H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΝΗΣΤΙΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!!
ΝΗΣΤΙΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!!
Διαβάστηκε 261 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Θαλασσινά: όστρακα, γαρίδες, καλαμαράκια και χταπόδι είναι μια κλασική επιλογή για τις ημέρες της νηστείας. Πλούσια σε πρωτεΐνη και ω-λιπαρά οξέα. Η πρωτεΐνη βοηθά στην επιβράδυνση της απορρόφησης της γλυκόζης με αποτέλεσμα να μειώνεται η πείνα και τα επίπεδα ινσουλίνης. Αυτό βοηθάει τον οργανισμό να κάψει πιο εύκολα το λίπος.

Χούμους: ως κύριο συστατικό του είναι τα ρεβίθια και αποτελεί μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι και πλήρης.

Κινόα: μοιάζει με δημητριακό και μαγειρεύεται πολύ εύκολα όπως το ρύζι. Μια κούπα ολικής άλεσης κινόα περιέχει πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, επίσης περιέχει σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Ε.

Ξηροί Καρποί: 1 χούφτα ξηροί καρποί θα σας προσφέρουν καλά λιπαρά και πρωτεΐνη η οποία εκτός των άλλων προκαλεί γρηγορότερα το αίσθημα του κορεσμού.

Λαδερά φαγητά: Αρακάς, φασολάκια, αγκινάρες και μπάμιες είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες οι οποίοι σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού.

Ταχίνι και Σουσάμι: 1 κουταλιά το πρωί πάνω στο ψωμί θα μας δώσει βιταμίνες, πρωτεΐνες και ω-λιπαρά οξέα. Τα ω-λιπαρά οξέα ενισχύουν το μεταβολισμό, αυξάνουν την ενεργειακή κατανάλωση και μειώνουν την αποθήκευση των λιπών.

Φρούτα και λαχανικά: φρούτα όπως το αβοκάντο, το μήλο, και η μπανάνα και λαχανικά όπως αγκινάρα, μπρόκολο και παντζάρι αποδίδουν ελάχιστες θερμίδες ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες εμποδίζουν την απορρόφηση του λίπους και μας προκαλούν ένα αίσθημα κορεσμού.


Διάβασε επίσης

  • Οι σπόροι Chia βοηθάνε στο αδυνάτισμα
  • Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά!
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
  • Φουσκώματα τέλος!
  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • 5 τρόφιμα που πρέπει να έχουμε όλοι στο ψυγείο μας
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΝΗΣΤΙΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!!
ΝΗΣΤΙΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!!
Διαβάστηκε 261 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Θαλασσινά: όστρακα, γαρίδες, καλαμαράκια και χταπόδι είναι μια κλασική επιλογή για τις ημέρες της νηστείας. Πλούσια σε πρωτεΐνη και ω-λιπαρά οξέα. Η πρωτεΐνη βοηθά στην επιβράδυνση της απορρόφησης της γλυκόζης με αποτέλεσμα να μειώνεται η πείνα και τα επίπεδα ινσουλίνης. Αυτό βοηθάει τον οργανισμό να κάψει πιο εύκολα το λίπος.

Χούμους: ως κύριο συστατικό του είναι τα ρεβίθια και αποτελεί μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι και πλήρης.

Κινόα: μοιάζει με δημητριακό και μαγειρεύεται πολύ εύκολα όπως το ρύζι. Μια κούπα ολικής άλεσης κινόα περιέχει πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, επίσης περιέχει σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Ε.

Ξηροί Καρποί: 1 χούφτα ξηροί καρποί θα σας προσφέρουν καλά λιπαρά και πρωτεΐνη η οποία εκτός των άλλων προκαλεί γρηγορότερα το αίσθημα του κορεσμού.

Λαδερά φαγητά: Αρακάς, φασολάκια, αγκινάρες και μπάμιες είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες οι οποίοι σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού.

Ταχίνι και Σουσάμι: 1 κουταλιά το πρωί πάνω στο ψωμί θα μας δώσει βιταμίνες, πρωτεΐνες και ω-λιπαρά οξέα. Τα ω-λιπαρά οξέα ενισχύουν το μεταβολισμό, αυξάνουν την ενεργειακή κατανάλωση και μειώνουν την αποθήκευση των λιπών.

Φρούτα και λαχανικά: φρούτα όπως το αβοκάντο, το μήλο, και η μπανάνα και λαχανικά όπως αγκινάρα, μπρόκολο και παντζάρι αποδίδουν ελάχιστες θερμίδες ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες εμποδίζουν την απορρόφηση του λίπους και μας προκαλούν ένα αίσθημα κορεσμού.

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΝΗΣΤΙΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!!
ΝΗΣΤΙΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!!
Διαβάστηκε 261 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Θαλασσινά: όστρακα, γαρίδες, καλαμαράκια και χταπόδι είναι μια κλασική επιλογή για τις ημέρες της νηστείας. Πλούσια σε πρωτεΐνη και ω-λιπαρά οξέα. Η πρωτεΐνη βοηθά στην επιβράδυνση της απορρόφησης της γλυκόζης με αποτέλεσμα να μειώνεται η πείνα και τα επίπεδα ινσουλίνης. Αυτό βοηθάει τον οργανισμό να κάψει πιο εύκολα το λίπος.

Χούμους: ως κύριο συστατικό του είναι τα ρεβίθια και αποτελεί μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι και πλήρης.

Κινόα: μοιάζει με δημητριακό και μαγειρεύεται πολύ εύκολα όπως το ρύζι. Μια κούπα ολικής άλεσης κινόα περιέχει πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, επίσης περιέχει σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνη Ε.

Ξηροί Καρποί: 1 χούφτα ξηροί καρποί θα σας προσφέρουν καλά λιπαρά και πρωτεΐνη η οποία εκτός των άλλων προκαλεί γρηγορότερα το αίσθημα του κορεσμού.

Λαδερά φαγητά: Αρακάς, φασολάκια, αγκινάρες και μπάμιες είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες οι οποίοι σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού.

Ταχίνι και Σουσάμι: 1 κουταλιά το πρωί πάνω στο ψωμί θα μας δώσει βιταμίνες, πρωτεΐνες και ω-λιπαρά οξέα. Τα ω-λιπαρά οξέα ενισχύουν το μεταβολισμό, αυξάνουν την ενεργειακή κατανάλωση και μειώνουν την αποθήκευση των λιπών.

Φρούτα και λαχανικά: φρούτα όπως το αβοκάντο, το μήλο, και η μπανάνα και λαχανικά όπως αγκινάρα, μπρόκολο και παντζάρι αποδίδουν ελάχιστες θερμίδες ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες εμποδίζουν την απορρόφηση του λίπους και μας προκαλούν ένα αίσθημα κορεσμού.

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved