H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
Διαβάστηκε 285 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα κόκκινα αποξηραμένα μούρα που προέρχονται από την Κίνα και είναι γνωστά για τις θρεπτικές, θεραπευτικές και αποτοξινωτικές τους ιδιότητες.

Τα goji είναι μικροί κόκκινοι καρποί πλούσιοι σε βιταμίνες Α,Β,C,Ε, αμινοξέα, αντιοξειδωτικά και μεταλλικά στοιχεία, ιδίως σίδηρο. Έχουν σημαντικό ρόλο στην παραδοσιακή κινέζικη ιατρική, όπου η χρήση τους σχετίζεται με ενδυνάμωση του σώματος, διατήρηση καλής φυσικής κατάστασης και μακροζωία.

Πλήθος μελετών συμπεραίνουν, ότι άτομα που κατανάλωσαν goji berries, σε σύγκριση με άλλους που έλαβαν κάποιο placebo, είχαν καλύτερη νευρολογική κατάσταση, βελτιωμένο έμμηνο κύκλο για τις γυναίκες, ποιοτικότερο ύπνο, καλύτερη αθλητική απόδοση και μειωμένα επίπεδα στρες.

Βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στην καλή λειτουργία του ήπατος, της όρασης, του νευρικού συστήματος και των νεφρών, στην βελτίωση της κυτταρίτιδας, της ερωτικής διάθεσης και θεωρούνται φυσικά αντικαταθλιπτικά.

Ακόμη τα μέταλλα που περιέχουν, όπως το χρώμιο και το ασβέστιο έχουν την ιδιότητα να ελέγχουν την απορρόφηση γλυκόζης από το αίμα, να αυξάνουν την καύση λίπους και να ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

Μπορείς να τα βρεις σε μορφή χυμού, αποξηραμένα και σε μορφή συμπληρώματος.
Ακόμη αν θέλεις μπορείς να τα δοκιμάσεις μέσα στο γιαούρτι σου με το αγαπημένο σου φρούτο και 1 κουταλάκι μέλι ή να τα προσθέσεις στην σαλάτα σου με σταφίδες, ξηρούς καρπούς και λίγο τυρί.

Τα συγκεκριμένα μούρα μπορεί να αλληλοεπιδράσουν με κάποια φάρμακα για τον διαβήτη και την πίεση του αίματος. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να μιλήσεις πρώτα με το γιατρό σου αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία.

Διάβασε επίσης

  • Πώς η διατροφή σου θα σε βοηθήσει στη μείωση του άγχους
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
  • Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
  • Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
Διαβάστηκε 285 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα κόκκινα αποξηραμένα μούρα που προέρχονται από την Κίνα και είναι γνωστά για τις θρεπτικές, θεραπευτικές και αποτοξινωτικές τους ιδιότητες.

Τα goji είναι μικροί κόκκινοι καρποί πλούσιοι σε βιταμίνες Α,Β,C,Ε, αμινοξέα, αντιοξειδωτικά και μεταλλικά στοιχεία, ιδίως σίδηρο. Έχουν σημαντικό ρόλο στην παραδοσιακή κινέζικη ιατρική, όπου η χρήση τους σχετίζεται με ενδυνάμωση του σώματος, διατήρηση καλής φυσικής κατάστασης και μακροζωία.

Πλήθος μελετών συμπεραίνουν, ότι άτομα που κατανάλωσαν goji berries, σε σύγκριση με άλλους που έλαβαν κάποιο placebo, είχαν καλύτερη νευρολογική κατάσταση, βελτιωμένο έμμηνο κύκλο για τις γυναίκες, ποιοτικότερο ύπνο, καλύτερη αθλητική απόδοση και μειωμένα επίπεδα στρες.

Βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στην καλή λειτουργία του ήπατος, της όρασης, του νευρικού συστήματος και των νεφρών, στην βελτίωση της κυτταρίτιδας, της ερωτικής διάθεσης και θεωρούνται φυσικά αντικαταθλιπτικά.

Ακόμη τα μέταλλα που περιέχουν, όπως το χρώμιο και το ασβέστιο έχουν την ιδιότητα να ελέγχουν την απορρόφηση γλυκόζης από το αίμα, να αυξάνουν την καύση λίπους και να ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

Μπορείς να τα βρεις σε μορφή χυμού, αποξηραμένα και σε μορφή συμπληρώματος.
Ακόμη αν θέλεις μπορείς να τα δοκιμάσεις μέσα στο γιαούρτι σου με το αγαπημένο σου φρούτο και 1 κουταλάκι μέλι ή να τα προσθέσεις στην σαλάτα σου με σταφίδες, ξηρούς καρπούς και λίγο τυρί.

Τα συγκεκριμένα μούρα μπορεί να αλληλοεπιδράσουν με κάποια φάρμακα για τον διαβήτη και την πίεση του αίματος. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να μιλήσεις πρώτα με το γιατρό σου αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
Διαβάστηκε 285 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα κόκκινα αποξηραμένα μούρα που προέρχονται από την Κίνα και είναι γνωστά για τις θρεπτικές, θεραπευτικές και αποτοξινωτικές τους ιδιότητες.

Τα goji είναι μικροί κόκκινοι καρποί πλούσιοι σε βιταμίνες Α,Β,C,Ε, αμινοξέα, αντιοξειδωτικά και μεταλλικά στοιχεία, ιδίως σίδηρο. Έχουν σημαντικό ρόλο στην παραδοσιακή κινέζικη ιατρική, όπου η χρήση τους σχετίζεται με ενδυνάμωση του σώματος, διατήρηση καλής φυσικής κατάστασης και μακροζωία.

Πλήθος μελετών συμπεραίνουν, ότι άτομα που κατανάλωσαν goji berries, σε σύγκριση με άλλους που έλαβαν κάποιο placebo, είχαν καλύτερη νευρολογική κατάσταση, βελτιωμένο έμμηνο κύκλο για τις γυναίκες, ποιοτικότερο ύπνο, καλύτερη αθλητική απόδοση και μειωμένα επίπεδα στρες.

Βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στην καλή λειτουργία του ήπατος, της όρασης, του νευρικού συστήματος και των νεφρών, στην βελτίωση της κυτταρίτιδας, της ερωτικής διάθεσης και θεωρούνται φυσικά αντικαταθλιπτικά.

Ακόμη τα μέταλλα που περιέχουν, όπως το χρώμιο και το ασβέστιο έχουν την ιδιότητα να ελέγχουν την απορρόφηση γλυκόζης από το αίμα, να αυξάνουν την καύση λίπους και να ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

Μπορείς να τα βρεις σε μορφή χυμού, αποξηραμένα και σε μορφή συμπληρώματος.
Ακόμη αν θέλεις μπορείς να τα δοκιμάσεις μέσα στο γιαούρτι σου με το αγαπημένο σου φρούτο και 1 κουταλάκι μέλι ή να τα προσθέσεις στην σαλάτα σου με σταφίδες, ξηρούς καρπούς και λίγο τυρί.

Τα συγκεκριμένα μούρα μπορεί να αλληλοεπιδράσουν με κάποια φάρμακα για τον διαβήτη και την πίεση του αίματος. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να μιλήσεις πρώτα με το γιατρό σου αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved