H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
Διαβάστηκε 159 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Και ενώ ο Αύγουστος φτάνει δειλά-δειλά στο τέλος του ,οι περισσότεροι έχουμε γυρίσει από της καλοκαιρινές μας διακοπές και κάποιοι σύντομα θα είναι σε λίγο στις βάσεις τους .Αυτό σημαίνει ότι κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας .Στις διακοπές μας είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα μας να προσέξουμε την διατροφή μας ,αντίθετα η χαλάρωση και ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο .

Με αυτές τις λίγες συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής σας , θα είναι παιχνίδι !
-Μην ξεκινήσετε πρόγραμμα από την πρώτη μέρα
-Δώστε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμοργής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου .
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά)
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως)
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλου, γαλοπούλας).

H αργή, σταθερή, αλλά και μεθοδική απώλεια κιλών σε συνδυασμό με σωστή μακροπρόθεσμα διατροφική συμπεριφορά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση και μονιμοποίηση του ιδανικού σωματικού βάρους. Έτσι, αυτό το οποίο μας μένει προκειμένου να μειώσουμε ή και να σταθεροποιήσουμε το σωματικό μας βάρος σε καλά για την υγεία μας επίπεδα, είναι να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας τις βασικές αρχές της σωστής διατροφής!

Καλή επιστροφή!!!


Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
Διαβάστηκε 159 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Και ενώ ο Αύγουστος φτάνει δειλά-δειλά στο τέλος του ,οι περισσότεροι έχουμε γυρίσει από της καλοκαιρινές μας διακοπές και κάποιοι σύντομα θα είναι σε λίγο στις βάσεις τους .Αυτό σημαίνει ότι κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας .Στις διακοπές μας είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα μας να προσέξουμε την διατροφή μας ,αντίθετα η χαλάρωση και ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο .

Με αυτές τις λίγες συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής σας , θα είναι παιχνίδι !
-Μην ξεκινήσετε πρόγραμμα από την πρώτη μέρα
-Δώστε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμοργής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου .
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά)
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως)
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλου, γαλοπούλας).

H αργή, σταθερή, αλλά και μεθοδική απώλεια κιλών σε συνδυασμό με σωστή μακροπρόθεσμα διατροφική συμπεριφορά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση και μονιμοποίηση του ιδανικού σωματικού βάρους. Έτσι, αυτό το οποίο μας μένει προκειμένου να μειώσουμε ή και να σταθεροποιήσουμε το σωματικό μας βάρος σε καλά για την υγεία μας επίπεδα, είναι να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας τις βασικές αρχές της σωστής διατροφής!

Καλή επιστροφή!!!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
Διαβάστηκε 159 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Και ενώ ο Αύγουστος φτάνει δειλά-δειλά στο τέλος του ,οι περισσότεροι έχουμε γυρίσει από της καλοκαιρινές μας διακοπές και κάποιοι σύντομα θα είναι σε λίγο στις βάσεις τους .Αυτό σημαίνει ότι κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας .Στις διακοπές μας είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα μας να προσέξουμε την διατροφή μας ,αντίθετα η χαλάρωση και ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο .

Με αυτές τις λίγες συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής σας , θα είναι παιχνίδι !
-Μην ξεκινήσετε πρόγραμμα από την πρώτη μέρα
-Δώστε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμοργής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου .
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά)
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως)
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλου, γαλοπούλας).

H αργή, σταθερή, αλλά και μεθοδική απώλεια κιλών σε συνδυασμό με σωστή μακροπρόθεσμα διατροφική συμπεριφορά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση και μονιμοποίηση του ιδανικού σωματικού βάρους. Έτσι, αυτό το οποίο μας μένει προκειμένου να μειώσουμε ή και να σταθεροποιήσουμε το σωματικό μας βάρος σε καλά για την υγεία μας επίπεδα, είναι να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας τις βασικές αρχές της σωστής διατροφής!

Καλή επιστροφή!!!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved