H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
Διαβάστηκε 174 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Έχουμε αναφέρει και αν έχουμε αναφέρει την σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος στην καθημερινότητα μας και την ζωή μας που έχει πάρει τον τίτλο ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας .
Τι γίνετε όμως όταν νομίζεις ότι τρως ένα υγιεινό πρωινό, αλλά είναι πολύ πιθανό η επιλογή σου όχι μόνο να μην είναι τόσο καλή όσο πίστευες, αλλά επιπλέον να σε παχαίνει ;

Εδώ υπάρχουν κάποια από τα κοινά πράγματα που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι και αποτελούν διατροφικά λάθη.

-Tα γαλακτοκομικά με 0% λιπαρά.Ειδικά, όταν πρόκειται για το πρωινό γεύμα, τα λιπαρά των γαλακτοκομικών είναι απαραίτητα για την υγεία του οργανισμού. Τα προϊόντα με 0% λιπαρά έχουν γλυκαντικές ουσίες για να μπορούν να αποκτούν ωραία γεύση επειδή τους λείπουν λιπαρά. Με αυτό τον τρόπο βέβαια, αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα που οδηγεί με τη σειρά της σε λιγούρες και αυξημένη αποθήκευση λίπους στον οργανισμό.

-Τα συσκευασμένα μπισκότα χωρίς γλουτένη. Θεωρείτε πως επειδή πρόκειται για μπισκότο δίχως γλουτένη πως αποτελεί πιο υγιεινή επιλογή από ένα κανονικό μπισκότο. Ωστόσο, τα gluten free αρτοποιήματα εξακολουθούν να αποτελούν γλυκά και συνήθως δεν σταματάμε ποτέ στην ποσότητα που μας αναλογεί.

-Το προσπερνούμε εντελώς.Αν θέλουμε να γλυτώσουμε θερμίδες, το πρωινό δεν είναι το σωστό γεύμα για να παραλείψουμε. Για την ακρίβεια, κανένα από τα γεύματα της ημέρας δεν πρέπει να προσπερνιέται, αλλά οι επιπτώσεις όταν παρατάμε το πρωινό είναι ακόμα χειρότερες.

-Τρώμε πολλούς υδατάνθρακες για ενέργεια.Το να φάμε ένα κεκάκι με τον καφέ μας μπορεί να μας φαίνεται άκακο. Στην πραγματικότητα, το μέσο γλύκισμα που θα βρούμε στους φούρνους περιέχει περισσότερη ζάχαρη από όση χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της μέρας.

-Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτείνη στο πρωινό μας . Για ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας, χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη. Σε κάθε γεύμα που καταναλώνουμε πρέπει να υπάρχει και πρωτεΐνη. Διαφορετικά, ο οργανισμός μας θα είναι «κοιμισμένος» όλη τη μέρα και, επιπλέον, θα πεινάσουμε πιο γρήγορα και, στο επόμενο γεύμα μας, θα φάμε πολύ περισσότερο από ό,τι αν είχαμε καταναλώσει ένα πρωινό με πρωτεΐνη.

-Βάζετε ζάχαρη και κρέμες στον καφέ σας. Μπορεί ο καφές σας να μην έχει θερμίδες, όμως μια λάθος επιλογή τον μετατρέπει σε θερμιδική βόμβα. Αν τον πίνετε γλυκό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο γλυκαντικό ή να βάζετε κανέλα ώστε να έχει μια επιπλέον γεύση.

Καλή σας ημέρα λοιπόν!!!

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
Διαβάστηκε 174 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Έχουμε αναφέρει και αν έχουμε αναφέρει την σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος στην καθημερινότητα μας και την ζωή μας που έχει πάρει τον τίτλο ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας .
Τι γίνετε όμως όταν νομίζεις ότι τρως ένα υγιεινό πρωινό, αλλά είναι πολύ πιθανό η επιλογή σου όχι μόνο να μην είναι τόσο καλή όσο πίστευες, αλλά επιπλέον να σε παχαίνει ;

Εδώ υπάρχουν κάποια από τα κοινά πράγματα που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι και αποτελούν διατροφικά λάθη.

-Tα γαλακτοκομικά με 0% λιπαρά.Ειδικά, όταν πρόκειται για το πρωινό γεύμα, τα λιπαρά των γαλακτοκομικών είναι απαραίτητα για την υγεία του οργανισμού. Τα προϊόντα με 0% λιπαρά έχουν γλυκαντικές ουσίες για να μπορούν να αποκτούν ωραία γεύση επειδή τους λείπουν λιπαρά. Με αυτό τον τρόπο βέβαια, αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα που οδηγεί με τη σειρά της σε λιγούρες και αυξημένη αποθήκευση λίπους στον οργανισμό.

-Τα συσκευασμένα μπισκότα χωρίς γλουτένη. Θεωρείτε πως επειδή πρόκειται για μπισκότο δίχως γλουτένη πως αποτελεί πιο υγιεινή επιλογή από ένα κανονικό μπισκότο. Ωστόσο, τα gluten free αρτοποιήματα εξακολουθούν να αποτελούν γλυκά και συνήθως δεν σταματάμε ποτέ στην ποσότητα που μας αναλογεί.

-Το προσπερνούμε εντελώς.Αν θέλουμε να γλυτώσουμε θερμίδες, το πρωινό δεν είναι το σωστό γεύμα για να παραλείψουμε. Για την ακρίβεια, κανένα από τα γεύματα της ημέρας δεν πρέπει να προσπερνιέται, αλλά οι επιπτώσεις όταν παρατάμε το πρωινό είναι ακόμα χειρότερες.

-Τρώμε πολλούς υδατάνθρακες για ενέργεια.Το να φάμε ένα κεκάκι με τον καφέ μας μπορεί να μας φαίνεται άκακο. Στην πραγματικότητα, το μέσο γλύκισμα που θα βρούμε στους φούρνους περιέχει περισσότερη ζάχαρη από όση χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της μέρας.

-Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτείνη στο πρωινό μας . Για ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας, χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη. Σε κάθε γεύμα που καταναλώνουμε πρέπει να υπάρχει και πρωτεΐνη. Διαφορετικά, ο οργανισμός μας θα είναι «κοιμισμένος» όλη τη μέρα και, επιπλέον, θα πεινάσουμε πιο γρήγορα και, στο επόμενο γεύμα μας, θα φάμε πολύ περισσότερο από ό,τι αν είχαμε καταναλώσει ένα πρωινό με πρωτεΐνη.

-Βάζετε ζάχαρη και κρέμες στον καφέ σας. Μπορεί ο καφές σας να μην έχει θερμίδες, όμως μια λάθος επιλογή τον μετατρέπει σε θερμιδική βόμβα. Αν τον πίνετε γλυκό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο γλυκαντικό ή να βάζετε κανέλα ώστε να έχει μια επιπλέον γεύση.

Καλή σας ημέρα λοιπόν!!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
Διαβάστηκε 174 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Έχουμε αναφέρει και αν έχουμε αναφέρει την σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος στην καθημερινότητα μας και την ζωή μας που έχει πάρει τον τίτλο ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας .
Τι γίνετε όμως όταν νομίζεις ότι τρως ένα υγιεινό πρωινό, αλλά είναι πολύ πιθανό η επιλογή σου όχι μόνο να μην είναι τόσο καλή όσο πίστευες, αλλά επιπλέον να σε παχαίνει ;

Εδώ υπάρχουν κάποια από τα κοινά πράγματα που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι και αποτελούν διατροφικά λάθη.

-Tα γαλακτοκομικά με 0% λιπαρά.Ειδικά, όταν πρόκειται για το πρωινό γεύμα, τα λιπαρά των γαλακτοκομικών είναι απαραίτητα για την υγεία του οργανισμού. Τα προϊόντα με 0% λιπαρά έχουν γλυκαντικές ουσίες για να μπορούν να αποκτούν ωραία γεύση επειδή τους λείπουν λιπαρά. Με αυτό τον τρόπο βέβαια, αυξάνονται τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα που οδηγεί με τη σειρά της σε λιγούρες και αυξημένη αποθήκευση λίπους στον οργανισμό.

-Τα συσκευασμένα μπισκότα χωρίς γλουτένη. Θεωρείτε πως επειδή πρόκειται για μπισκότο δίχως γλουτένη πως αποτελεί πιο υγιεινή επιλογή από ένα κανονικό μπισκότο. Ωστόσο, τα gluten free αρτοποιήματα εξακολουθούν να αποτελούν γλυκά και συνήθως δεν σταματάμε ποτέ στην ποσότητα που μας αναλογεί.

-Το προσπερνούμε εντελώς.Αν θέλουμε να γλυτώσουμε θερμίδες, το πρωινό δεν είναι το σωστό γεύμα για να παραλείψουμε. Για την ακρίβεια, κανένα από τα γεύματα της ημέρας δεν πρέπει να προσπερνιέται, αλλά οι επιπτώσεις όταν παρατάμε το πρωινό είναι ακόμα χειρότερες.

-Τρώμε πολλούς υδατάνθρακες για ενέργεια.Το να φάμε ένα κεκάκι με τον καφέ μας μπορεί να μας φαίνεται άκακο. Στην πραγματικότητα, το μέσο γλύκισμα που θα βρούμε στους φούρνους περιέχει περισσότερη ζάχαρη από όση χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της μέρας.

-Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτείνη στο πρωινό μας . Για ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας, χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη. Σε κάθε γεύμα που καταναλώνουμε πρέπει να υπάρχει και πρωτεΐνη. Διαφορετικά, ο οργανισμός μας θα είναι «κοιμισμένος» όλη τη μέρα και, επιπλέον, θα πεινάσουμε πιο γρήγορα και, στο επόμενο γεύμα μας, θα φάμε πολύ περισσότερο από ό,τι αν είχαμε καταναλώσει ένα πρωινό με πρωτεΐνη.

-Βάζετε ζάχαρη και κρέμες στον καφέ σας. Μπορεί ο καφές σας να μην έχει θερμίδες, όμως μια λάθος επιλογή τον μετατρέπει σε θερμιδική βόμβα. Αν τον πίνετε γλυκό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο γλυκαντικό ή να βάζετε κανέλα ώστε να έχει μια επιπλέον γεύση.

Καλή σας ημέρα λοιπόν!!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved