H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Καθημερινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Καθημερινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Διαβάστηκε 107 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Παρά την καλή προσπάθεια απώλειας βάρους που κάνεις, δεν χάνεις κιλά γιατί υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρεις ότι σαμποτάρουν την προσπάθεια σου!

Σίγουρα κάποια στιγμή της ζωής σου έχεις προσπαθήσει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή ή μια αυστηρή δίαιτα, με σκοπό να απαλλαγείς από περιττά κιλά.Όμως αναρωτήθηκες αν μικρές καθημερινές συνήθειες σαμποτάρουν αυτή σου την προσπάθεια;
Μπορεί να γυμνάζεσαι, να προσέχεις μέσα στην μέρα σου τι θα καταναλώσεις και να πιστεύεις ότι κάνεις ότι καλύτερο μπορείς προκυμμένου να χάσεις βάρος, όμως η ζυγαριά σου έχει κολλήσει.
Βρήκαμε κάποια πράγματα που πιθανών κάνεις και που βρίσκονται μέσα στην καθημερινότητα σου.

Άγχος: Κάποιοι άνθρωποι χάνουν κιλά τις περιόδους που είναι αγχωμένοι αλλά κάποιοι άλλοι καταλήγουν με περιττά κιλά. Το άγχος μπορεί να σαμποτάρει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, να επηρεάσει τα επίπεδα της συγκέντρωσής σου και να αυξήσει τη δημιουργία λίπους.

Γρήγορη κατανάλωση φαγητού: Ακόμη και αν όλη την μέρα τρέχεις να προλάβεις εκκρεμότητες ,κάποια πράγματα πρέπει να γίνονται με χαλαρούς ρυθμούς όπως η ώρα του φαγητού. Είναι προτιμότερο να φας ένα μικρό γεύμα στην δουλειά και το κυρίως σου το βράδυ κανονικά στο τραπέζι απο το να τρως όρθιος στην δουλειά γιατί το σώμα σου έτσι, βρίσκετε σε κατάσταση στρες και δεν μπορεί να διαχειριστεί την διαδικασία της πέψης.

Περισσότερο αλάτι: Τα σνακ και τα φαγητά που περιέχουν πολύ αλάτι, δημιουργούν μια επιθυμία για περισσότερο φαγητό. Για αυτό προσπάθησε να τρως λιγότερα ή απέφυγε τα επεξεργασμένα προϊόντα και αλατισμένα σνακ.

Αλκοόλ: Τα κοκτέιλ και το αλκοόλ περιέχουν αρκετές θερμίδες για αυτό καλό είναι να προσέξεις την ποσότητα που καταναλώνεις μέσα στην εβδομάδα. Προτίμησε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και κάνει καλό στην υγεία σου.

Δεν πίνεις νερό: Όσο υγιεινά και αν τρώς, τα αποτελέσματα της προσπάθειας σου δεν θα φανούν αν δεν πίνεις αρκετό νερό. Είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση και την αποτοξίνωση του οργανισμού και- για να σε προλάβουμε- δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανένα άλλο ποτό που περιέχει νερό όπως ο καφές, τα αναψυκτικά ή ακόμα και οι φυσικοί χυμοί.

Υπνος : Σύμφωνα με έρευνες, η έλλειψη ύπνου συνδέεται άμεσα με τα... παραπανίσια κιλά. Και αυτό γιατί, όταν δεν κοιμάσαι αρκετά οι ορμόνες του οργανισμού που σχετίζονται με την πείνα και το αίσθημα του κορεσμού αντίστοιχα, διαταράσσονται.

Δεν γυμνάζεσαι: Η γυμναστική δεν αποτελεί την ιδανική λύση για πολλούς, είτε λόγω του περιορισμένου χρόνου είτε λόγω... τεμπελιάς! Επειδή, όμως, η καθιστική ζωή δεν βοηθάει, προσπάθησε να εντάξεις στην καθημερινότητά σου το περπάτημα. Σχετική μελέτη απέδειξε ότι ακόμα και μισή ώρα περπάτημα την ημέρα συμβάλλει αποφασιστικά στην απώλεια βάρους.

Παίρνεις πάλι όσες θερμίδες έκαψες: Η γυμναστική σε βοηθά να κάψεις επιπλέον θερμίδες. Πόσο αποτελεσματική είναι, όμως, όταν εσύ καταναλώνεις παραπάνω θερμίδες μόνο και μόνο επειδή γυμνάστηκες; Προσπάθησε να μείνεις πιστή/ος στο διατροφικό σου μενού ακόμα και τις μέρες που πήγες γυμναστήριο.

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Καθημερινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Καθημερινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Διαβάστηκε 107 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Παρά την καλή προσπάθεια απώλειας βάρους που κάνεις, δεν χάνεις κιλά γιατί υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρεις ότι σαμποτάρουν την προσπάθεια σου!

Σίγουρα κάποια στιγμή της ζωής σου έχεις προσπαθήσει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή ή μια αυστηρή δίαιτα, με σκοπό να απαλλαγείς από περιττά κιλά.Όμως αναρωτήθηκες αν μικρές καθημερινές συνήθειες σαμποτάρουν αυτή σου την προσπάθεια;
Μπορεί να γυμνάζεσαι, να προσέχεις μέσα στην μέρα σου τι θα καταναλώσεις και να πιστεύεις ότι κάνεις ότι καλύτερο μπορείς προκυμμένου να χάσεις βάρος, όμως η ζυγαριά σου έχει κολλήσει.
Βρήκαμε κάποια πράγματα που πιθανών κάνεις και που βρίσκονται μέσα στην καθημερινότητα σου.

Άγχος: Κάποιοι άνθρωποι χάνουν κιλά τις περιόδους που είναι αγχωμένοι αλλά κάποιοι άλλοι καταλήγουν με περιττά κιλά. Το άγχος μπορεί να σαμποτάρει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, να επηρεάσει τα επίπεδα της συγκέντρωσής σου και να αυξήσει τη δημιουργία λίπους.

Γρήγορη κατανάλωση φαγητού: Ακόμη και αν όλη την μέρα τρέχεις να προλάβεις εκκρεμότητες ,κάποια πράγματα πρέπει να γίνονται με χαλαρούς ρυθμούς όπως η ώρα του φαγητού. Είναι προτιμότερο να φας ένα μικρό γεύμα στην δουλειά και το κυρίως σου το βράδυ κανονικά στο τραπέζι απο το να τρως όρθιος στην δουλειά γιατί το σώμα σου έτσι, βρίσκετε σε κατάσταση στρες και δεν μπορεί να διαχειριστεί την διαδικασία της πέψης.

Περισσότερο αλάτι: Τα σνακ και τα φαγητά που περιέχουν πολύ αλάτι, δημιουργούν μια επιθυμία για περισσότερο φαγητό. Για αυτό προσπάθησε να τρως λιγότερα ή απέφυγε τα επεξεργασμένα προϊόντα και αλατισμένα σνακ.

Αλκοόλ: Τα κοκτέιλ και το αλκοόλ περιέχουν αρκετές θερμίδες για αυτό καλό είναι να προσέξεις την ποσότητα που καταναλώνεις μέσα στην εβδομάδα. Προτίμησε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και κάνει καλό στην υγεία σου.

Δεν πίνεις νερό: Όσο υγιεινά και αν τρώς, τα αποτελέσματα της προσπάθειας σου δεν θα φανούν αν δεν πίνεις αρκετό νερό. Είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση και την αποτοξίνωση του οργανισμού και- για να σε προλάβουμε- δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανένα άλλο ποτό που περιέχει νερό όπως ο καφές, τα αναψυκτικά ή ακόμα και οι φυσικοί χυμοί.

Υπνος : Σύμφωνα με έρευνες, η έλλειψη ύπνου συνδέεται άμεσα με τα... παραπανίσια κιλά. Και αυτό γιατί, όταν δεν κοιμάσαι αρκετά οι ορμόνες του οργανισμού που σχετίζονται με την πείνα και το αίσθημα του κορεσμού αντίστοιχα, διαταράσσονται.

Δεν γυμνάζεσαι: Η γυμναστική δεν αποτελεί την ιδανική λύση για πολλούς, είτε λόγω του περιορισμένου χρόνου είτε λόγω... τεμπελιάς! Επειδή, όμως, η καθιστική ζωή δεν βοηθάει, προσπάθησε να εντάξεις στην καθημερινότητά σου το περπάτημα. Σχετική μελέτη απέδειξε ότι ακόμα και μισή ώρα περπάτημα την ημέρα συμβάλλει αποφασιστικά στην απώλεια βάρους.

Παίρνεις πάλι όσες θερμίδες έκαψες: Η γυμναστική σε βοηθά να κάψεις επιπλέον θερμίδες. Πόσο αποτελεσματική είναι, όμως, όταν εσύ καταναλώνεις παραπάνω θερμίδες μόνο και μόνο επειδή γυμνάστηκες; Προσπάθησε να μείνεις πιστή/ος στο διατροφικό σου μενού ακόμα και τις μέρες που πήγες γυμναστήριο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Καθημερινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Καθημερινές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
Διαβάστηκε 107 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Παρά την καλή προσπάθεια απώλειας βάρους που κάνεις, δεν χάνεις κιλά γιατί υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρεις ότι σαμποτάρουν την προσπάθεια σου!

Σίγουρα κάποια στιγμή της ζωής σου έχεις προσπαθήσει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή ή μια αυστηρή δίαιτα, με σκοπό να απαλλαγείς από περιττά κιλά.Όμως αναρωτήθηκες αν μικρές καθημερινές συνήθειες σαμποτάρουν αυτή σου την προσπάθεια;
Μπορεί να γυμνάζεσαι, να προσέχεις μέσα στην μέρα σου τι θα καταναλώσεις και να πιστεύεις ότι κάνεις ότι καλύτερο μπορείς προκυμμένου να χάσεις βάρος, όμως η ζυγαριά σου έχει κολλήσει.
Βρήκαμε κάποια πράγματα που πιθανών κάνεις και που βρίσκονται μέσα στην καθημερινότητα σου.

Άγχος: Κάποιοι άνθρωποι χάνουν κιλά τις περιόδους που είναι αγχωμένοι αλλά κάποιοι άλλοι καταλήγουν με περιττά κιλά. Το άγχος μπορεί να σαμποτάρει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, να επηρεάσει τα επίπεδα της συγκέντρωσής σου και να αυξήσει τη δημιουργία λίπους.

Γρήγορη κατανάλωση φαγητού: Ακόμη και αν όλη την μέρα τρέχεις να προλάβεις εκκρεμότητες ,κάποια πράγματα πρέπει να γίνονται με χαλαρούς ρυθμούς όπως η ώρα του φαγητού. Είναι προτιμότερο να φας ένα μικρό γεύμα στην δουλειά και το κυρίως σου το βράδυ κανονικά στο τραπέζι απο το να τρως όρθιος στην δουλειά γιατί το σώμα σου έτσι, βρίσκετε σε κατάσταση στρες και δεν μπορεί να διαχειριστεί την διαδικασία της πέψης.

Περισσότερο αλάτι: Τα σνακ και τα φαγητά που περιέχουν πολύ αλάτι, δημιουργούν μια επιθυμία για περισσότερο φαγητό. Για αυτό προσπάθησε να τρως λιγότερα ή απέφυγε τα επεξεργασμένα προϊόντα και αλατισμένα σνακ.

Αλκοόλ: Τα κοκτέιλ και το αλκοόλ περιέχουν αρκετές θερμίδες για αυτό καλό είναι να προσέξεις την ποσότητα που καταναλώνεις μέσα στην εβδομάδα. Προτίμησε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και κάνει καλό στην υγεία σου.

Δεν πίνεις νερό: Όσο υγιεινά και αν τρώς, τα αποτελέσματα της προσπάθειας σου δεν θα φανούν αν δεν πίνεις αρκετό νερό. Είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση και την αποτοξίνωση του οργανισμού και- για να σε προλάβουμε- δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανένα άλλο ποτό που περιέχει νερό όπως ο καφές, τα αναψυκτικά ή ακόμα και οι φυσικοί χυμοί.

Υπνος : Σύμφωνα με έρευνες, η έλλειψη ύπνου συνδέεται άμεσα με τα... παραπανίσια κιλά. Και αυτό γιατί, όταν δεν κοιμάσαι αρκετά οι ορμόνες του οργανισμού που σχετίζονται με την πείνα και το αίσθημα του κορεσμού αντίστοιχα, διαταράσσονται.

Δεν γυμνάζεσαι: Η γυμναστική δεν αποτελεί την ιδανική λύση για πολλούς, είτε λόγω του περιορισμένου χρόνου είτε λόγω... τεμπελιάς! Επειδή, όμως, η καθιστική ζωή δεν βοηθάει, προσπάθησε να εντάξεις στην καθημερινότητά σου το περπάτημα. Σχετική μελέτη απέδειξε ότι ακόμα και μισή ώρα περπάτημα την ημέρα συμβάλλει αποφασιστικά στην απώλεια βάρους.

Παίρνεις πάλι όσες θερμίδες έκαψες: Η γυμναστική σε βοηθά να κάψεις επιπλέον θερμίδες. Πόσο αποτελεσματική είναι, όμως, όταν εσύ καταναλώνεις παραπάνω θερμίδες μόνο και μόνο επειδή γυμνάστηκες; Προσπάθησε να μείνεις πιστή/ος στο διατροφικό σου μενού ακόμα και τις μέρες που πήγες γυμναστήριο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved