H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Ο μήνας της κολοκύθας
Ο μήνας της κολοκύθας
Διαβάστηκε 106 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Είναι γλυκιά όμως παρ’ όλα αυτά πηγαίνει τέλεια σε αλμυρά πιάτα, σε χορταίνει, καταναλώνεται σε πολλές εκδοχές και δίνει χρώμα στο πιάτο σου.

Καθώς έχουμε μπει στον μήνα Οκτώβρη και η παραγωγή της κολοκύθας είναι γεγονός, πριν την βάλεις στο πιάτο σου οφείλουμε να σε ενημερώσουμε για τις ιδιότητες της και να κάνουμε αυτούς που δεν την επιλέγουν να την αγαπήσουν.

Είναι ιδιαίτερα ιδανική για όσους ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής καθώς και όσους θέλουν να αποτοξινώσουν το σώμα τους λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά. Τα 100γρ μαγειρεμένης κολοκύθας δίνουν μόλις 20 θερμίδες, ενώ δεν περιέχει καθόλου κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Έτσι μπορεί να αποτελέσει μέρος της καθημερινής διατροφής.

Επίσης αποτελεί ιδανική επιλογή για διατροφή, απώλειας βάρους, καθώς λόγο της υψηλής περιεκτικότητας της σε φυτικές ίνες και νερό αυξάνει πιο γρήγορα το επίπεδο κορεσμού με αποτέλεσμα να νιώθεις χορτασμένος/η πιο γρήγορα.

Χάρις το σύμπλεγμα βιταμινών και των μεταλλικών στοιχείων, φροντίζει το δέρμα, τις αρθρώσεις, τα οστά και τον εγκέφαλο.

Είναι πλούσια σε κουμαρίνη, που βοηθά στη μείωση των φλεγμονών και στην καταπολέμηση των ανθυγιεινών βακτηρίων που βρίσκονται στο έντερο.

Οι φυτικές ίνες που περιέχονται στην κίτρινη κολοκύθα βοηθούν στην αποβολή μέρους της χοληστερίνης από τον οργανισμό, αλλά και στην αντιμετώπιση της χρόνιας δυσκοιλιότητας αυξάνοντας την κινητικότητα του εντέρου. Ένα φλιτζάνι πουρέ κολοκύθας μας δίνει περίπου 7γρ φυτικών ινών δηλαδή καλύπτει περίπου το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε φυτικές ίνες, η οποία είναι 25γρ.

Η κατανάλωση κολοκύθας είναι ιδιαιτέρα ευεργετική για όσους υποφέρουν από γαστρικά προβλήματα, γιατί μειώνει την οξύτητα των υγρών του στομάχου και καταπραΰνει τις ενοχλήσεις.

Έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Η Βήτα καροτίνη που βρίσκεται στους σπόρους και τη σάρκα της κολοκύθας, έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Η τακτική κατανάλωση κολοκύθας, μπορεί να προστατεύσει από φλεγμονή στις αρθρώσεις και αρθρίτιδα.
Η υψηλή ποσότητα βιταμίνης Α, C και Ε καθώς και ο ψευδάργυρος, την καθιστούν μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να έχουν ένα υγιές και λαμπερό δέρμα. Ένα φλιτζάνι σπόρους κολοκύθας την ημέρα αρκεί για την πρόληψη της εμφάνισης ρυτίδων και για να κρατάς το δέρμα σου ενυδατωμένο.

Περιέχει L-τρυπτοφάνη σε μεγάλο ποσοστό, μια χημική ένωση που προκαλεί συναισθήματα ευημερίας, καλής διάθεσης και ηρεμίας. Έτσι έχει άμεση σχέση με την κατάθλιψη και την αποτροπή της.

Δρα ως φυσικό διουρητικό και βοηθά στην αποβολή των τοξινών και ανεπιθύμητων αποβλήτων από το σώμα, αλλά και συμβάλει στην υγεία των νεφρών καθώς καθώς διεγείρει τα νεφρά και εμποδίζει τον σχηματισμό λίθων οξαλικού ασβεστίου.

Πως μπορείς να την καταναλώσεις;
-Γίνεται υπέροχος πουρές, όχι μόνο με κρέας αλλά και με ψάρια, ή θαλασσινά.
-Ταιριάζει υπέροχα σε ριζότο, κομμένη σε κομματάκια και σοταρισμένη.
-Δίνει νόστιμη γλύκα σε μια αλμυρή τάρτα, αλλά και σε ένα χειροποίητο ζυμωτό ψωμί.
-Γίνετε τέλεια σε σούπα βελουτέ με καρότο, κόκκινη πιπεριά και λίγο ξύσμα από τζίντζερ
-Ταιριάζει ψητή σε πράσινες σαλάτες.

Διάβασε επίσης

  • Η φυσική θεραπεία στην αντιμετώπιση του άγχους.
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
  • Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
  • Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Ο μήνας της κολοκύθας
Ο μήνας της κολοκύθας
Διαβάστηκε 106 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Είναι γλυκιά όμως παρ’ όλα αυτά πηγαίνει τέλεια σε αλμυρά πιάτα, σε χορταίνει, καταναλώνεται σε πολλές εκδοχές και δίνει χρώμα στο πιάτο σου.

Καθώς έχουμε μπει στον μήνα Οκτώβρη και η παραγωγή της κολοκύθας είναι γεγονός, πριν την βάλεις στο πιάτο σου οφείλουμε να σε ενημερώσουμε για τις ιδιότητες της και να κάνουμε αυτούς που δεν την επιλέγουν να την αγαπήσουν.

Είναι ιδιαίτερα ιδανική για όσους ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής καθώς και όσους θέλουν να αποτοξινώσουν το σώμα τους λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά. Τα 100γρ μαγειρεμένης κολοκύθας δίνουν μόλις 20 θερμίδες, ενώ δεν περιέχει καθόλου κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Έτσι μπορεί να αποτελέσει μέρος της καθημερινής διατροφής.

Επίσης αποτελεί ιδανική επιλογή για διατροφή, απώλειας βάρους, καθώς λόγο της υψηλής περιεκτικότητας της σε φυτικές ίνες και νερό αυξάνει πιο γρήγορα το επίπεδο κορεσμού με αποτέλεσμα να νιώθεις χορτασμένος/η πιο γρήγορα.

Χάρις το σύμπλεγμα βιταμινών και των μεταλλικών στοιχείων, φροντίζει το δέρμα, τις αρθρώσεις, τα οστά και τον εγκέφαλο.

Είναι πλούσια σε κουμαρίνη, που βοηθά στη μείωση των φλεγμονών και στην καταπολέμηση των ανθυγιεινών βακτηρίων που βρίσκονται στο έντερο.

Οι φυτικές ίνες που περιέχονται στην κίτρινη κολοκύθα βοηθούν στην αποβολή μέρους της χοληστερίνης από τον οργανισμό, αλλά και στην αντιμετώπιση της χρόνιας δυσκοιλιότητας αυξάνοντας την κινητικότητα του εντέρου. Ένα φλιτζάνι πουρέ κολοκύθας μας δίνει περίπου 7γρ φυτικών ινών δηλαδή καλύπτει περίπου το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε φυτικές ίνες, η οποία είναι 25γρ.

Η κατανάλωση κολοκύθας είναι ιδιαιτέρα ευεργετική για όσους υποφέρουν από γαστρικά προβλήματα, γιατί μειώνει την οξύτητα των υγρών του στομάχου και καταπραΰνει τις ενοχλήσεις.

Έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Η Βήτα καροτίνη που βρίσκεται στους σπόρους και τη σάρκα της κολοκύθας, έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Η τακτική κατανάλωση κολοκύθας, μπορεί να προστατεύσει από φλεγμονή στις αρθρώσεις και αρθρίτιδα.
Η υψηλή ποσότητα βιταμίνης Α, C και Ε καθώς και ο ψευδάργυρος, την καθιστούν μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να έχουν ένα υγιές και λαμπερό δέρμα. Ένα φλιτζάνι σπόρους κολοκύθας την ημέρα αρκεί για την πρόληψη της εμφάνισης ρυτίδων και για να κρατάς το δέρμα σου ενυδατωμένο.

Περιέχει L-τρυπτοφάνη σε μεγάλο ποσοστό, μια χημική ένωση που προκαλεί συναισθήματα ευημερίας, καλής διάθεσης και ηρεμίας. Έτσι έχει άμεση σχέση με την κατάθλιψη και την αποτροπή της.

Δρα ως φυσικό διουρητικό και βοηθά στην αποβολή των τοξινών και ανεπιθύμητων αποβλήτων από το σώμα, αλλά και συμβάλει στην υγεία των νεφρών καθώς καθώς διεγείρει τα νεφρά και εμποδίζει τον σχηματισμό λίθων οξαλικού ασβεστίου.

Πως μπορείς να την καταναλώσεις;
-Γίνεται υπέροχος πουρές, όχι μόνο με κρέας αλλά και με ψάρια, ή θαλασσινά.
-Ταιριάζει υπέροχα σε ριζότο, κομμένη σε κομματάκια και σοταρισμένη.
-Δίνει νόστιμη γλύκα σε μια αλμυρή τάρτα, αλλά και σε ένα χειροποίητο ζυμωτό ψωμί.
-Γίνετε τέλεια σε σούπα βελουτέ με καρότο, κόκκινη πιπεριά και λίγο ξύσμα από τζίντζερ
-Ταιριάζει ψητή σε πράσινες σαλάτες.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Ο μήνας της κολοκύθας
Ο μήνας της κολοκύθας
Διαβάστηκε 106 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Είναι γλυκιά όμως παρ’ όλα αυτά πηγαίνει τέλεια σε αλμυρά πιάτα, σε χορταίνει, καταναλώνεται σε πολλές εκδοχές και δίνει χρώμα στο πιάτο σου.

Καθώς έχουμε μπει στον μήνα Οκτώβρη και η παραγωγή της κολοκύθας είναι γεγονός, πριν την βάλεις στο πιάτο σου οφείλουμε να σε ενημερώσουμε για τις ιδιότητες της και να κάνουμε αυτούς που δεν την επιλέγουν να την αγαπήσουν.

Είναι ιδιαίτερα ιδανική για όσους ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής καθώς και όσους θέλουν να αποτοξινώσουν το σώμα τους λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά. Τα 100γρ μαγειρεμένης κολοκύθας δίνουν μόλις 20 θερμίδες, ενώ δεν περιέχει καθόλου κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Έτσι μπορεί να αποτελέσει μέρος της καθημερινής διατροφής.

Επίσης αποτελεί ιδανική επιλογή για διατροφή, απώλειας βάρους, καθώς λόγο της υψηλής περιεκτικότητας της σε φυτικές ίνες και νερό αυξάνει πιο γρήγορα το επίπεδο κορεσμού με αποτέλεσμα να νιώθεις χορτασμένος/η πιο γρήγορα.

Χάρις το σύμπλεγμα βιταμινών και των μεταλλικών στοιχείων, φροντίζει το δέρμα, τις αρθρώσεις, τα οστά και τον εγκέφαλο.

Είναι πλούσια σε κουμαρίνη, που βοηθά στη μείωση των φλεγμονών και στην καταπολέμηση των ανθυγιεινών βακτηρίων που βρίσκονται στο έντερο.

Οι φυτικές ίνες που περιέχονται στην κίτρινη κολοκύθα βοηθούν στην αποβολή μέρους της χοληστερίνης από τον οργανισμό, αλλά και στην αντιμετώπιση της χρόνιας δυσκοιλιότητας αυξάνοντας την κινητικότητα του εντέρου. Ένα φλιτζάνι πουρέ κολοκύθας μας δίνει περίπου 7γρ φυτικών ινών δηλαδή καλύπτει περίπου το ένα τρίτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε φυτικές ίνες, η οποία είναι 25γρ.

Η κατανάλωση κολοκύθας είναι ιδιαιτέρα ευεργετική για όσους υποφέρουν από γαστρικά προβλήματα, γιατί μειώνει την οξύτητα των υγρών του στομάχου και καταπραΰνει τις ενοχλήσεις.

Έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Η Βήτα καροτίνη που βρίσκεται στους σπόρους και τη σάρκα της κολοκύθας, έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Η τακτική κατανάλωση κολοκύθας, μπορεί να προστατεύσει από φλεγμονή στις αρθρώσεις και αρθρίτιδα.
Η υψηλή ποσότητα βιταμίνης Α, C και Ε καθώς και ο ψευδάργυρος, την καθιστούν μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να έχουν ένα υγιές και λαμπερό δέρμα. Ένα φλιτζάνι σπόρους κολοκύθας την ημέρα αρκεί για την πρόληψη της εμφάνισης ρυτίδων και για να κρατάς το δέρμα σου ενυδατωμένο.

Περιέχει L-τρυπτοφάνη σε μεγάλο ποσοστό, μια χημική ένωση που προκαλεί συναισθήματα ευημερίας, καλής διάθεσης και ηρεμίας. Έτσι έχει άμεση σχέση με την κατάθλιψη και την αποτροπή της.

Δρα ως φυσικό διουρητικό και βοηθά στην αποβολή των τοξινών και ανεπιθύμητων αποβλήτων από το σώμα, αλλά και συμβάλει στην υγεία των νεφρών καθώς καθώς διεγείρει τα νεφρά και εμποδίζει τον σχηματισμό λίθων οξαλικού ασβεστίου.

Πως μπορείς να την καταναλώσεις;
-Γίνεται υπέροχος πουρές, όχι μόνο με κρέας αλλά και με ψάρια, ή θαλασσινά.
-Ταιριάζει υπέροχα σε ριζότο, κομμένη σε κομματάκια και σοταρισμένη.
-Δίνει νόστιμη γλύκα σε μια αλμυρή τάρτα, αλλά και σε ένα χειροποίητο ζυμωτό ψωμί.
-Γίνετε τέλεια σε σούπα βελουτέ με καρότο, κόκκινη πιπεριά και λίγο ξύσμα από τζίντζερ
-Ταιριάζει ψητή σε πράσινες σαλάτες.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved