H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές!
Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές!
Διαβάστηκε 136 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές τελείωσαν και είναι η περίοδος που γυρίζεις στις διατροφικές συνήθειες που είχες πριν. Ακόμη και αν πιστεύεις ότι δεν έχεις αλλάξει τον τρόπο που τρέφεσαι αυτές τις μέρες σίγουρα θα υπήρχαν μέρες που δεν ήσουν και τόσο εγκρατής. Καθώς και εμείς γυρίζουμε στις συνήθειες μας γράφουμε θρεπτικά τρόφιμα με βιταμίνες και πρωτεΐνη, τα όποια θα σε βοηθήσουν σε αυτή την επανένταξη ,θα κρατήσουν τον μεταβολισμό σου ψηλά και θα σε βοηθήσουν να επανέλθεις σε ένα υγιή σωματότυπο .

Αυγά.
Το αυγό είναι ίσως η πιο πλήρη φυσική πηγή πολύτιμων διατροφικών στοιχείων, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, B6, B12, D και Ε, αλλά και σε φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα. Εχει λίγες θερμίδες (70-80 kcal),περιέχει πρωτεΐνη για αυτό προκαλεί αίσθημα κορεσμού.

Γιαούρτι.
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γνωστό ότι τόσο το ασβέστιο όσο και τα υπόλοιπα συστατικά του γιαουρτιού, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού και στη μείωση του σωματικού βάρους. Οι υψηλές σε ασβέστιο δίαιτες, μειώνουν τη συσσώρευση λίπους και επιταχύνουν τη διάσπασή του.

Cottage Cheese.
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα τείνουν να είναι υψηλά σε πρωτεΐνη. Ένα από τα καλύτερα είναι το τυρί cottage που περιέχει μόνο πρωτεΐνη με πολύ λίγους υδατάνθρακες και λίπος. Τρώγοντας άφθονο τυρί cottage είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης. Είναι επίσης πολύ χορταστικό, σε κάνει να νιώθεις πλήρης με ένα σχετικά χαμηλό ποσό θερμίδων.

Άπαχη πρωτεΐνη.
Η πρωτεΐνη παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους καθώς χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να μεταβολιστεί που σημαίνει ότι ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες κατά την επεξεργασία της, κι έτσι σε βοηθάει να αδυνατίσεις, ακόμη ρυθμίζει την όρεξη και προάγει το αίσθημα κορεσμού.

Καλά λιπαρά.
Οι δίαιτες υψηλής περιεκτικότητας σε ω3 λιπαρά οξέα, βοηθούν πολύ στην καύση του κοιλιακού λίπους.(ελαιόλαδο, αβοκάντο, ξηροί καρποί ) Επίσης επιταχύνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και βοηθούν στην συγκέντρωση.Τα λιπαρά ψάρια όπως η σαρδέλα,ο σολομός είναι εξαιρετική πηγή ιωδίου, που είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του θυροειδή και για τη βελτίωση του μεταβολισμού.

Όσπρια.
Η χαμηλή περιεκτικότητα των οσπρίων σε λιπαρά και, αντίστοιχα, τα υψηλά ποσοστά πρωτεϊνών και φυτικών ινών, τα καθιστά ιδανική επιλογή για αυτούς που δεν θέλουν να παίρνουν την πρωτεΐνη από το κρέας, το ψάρι ή τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Είναι επίσης πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο, φώσφορο, φυλλικό οξύ, και πολλές άλλες βιταμίνες και μέταλλα. Τα όσπρια κάνουν κάποιον να νιώθει χορτασμένος, με συνέπεια να του κόβουν την όρεξη να φάει άλλο, πράγμα που βοηθά στο αδυνάτισμα.

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές!
Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές!
Διαβάστηκε 136 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές τελείωσαν και είναι η περίοδος που γυρίζεις στις διατροφικές συνήθειες που είχες πριν. Ακόμη και αν πιστεύεις ότι δεν έχεις αλλάξει τον τρόπο που τρέφεσαι αυτές τις μέρες σίγουρα θα υπήρχαν μέρες που δεν ήσουν και τόσο εγκρατής. Καθώς και εμείς γυρίζουμε στις συνήθειες μας γράφουμε θρεπτικά τρόφιμα με βιταμίνες και πρωτεΐνη, τα όποια θα σε βοηθήσουν σε αυτή την επανένταξη ,θα κρατήσουν τον μεταβολισμό σου ψηλά και θα σε βοηθήσουν να επανέλθεις σε ένα υγιή σωματότυπο .

Αυγά.
Το αυγό είναι ίσως η πιο πλήρη φυσική πηγή πολύτιμων διατροφικών στοιχείων, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, B6, B12, D και Ε, αλλά και σε φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα. Εχει λίγες θερμίδες (70-80 kcal),περιέχει πρωτεΐνη για αυτό προκαλεί αίσθημα κορεσμού.

Γιαούρτι.
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γνωστό ότι τόσο το ασβέστιο όσο και τα υπόλοιπα συστατικά του γιαουρτιού, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού και στη μείωση του σωματικού βάρους. Οι υψηλές σε ασβέστιο δίαιτες, μειώνουν τη συσσώρευση λίπους και επιταχύνουν τη διάσπασή του.

Cottage Cheese.
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα τείνουν να είναι υψηλά σε πρωτεΐνη. Ένα από τα καλύτερα είναι το τυρί cottage που περιέχει μόνο πρωτεΐνη με πολύ λίγους υδατάνθρακες και λίπος. Τρώγοντας άφθονο τυρί cottage είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης. Είναι επίσης πολύ χορταστικό, σε κάνει να νιώθεις πλήρης με ένα σχετικά χαμηλό ποσό θερμίδων.

Άπαχη πρωτεΐνη.
Η πρωτεΐνη παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους καθώς χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να μεταβολιστεί που σημαίνει ότι ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες κατά την επεξεργασία της, κι έτσι σε βοηθάει να αδυνατίσεις, ακόμη ρυθμίζει την όρεξη και προάγει το αίσθημα κορεσμού.

Καλά λιπαρά.
Οι δίαιτες υψηλής περιεκτικότητας σε ω3 λιπαρά οξέα, βοηθούν πολύ στην καύση του κοιλιακού λίπους.(ελαιόλαδο, αβοκάντο, ξηροί καρποί ) Επίσης επιταχύνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και βοηθούν στην συγκέντρωση.Τα λιπαρά ψάρια όπως η σαρδέλα,ο σολομός είναι εξαιρετική πηγή ιωδίου, που είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του θυροειδή και για τη βελτίωση του μεταβολισμού.

Όσπρια.
Η χαμηλή περιεκτικότητα των οσπρίων σε λιπαρά και, αντίστοιχα, τα υψηλά ποσοστά πρωτεϊνών και φυτικών ινών, τα καθιστά ιδανική επιλογή για αυτούς που δεν θέλουν να παίρνουν την πρωτεΐνη από το κρέας, το ψάρι ή τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Είναι επίσης πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο, φώσφορο, φυλλικό οξύ, και πολλές άλλες βιταμίνες και μέταλλα. Τα όσπρια κάνουν κάποιον να νιώθει χορτασμένος, με συνέπεια να του κόβουν την όρεξη να φάει άλλο, πράγμα που βοηθά στο αδυνάτισμα.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές!
Οι τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου μετά τις γιορτές!
Διαβάστηκε 136 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές τελείωσαν και είναι η περίοδος που γυρίζεις στις διατροφικές συνήθειες που είχες πριν. Ακόμη και αν πιστεύεις ότι δεν έχεις αλλάξει τον τρόπο που τρέφεσαι αυτές τις μέρες σίγουρα θα υπήρχαν μέρες που δεν ήσουν και τόσο εγκρατής. Καθώς και εμείς γυρίζουμε στις συνήθειες μας γράφουμε θρεπτικά τρόφιμα με βιταμίνες και πρωτεΐνη, τα όποια θα σε βοηθήσουν σε αυτή την επανένταξη ,θα κρατήσουν τον μεταβολισμό σου ψηλά και θα σε βοηθήσουν να επανέλθεις σε ένα υγιή σωματότυπο .

Αυγά.
Το αυγό είναι ίσως η πιο πλήρη φυσική πηγή πολύτιμων διατροφικών στοιχείων, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, B6, B12, D και Ε, αλλά και σε φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα. Εχει λίγες θερμίδες (70-80 kcal),περιέχει πρωτεΐνη για αυτό προκαλεί αίσθημα κορεσμού.

Γιαούρτι.
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει γνωστό ότι τόσο το ασβέστιο όσο και τα υπόλοιπα συστατικά του γιαουρτιού, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού και στη μείωση του σωματικού βάρους. Οι υψηλές σε ασβέστιο δίαιτες, μειώνουν τη συσσώρευση λίπους και επιταχύνουν τη διάσπασή του.

Cottage Cheese.
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα τείνουν να είναι υψηλά σε πρωτεΐνη. Ένα από τα καλύτερα είναι το τυρί cottage που περιέχει μόνο πρωτεΐνη με πολύ λίγους υδατάνθρακες και λίπος. Τρώγοντας άφθονο τυρί cottage είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε την πρόσληψη πρωτεΐνης. Είναι επίσης πολύ χορταστικό, σε κάνει να νιώθεις πλήρης με ένα σχετικά χαμηλό ποσό θερμίδων.

Άπαχη πρωτεΐνη.
Η πρωτεΐνη παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους καθώς χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να μεταβολιστεί που σημαίνει ότι ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες κατά την επεξεργασία της, κι έτσι σε βοηθάει να αδυνατίσεις, ακόμη ρυθμίζει την όρεξη και προάγει το αίσθημα κορεσμού.

Καλά λιπαρά.
Οι δίαιτες υψηλής περιεκτικότητας σε ω3 λιπαρά οξέα, βοηθούν πολύ στην καύση του κοιλιακού λίπους.(ελαιόλαδο, αβοκάντο, ξηροί καρποί ) Επίσης επιταχύνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και βοηθούν στην συγκέντρωση.Τα λιπαρά ψάρια όπως η σαρδέλα,ο σολομός είναι εξαιρετική πηγή ιωδίου, που είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του θυροειδή και για τη βελτίωση του μεταβολισμού.

Όσπρια.
Η χαμηλή περιεκτικότητα των οσπρίων σε λιπαρά και, αντίστοιχα, τα υψηλά ποσοστά πρωτεϊνών και φυτικών ινών, τα καθιστά ιδανική επιλογή για αυτούς που δεν θέλουν να παίρνουν την πρωτεΐνη από το κρέας, το ψάρι ή τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Είναι επίσης πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο, φώσφορο, φυλλικό οξύ, και πολλές άλλες βιταμίνες και μέταλλα. Τα όσπρια κάνουν κάποιον να νιώθει χορτασμένος, με συνέπεια να του κόβουν την όρεξη να φάει άλλο, πράγμα που βοηθά στο αδυνάτισμα.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved