H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Κανόνες που θα σε βοηθήσουν να επιστρέψεις στους ρυθμούς της διατροφής
Κανόνες που θα σε βοηθήσουν να επιστρέψεις στους ρυθμούς της διατροφής
Διαβάστηκε 438 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Ο σκοπός της διατροφικής αποτοξίνωσης μετά από εορταστικές περιόδους είναι να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να ξαναβρεί τις ισορροπίες του.

Οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν, και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ. Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που πιθανόν απέκτησαν τις μέρες του Πάσχα.

Αν είσαι κάποιος/α από αυτούς και επιστρέφοντας στην καθημερινή σου ρουτίνα η μετάβαση σου είναι λίγο πιο δύσκολη, έχουμε για σένα ότι χρειάζεσαι ώστε να μπεις ομαλά στον ρυθμό σου αλλά και να απαλλαγείς από τα κιλά των γιορτών μιας και έρχεται Σαββατοκύριακο και θα είναι πιο εύκολη η οργάνωση των γευμάτων και ο ελεύθερος χρόνος θα είναι περισσότερος.

Ξεκίνησε από τώρα την προσπάθειά σου θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

-Πες όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές δίαιτες ή στις μαγικές δίαιτες Express που αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού και κατ’ επέκταση των καύσεων .Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας που υπόσχεται σίγουρη επιτυχία.

-Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπάθησε να καταναλώνεις συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια, λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνί, κατσίκι). Επίσης προτίμησε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.

-Απέφυγε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά.

-Πήγαινε γυμναστήριο, περπάτησε ή αθλήσου τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για 40-60’. Με αυτόν τον τρόπο θα διασπάσεις το λίπος, αλλά και θα ενεργοποιήσεις πιο γρήγορα το έντερο για να απομακρυνθούν οι περιττές ουσίες.

-Κατανάλωσε 2 τουλάχιστον μπολ από πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών ,συμβάλλοντας στην μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό. Κορυφαία στην λίστα είναι το σπανάκι, το μαρούλι και η βαλεριάνα.

-Κατανάλωσε 4 μερίδες φρέσκων φρούτων κάθε μέρα .Αναμφίβολα, ένας από τους καλύτερους τρόπους αποτοξίνωσης του οργανισμού μετά τις κραιπάλες των γιορτών. Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες αντιοξειδωτικά και γενικά ότι χρειάζεται ο οργανισμός για να αποβάλλει τις άχρηστες ουσίες και να αποτοξινωθεί. Μια καλή ιδέα είναι τα smoothie φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

-Μην αμελείς τα γεύματα σου. Μιας και είναι ο σημαντικότερος κανόνας ώστε, να είναι πολύ εύκολο να ελέγξεις την πείνα σου, να κάνεις καύσεις, να έχεις τον οργανισμός σου σε εγρήγορση και να διατηρείς την μυϊκή σου μάζα. Προτίμησε να κάνεις γεύματα κάθε 3 με 3,5 ώρες με 3 γεύματα και 2 σνακ μέσα στην μέρα.

-Τέλος κατανάλωσε 2 λίτρα νερό κάθε μέρα για μια εβδομάδα ή αύξησε το νερό που πίνεις κατά 500ml ημερησίως για να βοηθήσεις το σώμα σου να αποτοξινωθεί.

Ξεκίνα από σήμερα!!!

Διάβασε επίσης

  • Πως τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Κανόνες που θα σε βοηθήσουν να επιστρέψεις στους ρυθμούς της διατροφής
Κανόνες που θα σε βοηθήσουν να επιστρέψεις στους ρυθμούς της διατροφής
Διαβάστηκε 438 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Ο σκοπός της διατροφικής αποτοξίνωσης μετά από εορταστικές περιόδους είναι να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να ξαναβρεί τις ισορροπίες του.

Οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν, και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ. Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που πιθανόν απέκτησαν τις μέρες του Πάσχα.

Αν είσαι κάποιος/α από αυτούς και επιστρέφοντας στην καθημερινή σου ρουτίνα η μετάβαση σου είναι λίγο πιο δύσκολη, έχουμε για σένα ότι χρειάζεσαι ώστε να μπεις ομαλά στον ρυθμό σου αλλά και να απαλλαγείς από τα κιλά των γιορτών μιας και έρχεται Σαββατοκύριακο και θα είναι πιο εύκολη η οργάνωση των γευμάτων και ο ελεύθερος χρόνος θα είναι περισσότερος.

Ξεκίνησε από τώρα την προσπάθειά σου θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

-Πες όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές δίαιτες ή στις μαγικές δίαιτες Express που αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού και κατ’ επέκταση των καύσεων .Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας που υπόσχεται σίγουρη επιτυχία.

-Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπάθησε να καταναλώνεις συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια, λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνί, κατσίκι). Επίσης προτίμησε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.

-Απέφυγε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά.

-Πήγαινε γυμναστήριο, περπάτησε ή αθλήσου τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για 40-60’. Με αυτόν τον τρόπο θα διασπάσεις το λίπος, αλλά και θα ενεργοποιήσεις πιο γρήγορα το έντερο για να απομακρυνθούν οι περιττές ουσίες.

-Κατανάλωσε 2 τουλάχιστον μπολ από πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών ,συμβάλλοντας στην μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό. Κορυφαία στην λίστα είναι το σπανάκι, το μαρούλι και η βαλεριάνα.

-Κατανάλωσε 4 μερίδες φρέσκων φρούτων κάθε μέρα .Αναμφίβολα, ένας από τους καλύτερους τρόπους αποτοξίνωσης του οργανισμού μετά τις κραιπάλες των γιορτών. Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες αντιοξειδωτικά και γενικά ότι χρειάζεται ο οργανισμός για να αποβάλλει τις άχρηστες ουσίες και να αποτοξινωθεί. Μια καλή ιδέα είναι τα smoothie φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

-Μην αμελείς τα γεύματα σου. Μιας και είναι ο σημαντικότερος κανόνας ώστε, να είναι πολύ εύκολο να ελέγξεις την πείνα σου, να κάνεις καύσεις, να έχεις τον οργανισμός σου σε εγρήγορση και να διατηρείς την μυϊκή σου μάζα. Προτίμησε να κάνεις γεύματα κάθε 3 με 3,5 ώρες με 3 γεύματα και 2 σνακ μέσα στην μέρα.

-Τέλος κατανάλωσε 2 λίτρα νερό κάθε μέρα για μια εβδομάδα ή αύξησε το νερό που πίνεις κατά 500ml ημερησίως για να βοηθήσεις το σώμα σου να αποτοξινωθεί.

Ξεκίνα από σήμερα!!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Κανόνες που θα σε βοηθήσουν να επιστρέψεις στους ρυθμούς της διατροφής
Κανόνες που θα σε βοηθήσουν να επιστρέψεις στους ρυθμούς της διατροφής
Διαβάστηκε 438 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Ο σκοπός της διατροφικής αποτοξίνωσης μετά από εορταστικές περιόδους είναι να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να ξαναβρεί τις ισορροπίες του.

Οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν, και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ. Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που πιθανόν απέκτησαν τις μέρες του Πάσχα.

Αν είσαι κάποιος/α από αυτούς και επιστρέφοντας στην καθημερινή σου ρουτίνα η μετάβαση σου είναι λίγο πιο δύσκολη, έχουμε για σένα ότι χρειάζεσαι ώστε να μπεις ομαλά στον ρυθμό σου αλλά και να απαλλαγείς από τα κιλά των γιορτών μιας και έρχεται Σαββατοκύριακο και θα είναι πιο εύκολη η οργάνωση των γευμάτων και ο ελεύθερος χρόνος θα είναι περισσότερος.

Ξεκίνησε από τώρα την προσπάθειά σου θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

-Πες όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές δίαιτες ή στις μαγικές δίαιτες Express που αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού και κατ’ επέκταση των καύσεων .Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας που υπόσχεται σίγουρη επιτυχία.

-Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπάθησε να καταναλώνεις συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια, λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνί, κατσίκι). Επίσης προτίμησε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.

-Απέφυγε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά.

-Πήγαινε γυμναστήριο, περπάτησε ή αθλήσου τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για 40-60’. Με αυτόν τον τρόπο θα διασπάσεις το λίπος, αλλά και θα ενεργοποιήσεις πιο γρήγορα το έντερο για να απομακρυνθούν οι περιττές ουσίες.

-Κατανάλωσε 2 τουλάχιστον μπολ από πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και περιέχουν μεγάλο ποσοστό φυτικών ινών ,συμβάλλοντας στην μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποβολή των τοξινών από τον οργανισμό. Κορυφαία στην λίστα είναι το σπανάκι, το μαρούλι και η βαλεριάνα.

-Κατανάλωσε 4 μερίδες φρέσκων φρούτων κάθε μέρα .Αναμφίβολα, ένας από τους καλύτερους τρόπους αποτοξίνωσης του οργανισμού μετά τις κραιπάλες των γιορτών. Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες αντιοξειδωτικά και γενικά ότι χρειάζεται ο οργανισμός για να αποβάλλει τις άχρηστες ουσίες και να αποτοξινωθεί. Μια καλή ιδέα είναι τα smoothie φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

-Μην αμελείς τα γεύματα σου. Μιας και είναι ο σημαντικότερος κανόνας ώστε, να είναι πολύ εύκολο να ελέγξεις την πείνα σου, να κάνεις καύσεις, να έχεις τον οργανισμός σου σε εγρήγορση και να διατηρείς την μυϊκή σου μάζα. Προτίμησε να κάνεις γεύματα κάθε 3 με 3,5 ώρες με 3 γεύματα και 2 σνακ μέσα στην μέρα.

-Τέλος κατανάλωσε 2 λίτρα νερό κάθε μέρα για μια εβδομάδα ή αύξησε το νερό που πίνεις κατά 500ml ημερησίως για να βοηθήσεις το σώμα σου να αποτοξινωθεί.

Ξεκίνα από σήμερα!!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved