H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
Διαβάστηκε 163 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ήρθε ο Σεπτέμβρης και οι περισσότεροι έχουν βάλει τους στόχους τους και συνεχίζουν την προσπάθεια τους για να τους πετύχουν . Μια ερώτηση που δεχόμαστε πολύ συχνά είναι αν μόνο με ασκήσεις δύναμης όπως είναι τα βάρη μπορούν να καίνε το λίπος που είναι αποθηκευμένο στον λιπώδη ιστό . 

Η αλήθεια είναι ότι στον χώρο της διατροφής και της άθλησης δεν θα πρέπει να ήμαστε απόλυτοι ,υπερβολικοί και μονόπλευροι .

Η αεροβική άσκηση έχει μια μικρή υπεροχή όσον αφορά την καύση θερμίδων. Θα κάψετε μεν 8-10 θερμίδες ανά λεπτό σηκώνοντας βάρη, αλλά 10-12 θερμίδες ανά λεπτό κάνοντας τζόγκινγκ ή ποδήλατο.
Η μυϊκή ενδυνάμωση σας δίνει βέβαια μια «μεταβολική ώθηση» για 1 ώρα μετά τη προπόνηση, γιατί το σώμα σας προσπαθεί να βοηθήσει τους μυς σας να αναλάβουν.

Ακόμη , Για κάθε 1 κιλό νέου μυϊκού ιστού που δημιουργείτε με τις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, καίτε 90 θερμίδες παραπάνω κάθε μέρα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Κι αυτό γιατί απλά ο μυϊκός ιστός χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να συντηρηθεί.

Εάν λοιπόν κάνω βάρη :
-Μεγαλύτερη μεταπροπονητική αύξηση του μεταβολισμού μέχρι και 24 ώρες.
-Αύξηση του συνολικού μας μεταβολισμού σε κατάσταση ηρεμίας χάρη στην μυϊκή ανάπτυξη.
-Αύξηση της ευαισθησίας της ινσουλίνης συμβάλλοντας στην διατήρηση χαμηλού σωματικού λίπους.

Έτσι συμπεραίνουμε ότι ένας συνδυασμός αναερόβιας (καύση γλυκογόνου) και αερόβιας (καύση λίπους) είναι "ιδανική κατάσταση" για καύση λίπους και απώλεια βάρους.
Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να ήμαστε πρώτα υγιείς , να μην τραυματίζουμε το σώμα μας και μην στερούμαστε τίποτα από την διατροφή μας για να πετύχουμε τον στόχο μας !

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
Διαβάστηκε 163 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ήρθε ο Σεπτέμβρης και οι περισσότεροι έχουν βάλει τους στόχους τους και συνεχίζουν την προσπάθεια τους για να τους πετύχουν . Μια ερώτηση που δεχόμαστε πολύ συχνά είναι αν μόνο με ασκήσεις δύναμης όπως είναι τα βάρη μπορούν να καίνε το λίπος που είναι αποθηκευμένο στον λιπώδη ιστό . 

Η αλήθεια είναι ότι στον χώρο της διατροφής και της άθλησης δεν θα πρέπει να ήμαστε απόλυτοι ,υπερβολικοί και μονόπλευροι .

Η αεροβική άσκηση έχει μια μικρή υπεροχή όσον αφορά την καύση θερμίδων. Θα κάψετε μεν 8-10 θερμίδες ανά λεπτό σηκώνοντας βάρη, αλλά 10-12 θερμίδες ανά λεπτό κάνοντας τζόγκινγκ ή ποδήλατο.
Η μυϊκή ενδυνάμωση σας δίνει βέβαια μια «μεταβολική ώθηση» για 1 ώρα μετά τη προπόνηση, γιατί το σώμα σας προσπαθεί να βοηθήσει τους μυς σας να αναλάβουν.

Ακόμη , Για κάθε 1 κιλό νέου μυϊκού ιστού που δημιουργείτε με τις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, καίτε 90 θερμίδες παραπάνω κάθε μέρα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Κι αυτό γιατί απλά ο μυϊκός ιστός χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να συντηρηθεί.

Εάν λοιπόν κάνω βάρη :
-Μεγαλύτερη μεταπροπονητική αύξηση του μεταβολισμού μέχρι και 24 ώρες.
-Αύξηση του συνολικού μας μεταβολισμού σε κατάσταση ηρεμίας χάρη στην μυϊκή ανάπτυξη.
-Αύξηση της ευαισθησίας της ινσουλίνης συμβάλλοντας στην διατήρηση χαμηλού σωματικού λίπους.

Έτσι συμπεραίνουμε ότι ένας συνδυασμός αναερόβιας (καύση γλυκογόνου) και αερόβιας (καύση λίπους) είναι "ιδανική κατάσταση" για καύση λίπους και απώλεια βάρους.
Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να ήμαστε πρώτα υγιείς , να μην τραυματίζουμε το σώμα μας και μην στερούμαστε τίποτα από την διατροφή μας για να πετύχουμε τον στόχο μας !
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
Διαβάστηκε 163 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ήρθε ο Σεπτέμβρης και οι περισσότεροι έχουν βάλει τους στόχους τους και συνεχίζουν την προσπάθεια τους για να τους πετύχουν . Μια ερώτηση που δεχόμαστε πολύ συχνά είναι αν μόνο με ασκήσεις δύναμης όπως είναι τα βάρη μπορούν να καίνε το λίπος που είναι αποθηκευμένο στον λιπώδη ιστό . 

Η αλήθεια είναι ότι στον χώρο της διατροφής και της άθλησης δεν θα πρέπει να ήμαστε απόλυτοι ,υπερβολικοί και μονόπλευροι .

Η αεροβική άσκηση έχει μια μικρή υπεροχή όσον αφορά την καύση θερμίδων. Θα κάψετε μεν 8-10 θερμίδες ανά λεπτό σηκώνοντας βάρη, αλλά 10-12 θερμίδες ανά λεπτό κάνοντας τζόγκινγκ ή ποδήλατο.
Η μυϊκή ενδυνάμωση σας δίνει βέβαια μια «μεταβολική ώθηση» για 1 ώρα μετά τη προπόνηση, γιατί το σώμα σας προσπαθεί να βοηθήσει τους μυς σας να αναλάβουν.

Ακόμη , Για κάθε 1 κιλό νέου μυϊκού ιστού που δημιουργείτε με τις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, καίτε 90 θερμίδες παραπάνω κάθε μέρα χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα! Κι αυτό γιατί απλά ο μυϊκός ιστός χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να συντηρηθεί.

Εάν λοιπόν κάνω βάρη :
-Μεγαλύτερη μεταπροπονητική αύξηση του μεταβολισμού μέχρι και 24 ώρες.
-Αύξηση του συνολικού μας μεταβολισμού σε κατάσταση ηρεμίας χάρη στην μυϊκή ανάπτυξη.
-Αύξηση της ευαισθησίας της ινσουλίνης συμβάλλοντας στην διατήρηση χαμηλού σωματικού λίπους.

Έτσι συμπεραίνουμε ότι ένας συνδυασμός αναερόβιας (καύση γλυκογόνου) και αερόβιας (καύση λίπους) είναι "ιδανική κατάσταση" για καύση λίπους και απώλεια βάρους.
Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να ήμαστε πρώτα υγιείς , να μην τραυματίζουμε το σώμα μας και μην στερούμαστε τίποτα από την διατροφή μας για να πετύχουμε τον στόχο μας !
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved