιο χαρούμενο γεύμα της ημέρας.

Καλή σχολική χρονιά !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!
Διαβάστηκε 177 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Σήμερα ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά.Οι δραστηριότητες και οι υποχρεώσεις γίνονται και πάλι μέρος της καθημερινότητάς των παιδιών και η ανάγκη για ενέργεια αυξάνεται.

Το κολατσιό είναι το «καύσιμο» για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην παρακολούθηση των μαθημάτων αλλά οφείλει να είναι το σωστό, δηλαδή όσο το δυνατόν πιο υγιεινό και ωφέλιμο για τον οργανισμό τους.

Το πιο σημαντικό για να εξασφαλίσετε την κατανάλωση ενός υγιεινού σνακ από το παιδί σας, είναι να γνωρίζετε το τι πραγματικά του αρέσει και πώς θα το κάνετε να δοκιμάσει και νέες γεύσεις.

Τα θρεπτικά συστατικά που θα πρέπει να παρέχει το υγιεινό γεύμα στο σχολείο είναι οι πρωτεΐνες για ανάπτυξη, εγρήγορση και αναπλήρωση απωλειών κατά τη διάρκεια παιχνιδιού ή αθλημάτων, οι υδατάνθρακες (κυρίως σύνθετοι) για αργή αποδέσμευση της γλυκόζης, προκειμένου να διατηρούνται τα επίπεδα της ενέργειας και της συγκέντρωσης των παιδιών σε υψηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα και να έχουν καλή διάθεση.

Ιδέες :

-Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά (ντομάτα, μαρούλι, πιπεριά) + 1 μικρό φρούτο.

- Σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής και λαχανικά (κέικ καρότου) ή φρούτα ( μηλόπιτα ή μπανάνα ) ή ξηρούς καρπούς- σταφίδες ή κέικ ρυζιού.

- Μίνι σπιτική πίτσα κομμένη σε μικρά κομμάτια με αλεύρι ολικής άλεσης, με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, σπιτική σάλτσα ντομάτας και άφθονα λαχανικά αρεσκείας των παιδιών.

- Τυρόπιτα ή σπανακόπιτα σπιτική + 1 φρούτο.

- Αραβική πίτα ή τορτίγια με τυρί, βραστή γαλοπούλα και λαχανικά.

- Κουλούρι ολικής άλεσης ή κριτσίνια ή κράκερ με αυγό βραστό + 1 κουτάκι 100% φυσικό χυμό.

-Ποικιλία φρούτων ολόκληρα ή κομμένα στη μέση ή σε κύβους ή σε φέτες.

- Φυσικοί χυμοί φρούτων 100% χωρίς προσθήκη γλυκαντικών υλών.

-Σπιτικές μπάρες δημητριακών.Οι μπάρες δημητριακών συνδυάζουν το αγαπημένο σνακ όλων των παιδιών, τα δημητριακά κάθε είδους και σχήματος, μαζί με την πρακτικότητα στην μεταφορά και την κατανάλωση.

-Σπιτικά κουλουράκια βρώμης με ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα .

-Ψωμάκια ολικής με σάλτσα βασιλικού ή γουακαμόλε και βραστά αυγά.

-Τορτίγιες με μπανάνα, μέλι και ταχίνι κομμένες σε μπουκίτσες

Δεν ξεχνάμε, όμως, ότι πριν έρθουμε στο κολατσιό έχει προηγηθεί το πρωινό. Ως γνωστόν, τα περισσότερα ελληνικά σπίτια σνομπάρουν το πρωινό, κι έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να φεύγουν τρώγοντας κάτι στα όρθια ή με ένα κρουασάν στο χέρι. Κάντε μια θυσία για τα παιδιά σας -αν όχι για σας- και στρώστε τραπέζι για πρωινό! Η "θυσία" αφορά 15 λεπτά λιγότερο ύπνο, τίποτα περισσότερο. Γρήγορα θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για το πιο χαρούμενο γεύμα της ημέρας.

Καλή σχολική χρονιά !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved