Κινόα Ως τρόφιμο ολικής άλεσης και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, ρυθμίζει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, βοηθά στο αίσθημα του κορεσμού λόγο της περιε "/> Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές Κινόα Ως τρόφιμο ολικής άλεσης και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, ρυθμίζει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, βοηθά στο αίσθημα του κορεσμού λόγο της περιε">
H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές

Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές

Διαβάστηκε 451 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Υπάρχουν τρόφιμα που λόγο της σύστασης τους, μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία και να βοηθήσουν την επανένταξη στις υγιεινές συνήθειες.

Οι γιορτές τελείωσαν και επιστρέφουμε στην καθημερινότητα με διατροφικές επιλογές που θα ενισχύσουν την φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού, θα μας προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Οι παρακάτω τροφές θα βοηθήσουν στην επανένταξη σε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής και ένα υγιές σωματότυπο.

Κινόα
Ως τρόφιμο ολικής άλεσης και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, ρυθμίζει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, βοηθά στο αίσθημα του κορεσμού λόγο της περιεκτικότητας της σε πρωτεΐνη, δημιουργώντας πιο έντονα το αίσθημα της πληρότητας. Οι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης είναι απαραίτητες σε μια διατροφή για απώλεια βάρους. Έρευνες έχουν συνδέσει την τακτική κατανάλωση κινόα με χαμηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας.

Γλυκοπατάτα
Είναι πολύ καλή πηγή αμινοξέων όπως η λυσίνη και η τρυπτοφάνη. Τα δύο αυτά αμινοξέα απολύτως απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Οι γλυκοπατάτες αποτελούν καλή πηγή διαιτητικών φυτικών ινών που βοηθούν το σώμα να διατηρήσει ένα υγιές πεπτικό σύστημα και μειώνουν την συχνότητα εμφάνισης δυσκοιλιότητας. Είναι θρεπτική και γεμάτη με απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, ενώ βοηθά στο αδυνάτισμα και τον καθαρισμό του οργανισμού.

Cottage cheese
Σύμφωνα με έρευνα, η κατανάλωση cottage cheese αντί για ένα σνακ υψηλής θερμιδικής αξίας πριν από τον ύπνο μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Όμως, παρά το γεγονός ότι το τυρί cottage είναι μια καλή επιλογή για όσους κάνουν δίαιτα , είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία γεύσεων. Το cottage cheese αποτελεί μια τροφή με χαμηλή θερμιδική αξία, αφού 100 g περιέχουν μόνο 72 θερμίδες και 52.9 θερμίδες πρωτεΐνη. Μπορεί εύκολα να συνοδέψει τα ενδιάμεσα σνακ σου.

Γιαούρτι
Περιέχει ζωντανούς μικροοργανισμούς, οι οποίοι ρυθμίζουν την ισορροπία της εντερικής xλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου άρα και για την αποτοξίνωση του οργανισμού. Ακόμη Όταν η πρόσληψη ασβεστίου από τις τροφές είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση μιας ορμόνης (καλσιτονίνης), αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή αποθήκευσης λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό.

Αυγά
Το αυγό αποτελεί ιδανική διατροφική επιλογή, καθώς πέρα από τη μοναδική γεύση του είναι και πλούσιο σε βιταμίνες, φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα. Η κατανάλωση αυγών στο πρωινό γεύμα φαίνεται να είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για το αδυνάτισμα. Τα αυγά είναι πηγή θρεπτικών συστατικών, έχουν πλούσια αντιοξειδωτική δράση και η κατανάλωσή τους μειώνει τα επίπεδα οξειδωτικού στρες και φλεγμονής στον οργανισμό.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Τα λαχανικά με φύλλα, ανεβάζουν τα επίπεδα της χλωροφύλλης του πεπτικού σωλήνα και αυξάνουν τα ένζυμα, τα οποία βοηθούν στην αποτοξίνωση του αίματος και βοηθούν στην αποβολή των τοξινών που εισέρχονται στον οργανισμό από το εξωτερικό περιβάλλον. Επίσης, περιέχουν φυτικές ίνες που βελτιώνουν τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα. Βάλε στη διατροφή σου σπανάκι, κέιλ, μαρούλι.

Όσπρια
Τα όσπρια αποτελούν φυσικές πηγές πρωτεΐνης, σιδήρου, αλλά και αντιοξειδωτικών, που βοηθούν σημαντικά στην αποτοξίνωση του οργανισμού μας. Φρόντισε να τα εμπλουτίσεις με λεμόνι, καθώς η βιταμίνη C αυξάνει την πρόσληψη σιδήρου φυτικής προέλευσης.

Διάβασε επίσης

  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
  • Το ανοσοποιητικό σύμμαχος ενάντια στο κρυολόγημα
  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • Τι σημαίνει τελικά η Παγκόσμια Mέρα Διατροφής;
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές

Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές

Διαβάστηκε 451 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Υπάρχουν τρόφιμα που λόγο της σύστασης τους, μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία και να βοηθήσουν την επανένταξη στις υγιεινές συνήθειες.

Οι γιορτές τελείωσαν και επιστρέφουμε στην καθημερινότητα με διατροφικές επιλογές που θα ενισχύσουν την φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού, θα μας προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Οι παρακάτω τροφές θα βοηθήσουν στην επανένταξη σε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής και ένα υγιές σωματότυπο.

Κινόα
Ως τρόφιμο ολικής άλεσης και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, ρυθμίζει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, βοηθά στο αίσθημα του κορεσμού λόγο της περιεκτικότητας της σε πρωτεΐνη, δημιουργώντας πιο έντονα το αίσθημα της πληρότητας. Οι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης είναι απαραίτητες σε μια διατροφή για απώλεια βάρους. Έρευνες έχουν συνδέσει την τακτική κατανάλωση κινόα με χαμηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας.

Γλυκοπατάτα
Είναι πολύ καλή πηγή αμινοξέων όπως η λυσίνη και η τρυπτοφάνη. Τα δύο αυτά αμινοξέα απολύτως απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Οι γλυκοπατάτες αποτελούν καλή πηγή διαιτητικών φυτικών ινών που βοηθούν το σώμα να διατηρήσει ένα υγιές πεπτικό σύστημα και μειώνουν την συχνότητα εμφάνισης δυσκοιλιότητας. Είναι θρεπτική και γεμάτη με απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, ενώ βοηθά στο αδυνάτισμα και τον καθαρισμό του οργανισμού.

Cottage cheese
Σύμφωνα με έρευνα, η κατανάλωση cottage cheese αντί για ένα σνακ υψηλής θερμιδικής αξίας πριν από τον ύπνο μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Όμως, παρά το γεγονός ότι το τυρί cottage είναι μια καλή επιλογή για όσους κάνουν δίαιτα , είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία γεύσεων. Το cottage cheese αποτελεί μια τροφή με χαμηλή θερμιδική αξία, αφού 100 g περιέχουν μόνο 72 θερμίδες και 52.9 θερμίδες πρωτεΐνη. Μπορεί εύκολα να συνοδέψει τα ενδιάμεσα σνακ σου.

Γιαούρτι
Περιέχει ζωντανούς μικροοργανισμούς, οι οποίοι ρυθμίζουν την ισορροπία της εντερικής xλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου άρα και για την αποτοξίνωση του οργανισμού. Ακόμη Όταν η πρόσληψη ασβεστίου από τις τροφές είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση μιας ορμόνης (καλσιτονίνης), αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή αποθήκευσης λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό.

Αυγά
Το αυγό αποτελεί ιδανική διατροφική επιλογή, καθώς πέρα από τη μοναδική γεύση του είναι και πλούσιο σε βιταμίνες, φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα. Η κατανάλωση αυγών στο πρωινό γεύμα φαίνεται να είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για το αδυνάτισμα. Τα αυγά είναι πηγή θρεπτικών συστατικών, έχουν πλούσια αντιοξειδωτική δράση και η κατανάλωσή τους μειώνει τα επίπεδα οξειδωτικού στρες και φλεγμονής στον οργανισμό.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Τα λαχανικά με φύλλα, ανεβάζουν τα επίπεδα της χλωροφύλλης του πεπτικού σωλήνα και αυξάνουν τα ένζυμα, τα οποία βοηθούν στην αποτοξίνωση του αίματος και βοηθούν στην αποβολή των τοξινών που εισέρχονται στον οργανισμό από το εξωτερικό περιβάλλον. Επίσης, περιέχουν φυτικές ίνες που βελτιώνουν τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα. Βάλε στη διατροφή σου σπανάκι, κέιλ, μαρούλι.

Όσπρια
Τα όσπρια αποτελούν φυσικές πηγές πρωτεΐνης, σιδήρου, αλλά και αντιοξειδωτικών, που βοηθούν σημαντικά στην αποτοξίνωση του οργανισμού μας. Φρόντισε να τα εμπλουτίσεις με λεμόνι, καθώς η βιταμίνη C αυξάνει την πρόσληψη σιδήρου φυτικής προέλευσης.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές

Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές

Διαβάστηκε 451 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Υπάρχουν τρόφιμα που λόγο της σύστασης τους, μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία και να βοηθήσουν την επανένταξη στις υγιεινές συνήθειες.

Οι γιορτές τελείωσαν και επιστρέφουμε στην καθημερινότητα με διατροφικές επιλογές που θα ενισχύσουν την φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού, θα μας προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. Οι παρακάτω τροφές θα βοηθήσουν στην επανένταξη σε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής και ένα υγιές σωματότυπο.

Κινόα
Ως τρόφιμο ολικής άλεσης και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, ρυθμίζει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, βοηθά στο αίσθημα του κορεσμού λόγο της περιεκτικότητας της σε πρωτεΐνη, δημιουργώντας πιο έντονα το αίσθημα της πληρότητας. Οι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης είναι απαραίτητες σε μια διατροφή για απώλεια βάρους. Έρευνες έχουν συνδέσει την τακτική κατανάλωση κινόα με χαμηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας.

Γλυκοπατάτα
Είναι πολύ καλή πηγή αμινοξέων όπως η λυσίνη και η τρυπτοφάνη. Τα δύο αυτά αμινοξέα απολύτως απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Οι γλυκοπατάτες αποτελούν καλή πηγή διαιτητικών φυτικών ινών που βοηθούν το σώμα να διατηρήσει ένα υγιές πεπτικό σύστημα και μειώνουν την συχνότητα εμφάνισης δυσκοιλιότητας. Είναι θρεπτική και γεμάτη με απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, ενώ βοηθά στο αδυνάτισμα και τον καθαρισμό του οργανισμού.

Cottage cheese
Σύμφωνα με έρευνα, η κατανάλωση cottage cheese αντί για ένα σνακ υψηλής θερμιδικής αξίας πριν από τον ύπνο μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Όμως, παρά το γεγονός ότι το τυρί cottage είναι μια καλή επιλογή για όσους κάνουν δίαιτα , είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία γεύσεων. Το cottage cheese αποτελεί μια τροφή με χαμηλή θερμιδική αξία, αφού 100 g περιέχουν μόνο 72 θερμίδες και 52.9 θερμίδες πρωτεΐνη. Μπορεί εύκολα να συνοδέψει τα ενδιάμεσα σνακ σου.

Γιαούρτι
Περιέχει ζωντανούς μικροοργανισμούς, οι οποίοι ρυθμίζουν την ισορροπία της εντερικής xλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου άρα και για την αποτοξίνωση του οργανισμού. Ακόμη Όταν η πρόσληψη ασβεστίου από τις τροφές είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση μιας ορμόνης (καλσιτονίνης), αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή αποθήκευσης λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό.

Αυγά
Το αυγό αποτελεί ιδανική διατροφική επιλογή, καθώς πέρα από τη μοναδική γεύση του είναι και πλούσιο σε βιταμίνες, φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα. Η κατανάλωση αυγών στο πρωινό γεύμα φαίνεται να είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για το αδυνάτισμα. Τα αυγά είναι πηγή θρεπτικών συστατικών, έχουν πλούσια αντιοξειδωτική δράση και η κατανάλωσή τους μειώνει τα επίπεδα οξειδωτικού στρες και φλεγμονής στον οργανισμό.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Τα λαχανικά με φύλλα, ανεβάζουν τα επίπεδα της χλωροφύλλης του πεπτικού σωλήνα και αυξάνουν τα ένζυμα, τα οποία βοηθούν στην αποτοξίνωση του αίματος και βοηθούν στην αποβολή των τοξινών που εισέρχονται στον οργανισμό από το εξωτερικό περιβάλλον. Επίσης, περιέχουν φυτικές ίνες που βελτιώνουν τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα. Βάλε στη διατροφή σου σπανάκι, κέιλ, μαρούλι.

Όσπρια
Τα όσπρια αποτελούν φυσικές πηγές πρωτεΐνης, σιδήρου, αλλά και αντιοξειδωτικών, που βοηθούν σημαντικά στην αποτοξίνωση του οργανισμού μας. Φρόντισε να τα εμπλουτίσεις με λεμόνι, καθώς η βιταμίνη C αυξάνει την πρόσληψη σιδήρου φυτικής προέλευσης.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved