H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
Διαβάστηκε 642 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η άνοιξη είναι μια μεταβατική περίοδος με αλλαγές, όμως κρύβει παγίδες που θα σαμποτάρουν την προσπάθεια σου αν δεν τις προσέξεις.

Όσο πλησιάζουν οι καλοκαιρινοί μήνες τόσο σε πιάνει η επιθυμία να θέλεις να χάσεις τα κιλά που ίσως πήρες τον χειμώνα ή στις μέρες των διακοπών ή να βελτιώσεις όπως και να έχει την εικόνα του σώματος σου. Σημασία σε αυτή την φάση δεν έχει μόνο να χάσεις το επιπλέον βάρος, αλλά να το χάσεις με το σωστό τρόπο, χάνοντας λίπος και όχι μυϊκή μάζα ή υγρά, γιατί έτσι μόνο θα αλλάξει η όψη του σώματος, θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αποτέλεσμα και θα κρατάς τον μεταβολισμό σου ενεργό.

Το μυστικό για την απώλεια λίπους είναι μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς υπερβολές με συχνά γεύματα μέσα στην μέρα και να γνωρίζεις ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις αυτή την περίοδο για να πετύχεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Οι τροφές αυτές είναι :

Τρόφιμα διαίτης. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα διαίτης έχουν κατακλίσει τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Και ενώ θα περίμενε κανείς να μειώνεται η παχυσαρκία, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Και ο λόγος είναι ότι πολλά από τα τρόφιμα διαίτης είναι πλούσια σε trans λιπαρά, με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην αδυνατίζουν αλλά να ευθύνονται επίσης για πολλά προβλήματα υγείας. Ακόμη κάποιος που τα καταναλώνει πιστεύει πως μπορεί να φάει απεριόριστες ποσότητες από την στιγμή που είναι Light με αποτέλεσμα να παίρνει πολλές θερμίδες.

Παγωτό. Τώρα που ανοίγει ο καιρός και η θερμοκρασία ανεβαίνει θέλεις όλο και περισσότερο να απολαύσεις ένα δροσερό παγωτό αλλά καλό θα ήταν να κάνεις λίγη υπομονή. Τα περισσότερα παγωτά είναι πλούσια σε ζάχαρη και σε trans λιπαρά οξέα, καθώς και σε τεχνητά χρώματα, πολλά από τα οποία έχει αποδειχθεί ότι είναι επικίνδυνα για την υγεία και το βάρος σου. Φυσικά υπάρχουν και πιο αθώα παγωτά, όπως να δοκιμάσεις να το φτιάξεις μόνος/η σου από φρέσκα φρούτα όμως θα σου πρότεινα να κάνεις λίγο καιρό υπομονή και θα έρθει και αυτή η ώρα.

Κοκτέιλ .Όλο και μία βόλτα θα βγεις με φίλους και όλο σε κάποιο παραλιακό μαγαζί θα κινηθείς εξαιτίας της εποχής ,τα οποία λόγο την μεγάλη ποικιλία από ανοιξιάτικα φρούτα θα προωθούν την κατανάλωση κοκτέιλ. Τα οποία πέρα από την ευχάριστη γεύση τους, περιέχουν και πάρα πολλές θερμίδες λόγο της ζάχαρης και των σιροπιών που περιέχουν. Το αποτέλεσμα θα είναι να καταναλώσεις χωρίς να το καταλάβεις κενές θερμίδες κυρίως από ζάχαρη που δεν θα σου προσφέρουν τίποτα. Σε περίπτωση που δεν μπορείς να το αποφύγεις ή ζηλεύεις τους φίλους σου μπορείς να διαλέξεις ένα κοκτέιλ με βάση το λευκό ποτό(τζιν-βότκα) χωρίς σιρόπι, με φρέσκα φρούτα και κάποιο φυσικό γλυκαντικό όπως το σιρόπι Αγαύης που πλέον υπάρχει σε τέτοιους χώρους.

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
  • Ήξερες ότι υπάρχουν τροφές που σε ενυδατώνουν;
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
  • 8 λόγοι για να τρως πεπόνι κάθε μέρα
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
Διαβάστηκε 642 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η άνοιξη είναι μια μεταβατική περίοδος με αλλαγές, όμως κρύβει παγίδες που θα σαμποτάρουν την προσπάθεια σου αν δεν τις προσέξεις.

Όσο πλησιάζουν οι καλοκαιρινοί μήνες τόσο σε πιάνει η επιθυμία να θέλεις να χάσεις τα κιλά που ίσως πήρες τον χειμώνα ή στις μέρες των διακοπών ή να βελτιώσεις όπως και να έχει την εικόνα του σώματος σου. Σημασία σε αυτή την φάση δεν έχει μόνο να χάσεις το επιπλέον βάρος, αλλά να το χάσεις με το σωστό τρόπο, χάνοντας λίπος και όχι μυϊκή μάζα ή υγρά, γιατί έτσι μόνο θα αλλάξει η όψη του σώματος, θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αποτέλεσμα και θα κρατάς τον μεταβολισμό σου ενεργό.

Το μυστικό για την απώλεια λίπους είναι μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς υπερβολές με συχνά γεύματα μέσα στην μέρα και να γνωρίζεις ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις αυτή την περίοδο για να πετύχεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Οι τροφές αυτές είναι :

Τρόφιμα διαίτης. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα διαίτης έχουν κατακλίσει τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Και ενώ θα περίμενε κανείς να μειώνεται η παχυσαρκία, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Και ο λόγος είναι ότι πολλά από τα τρόφιμα διαίτης είναι πλούσια σε trans λιπαρά, με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην αδυνατίζουν αλλά να ευθύνονται επίσης για πολλά προβλήματα υγείας. Ακόμη κάποιος που τα καταναλώνει πιστεύει πως μπορεί να φάει απεριόριστες ποσότητες από την στιγμή που είναι Light με αποτέλεσμα να παίρνει πολλές θερμίδες.

Παγωτό. Τώρα που ανοίγει ο καιρός και η θερμοκρασία ανεβαίνει θέλεις όλο και περισσότερο να απολαύσεις ένα δροσερό παγωτό αλλά καλό θα ήταν να κάνεις λίγη υπομονή. Τα περισσότερα παγωτά είναι πλούσια σε ζάχαρη και σε trans λιπαρά οξέα, καθώς και σε τεχνητά χρώματα, πολλά από τα οποία έχει αποδειχθεί ότι είναι επικίνδυνα για την υγεία και το βάρος σου. Φυσικά υπάρχουν και πιο αθώα παγωτά, όπως να δοκιμάσεις να το φτιάξεις μόνος/η σου από φρέσκα φρούτα όμως θα σου πρότεινα να κάνεις λίγο καιρό υπομονή και θα έρθει και αυτή η ώρα.

Κοκτέιλ .Όλο και μία βόλτα θα βγεις με φίλους και όλο σε κάποιο παραλιακό μαγαζί θα κινηθείς εξαιτίας της εποχής ,τα οποία λόγο την μεγάλη ποικιλία από ανοιξιάτικα φρούτα θα προωθούν την κατανάλωση κοκτέιλ. Τα οποία πέρα από την ευχάριστη γεύση τους, περιέχουν και πάρα πολλές θερμίδες λόγο της ζάχαρης και των σιροπιών που περιέχουν. Το αποτέλεσμα θα είναι να καταναλώσεις χωρίς να το καταλάβεις κενές θερμίδες κυρίως από ζάχαρη που δεν θα σου προσφέρουν τίποτα. Σε περίπτωση που δεν μπορείς να το αποφύγεις ή ζηλεύεις τους φίλους σου μπορείς να διαλέξεις ένα κοκτέιλ με βάση το λευκό ποτό(τζιν-βότκα) χωρίς σιρόπι, με φρέσκα φρούτα και κάποιο φυσικό γλυκαντικό όπως το σιρόπι Αγαύης που πλέον υπάρχει σε τέτοιους χώρους.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
Διαβάστηκε 642 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η άνοιξη είναι μια μεταβατική περίοδος με αλλαγές, όμως κρύβει παγίδες που θα σαμποτάρουν την προσπάθεια σου αν δεν τις προσέξεις.

Όσο πλησιάζουν οι καλοκαιρινοί μήνες τόσο σε πιάνει η επιθυμία να θέλεις να χάσεις τα κιλά που ίσως πήρες τον χειμώνα ή στις μέρες των διακοπών ή να βελτιώσεις όπως και να έχει την εικόνα του σώματος σου. Σημασία σε αυτή την φάση δεν έχει μόνο να χάσεις το επιπλέον βάρος, αλλά να το χάσεις με το σωστό τρόπο, χάνοντας λίπος και όχι μυϊκή μάζα ή υγρά, γιατί έτσι μόνο θα αλλάξει η όψη του σώματος, θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αποτέλεσμα και θα κρατάς τον μεταβολισμό σου ενεργό.

Το μυστικό για την απώλεια λίπους είναι μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς υπερβολές με συχνά γεύματα μέσα στην μέρα και να γνωρίζεις ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις αυτή την περίοδο για να πετύχεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Οι τροφές αυτές είναι :

Τρόφιμα διαίτης. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα διαίτης έχουν κατακλίσει τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Και ενώ θα περίμενε κανείς να μειώνεται η παχυσαρκία, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Και ο λόγος είναι ότι πολλά από τα τρόφιμα διαίτης είναι πλούσια σε trans λιπαρά, με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην αδυνατίζουν αλλά να ευθύνονται επίσης για πολλά προβλήματα υγείας. Ακόμη κάποιος που τα καταναλώνει πιστεύει πως μπορεί να φάει απεριόριστες ποσότητες από την στιγμή που είναι Light με αποτέλεσμα να παίρνει πολλές θερμίδες.

Παγωτό. Τώρα που ανοίγει ο καιρός και η θερμοκρασία ανεβαίνει θέλεις όλο και περισσότερο να απολαύσεις ένα δροσερό παγωτό αλλά καλό θα ήταν να κάνεις λίγη υπομονή. Τα περισσότερα παγωτά είναι πλούσια σε ζάχαρη και σε trans λιπαρά οξέα, καθώς και σε τεχνητά χρώματα, πολλά από τα οποία έχει αποδειχθεί ότι είναι επικίνδυνα για την υγεία και το βάρος σου. Φυσικά υπάρχουν και πιο αθώα παγωτά, όπως να δοκιμάσεις να το φτιάξεις μόνος/η σου από φρέσκα φρούτα όμως θα σου πρότεινα να κάνεις λίγο καιρό υπομονή και θα έρθει και αυτή η ώρα.

Κοκτέιλ .Όλο και μία βόλτα θα βγεις με φίλους και όλο σε κάποιο παραλιακό μαγαζί θα κινηθείς εξαιτίας της εποχής ,τα οποία λόγο την μεγάλη ποικιλία από ανοιξιάτικα φρούτα θα προωθούν την κατανάλωση κοκτέιλ. Τα οποία πέρα από την ευχάριστη γεύση τους, περιέχουν και πάρα πολλές θερμίδες λόγο της ζάχαρης και των σιροπιών που περιέχουν. Το αποτέλεσμα θα είναι να καταναλώσεις χωρίς να το καταλάβεις κενές θερμίδες κυρίως από ζάχαρη που δεν θα σου προσφέρουν τίποτα. Σε περίπτωση που δεν μπορείς να το αποφύγεις ή ζηλεύεις τους φίλους σου μπορείς να διαλέξεις ένα κοκτέιλ με βάση το λευκό ποτό(τζιν-βότκα) χωρίς σιρόπι, με φρέσκα φρούτα και κάποιο φυσικό γλυκαντικό όπως το σιρόπι Αγαύης που πλέον υπάρχει σε τέτοιους χώρους.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved