H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
Διαβάστηκε 71 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η συναισθηματική υπερφαγία σταματά, όταν βοηθήσεις τον εαυτό σου να αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζει και διαχειρίζεται καταστάσεις που τον πιέζουν

Θα έχεις παρατηρήσει ότι οι πιο ισχυροί πόθοι για τις τροφές εμφανίζονται όταν είσαι ευάλωτη/ος συναισθηματικά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να στρέφεσαι στο φαγητό ασυνείδητα χωρίς έλεγχο με αποτέλεσμα να παίρνεις κιλά.
Αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες φαγητού σε μια τέτοια φάση, αλλά και επειδή όταν τρως για συναισθηματικούς λόγους συνήθως στρέφεσαι σε τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας, όπως τα γλυκά και συσκευασμένα-επεξεργασμένα τρόφιμα.

Τρως για να αντιμετωπίσεις το άγχος ή να καταπνίξεις τη στεναχώρια. Είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσεις το φαγητό ως δεκανίκι και δεν είσαι ο μόνος/η, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μετά από μια αγχωτική μέρα αναζητάνε την αγαπημένη τους σοκολάτα. Για να διακόψεις αυτή τη συνήθεια θέλει αρκετή προσπάθεια, όμως δεν είναι ακατόρθωτο.

Το να αντιμετωπίσεις το άγχος ή άλλα δυσάρεστα συναισθήματα είναι το κλειδί για να αντιμετωπίσεις τη συναισθηματική υπερφαγία, αφού είναι η πηγή της εν λόγω κατάστασης. Τεχνικές χαλάρωσης, γιόγκα ή άσκηση είναι αποδεδειγμένα αποτελεσματικές μέθοδοι για την αντιμετώπιση του άγχους, έτσι εντάσσοντας κάτι από αυτά στην καθημερινότητα σου θα σε βοηθήσει να διαχειριστείς και την αιτία και τις συνέπειες του άγχους σου.

Οι παρακάτω συμβουλές μπορεί να σου φανούν χρήσιμες και να σε βοηθήσουν να σταματήσεις ή να μειώσεις τα επεισόδια συναισθητικής υπερφαγίας καθώς και να σε βοηθήσουν ώστε να μην έχει αντίκτυπο αυτό στο σώμα σου.

-Αρχικά, πρέπει να προσδιορίσεις ποια συναισθηματικά ερεθίσματα σου προκαλούν την επιθυμία για φαγητό και τις κακές διατροφικές σου συνήθειες. Ωστόσο, ο εντοπισμός των συναισθηματικών ερεθισμάτων από μόνος του δεν είναι αρκετός ώστε να αντιμετωπιστεί η υπερφαγία.

-Το επόμενο βήμα είναι η ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων, αντί για το φαγητό. Όταν δηλαδή θα πιάσεις τον εαυτό σου να είναι έτοιμος να κάνει μια διατροφική παρασπονδία ή υπερβολή ως απάντηση στα συναισθήματά σου, δοκίμασε να κάνεις κάποια άλλη δραστηριότητα, όπως να διαβάσεις ένα βιβλίο, να ακούσεις μουσική, να πας μια βόλτα, να μιλήσεις με έναν φίλο ή ό,τι άλλο θα σε ευχαριστούσε, μέχρι να περάσει η επιθυμία για το φαγητό.

-Διατροφικά, τα υγιή λίπη σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες σε κρατάνε χορτάτους και μειώνουν τις λιγούρες. Επίσης οι σύνθετοι υδατάνθρακες, που βρίσκονται στα προϊόντα ολικής άλεσης και λίγη μαύρη σοκολάτα αυξάνουν την παραγωγή της σεροτονίνης, ένας νευροδιαβιβαστής που ενισχύει την καλή διάθεση.

-Κάποιες καλές επιλογές τροφίμων που βοηθούν εναντίον της υπερφαγίας είναι τα φρέσκα φρούτα ή λαχανικά, τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά φτωχά σε λιπαρά και τα γαλακτοκομικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

-Ένα καλό tips θα ήταν να έχεις πάντα μαζί σου ένα υγιεινό σνακ όπως ένα φρούτο με λίγους ξηρούς καρπούς, ριζογκοφρέτες ή μια μπάρα δημητριακών ώστε να αποφύγεις την αγορά ενός ανθυγιεινού σνακ από το περίπτερο.

Τέλος φρόντισε να «γεμίζεις» την ημέρα σου (συνάντησε φίλους, οργάνωσε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων της εβδομάδας, γυμνάσου ή ασχολήσου με κάποιο χόμπι που σου αρέσει).
Ακόμη μίλησε στην οικογένεια σου και σε κάποιον ειδικό που μπορεί να σε βοηθήσει.

Δεν πρέπει να αφήνεις τα αισθήματα ενοχής να σε κυριεύουν και να σε βασανίζουν, ξεχάστε το, μη νιώθετε τύψεις. Και αν δεν πετύχει, δοκίμασε ξανά την προσπάθεια σου.

Μην ξεχνάς ότι η λύση θα έρθει σιγά-σιγά με την δική σου θέληση και την βοήθεια ιδικών, που θα σε βοηθήσουν.

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
Διαβάστηκε 71 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η συναισθηματική υπερφαγία σταματά, όταν βοηθήσεις τον εαυτό σου να αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζει και διαχειρίζεται καταστάσεις που τον πιέζουν

Θα έχεις παρατηρήσει ότι οι πιο ισχυροί πόθοι για τις τροφές εμφανίζονται όταν είσαι ευάλωτη/ος συναισθηματικά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να στρέφεσαι στο φαγητό ασυνείδητα χωρίς έλεγχο με αποτέλεσμα να παίρνεις κιλά.
Αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες φαγητού σε μια τέτοια φάση, αλλά και επειδή όταν τρως για συναισθηματικούς λόγους συνήθως στρέφεσαι σε τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας, όπως τα γλυκά και συσκευασμένα-επεξεργασμένα τρόφιμα.

Τρως για να αντιμετωπίσεις το άγχος ή να καταπνίξεις τη στεναχώρια. Είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσεις το φαγητό ως δεκανίκι και δεν είσαι ο μόνος/η, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μετά από μια αγχωτική μέρα αναζητάνε την αγαπημένη τους σοκολάτα. Για να διακόψεις αυτή τη συνήθεια θέλει αρκετή προσπάθεια, όμως δεν είναι ακατόρθωτο.

Το να αντιμετωπίσεις το άγχος ή άλλα δυσάρεστα συναισθήματα είναι το κλειδί για να αντιμετωπίσεις τη συναισθηματική υπερφαγία, αφού είναι η πηγή της εν λόγω κατάστασης. Τεχνικές χαλάρωσης, γιόγκα ή άσκηση είναι αποδεδειγμένα αποτελεσματικές μέθοδοι για την αντιμετώπιση του άγχους, έτσι εντάσσοντας κάτι από αυτά στην καθημερινότητα σου θα σε βοηθήσει να διαχειριστείς και την αιτία και τις συνέπειες του άγχους σου.

Οι παρακάτω συμβουλές μπορεί να σου φανούν χρήσιμες και να σε βοηθήσουν να σταματήσεις ή να μειώσεις τα επεισόδια συναισθητικής υπερφαγίας καθώς και να σε βοηθήσουν ώστε να μην έχει αντίκτυπο αυτό στο σώμα σου.

-Αρχικά, πρέπει να προσδιορίσεις ποια συναισθηματικά ερεθίσματα σου προκαλούν την επιθυμία για φαγητό και τις κακές διατροφικές σου συνήθειες. Ωστόσο, ο εντοπισμός των συναισθηματικών ερεθισμάτων από μόνος του δεν είναι αρκετός ώστε να αντιμετωπιστεί η υπερφαγία.

-Το επόμενο βήμα είναι η ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων, αντί για το φαγητό. Όταν δηλαδή θα πιάσεις τον εαυτό σου να είναι έτοιμος να κάνει μια διατροφική παρασπονδία ή υπερβολή ως απάντηση στα συναισθήματά σου, δοκίμασε να κάνεις κάποια άλλη δραστηριότητα, όπως να διαβάσεις ένα βιβλίο, να ακούσεις μουσική, να πας μια βόλτα, να μιλήσεις με έναν φίλο ή ό,τι άλλο θα σε ευχαριστούσε, μέχρι να περάσει η επιθυμία για το φαγητό.

-Διατροφικά, τα υγιή λίπη σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες σε κρατάνε χορτάτους και μειώνουν τις λιγούρες. Επίσης οι σύνθετοι υδατάνθρακες, που βρίσκονται στα προϊόντα ολικής άλεσης και λίγη μαύρη σοκολάτα αυξάνουν την παραγωγή της σεροτονίνης, ένας νευροδιαβιβαστής που ενισχύει την καλή διάθεση.

-Κάποιες καλές επιλογές τροφίμων που βοηθούν εναντίον της υπερφαγίας είναι τα φρέσκα φρούτα ή λαχανικά, τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά φτωχά σε λιπαρά και τα γαλακτοκομικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

-Ένα καλό tips θα ήταν να έχεις πάντα μαζί σου ένα υγιεινό σνακ όπως ένα φρούτο με λίγους ξηρούς καρπούς, ριζογκοφρέτες ή μια μπάρα δημητριακών ώστε να αποφύγεις την αγορά ενός ανθυγιεινού σνακ από το περίπτερο.

Τέλος φρόντισε να «γεμίζεις» την ημέρα σου (συνάντησε φίλους, οργάνωσε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων της εβδομάδας, γυμνάσου ή ασχολήσου με κάποιο χόμπι που σου αρέσει).
Ακόμη μίλησε στην οικογένεια σου και σε κάποιον ειδικό που μπορεί να σε βοηθήσει.

Δεν πρέπει να αφήνεις τα αισθήματα ενοχής να σε κυριεύουν και να σε βασανίζουν, ξεχάστε το, μη νιώθετε τύψεις. Και αν δεν πετύχει, δοκίμασε ξανά την προσπάθεια σου.

Μην ξεχνάς ότι η λύση θα έρθει σιγά-σιγά με την δική σου θέληση και την βοήθεια ιδικών, που θα σε βοηθήσουν.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
Διαβάστηκε 71 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η συναισθηματική υπερφαγία σταματά, όταν βοηθήσεις τον εαυτό σου να αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζει και διαχειρίζεται καταστάσεις που τον πιέζουν

Θα έχεις παρατηρήσει ότι οι πιο ισχυροί πόθοι για τις τροφές εμφανίζονται όταν είσαι ευάλωτη/ος συναισθηματικά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να στρέφεσαι στο φαγητό ασυνείδητα χωρίς έλεγχο με αποτέλεσμα να παίρνεις κιλά.
Αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες φαγητού σε μια τέτοια φάση, αλλά και επειδή όταν τρως για συναισθηματικούς λόγους συνήθως στρέφεσαι σε τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας, όπως τα γλυκά και συσκευασμένα-επεξεργασμένα τρόφιμα.

Τρως για να αντιμετωπίσεις το άγχος ή να καταπνίξεις τη στεναχώρια. Είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιήσεις το φαγητό ως δεκανίκι και δεν είσαι ο μόνος/η, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μετά από μια αγχωτική μέρα αναζητάνε την αγαπημένη τους σοκολάτα. Για να διακόψεις αυτή τη συνήθεια θέλει αρκετή προσπάθεια, όμως δεν είναι ακατόρθωτο.

Το να αντιμετωπίσεις το άγχος ή άλλα δυσάρεστα συναισθήματα είναι το κλειδί για να αντιμετωπίσεις τη συναισθηματική υπερφαγία, αφού είναι η πηγή της εν λόγω κατάστασης. Τεχνικές χαλάρωσης, γιόγκα ή άσκηση είναι αποδεδειγμένα αποτελεσματικές μέθοδοι για την αντιμετώπιση του άγχους, έτσι εντάσσοντας κάτι από αυτά στην καθημερινότητα σου θα σε βοηθήσει να διαχειριστείς και την αιτία και τις συνέπειες του άγχους σου.

Οι παρακάτω συμβουλές μπορεί να σου φανούν χρήσιμες και να σε βοηθήσουν να σταματήσεις ή να μειώσεις τα επεισόδια συναισθητικής υπερφαγίας καθώς και να σε βοηθήσουν ώστε να μην έχει αντίκτυπο αυτό στο σώμα σου.

-Αρχικά, πρέπει να προσδιορίσεις ποια συναισθηματικά ερεθίσματα σου προκαλούν την επιθυμία για φαγητό και τις κακές διατροφικές σου συνήθειες. Ωστόσο, ο εντοπισμός των συναισθηματικών ερεθισμάτων από μόνος του δεν είναι αρκετός ώστε να αντιμετωπιστεί η υπερφαγία.

-Το επόμενο βήμα είναι η ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων, αντί για το φαγητό. Όταν δηλαδή θα πιάσεις τον εαυτό σου να είναι έτοιμος να κάνει μια διατροφική παρασπονδία ή υπερβολή ως απάντηση στα συναισθήματά σου, δοκίμασε να κάνεις κάποια άλλη δραστηριότητα, όπως να διαβάσεις ένα βιβλίο, να ακούσεις μουσική, να πας μια βόλτα, να μιλήσεις με έναν φίλο ή ό,τι άλλο θα σε ευχαριστούσε, μέχρι να περάσει η επιθυμία για το φαγητό.

-Διατροφικά, τα υγιή λίπη σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες σε κρατάνε χορτάτους και μειώνουν τις λιγούρες. Επίσης οι σύνθετοι υδατάνθρακες, που βρίσκονται στα προϊόντα ολικής άλεσης και λίγη μαύρη σοκολάτα αυξάνουν την παραγωγή της σεροτονίνης, ένας νευροδιαβιβαστής που ενισχύει την καλή διάθεση.

-Κάποιες καλές επιλογές τροφίμων που βοηθούν εναντίον της υπερφαγίας είναι τα φρέσκα φρούτα ή λαχανικά, τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά φτωχά σε λιπαρά και τα γαλακτοκομικά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

-Ένα καλό tips θα ήταν να έχεις πάντα μαζί σου ένα υγιεινό σνακ όπως ένα φρούτο με λίγους ξηρούς καρπούς, ριζογκοφρέτες ή μια μπάρα δημητριακών ώστε να αποφύγεις την αγορά ενός ανθυγιεινού σνακ από το περίπτερο.

Τέλος φρόντισε να «γεμίζεις» την ημέρα σου (συνάντησε φίλους, οργάνωσε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων της εβδομάδας, γυμνάσου ή ασχολήσου με κάποιο χόμπι που σου αρέσει).
Ακόμη μίλησε στην οικογένεια σου και σε κάποιον ειδικό που μπορεί να σε βοηθήσει.

Δεν πρέπει να αφήνεις τα αισθήματα ενοχής να σε κυριεύουν και να σε βασανίζουν, ξεχάστε το, μη νιώθετε τύψεις. Και αν δεν πετύχει, δοκίμασε ξανά την προσπάθεια σου.

Μην ξεχνάς ότι η λύση θα έρθει σιγά-σιγά με την δική σου θέληση και την βοήθεια ιδικών, που θα σε βοηθήσουν.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved