H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
Διαβάστηκε 131 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Και ενώ ο Αύγουστος φτάνει δειλά-δειλά στο τέλος του ,οι περισσότεροι έχουμε γυρίσει από της καλοκαιρινές μας διακοπές και κάποιοι σύντομα θα είναι σε λίγο στις βάσεις τους .Αυτό σημαίνει ότι κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας .Στις διακοπές μας είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα μας να προσέξουμε την διατροφή μας ,αντίθετα η χαλάρωση και ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο .

Με αυτές τις λίγες συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής σας , θα είναι παιχνίδι !
-Μην ξεκινήσετε πρόγραμμα από την πρώτη μέρα
-Δώστε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμοργής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου .
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά)
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως)
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλου, γαλοπούλας).

H αργή, σταθερή, αλλά και μεθοδική απώλεια κιλών σε συνδυασμό με σωστή μακροπρόθεσμα διατροφική συμπεριφορά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση και μονιμοποίηση του ιδανικού σωματικού βάρους. Έτσι, αυτό το οποίο μας μένει προκειμένου να μειώσουμε ή και να σταθεροποιήσουμε το σωματικό μας βάρος σε καλά για την υγεία μας επίπεδα, είναι να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας τις βασικές αρχές της σωστής διατροφής!

Καλή επιστροφή!!!


Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
Διαβάστηκε 131 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Και ενώ ο Αύγουστος φτάνει δειλά-δειλά στο τέλος του ,οι περισσότεροι έχουμε γυρίσει από της καλοκαιρινές μας διακοπές και κάποιοι σύντομα θα είναι σε λίγο στις βάσεις τους .Αυτό σημαίνει ότι κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας .Στις διακοπές μας είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα μας να προσέξουμε την διατροφή μας ,αντίθετα η χαλάρωση και ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο .

Με αυτές τις λίγες συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής σας , θα είναι παιχνίδι !
-Μην ξεκινήσετε πρόγραμμα από την πρώτη μέρα
-Δώστε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμοργής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου .
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά)
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως)
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλου, γαλοπούλας).

H αργή, σταθερή, αλλά και μεθοδική απώλεια κιλών σε συνδυασμό με σωστή μακροπρόθεσμα διατροφική συμπεριφορά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση και μονιμοποίηση του ιδανικού σωματικού βάρους. Έτσι, αυτό το οποίο μας μένει προκειμένου να μειώσουμε ή και να σταθεροποιήσουμε το σωματικό μας βάρος σε καλά για την υγεία μας επίπεδα, είναι να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας τις βασικές αρχές της σωστής διατροφής!

Καλή επιστροφή!!!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ!!!
Διαβάστηκε 131 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Και ενώ ο Αύγουστος φτάνει δειλά-δειλά στο τέλος του ,οι περισσότεροι έχουμε γυρίσει από της καλοκαιρινές μας διακοπές και κάποιοι σύντομα θα είναι σε λίγο στις βάσεις τους .Αυτό σημαίνει ότι κάθε τέτοια εποχή βάζουμε καινούργιους στόχους ,μπαίνουμε ξανά στο πρόγραμμα μας και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην καθημερινότητα μας .Στις διακοπές μας είναι λογικό να μην ήταν κύριο μέλημα μας να προσέξουμε την διατροφή μας ,αντίθετα η χαλάρωση και ανεμελιά του καλοκαιριού μπορεί να μας έχει προσθέσει και κάποια κιλάκια ως ενθύμιο .

Με αυτές τις λίγες συμβουλές η επιστροφή στο πρόγραμμα διατροφής σας , θα είναι παιχνίδι !
-Μην ξεκινήσετε πρόγραμμα από την πρώτη μέρα
-Δώστε στον εαυτό σου το περιθώριο μια εβδομάδας προσαρμοργής απλής τυπικότητας στα γεύματα σου .
-Κατανάλωσε τρόφιμα πλούσια σε νερό (φρούτα, λαχανικά)
-Πρόσθεσε στην διατροφή σου φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως)
-Κατανάλωσε άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλου, γαλοπούλας).

H αργή, σταθερή, αλλά και μεθοδική απώλεια κιλών σε συνδυασμό με σωστή μακροπρόθεσμα διατροφική συμπεριφορά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση και μονιμοποίηση του ιδανικού σωματικού βάρους. Έτσι, αυτό το οποίο μας μένει προκειμένου να μειώσουμε ή και να σταθεροποιήσουμε το σωματικό μας βάρος σε καλά για την υγεία μας επίπεδα, είναι να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας τις βασικές αρχές της σωστής διατροφής!

Καλή επιστροφή!!!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved