H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
Διαβάστηκε 416 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα γλυκά του Πάσχα είναι αρκετά θερμιδογόνα, έτσι καλό είναι για όσους θέλουν να χάσουν βάρος να αποφύγουν την κατανάλωση τους ή να έχουν μέτρο.

Το Πάσχα όπως σε όλες τις γιορτές, υπάρχουν διαθέσιμα τα παραδοσιακά γλυκά. Τσουρέκι, πασχαλινά κουλουράκια και σοκολατένια αυγά, ιδικά αν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, είναι λίγα από τα γλυκά που θα υπάρχουν στο γιορτινό τραπέζι.
Aυτο που πρέπει να κάνεις είναι να ενημερωθείς για τις θερμίδες που έχουν οι πασχαλινές λιχουδιές, ώστε να μπορείς αν θες να τις καταναλώσεις χωρίς να βγεις πολύ εκτός του προγράμματος σου και με μέτρο μιας και οι θερμίδες τους δεν είναι λίγες.

Το αγαπημένο όλων, τσουρέκι .Πριν φας μεγάλη ποσότητα πρέπει να σκεφτείς ότι μόλις 50 γραμμάρια αποδίδουν περίπου 200 θερμίδες. Παρόλα αυτά το τσουρέκι έχει και τα θετικά του. Καταρχάς το μαχλέπι που δίνει αυτή την ιδιαίτερη μυρωδιά, ενισχύει τη πέψη, ενώ η μαγιά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και ενεργοποιούν τη λειτουργία του μεταβολισμού. Ιδανικά θα ήταν καλό να καταναλωθεί τις πρωινές ώρες της ημέρας σαν πρωινό με 1 αυγό βραστό και λίγο τυρί, ενώ συνιστάται η κατανάλωση του μέχρι 3 φορές την εβδομάδα.

Πασχαλινά κουλουράκια: Τα πασχαλινά κουλουράκια περιέχουν αρκετή ζάχαρη, αυγά και βούτυρο .Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση του συγκεκριμένου εδέσματος αποδίδει στον οργανισμό ενέργεια 370 Θερμίδες / 100γρ. προϊόντος (2-3 κουλουράκια). Και αυτά μπορούν να καταναλωθούν στο πρωινό γεύμα με μέτρο (2 κουλουράκια η μερίδα, ενώ 1 αν είναι μεγάλα) μαζί με τον καφέ ή το τσάι σου μόνο 2 φορές την εβδομάδα. Αν μπορείς να τα αποφύγεις, καλό είναι να το κάνεις καθώς δεν θα είναι τα μόνα που θα καταναλώσεις αυτές τις μέρες με επιπλέον θερμίδες.

Σοκολατένια αυγά: 100 γραμμάρια σοκολάτας γάλακτος περιέχουν περίπου 500 θερμίδες, ενώ 100 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας αποδίδει 100 θερμίδες λιγότερες και μας προσφέρει σημαντικά οφέλη όπως αντιοξειδωτική δράση. Αν και δεν προτείνουμε την κατανάλωση του λόγο της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη μπορείς να επιλέξεις ένα μικρό κομμάτι από μαύρη σοκολάτα μαζί με το φρούτο σου το απόγευμα.

Μην ξεχνάς ότι οι μέρες αυτές είναι για να περάσουμε χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και να απολαύσουμε την φύση αν ο καιρός ευνοεί, οπότε θα μπορέσεις να περπατήσεις έστω 40 λεπτά την μέρα και να ξεκουραστείς από την καθημερινότητα, χωρίς να σκεφτόμαστε συνέχεια το φαγητό.
Το Πάσχα είναι μια μέρα. Θα προτείναμε σε κάποιον που προσέχει την διατροφή του αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους, από την επόμενη ημέρα κ όλας να υποβάλουν τον οργανισμό τους σε μία φυσική "αποτοξίνωση" εντάσσοντας στην ημέρα φρούτα, λαχανικά, χυμούς, σαλατικά, όσπρια ή λαδερά.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά.
Καλή Ανάσταση!

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
Διαβάστηκε 416 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα γλυκά του Πάσχα είναι αρκετά θερμιδογόνα, έτσι καλό είναι για όσους θέλουν να χάσουν βάρος να αποφύγουν την κατανάλωση τους ή να έχουν μέτρο.

Το Πάσχα όπως σε όλες τις γιορτές, υπάρχουν διαθέσιμα τα παραδοσιακά γλυκά. Τσουρέκι, πασχαλινά κουλουράκια και σοκολατένια αυγά, ιδικά αν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, είναι λίγα από τα γλυκά που θα υπάρχουν στο γιορτινό τραπέζι.
Aυτο που πρέπει να κάνεις είναι να ενημερωθείς για τις θερμίδες που έχουν οι πασχαλινές λιχουδιές, ώστε να μπορείς αν θες να τις καταναλώσεις χωρίς να βγεις πολύ εκτός του προγράμματος σου και με μέτρο μιας και οι θερμίδες τους δεν είναι λίγες.

Το αγαπημένο όλων, τσουρέκι .Πριν φας μεγάλη ποσότητα πρέπει να σκεφτείς ότι μόλις 50 γραμμάρια αποδίδουν περίπου 200 θερμίδες. Παρόλα αυτά το τσουρέκι έχει και τα θετικά του. Καταρχάς το μαχλέπι που δίνει αυτή την ιδιαίτερη μυρωδιά, ενισχύει τη πέψη, ενώ η μαγιά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και ενεργοποιούν τη λειτουργία του μεταβολισμού. Ιδανικά θα ήταν καλό να καταναλωθεί τις πρωινές ώρες της ημέρας σαν πρωινό με 1 αυγό βραστό και λίγο τυρί, ενώ συνιστάται η κατανάλωση του μέχρι 3 φορές την εβδομάδα.

Πασχαλινά κουλουράκια: Τα πασχαλινά κουλουράκια περιέχουν αρκετή ζάχαρη, αυγά και βούτυρο .Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση του συγκεκριμένου εδέσματος αποδίδει στον οργανισμό ενέργεια 370 Θερμίδες / 100γρ. προϊόντος (2-3 κουλουράκια). Και αυτά μπορούν να καταναλωθούν στο πρωινό γεύμα με μέτρο (2 κουλουράκια η μερίδα, ενώ 1 αν είναι μεγάλα) μαζί με τον καφέ ή το τσάι σου μόνο 2 φορές την εβδομάδα. Αν μπορείς να τα αποφύγεις, καλό είναι να το κάνεις καθώς δεν θα είναι τα μόνα που θα καταναλώσεις αυτές τις μέρες με επιπλέον θερμίδες.

Σοκολατένια αυγά: 100 γραμμάρια σοκολάτας γάλακτος περιέχουν περίπου 500 θερμίδες, ενώ 100 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας αποδίδει 100 θερμίδες λιγότερες και μας προσφέρει σημαντικά οφέλη όπως αντιοξειδωτική δράση. Αν και δεν προτείνουμε την κατανάλωση του λόγο της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη μπορείς να επιλέξεις ένα μικρό κομμάτι από μαύρη σοκολάτα μαζί με το φρούτο σου το απόγευμα.

Μην ξεχνάς ότι οι μέρες αυτές είναι για να περάσουμε χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και να απολαύσουμε την φύση αν ο καιρός ευνοεί, οπότε θα μπορέσεις να περπατήσεις έστω 40 λεπτά την μέρα και να ξεκουραστείς από την καθημερινότητα, χωρίς να σκεφτόμαστε συνέχεια το φαγητό.
Το Πάσχα είναι μια μέρα. Θα προτείναμε σε κάποιον που προσέχει την διατροφή του αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους, από την επόμενη ημέρα κ όλας να υποβάλουν τον οργανισμό τους σε μία φυσική "αποτοξίνωση" εντάσσοντας στην ημέρα φρούτα, λαχανικά, χυμούς, σαλατικά, όσπρια ή λαδερά.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά.
Καλή Ανάσταση!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
Διαβάστηκε 416 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα γλυκά του Πάσχα είναι αρκετά θερμιδογόνα, έτσι καλό είναι για όσους θέλουν να χάσουν βάρος να αποφύγουν την κατανάλωση τους ή να έχουν μέτρο.

Το Πάσχα όπως σε όλες τις γιορτές, υπάρχουν διαθέσιμα τα παραδοσιακά γλυκά. Τσουρέκι, πασχαλινά κουλουράκια και σοκολατένια αυγά, ιδικά αν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, είναι λίγα από τα γλυκά που θα υπάρχουν στο γιορτινό τραπέζι.
Aυτο που πρέπει να κάνεις είναι να ενημερωθείς για τις θερμίδες που έχουν οι πασχαλινές λιχουδιές, ώστε να μπορείς αν θες να τις καταναλώσεις χωρίς να βγεις πολύ εκτός του προγράμματος σου και με μέτρο μιας και οι θερμίδες τους δεν είναι λίγες.

Το αγαπημένο όλων, τσουρέκι .Πριν φας μεγάλη ποσότητα πρέπει να σκεφτείς ότι μόλις 50 γραμμάρια αποδίδουν περίπου 200 θερμίδες. Παρόλα αυτά το τσουρέκι έχει και τα θετικά του. Καταρχάς το μαχλέπι που δίνει αυτή την ιδιαίτερη μυρωδιά, ενισχύει τη πέψη, ενώ η μαγιά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και ενεργοποιούν τη λειτουργία του μεταβολισμού. Ιδανικά θα ήταν καλό να καταναλωθεί τις πρωινές ώρες της ημέρας σαν πρωινό με 1 αυγό βραστό και λίγο τυρί, ενώ συνιστάται η κατανάλωση του μέχρι 3 φορές την εβδομάδα.

Πασχαλινά κουλουράκια: Τα πασχαλινά κουλουράκια περιέχουν αρκετή ζάχαρη, αυγά και βούτυρο .Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση του συγκεκριμένου εδέσματος αποδίδει στον οργανισμό ενέργεια 370 Θερμίδες / 100γρ. προϊόντος (2-3 κουλουράκια). Και αυτά μπορούν να καταναλωθούν στο πρωινό γεύμα με μέτρο (2 κουλουράκια η μερίδα, ενώ 1 αν είναι μεγάλα) μαζί με τον καφέ ή το τσάι σου μόνο 2 φορές την εβδομάδα. Αν μπορείς να τα αποφύγεις, καλό είναι να το κάνεις καθώς δεν θα είναι τα μόνα που θα καταναλώσεις αυτές τις μέρες με επιπλέον θερμίδες.

Σοκολατένια αυγά: 100 γραμμάρια σοκολάτας γάλακτος περιέχουν περίπου 500 θερμίδες, ενώ 100 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας αποδίδει 100 θερμίδες λιγότερες και μας προσφέρει σημαντικά οφέλη όπως αντιοξειδωτική δράση. Αν και δεν προτείνουμε την κατανάλωση του λόγο της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη μπορείς να επιλέξεις ένα μικρό κομμάτι από μαύρη σοκολάτα μαζί με το φρούτο σου το απόγευμα.

Μην ξεχνάς ότι οι μέρες αυτές είναι για να περάσουμε χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και να απολαύσουμε την φύση αν ο καιρός ευνοεί, οπότε θα μπορέσεις να περπατήσεις έστω 40 λεπτά την μέρα και να ξεκουραστείς από την καθημερινότητα, χωρίς να σκεφτόμαστε συνέχεια το φαγητό.
Το Πάσχα είναι μια μέρα. Θα προτείναμε σε κάποιον που προσέχει την διατροφή του αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους, από την επόμενη ημέρα κ όλας να υποβάλουν τον οργανισμό τους σε μία φυσική "αποτοξίνωση" εντάσσοντας στην ημέρα φρούτα, λαχανικά, χυμούς, σαλατικά, όσπρια ή λαδερά.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά.
Καλή Ανάσταση!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved