H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΕΝΩ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ?
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΕΝΩ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ?
Διαβάστηκε 117 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το Πάσχα όπως σε όλες τις γιορτές, φτιάχνουμε παραδοσιακά γλυκά. Θα φτιάξουμε τσουρέκι, κουλουράκια και θα αγοράσουμε σοκολατένια αυγά. Πώς λοιπόν μπορούμε να αντισταθούμε σε όλες αυτές τις λιχουδιές; Η απάντηση είναι απλή: Δεν χρειάζεται να αντισταθούμε, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να ενημερωθούμε για τις θερμίδες που έχουν οι πασχαλινές λιχουδιές, ώστε να τις απολαύσουμε χωρίς να πάρουμε κιλά.Πάμε λοιπόν να τα δούμε !

Το αγαπημένο μας τσουρέκι .Πριν φάμε μεγάλη ποσότητα πρέπει να σκεφτούμε ότι μόλις 50 γραμμάρια αποδίδουν μέχρι και 200 θερμίδες. Παρόλα αυτά το τσουρέκι έχει και τα θετικά του. Καταρχάς το μαχλέπι που δίνει αυτή την ιδιαίτερη μυρωδιά, ενισχύει τη πέψη, ενώ η μαγιά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και ενεργοποιούν τη λειτουργία του μεταβολισμού. Ιδανικά θα ήταν καλό να καταναλωθεί τις πρωινές ώρες της ημέρας .

Πασχαλινά κουλουράκια: Τα πασχαλινά κουλουράκια περιέχουν αρκετή ζάχαρη, αυγά και βούτυρο .Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση του συγκεκριμένου εδέσματος αποδίδει στον οργανισμό ενέργεια 370 Θερμίδες / 100 γρ. προϊόντος (2-3 κουλουράκια).
Σοκολατένια αυγά: 1 μεσαίου μεγέθους αυγό, 100 γραμμάρια σοκολάτας γάλακτος περιέχουν περίπου 500 θερμίδες, ενώ 100 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας αποδίδει 100 θερμίδες λιγότερες και μας προσφέρει σημαντικά οφέλη όπως αντιοξειδωτική δράση και μείωση της χοληστερόλης.

Μην ξεχνάτε ότι οι μέρες αυτές είναι να τις απολαμβάνουμε στην φύση οπότε θα μπορέσετε να περπατάτε έστω 40 λεπτά την μέρα ,να ξεκουραστείτε από την καθημερινότητα σας και να τις περάσετε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα .Προσέξτε την κατανάλωση αυτών των γλυκισμάτων αλλά απολαύστε τα με μέτρο εντάσσοντας τα στο πρόγραμμα διατροφής σας για λίγες ημέρες !
Να περάσετε όλοι και όλες καλά !!
Καλή Ανάσταση !!!

Διάβασε επίσης

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!
  • 5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ !!!
  • ΠΕΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ !!
  • ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΜΑΤΑ !!
  • ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
  • ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
Εγγραφή στο Newsletter





Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΕΝΩ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ?
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΕΝΩ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ?
Διαβάστηκε 117 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το Πάσχα όπως σε όλες τις γιορτές, φτιάχνουμε παραδοσιακά γλυκά. Θα φτιάξουμε τσουρέκι, κουλουράκια και θα αγοράσουμε σοκολατένια αυγά. Πώς λοιπόν μπορούμε να αντισταθούμε σε όλες αυτές τις λιχουδιές; Η απάντηση είναι απλή: Δεν χρειάζεται να αντισταθούμε, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να ενημερωθούμε για τις θερμίδες που έχουν οι πασχαλινές λιχουδιές, ώστε να τις απολαύσουμε χωρίς να πάρουμε κιλά.Πάμε λοιπόν να τα δούμε !

Το αγαπημένο μας τσουρέκι .Πριν φάμε μεγάλη ποσότητα πρέπει να σκεφτούμε ότι μόλις 50 γραμμάρια αποδίδουν μέχρι και 200 θερμίδες. Παρόλα αυτά το τσουρέκι έχει και τα θετικά του. Καταρχάς το μαχλέπι που δίνει αυτή την ιδιαίτερη μυρωδιά, ενισχύει τη πέψη, ενώ η μαγιά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και ενεργοποιούν τη λειτουργία του μεταβολισμού. Ιδανικά θα ήταν καλό να καταναλωθεί τις πρωινές ώρες της ημέρας .

Πασχαλινά κουλουράκια: Τα πασχαλινά κουλουράκια περιέχουν αρκετή ζάχαρη, αυγά και βούτυρο .Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση του συγκεκριμένου εδέσματος αποδίδει στον οργανισμό ενέργεια 370 Θερμίδες / 100 γρ. προϊόντος (2-3 κουλουράκια).
Σοκολατένια αυγά: 1 μεσαίου μεγέθους αυγό, 100 γραμμάρια σοκολάτας γάλακτος περιέχουν περίπου 500 θερμίδες, ενώ 100 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας αποδίδει 100 θερμίδες λιγότερες και μας προσφέρει σημαντικά οφέλη όπως αντιοξειδωτική δράση και μείωση της χοληστερόλης.

Μην ξεχνάτε ότι οι μέρες αυτές είναι να τις απολαμβάνουμε στην φύση οπότε θα μπορέσετε να περπατάτε έστω 40 λεπτά την μέρα ,να ξεκουραστείτε από την καθημερινότητα σας και να τις περάσετε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα .Προσέξτε την κατανάλωση αυτών των γλυκισμάτων αλλά απολαύστε τα με μέτρο εντάσσοντας τα στο πρόγραμμα διατροφής σας για λίγες ημέρες !
Να περάσετε όλοι και όλες καλά !!
Καλή Ανάσταση !!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΕΝΩ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ?
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΕΝΩ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ?
Διαβάστηκε 117 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το Πάσχα όπως σε όλες τις γιορτές, φτιάχνουμε παραδοσιακά γλυκά. Θα φτιάξουμε τσουρέκι, κουλουράκια και θα αγοράσουμε σοκολατένια αυγά. Πώς λοιπόν μπορούμε να αντισταθούμε σε όλες αυτές τις λιχουδιές; Η απάντηση είναι απλή: Δεν χρειάζεται να αντισταθούμε, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να ενημερωθούμε για τις θερμίδες που έχουν οι πασχαλινές λιχουδιές, ώστε να τις απολαύσουμε χωρίς να πάρουμε κιλά.Πάμε λοιπόν να τα δούμε !

Το αγαπημένο μας τσουρέκι .Πριν φάμε μεγάλη ποσότητα πρέπει να σκεφτούμε ότι μόλις 50 γραμμάρια αποδίδουν μέχρι και 200 θερμίδες. Παρόλα αυτά το τσουρέκι έχει και τα θετικά του. Καταρχάς το μαχλέπι που δίνει αυτή την ιδιαίτερη μυρωδιά, ενισχύει τη πέψη, ενώ η μαγιά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και ενεργοποιούν τη λειτουργία του μεταβολισμού. Ιδανικά θα ήταν καλό να καταναλωθεί τις πρωινές ώρες της ημέρας .

Πασχαλινά κουλουράκια: Τα πασχαλινά κουλουράκια περιέχουν αρκετή ζάχαρη, αυγά και βούτυρο .Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση του συγκεκριμένου εδέσματος αποδίδει στον οργανισμό ενέργεια 370 Θερμίδες / 100 γρ. προϊόντος (2-3 κουλουράκια).
Σοκολατένια αυγά: 1 μεσαίου μεγέθους αυγό, 100 γραμμάρια σοκολάτας γάλακτος περιέχουν περίπου 500 θερμίδες, ενώ 100 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας αποδίδει 100 θερμίδες λιγότερες και μας προσφέρει σημαντικά οφέλη όπως αντιοξειδωτική δράση και μείωση της χοληστερόλης.

Μην ξεχνάτε ότι οι μέρες αυτές είναι να τις απολαμβάνουμε στην φύση οπότε θα μπορέσετε να περπατάτε έστω 40 λεπτά την μέρα ,να ξεκουραστείτε από την καθημερινότητα σας και να τις περάσετε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα .Προσέξτε την κατανάλωση αυτών των γλυκισμάτων αλλά απολαύστε τα με μέτρο εντάσσοντας τα στο πρόγραμμα διατροφής σας για λίγες ημέρες !
Να περάσετε όλοι και όλες καλά !!
Καλή Ανάσταση !!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved