H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
Διαβάστηκε 113 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μία σωστή διατροφή μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διατήρηση ενός καλού μεταβολισμού, όσο και στην καλή υγεία του οργανισμού.

Δεν είναι λίγοι που όταν τους προτείνεις να φάνε σαλάτα σαν γεύμα ή σαν συνοδευτικό με το κυρίως πιάτο τους ή να φάνε μια φρουτοσαλάτα για σνάκ, η απάντηση τους είναι κάπως έτσι «γιατί δίαιτα κάνω;”

Η λέξη "δίαιτα" αφορά μια ειδική διατροφή που περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο σύνολο τροφίμων και συνήθως αποκλείει κάποια άλλα τρόφιμα και αποβλέπει σε κάποιο σκοπό όπως την μείωση της χοληστερόλης του αίματος ή την ρύθμιση της γλυκόζης και γενικά σε κάποια παθολογική κατάσταση υγείας. Όλοι όταν ακούσουν την λέξη δίαιτα, το μυαλό τους πηγαίνει σε προγράμματα με αφαγία, σε δίαιτες όπως την dukan, σε δίαιτες που γενικά σε κάνουν να πεινάς και να στερείς από το σώμα σου πολλά θρεπτικά συστατικά που έχουν σαν στόχο την γρήγορη απώλεια βάρους, την express μεταμόρφωση του σώματος και άλλα πολλά.

Η ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή βοηθά στη διατήρηση και τη βελτίωση της υγείας, παρέχει θρέψη χωρίς έκθεση σε τοξικά και υπερβολική πρόσληψη βάρους από την κατανάλωση υπέρμετρων ποσοτήτων. Είναι αυτή που παρέχει στο σώμα απαραίτητα συστατικά: υγρά, επαρκή αμινοξέα από πρωτεΐνες, λιπαρά, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και επαρκείς θερμίδες.

Τα θρεπτικά συστατικά της τροφής είναι ,αυτά που σου χαρίζουν δύναμη, ταχύτητα, συγκέντρωση, έμπνευση, ευκινησία , συντονισμό, για να εκπληρώσεις επαρκώς τις καθημερινές σου δραστηριότητες. Είναι αυτά που βοηθούν το σώμα να αναπλάθει, να αναγεννά κύτταρα και να ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σου σύστημα, προστατεύοντας σε από εξωτερικούς παράγοντες.

Τα χαρακτηριστικά της υγιεινής διατροφής:

- Άφθονες φυτικές ίνες (φρούτα, λαχανικά, ψωμί/δημητριακά (ανεπεξέργαστα), όσπρια, ξηροί καρποί) σε καθημερινή κατανάλωση.
-Ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λιπαρών που περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.
-Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος (μοσχάρι, χοιρινό) είναι περιορισμένη σε περίπου 2-3 φορές το μήνα.
-1.5 λίτρο υγρών την ημέρα, ακόμα περισσότερο αν κάνει ζέστη ή αν υπάρχει σωματική δραστηριότητα.
-Αποφυγή επεξεργασμένων και τυποποιημένων προϊόντων (αλλαντικά ,πατατάκια, έτοιμες σάλτσες, δημητριακά και μπισκότα με ζάχαρη κ.α)

Μία σωστή διατροφή μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διατήρηση ενός καλού μεταβολισμού, όσο και στην καλή υγεία του οργανισμού. Αναθεώρησε λοιπόν όσα πιστεύεις για το σώμα σου και μη στερείς συστατικά από τον οργανισμό σου, τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία σου.

Διάβασε επίσης

  • Πως τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
Διαβάστηκε 113 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μία σωστή διατροφή μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διατήρηση ενός καλού μεταβολισμού, όσο και στην καλή υγεία του οργανισμού.

Δεν είναι λίγοι που όταν τους προτείνεις να φάνε σαλάτα σαν γεύμα ή σαν συνοδευτικό με το κυρίως πιάτο τους ή να φάνε μια φρουτοσαλάτα για σνάκ, η απάντηση τους είναι κάπως έτσι «γιατί δίαιτα κάνω;”

Η λέξη "δίαιτα" αφορά μια ειδική διατροφή που περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο σύνολο τροφίμων και συνήθως αποκλείει κάποια άλλα τρόφιμα και αποβλέπει σε κάποιο σκοπό όπως την μείωση της χοληστερόλης του αίματος ή την ρύθμιση της γλυκόζης και γενικά σε κάποια παθολογική κατάσταση υγείας. Όλοι όταν ακούσουν την λέξη δίαιτα, το μυαλό τους πηγαίνει σε προγράμματα με αφαγία, σε δίαιτες όπως την dukan, σε δίαιτες που γενικά σε κάνουν να πεινάς και να στερείς από το σώμα σου πολλά θρεπτικά συστατικά που έχουν σαν στόχο την γρήγορη απώλεια βάρους, την express μεταμόρφωση του σώματος και άλλα πολλά.

Η ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή βοηθά στη διατήρηση και τη βελτίωση της υγείας, παρέχει θρέψη χωρίς έκθεση σε τοξικά και υπερβολική πρόσληψη βάρους από την κατανάλωση υπέρμετρων ποσοτήτων. Είναι αυτή που παρέχει στο σώμα απαραίτητα συστατικά: υγρά, επαρκή αμινοξέα από πρωτεΐνες, λιπαρά, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και επαρκείς θερμίδες.

Τα θρεπτικά συστατικά της τροφής είναι ,αυτά που σου χαρίζουν δύναμη, ταχύτητα, συγκέντρωση, έμπνευση, ευκινησία , συντονισμό, για να εκπληρώσεις επαρκώς τις καθημερινές σου δραστηριότητες. Είναι αυτά που βοηθούν το σώμα να αναπλάθει, να αναγεννά κύτταρα και να ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σου σύστημα, προστατεύοντας σε από εξωτερικούς παράγοντες.

Τα χαρακτηριστικά της υγιεινής διατροφής:

- Άφθονες φυτικές ίνες (φρούτα, λαχανικά, ψωμί/δημητριακά (ανεπεξέργαστα), όσπρια, ξηροί καρποί) σε καθημερινή κατανάλωση.
-Ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λιπαρών που περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.
-Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος (μοσχάρι, χοιρινό) είναι περιορισμένη σε περίπου 2-3 φορές το μήνα.
-1.5 λίτρο υγρών την ημέρα, ακόμα περισσότερο αν κάνει ζέστη ή αν υπάρχει σωματική δραστηριότητα.
-Αποφυγή επεξεργασμένων και τυποποιημένων προϊόντων (αλλαντικά ,πατατάκια, έτοιμες σάλτσες, δημητριακά και μπισκότα με ζάχαρη κ.α)

Μία σωστή διατροφή μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διατήρηση ενός καλού μεταβολισμού, όσο και στην καλή υγεία του οργανισμού. Αναθεώρησε λοιπόν όσα πιστεύεις για το σώμα σου και μη στερείς συστατικά από τον οργανισμό σου, τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία σου.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
Διαβάστηκε 113 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μία σωστή διατροφή μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διατήρηση ενός καλού μεταβολισμού, όσο και στην καλή υγεία του οργανισμού.

Δεν είναι λίγοι που όταν τους προτείνεις να φάνε σαλάτα σαν γεύμα ή σαν συνοδευτικό με το κυρίως πιάτο τους ή να φάνε μια φρουτοσαλάτα για σνάκ, η απάντηση τους είναι κάπως έτσι «γιατί δίαιτα κάνω;”

Η λέξη "δίαιτα" αφορά μια ειδική διατροφή που περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο σύνολο τροφίμων και συνήθως αποκλείει κάποια άλλα τρόφιμα και αποβλέπει σε κάποιο σκοπό όπως την μείωση της χοληστερόλης του αίματος ή την ρύθμιση της γλυκόζης και γενικά σε κάποια παθολογική κατάσταση υγείας. Όλοι όταν ακούσουν την λέξη δίαιτα, το μυαλό τους πηγαίνει σε προγράμματα με αφαγία, σε δίαιτες όπως την dukan, σε δίαιτες που γενικά σε κάνουν να πεινάς και να στερείς από το σώμα σου πολλά θρεπτικά συστατικά που έχουν σαν στόχο την γρήγορη απώλεια βάρους, την express μεταμόρφωση του σώματος και άλλα πολλά.

Η ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή βοηθά στη διατήρηση και τη βελτίωση της υγείας, παρέχει θρέψη χωρίς έκθεση σε τοξικά και υπερβολική πρόσληψη βάρους από την κατανάλωση υπέρμετρων ποσοτήτων. Είναι αυτή που παρέχει στο σώμα απαραίτητα συστατικά: υγρά, επαρκή αμινοξέα από πρωτεΐνες, λιπαρά, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και επαρκείς θερμίδες.

Τα θρεπτικά συστατικά της τροφής είναι ,αυτά που σου χαρίζουν δύναμη, ταχύτητα, συγκέντρωση, έμπνευση, ευκινησία , συντονισμό, για να εκπληρώσεις επαρκώς τις καθημερινές σου δραστηριότητες. Είναι αυτά που βοηθούν το σώμα να αναπλάθει, να αναγεννά κύτταρα και να ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σου σύστημα, προστατεύοντας σε από εξωτερικούς παράγοντες.

Τα χαρακτηριστικά της υγιεινής διατροφής:

- Άφθονες φυτικές ίνες (φρούτα, λαχανικά, ψωμί/δημητριακά (ανεπεξέργαστα), όσπρια, ξηροί καρποί) σε καθημερινή κατανάλωση.
-Ελαιόλαδο ως κύρια πηγή λιπαρών που περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.
-Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος (μοσχάρι, χοιρινό) είναι περιορισμένη σε περίπου 2-3 φορές το μήνα.
-1.5 λίτρο υγρών την ημέρα, ακόμα περισσότερο αν κάνει ζέστη ή αν υπάρχει σωματική δραστηριότητα.
-Αποφυγή επεξεργασμένων και τυποποιημένων προϊόντων (αλλαντικά ,πατατάκια, έτοιμες σάλτσες, δημητριακά και μπισκότα με ζάχαρη κ.α)

Μία σωστή διατροφή μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διατήρηση ενός καλού μεταβολισμού, όσο και στην καλή υγεία του οργανισμού. Αναθεώρησε λοιπόν όσα πιστεύεις για το σώμα σου και μη στερείς συστατικά από τον οργανισμό σου, τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία σου.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved