H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Οι top τροφές για να κάψεις λίπος
Οι top τροφές για να κάψεις λίπος
Διαβάστηκε 915 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η απώλεια λίπους είναι μεγάλη υπόθεση, γι’ αυτό θα πρέπει να ξέρεις τι να φας για να ενισχύσεις την λιποδιάλυση και να κάψεις το περιττό λίπος.

Το μυστικό για να χάσεις μια για πάντα τα περιττά κιλά δεν κρύβεται στη στέρηση και στις επίπονες αυστηρές δίαιτες, αλλά στην προσεκτική διατροφή και στη γυμναστική. Βάλε τα λαχανικά, τα φρούτα, το άπαχο κρέας, τα όσπρια, τα ω-3 λιπαρά στο καθημερινό σου διαιτολόγιο και φυσικά μην ξεχνάς να καταναλώνεις επαρκή ποσότητα νερού και πράσινου τσαγιού, αν θέλεις να φτάσεις στον στόχο σου, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Καμία τροφή από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα όμως οι παρακάτω είναι κάποιες τροφές που σχετίζονται με τον μεταβολισμό και την καύση λίπους.

-Γκρέιπφρουτ. Το γκρέιπφρουτ είναι ιδανική πηγή διαλυτών ινών, βιταμίνης C και πολλών άλλων αντιοξειδωτικών. Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτό το μαγικό φρούτο έχει ουσίες (φυτικές ίνες, βιταμίνη C) που μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της ινσουλίνης. που αυτό σημαίνει ότι το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά την τροφή για ενέργεια και να μην την αποθηκεύσει ως λίπος.

-Γλυκοπατάτα. Έχει αντιφλεγμονώδη δράση, χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και είναι πλούσια σε βιταμίνες. Οι γλυκοπατάτες αποτελούν ένα μαγικό συστατικό στην προσπάθεια περιορισμού της ζάχαρης. Είναι φθηνές, προσθέτουν στο φαγητό φυσική γλυκύτητα, διαθέτουν επιπλέον φυτικές ίνες, κάλιο και άφθονη βιταμίνη Α.

-Ξηροί καρποί. Πλούσιοι σε βιταμίνες, ω-3 λιπαρά και μαγνήσιο. Αποτελούν ιδανικό σνακ ενδιάμεσα στα γεύματά. Προτίμησε τους ανάλατους ξηρούς καρπούς διότι οι μεγάλες ποσότητες ασβεστίου στο σώμα προκαλούν κατακρατήσεις. Το μαγνήσιο που περιέχουν βοηθά να κοιμάσαι καλύτερα και φυσικά σε κρατά μακριά από τις λιγούρες που σου προσθέτουν περιττά κιλά.

-Πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι προάγει την απώλεια βάρους και την τόνωση του οργανισμού, ενώ βοηθάει στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ένα είδος φυτοχημικού που μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό άμεσα. Για μεγαλύτερα οφέλη, να πίνεις 2 φλιτζάνια πράσινου τσαγιού δύο φορές την ημέρα.

-Αβοκάντο. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και καλών μονοακόρεστων λιπαρών οξέων (MUFA), τα οποία βοηθούν στη μείωση της αίσθησης της πείνας και της περιμέτρου κοιλιάς. Κατανάλωσε 1/4 – 1/2 κομμάτι αβοκάντο και σύντομα θα δεις διαφορά στο σώμα σου. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε, άτομα που έτρωγαν μόνο μισό αβοκάντο για μεσημεριανό, στη συνέχεια δεν πεινούσαν για ώρες.

-Γιαούρτι. Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, το οποίο ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Έρευνα έδειξε ότι παχύσαρκα άτομα που κατανάλωναν 3 άπαχα γιαούρτια την ημέρα έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο κοιλιακό λίπος από τα άτομα που δεν κατανάλωναν το γιαούρτι. Παλαιότερη έρευνα έδειξε ότι άτομα που κατανάλωναν 1.200 mg ασβεστίου, που αντιστοιχεί σε 3-4 γαλακτοκομικά προϊόντα, ενώ έκαναν δίαιτα, έχασαν τη διπλάσια ποσότητα βάρους από τα άτομα που δεν λάμβαναν αυτήν την ποσότητα. Είναι σίγουρο ότι ο συνδυασμός του ασβεστίου και της πρωτεΐνης γάλακτος παίζει κάποιο ευνοϊκό ρόλο.

-Μαύρα φασόλια. Ένα φλιτζάνι περιέχει 15 γραμμάρια πρωτεΐνης. Συμβάλλει στη μυϊκή ενδυνάμωση και δεν περιλαμβάνει καθόλου κορεσμένο λίπος. Αυξάνοντας τη μυϊκή μάζα λοιπόν, μπορείς εύκολα να καταπολεμήσεις το περιττό λίπος.

-Ξύδι ή μυλόξυδο. Μελέτες υποδεικνύουν ότι το ξύδι βοηθά στη διαδικασία της λιποδιάλυσης. Προτίμησε το στη σαλάτα αντί κάποιας σως για να προσθέσεις πλούσια γεύση χωρίς επιπλέον θερμίδες.

Δοκίμασε τα!

Διάβασε επίσης

  • Πώς η διατροφή σου θα σε βοηθήσει στη μείωση του άγχους
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
  • Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
  • Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Οι top τροφές για να κάψεις λίπος
Οι top τροφές για να κάψεις λίπος
Διαβάστηκε 915 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η απώλεια λίπους είναι μεγάλη υπόθεση, γι’ αυτό θα πρέπει να ξέρεις τι να φας για να ενισχύσεις την λιποδιάλυση και να κάψεις το περιττό λίπος.

Το μυστικό για να χάσεις μια για πάντα τα περιττά κιλά δεν κρύβεται στη στέρηση και στις επίπονες αυστηρές δίαιτες, αλλά στην προσεκτική διατροφή και στη γυμναστική. Βάλε τα λαχανικά, τα φρούτα, το άπαχο κρέας, τα όσπρια, τα ω-3 λιπαρά στο καθημερινό σου διαιτολόγιο και φυσικά μην ξεχνάς να καταναλώνεις επαρκή ποσότητα νερού και πράσινου τσαγιού, αν θέλεις να φτάσεις στον στόχο σου, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Καμία τροφή από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα όμως οι παρακάτω είναι κάποιες τροφές που σχετίζονται με τον μεταβολισμό και την καύση λίπους.

-Γκρέιπφρουτ. Το γκρέιπφρουτ είναι ιδανική πηγή διαλυτών ινών, βιταμίνης C και πολλών άλλων αντιοξειδωτικών. Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτό το μαγικό φρούτο έχει ουσίες (φυτικές ίνες, βιταμίνη C) που μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της ινσουλίνης. που αυτό σημαίνει ότι το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά την τροφή για ενέργεια και να μην την αποθηκεύσει ως λίπος.

-Γλυκοπατάτα. Έχει αντιφλεγμονώδη δράση, χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και είναι πλούσια σε βιταμίνες. Οι γλυκοπατάτες αποτελούν ένα μαγικό συστατικό στην προσπάθεια περιορισμού της ζάχαρης. Είναι φθηνές, προσθέτουν στο φαγητό φυσική γλυκύτητα, διαθέτουν επιπλέον φυτικές ίνες, κάλιο και άφθονη βιταμίνη Α.

-Ξηροί καρποί. Πλούσιοι σε βιταμίνες, ω-3 λιπαρά και μαγνήσιο. Αποτελούν ιδανικό σνακ ενδιάμεσα στα γεύματά. Προτίμησε τους ανάλατους ξηρούς καρπούς διότι οι μεγάλες ποσότητες ασβεστίου στο σώμα προκαλούν κατακρατήσεις. Το μαγνήσιο που περιέχουν βοηθά να κοιμάσαι καλύτερα και φυσικά σε κρατά μακριά από τις λιγούρες που σου προσθέτουν περιττά κιλά.

-Πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι προάγει την απώλεια βάρους και την τόνωση του οργανισμού, ενώ βοηθάει στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ένα είδος φυτοχημικού που μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό άμεσα. Για μεγαλύτερα οφέλη, να πίνεις 2 φλιτζάνια πράσινου τσαγιού δύο φορές την ημέρα.

-Αβοκάντο. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και καλών μονοακόρεστων λιπαρών οξέων (MUFA), τα οποία βοηθούν στη μείωση της αίσθησης της πείνας και της περιμέτρου κοιλιάς. Κατανάλωσε 1/4 – 1/2 κομμάτι αβοκάντο και σύντομα θα δεις διαφορά στο σώμα σου. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε, άτομα που έτρωγαν μόνο μισό αβοκάντο για μεσημεριανό, στη συνέχεια δεν πεινούσαν για ώρες.

-Γιαούρτι. Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, το οποίο ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Έρευνα έδειξε ότι παχύσαρκα άτομα που κατανάλωναν 3 άπαχα γιαούρτια την ημέρα έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο κοιλιακό λίπος από τα άτομα που δεν κατανάλωναν το γιαούρτι. Παλαιότερη έρευνα έδειξε ότι άτομα που κατανάλωναν 1.200 mg ασβεστίου, που αντιστοιχεί σε 3-4 γαλακτοκομικά προϊόντα, ενώ έκαναν δίαιτα, έχασαν τη διπλάσια ποσότητα βάρους από τα άτομα που δεν λάμβαναν αυτήν την ποσότητα. Είναι σίγουρο ότι ο συνδυασμός του ασβεστίου και της πρωτεΐνης γάλακτος παίζει κάποιο ευνοϊκό ρόλο.

-Μαύρα φασόλια. Ένα φλιτζάνι περιέχει 15 γραμμάρια πρωτεΐνης. Συμβάλλει στη μυϊκή ενδυνάμωση και δεν περιλαμβάνει καθόλου κορεσμένο λίπος. Αυξάνοντας τη μυϊκή μάζα λοιπόν, μπορείς εύκολα να καταπολεμήσεις το περιττό λίπος.

-Ξύδι ή μυλόξυδο. Μελέτες υποδεικνύουν ότι το ξύδι βοηθά στη διαδικασία της λιποδιάλυσης. Προτίμησε το στη σαλάτα αντί κάποιας σως για να προσθέσεις πλούσια γεύση χωρίς επιπλέον θερμίδες.

Δοκίμασε τα!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Οι top τροφές για να κάψεις λίπος
Οι top τροφές για να κάψεις λίπος
Διαβάστηκε 915 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Η απώλεια λίπους είναι μεγάλη υπόθεση, γι’ αυτό θα πρέπει να ξέρεις τι να φας για να ενισχύσεις την λιποδιάλυση και να κάψεις το περιττό λίπος.

Το μυστικό για να χάσεις μια για πάντα τα περιττά κιλά δεν κρύβεται στη στέρηση και στις επίπονες αυστηρές δίαιτες, αλλά στην προσεκτική διατροφή και στη γυμναστική. Βάλε τα λαχανικά, τα φρούτα, το άπαχο κρέας, τα όσπρια, τα ω-3 λιπαρά στο καθημερινό σου διαιτολόγιο και φυσικά μην ξεχνάς να καταναλώνεις επαρκή ποσότητα νερού και πράσινου τσαγιού, αν θέλεις να φτάσεις στον στόχο σου, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Καμία τροφή από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα όμως οι παρακάτω είναι κάποιες τροφές που σχετίζονται με τον μεταβολισμό και την καύση λίπους.

-Γκρέιπφρουτ. Το γκρέιπφρουτ είναι ιδανική πηγή διαλυτών ινών, βιταμίνης C και πολλών άλλων αντιοξειδωτικών. Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτό το μαγικό φρούτο έχει ουσίες (φυτικές ίνες, βιταμίνη C) που μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της ινσουλίνης. που αυτό σημαίνει ότι το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά την τροφή για ενέργεια και να μην την αποθηκεύσει ως λίπος.

-Γλυκοπατάτα. Έχει αντιφλεγμονώδη δράση, χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και είναι πλούσια σε βιταμίνες. Οι γλυκοπατάτες αποτελούν ένα μαγικό συστατικό στην προσπάθεια περιορισμού της ζάχαρης. Είναι φθηνές, προσθέτουν στο φαγητό φυσική γλυκύτητα, διαθέτουν επιπλέον φυτικές ίνες, κάλιο και άφθονη βιταμίνη Α.

-Ξηροί καρποί. Πλούσιοι σε βιταμίνες, ω-3 λιπαρά και μαγνήσιο. Αποτελούν ιδανικό σνακ ενδιάμεσα στα γεύματά. Προτίμησε τους ανάλατους ξηρούς καρπούς διότι οι μεγάλες ποσότητες ασβεστίου στο σώμα προκαλούν κατακρατήσεις. Το μαγνήσιο που περιέχουν βοηθά να κοιμάσαι καλύτερα και φυσικά σε κρατά μακριά από τις λιγούρες που σου προσθέτουν περιττά κιλά.

-Πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι προάγει την απώλεια βάρους και την τόνωση του οργανισμού, ενώ βοηθάει στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ένα είδος φυτοχημικού που μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό άμεσα. Για μεγαλύτερα οφέλη, να πίνεις 2 φλιτζάνια πράσινου τσαγιού δύο φορές την ημέρα.

-Αβοκάντο. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και καλών μονοακόρεστων λιπαρών οξέων (MUFA), τα οποία βοηθούν στη μείωση της αίσθησης της πείνας και της περιμέτρου κοιλιάς. Κατανάλωσε 1/4 – 1/2 κομμάτι αβοκάντο και σύντομα θα δεις διαφορά στο σώμα σου. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε, άτομα που έτρωγαν μόνο μισό αβοκάντο για μεσημεριανό, στη συνέχεια δεν πεινούσαν για ώρες.

-Γιαούρτι. Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, το οποίο ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Έρευνα έδειξε ότι παχύσαρκα άτομα που κατανάλωναν 3 άπαχα γιαούρτια την ημέρα έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο κοιλιακό λίπος από τα άτομα που δεν κατανάλωναν το γιαούρτι. Παλαιότερη έρευνα έδειξε ότι άτομα που κατανάλωναν 1.200 mg ασβεστίου, που αντιστοιχεί σε 3-4 γαλακτοκομικά προϊόντα, ενώ έκαναν δίαιτα, έχασαν τη διπλάσια ποσότητα βάρους από τα άτομα που δεν λάμβαναν αυτήν την ποσότητα. Είναι σίγουρο ότι ο συνδυασμός του ασβεστίου και της πρωτεΐνης γάλακτος παίζει κάποιο ευνοϊκό ρόλο.

-Μαύρα φασόλια. Ένα φλιτζάνι περιέχει 15 γραμμάρια πρωτεΐνης. Συμβάλλει στη μυϊκή ενδυνάμωση και δεν περιλαμβάνει καθόλου κορεσμένο λίπος. Αυξάνοντας τη μυϊκή μάζα λοιπόν, μπορείς εύκολα να καταπολεμήσεις το περιττό λίπος.

-Ξύδι ή μυλόξυδο. Μελέτες υποδεικνύουν ότι το ξύδι βοηθά στη διαδικασία της λιποδιάλυσης. Προτίμησε το στη σαλάτα αντί κάποιας σως για να προσθέσεις πλούσια γεύση χωρίς επιπλέον θερμίδες.

Δοκίμασε τα!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved