H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Ωφελήσου από τη νηστεία
Ωφελήσου από τη νηστεία
Διαβάστηκε 208 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μερικά από τα επιστημονικά ευρήματα δείχνουν ότι και η υγεία της καρδιάς μπορεί να βελτιωθεί μέσα από ένα συστηματικό πρόγραμμα νηστείας.

Τα σημαντικότερα οφέλη της νηστείας είναι η μείωση της ολικής χοληστερόλης, της LDL-C (“κακή χοληστερόλη”) και του λόγου της LDL-C / HDL-C (η αναλογική συσχέτιση της “κακής” με την “καλή” χοληστερίνη), η μείωση του οποίου συσχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικού.

Η αυξημένη πρόσληψη φρούτων, λαχανικών, οσπρίων και ξηρών καρπών εμπλουτίζει τον οργανισμό με φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες.

Τα θαλασσινά αντικαθιστούν επάξια το κρέας μιας και αποτελούν μια εξαιρετική πηγή υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνης και βιταμίνης Β12 που δύσκολα βρίσκεις στα τρόφιμα φυτικής προέλευσης.

Η νηστεία είναι αυτή που μπορεί να ρυθμίσει την πέψη και να προάγει την υγιή λειτουργία του εντέρου, βελτιώνοντας έτσι τον μεταβολισμό.

Επίσης, έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι η νηστεία, έχει θετική επίδραση στην ευαισθησία στην ινσουλίνη, μηχανισμός που σου επιτρέπει να ανέχεσαι καλύτερα τους υδατάνθρακες.

Επιτρέπει στο σώμα να χρησιμοποιεί το λίπος ως κύρια πηγή ενέργειας .

Βοηθά στη ρύθμιση των ορμονών και της πείνας. Με λίγα λόγια, η νηστεία είναι σαν το κουμπί που κάνει reset σε μια ηλεκτρονική συσκευή.

Αποτοξινώνει.Η νηστεία, επιβάλλοντας αποχή από το κρέας, επιτρέπει στον οργανισμό να αποτοξινωθεί και να στραφεί σε άλλες τροφές.

Σε απομακρύνει από γλυκά και επεξεργασμένα τρόφιμα.Τα γλυκά περιέχουν γαλακτοκομικά προϊόντα οπότε βγαίνουν εκτός προγράμματος και οι επεξεργασμένες τροφές όπως junk food, αλλαντικά, γαριδάκια, κρουασάν, σοκολάτες κ.ο.κ. τα ακολουθούν, αφού περιέχουν κι αυτές είτε γαλακτοκομικά ή κρέας. Αυτό δίνει την ευκαιρία στον οργανισμό να «ανασάνει» από τα τρανς λιπαρά που κατακλύζουν τη διατροφή όλο το προηγούμενο διάστημα.

Μετατρέπει τα σνακ σας σε πιο υγιεινά. Τώρα που οι επιλογές είναι σαφώς πιο λίγες, τα σνακ μετατρέπονται αυτομάτως σε πιο υγιεινά. Αντί για κάποιο γλυκό, για σάντουιτς με αλλαντικά κ.ο.κ., τώρα καταναλώνονται ξηροί καρποί, οι οποίοι είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη Ε, ω-3 λιπαρά οξέα, ασβέστιο, αργινίνη, φυλλικό οξύ, φυτικές στερόλες και ξανα έρχονται στο προσκήνιο το ταχίνι, το οποίο είναι πολύ καλή πηγή πολυακόρεστων λιπαρών, βιταμίνης Ε και πρωτεΐνης.

Πολύ σημαντικό είναι, τα άτομα που ακολούθουν την νηστεία για περισσότερο από μία εβδομάδα,να συμβουλεύονται τον γιατρό τους, καθώς η νηστίσιμη διατροφή δεν μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του οργανισμού για σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Για το λόγο αυτό, οι έγκυοι, οι έφηβοι, τα παιδιά, τα άτομα τρίτης ηλικίας θα πρέπει να συμβουλευτούν κάποιον ειδικό σε θέματα διατροφής .

Διάβασε επίσης

  • Ήξερες ότι υπάρχουν τροφές που σε ενυδατώνουν;
  • Tips για την διατροφή των διακοπών
  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
  • 8 λόγοι για να τρως πεπόνι κάθε μέρα
  • Τι γλυκό μπορώ να φάω ενώ κάνω διατροφή;
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Ωφελήσου από τη νηστεία
Ωφελήσου από τη νηστεία
Διαβάστηκε 208 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μερικά από τα επιστημονικά ευρήματα δείχνουν ότι και η υγεία της καρδιάς μπορεί να βελτιωθεί μέσα από ένα συστηματικό πρόγραμμα νηστείας.

Τα σημαντικότερα οφέλη της νηστείας είναι η μείωση της ολικής χοληστερόλης, της LDL-C (“κακή χοληστερόλη”) και του λόγου της LDL-C / HDL-C (η αναλογική συσχέτιση της “κακής” με την “καλή” χοληστερίνη), η μείωση του οποίου συσχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικού.

Η αυξημένη πρόσληψη φρούτων, λαχανικών, οσπρίων και ξηρών καρπών εμπλουτίζει τον οργανισμό με φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες.

Τα θαλασσινά αντικαθιστούν επάξια το κρέας μιας και αποτελούν μια εξαιρετική πηγή υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνης και βιταμίνης Β12 που δύσκολα βρίσκεις στα τρόφιμα φυτικής προέλευσης.

Η νηστεία είναι αυτή που μπορεί να ρυθμίσει την πέψη και να προάγει την υγιή λειτουργία του εντέρου, βελτιώνοντας έτσι τον μεταβολισμό.

Επίσης, έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι η νηστεία, έχει θετική επίδραση στην ευαισθησία στην ινσουλίνη, μηχανισμός που σου επιτρέπει να ανέχεσαι καλύτερα τους υδατάνθρακες.

Επιτρέπει στο σώμα να χρησιμοποιεί το λίπος ως κύρια πηγή ενέργειας .

Βοηθά στη ρύθμιση των ορμονών και της πείνας. Με λίγα λόγια, η νηστεία είναι σαν το κουμπί που κάνει reset σε μια ηλεκτρονική συσκευή.

Αποτοξινώνει.Η νηστεία, επιβάλλοντας αποχή από το κρέας, επιτρέπει στον οργανισμό να αποτοξινωθεί και να στραφεί σε άλλες τροφές.

Σε απομακρύνει από γλυκά και επεξεργασμένα τρόφιμα.Τα γλυκά περιέχουν γαλακτοκομικά προϊόντα οπότε βγαίνουν εκτός προγράμματος και οι επεξεργασμένες τροφές όπως junk food, αλλαντικά, γαριδάκια, κρουασάν, σοκολάτες κ.ο.κ. τα ακολουθούν, αφού περιέχουν κι αυτές είτε γαλακτοκομικά ή κρέας. Αυτό δίνει την ευκαιρία στον οργανισμό να «ανασάνει» από τα τρανς λιπαρά που κατακλύζουν τη διατροφή όλο το προηγούμενο διάστημα.

Μετατρέπει τα σνακ σας σε πιο υγιεινά. Τώρα που οι επιλογές είναι σαφώς πιο λίγες, τα σνακ μετατρέπονται αυτομάτως σε πιο υγιεινά. Αντί για κάποιο γλυκό, για σάντουιτς με αλλαντικά κ.ο.κ., τώρα καταναλώνονται ξηροί καρποί, οι οποίοι είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη Ε, ω-3 λιπαρά οξέα, ασβέστιο, αργινίνη, φυλλικό οξύ, φυτικές στερόλες και ξανα έρχονται στο προσκήνιο το ταχίνι, το οποίο είναι πολύ καλή πηγή πολυακόρεστων λιπαρών, βιταμίνης Ε και πρωτεΐνης.

Πολύ σημαντικό είναι, τα άτομα που ακολούθουν την νηστεία για περισσότερο από μία εβδομάδα,να συμβουλεύονται τον γιατρό τους, καθώς η νηστίσιμη διατροφή δεν μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του οργανισμού για σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Για το λόγο αυτό, οι έγκυοι, οι έφηβοι, τα παιδιά, τα άτομα τρίτης ηλικίας θα πρέπει να συμβουλευτούν κάποιον ειδικό σε θέματα διατροφής .
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Ωφελήσου από τη νηστεία
Ωφελήσου από τη νηστεία
Διαβάστηκε 208 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μερικά από τα επιστημονικά ευρήματα δείχνουν ότι και η υγεία της καρδιάς μπορεί να βελτιωθεί μέσα από ένα συστηματικό πρόγραμμα νηστείας.

Τα σημαντικότερα οφέλη της νηστείας είναι η μείωση της ολικής χοληστερόλης, της LDL-C (“κακή χοληστερόλη”) και του λόγου της LDL-C / HDL-C (η αναλογική συσχέτιση της “κακής” με την “καλή” χοληστερίνη), η μείωση του οποίου συσχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικού.

Η αυξημένη πρόσληψη φρούτων, λαχανικών, οσπρίων και ξηρών καρπών εμπλουτίζει τον οργανισμό με φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες.

Τα θαλασσινά αντικαθιστούν επάξια το κρέας μιας και αποτελούν μια εξαιρετική πηγή υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνης και βιταμίνης Β12 που δύσκολα βρίσκεις στα τρόφιμα φυτικής προέλευσης.

Η νηστεία είναι αυτή που μπορεί να ρυθμίσει την πέψη και να προάγει την υγιή λειτουργία του εντέρου, βελτιώνοντας έτσι τον μεταβολισμό.

Επίσης, έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι η νηστεία, έχει θετική επίδραση στην ευαισθησία στην ινσουλίνη, μηχανισμός που σου επιτρέπει να ανέχεσαι καλύτερα τους υδατάνθρακες.

Επιτρέπει στο σώμα να χρησιμοποιεί το λίπος ως κύρια πηγή ενέργειας .

Βοηθά στη ρύθμιση των ορμονών και της πείνας. Με λίγα λόγια, η νηστεία είναι σαν το κουμπί που κάνει reset σε μια ηλεκτρονική συσκευή.

Αποτοξινώνει.Η νηστεία, επιβάλλοντας αποχή από το κρέας, επιτρέπει στον οργανισμό να αποτοξινωθεί και να στραφεί σε άλλες τροφές.

Σε απομακρύνει από γλυκά και επεξεργασμένα τρόφιμα.Τα γλυκά περιέχουν γαλακτοκομικά προϊόντα οπότε βγαίνουν εκτός προγράμματος και οι επεξεργασμένες τροφές όπως junk food, αλλαντικά, γαριδάκια, κρουασάν, σοκολάτες κ.ο.κ. τα ακολουθούν, αφού περιέχουν κι αυτές είτε γαλακτοκομικά ή κρέας. Αυτό δίνει την ευκαιρία στον οργανισμό να «ανασάνει» από τα τρανς λιπαρά που κατακλύζουν τη διατροφή όλο το προηγούμενο διάστημα.

Μετατρέπει τα σνακ σας σε πιο υγιεινά. Τώρα που οι επιλογές είναι σαφώς πιο λίγες, τα σνακ μετατρέπονται αυτομάτως σε πιο υγιεινά. Αντί για κάποιο γλυκό, για σάντουιτς με αλλαντικά κ.ο.κ., τώρα καταναλώνονται ξηροί καρποί, οι οποίοι είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη Ε, ω-3 λιπαρά οξέα, ασβέστιο, αργινίνη, φυλλικό οξύ, φυτικές στερόλες και ξανα έρχονται στο προσκήνιο το ταχίνι, το οποίο είναι πολύ καλή πηγή πολυακόρεστων λιπαρών, βιταμίνης Ε και πρωτεΐνης.

Πολύ σημαντικό είναι, τα άτομα που ακολούθουν την νηστεία για περισσότερο από μία εβδομάδα,να συμβουλεύονται τον γιατρό τους, καθώς η νηστίσιμη διατροφή δεν μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του οργανισμού για σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Για το λόγο αυτό, οι έγκυοι, οι έφηβοι, τα παιδιά, τα άτομα τρίτης ηλικίας θα πρέπει να συμβουλευτούν κάποιον ειδικό σε θέματα διατροφής .
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved