H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει  ;
Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει ;
Διαβάστηκε 155 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Είναι αναμφισβήτητο ότι η πρώτη και πιο ενδεδειγμένη πηγή αντιοξειδωτικών είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Παρόλα αυτά, επειδή οι άνθρωποι παγκοσμίως καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα καφέ από ότι λαχανικά και φρούτα, ο καφές είναι η νούμερο 1 πηγή αντιοξειδωτικών για το σύγχρονο τρόπο ζωής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καφές βελτιώνει τις πνευματικές ικανότητες, καθώς προκαλεί εγρήγορση και μείωση της ανίας. Ο βασικός λόγος είναι ότι καφές περιέχει καφεΐνη, ένα αλκαλοειδές που δρα ως τονωτικό.

Ο κόκκος του καφέ έχει μοναδική αντιβακτηριδιακή δράση η οποία καταπολεμά τα βακτήρια του στόματος που προκαλούν πέτρα και τερηδόνα. Μην ξεχνάς άλλωστε πως ο καφές είναι ένα κι ένα για τον μεταβολισμό σου.

Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και ο καφές θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. Η υπερβολική κατανάλωση καφέ είναι δυνατό να προκαλέσει νευρικότητα, άγχος και αϋπνία καθώς και αν τον θέλουμε με συνοδευτικά και θερμίδες!

Για παράδειγμα η χτυπημένη κρέμα, η σαντιγί, το σιρόπι μέσα στον καφέ καθώς και το σιρόπι που προσθέτουμε πάνω από τον καφέ μπορούν να απογειώσουν ή ακόμη και να εκτοξεύσουν τις θερμίδες του καφέ που παραγγέλνετε έξω!

Πως;… προσθέτοντας από 20 έως και 70 θερμίδες για κάθε δόση συστατικού που προσθέτετε στον καφέ σας, για παράδειγμα μία δόση απλής χτυπημένης κρέμας δίνει 67 θερμίδες ενώ μια δόση σιρόπι μόκα 27 θερμίδες .
O latte έχει ακόμα περισσότερες θερμίδες αφού ένα μόνο ποτήρι περιέχει 170-190 θερμίδες .Έτσι ένα καφές σε μεγάλο ποτήρι με διπλή δόση σιρόπι (συνήθης ποσότητα), διπλή δόση κρέμας και σαντιγί δίνει περισσότερες από 300 θερμίδες.
Καφές Amaretto: Έχει 413 θερμίδες καθώς περιέχει σαντιγί, λικέρ και ζάχαρη.
Μεξικάνικος καφές: Έχει 408 θερμίδες επειδή περιέχει λικέρ, τεκίλα, ζάχαρη, σαντιγί, κανέλα και κακάο.

Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσετε την επιλογή καφέ που σας προσθέτει θερμίδες και να επιλέξετε κάποιον που μπορείτε να αντικαταστήσετε την λευκή ζάχαρη με μαύρη ή και με γλυκαντικά όπως την stevia και με γάλα μειωμένων λιπαρών ;;

Διάβασε επίσης

  • Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες ;;
  • Χάσε 2 κιλά μέχρι το ρεβεγιόν των Χριστουγέννων !!!
  • Πως οφελούν τον οργανισμό μας τα αμύγδαλα ;;
  • Light προτάσεις για να αγαπήσετε την κολοκύθα !!
  • Κόκκινο λάχανο .Ο κόκκινος θησαυρός !!
  • Η σοκολάτα μας κρατάει νέους !!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει  ;
Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει ;
Διαβάστηκε 155 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Είναι αναμφισβήτητο ότι η πρώτη και πιο ενδεδειγμένη πηγή αντιοξειδωτικών είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Παρόλα αυτά, επειδή οι άνθρωποι παγκοσμίως καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα καφέ από ότι λαχανικά και φρούτα, ο καφές είναι η νούμερο 1 πηγή αντιοξειδωτικών για το σύγχρονο τρόπο ζωής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καφές βελτιώνει τις πνευματικές ικανότητες, καθώς προκαλεί εγρήγορση και μείωση της ανίας. Ο βασικός λόγος είναι ότι καφές περιέχει καφεΐνη, ένα αλκαλοειδές που δρα ως τονωτικό.

Ο κόκκος του καφέ έχει μοναδική αντιβακτηριδιακή δράση η οποία καταπολεμά τα βακτήρια του στόματος που προκαλούν πέτρα και τερηδόνα. Μην ξεχνάς άλλωστε πως ο καφές είναι ένα κι ένα για τον μεταβολισμό σου.

Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και ο καφές θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. Η υπερβολική κατανάλωση καφέ είναι δυνατό να προκαλέσει νευρικότητα, άγχος και αϋπνία καθώς και αν τον θέλουμε με συνοδευτικά και θερμίδες!

Για παράδειγμα η χτυπημένη κρέμα, η σαντιγί, το σιρόπι μέσα στον καφέ καθώς και το σιρόπι που προσθέτουμε πάνω από τον καφέ μπορούν να απογειώσουν ή ακόμη και να εκτοξεύσουν τις θερμίδες του καφέ που παραγγέλνετε έξω!

Πως;… προσθέτοντας από 20 έως και 70 θερμίδες για κάθε δόση συστατικού που προσθέτετε στον καφέ σας, για παράδειγμα μία δόση απλής χτυπημένης κρέμας δίνει 67 θερμίδες ενώ μια δόση σιρόπι μόκα 27 θερμίδες .
O latte έχει ακόμα περισσότερες θερμίδες αφού ένα μόνο ποτήρι περιέχει 170-190 θερμίδες .Έτσι ένα καφές σε μεγάλο ποτήρι με διπλή δόση σιρόπι (συνήθης ποσότητα), διπλή δόση κρέμας και σαντιγί δίνει περισσότερες από 300 θερμίδες.
Καφές Amaretto: Έχει 413 θερμίδες καθώς περιέχει σαντιγί, λικέρ και ζάχαρη.
Μεξικάνικος καφές: Έχει 408 θερμίδες επειδή περιέχει λικέρ, τεκίλα, ζάχαρη, σαντιγί, κανέλα και κακάο.

Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσετε την επιλογή καφέ που σας προσθέτει θερμίδες και να επιλέξετε κάποιον που μπορείτε να αντικαταστήσετε την λευκή ζάχαρη με μαύρη ή και με γλυκαντικά όπως την stevia και με γάλα μειωμένων λιπαρών ;;
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει  ;
Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει ;
Διαβάστηκε 155 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Είναι αναμφισβήτητο ότι η πρώτη και πιο ενδεδειγμένη πηγή αντιοξειδωτικών είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Παρόλα αυτά, επειδή οι άνθρωποι παγκοσμίως καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα καφέ από ότι λαχανικά και φρούτα, ο καφές είναι η νούμερο 1 πηγή αντιοξειδωτικών για το σύγχρονο τρόπο ζωής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καφές βελτιώνει τις πνευματικές ικανότητες, καθώς προκαλεί εγρήγορση και μείωση της ανίας. Ο βασικός λόγος είναι ότι καφές περιέχει καφεΐνη, ένα αλκαλοειδές που δρα ως τονωτικό.

Ο κόκκος του καφέ έχει μοναδική αντιβακτηριδιακή δράση η οποία καταπολεμά τα βακτήρια του στόματος που προκαλούν πέτρα και τερηδόνα. Μην ξεχνάς άλλωστε πως ο καφές είναι ένα κι ένα για τον μεταβολισμό σου.

Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και ο καφές θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο. Η υπερβολική κατανάλωση καφέ είναι δυνατό να προκαλέσει νευρικότητα, άγχος και αϋπνία καθώς και αν τον θέλουμε με συνοδευτικά και θερμίδες!

Για παράδειγμα η χτυπημένη κρέμα, η σαντιγί, το σιρόπι μέσα στον καφέ καθώς και το σιρόπι που προσθέτουμε πάνω από τον καφέ μπορούν να απογειώσουν ή ακόμη και να εκτοξεύσουν τις θερμίδες του καφέ που παραγγέλνετε έξω!

Πως;… προσθέτοντας από 20 έως και 70 θερμίδες για κάθε δόση συστατικού που προσθέτετε στον καφέ σας, για παράδειγμα μία δόση απλής χτυπημένης κρέμας δίνει 67 θερμίδες ενώ μια δόση σιρόπι μόκα 27 θερμίδες .
O latte έχει ακόμα περισσότερες θερμίδες αφού ένα μόνο ποτήρι περιέχει 170-190 θερμίδες .Έτσι ένα καφές σε μεγάλο ποτήρι με διπλή δόση σιρόπι (συνήθης ποσότητα), διπλή δόση κρέμας και σαντιγί δίνει περισσότερες από 300 θερμίδες.
Καφές Amaretto: Έχει 413 θερμίδες καθώς περιέχει σαντιγί, λικέρ και ζάχαρη.
Μεξικάνικος καφές: Έχει 408 θερμίδες επειδή περιέχει λικέρ, τεκίλα, ζάχαρη, σαντιγί, κανέλα και κακάο.

Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσετε την επιλογή καφέ που σας προσθέτει θερμίδες και να επιλέξετε κάποιον που μπορείτε να αντικαταστήσετε την λευκή ζάχαρη με μαύρη ή και με γλυκαντικά όπως την stevia και με γάλα μειωμένων λιπαρών ;;
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved