H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Διαβάστηκε 46 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα θαλασσινά ανήκουν στις πηγές πρωτεΐνης που ταυτόχρονα διαθέτουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, και ειδικότερα κορεσμένα .

Λόγω Σαρακοστής τα θαλασσινά και τα οστρακοειδή βρίσκονται πιο συχνά στα μεσημεριανά τραπέζια, θα πρέπει να γνωρίζεις λοιπόν τα οφέλη τους, καθώς και ποιες ομάδες ανθρώπων θα πρέπει να προσέχουν στην κατανάλωση τους.

Τα θαλασσινά και τα οστρακοειδή είναι τρόφιμα με μεγάλη θρεπτική αξία και ευεργετικά για την υγεία.

-Είναι πλούσια σε φωσφόρο και μαγνήσιο.

-Τα οστρακοειδή είναι χαμηλά σε λιπαρά. Κυρίως χαμηλά σε επιβλαβή λιπαρά, αντίθετα είναι πλούσια σε ω-3 τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και είναι ωφέλιμα για την αρτηριακή πίεση.

- Είναι πλούσια σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη.

-Τα οστρακοειδή αυξάνουν την πνευματική διαύγεια, λόγω του αμινοξέως τυροσίνης που περιέχουν.

- Έχουν αυξημένη χοληστερόλη αλλά ….όπως αναφέραμε τα τρόφιμα αυτά είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με σχεδόν καθόλου κορεσμένο λίπος σε αντίθεση με την υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή ω-3 λιπαρά οξέα. Αυτό αντισταθμίζει την περιεκτικότητα τους σε χοληστερίνη. Παρ όλα αυτά εκείνοι που αντιμετωπίζουν πολύ υψηλά επίπεδα χοληστερόλης, προτιμότερο να μιλήσουν με το γιατρό τους πριν από την προσθήκη μεγάλων ποσοτήτων οστρακοειδών και θαλασσινών στη διατροφή τους.

-Περιέχουν βιταμίνη Α, D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β καθώς και ιώδιο.

-Λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας υδραργύρου που περιέχετε σε όλα τα είδη οστρακοειδών, οι άνθρωποι που είναι περισσότερο επιρρεπείς θα πρέπει να προσέχουν στην κατανάλωση τους. Αυτοί είναι οι έγκυες /θηλάζουσες γυναίκες και τα μικρά παιδιά, καθώς μπορεί να βλάψει το νευρικό σύστημα τόσο του μικρού παιδιού όσο και του βρέφους.

-Είναι πλούσια σε σίδηρο. Μία μερίδα γαρίδες σε προμηθεύει με περίπου το 25% των ημερησίων αναγκών σε σίδηρο. Αν οι γαρίδες δεν είναι από τις πρώτες γευστικές επιλογές σου ,τα καβούρια περιέχουν επίσης σίδηρο και ασβέστιο.

-Περιέχουν αυξημένο ουρικό οξύ, γιαυτό άτομα με αυξημένες τιμές θα πρέπει να ελέγχουν τις ποσότητες που καταναλώνουν και να είναι πιο προσεκτικοί, περιορίζοντας τα σε μια φορά την εβδομάδα.

Σε κάθε περίπτωση μην τα καταναλώνεις καθημερινά. Πρόσθεσε τα δυο φορές την εβδομάδα στο διαιτολόγιο σου για να επωφεληθείς απο τα συστατικά τους.

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
  • Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Διαβάστηκε 46 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα θαλασσινά ανήκουν στις πηγές πρωτεΐνης που ταυτόχρονα διαθέτουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, και ειδικότερα κορεσμένα .

Λόγω Σαρακοστής τα θαλασσινά και τα οστρακοειδή βρίσκονται πιο συχνά στα μεσημεριανά τραπέζια, θα πρέπει να γνωρίζεις λοιπόν τα οφέλη τους, καθώς και ποιες ομάδες ανθρώπων θα πρέπει να προσέχουν στην κατανάλωση τους.

Τα θαλασσινά και τα οστρακοειδή είναι τρόφιμα με μεγάλη θρεπτική αξία και ευεργετικά για την υγεία.

-Είναι πλούσια σε φωσφόρο και μαγνήσιο.

-Τα οστρακοειδή είναι χαμηλά σε λιπαρά. Κυρίως χαμηλά σε επιβλαβή λιπαρά, αντίθετα είναι πλούσια σε ω-3 τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και είναι ωφέλιμα για την αρτηριακή πίεση.

- Είναι πλούσια σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη.

-Τα οστρακοειδή αυξάνουν την πνευματική διαύγεια, λόγω του αμινοξέως τυροσίνης που περιέχουν.

- Έχουν αυξημένη χοληστερόλη αλλά ….όπως αναφέραμε τα τρόφιμα αυτά είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με σχεδόν καθόλου κορεσμένο λίπος σε αντίθεση με την υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή ω-3 λιπαρά οξέα. Αυτό αντισταθμίζει την περιεκτικότητα τους σε χοληστερίνη. Παρ όλα αυτά εκείνοι που αντιμετωπίζουν πολύ υψηλά επίπεδα χοληστερόλης, προτιμότερο να μιλήσουν με το γιατρό τους πριν από την προσθήκη μεγάλων ποσοτήτων οστρακοειδών και θαλασσινών στη διατροφή τους.

-Περιέχουν βιταμίνη Α, D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β καθώς και ιώδιο.

-Λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας υδραργύρου που περιέχετε σε όλα τα είδη οστρακοειδών, οι άνθρωποι που είναι περισσότερο επιρρεπείς θα πρέπει να προσέχουν στην κατανάλωση τους. Αυτοί είναι οι έγκυες /θηλάζουσες γυναίκες και τα μικρά παιδιά, καθώς μπορεί να βλάψει το νευρικό σύστημα τόσο του μικρού παιδιού όσο και του βρέφους.

-Είναι πλούσια σε σίδηρο. Μία μερίδα γαρίδες σε προμηθεύει με περίπου το 25% των ημερησίων αναγκών σε σίδηρο. Αν οι γαρίδες δεν είναι από τις πρώτες γευστικές επιλογές σου ,τα καβούρια περιέχουν επίσης σίδηρο και ασβέστιο.

-Περιέχουν αυξημένο ουρικό οξύ, γιαυτό άτομα με αυξημένες τιμές θα πρέπει να ελέγχουν τις ποσότητες που καταναλώνουν και να είναι πιο προσεκτικοί, περιορίζοντας τα σε μια φορά την εβδομάδα.

Σε κάθε περίπτωση μην τα καταναλώνεις καθημερινά. Πρόσθεσε τα δυο φορές την εβδομάδα στο διαιτολόγιο σου για να επωφεληθείς απο τα συστατικά τους.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Διαβάστηκε 46 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα θαλασσινά ανήκουν στις πηγές πρωτεΐνης που ταυτόχρονα διαθέτουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, και ειδικότερα κορεσμένα .

Λόγω Σαρακοστής τα θαλασσινά και τα οστρακοειδή βρίσκονται πιο συχνά στα μεσημεριανά τραπέζια, θα πρέπει να γνωρίζεις λοιπόν τα οφέλη τους, καθώς και ποιες ομάδες ανθρώπων θα πρέπει να προσέχουν στην κατανάλωση τους.

Τα θαλασσινά και τα οστρακοειδή είναι τρόφιμα με μεγάλη θρεπτική αξία και ευεργετικά για την υγεία.

-Είναι πλούσια σε φωσφόρο και μαγνήσιο.

-Τα οστρακοειδή είναι χαμηλά σε λιπαρά. Κυρίως χαμηλά σε επιβλαβή λιπαρά, αντίθετα είναι πλούσια σε ω-3 τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και είναι ωφέλιμα για την αρτηριακή πίεση.

- Είναι πλούσια σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη.

-Τα οστρακοειδή αυξάνουν την πνευματική διαύγεια, λόγω του αμινοξέως τυροσίνης που περιέχουν.

- Έχουν αυξημένη χοληστερόλη αλλά ….όπως αναφέραμε τα τρόφιμα αυτά είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με σχεδόν καθόλου κορεσμένο λίπος σε αντίθεση με την υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή ω-3 λιπαρά οξέα. Αυτό αντισταθμίζει την περιεκτικότητα τους σε χοληστερίνη. Παρ όλα αυτά εκείνοι που αντιμετωπίζουν πολύ υψηλά επίπεδα χοληστερόλης, προτιμότερο να μιλήσουν με το γιατρό τους πριν από την προσθήκη μεγάλων ποσοτήτων οστρακοειδών και θαλασσινών στη διατροφή τους.

-Περιέχουν βιταμίνη Α, D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β καθώς και ιώδιο.

-Λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας υδραργύρου που περιέχετε σε όλα τα είδη οστρακοειδών, οι άνθρωποι που είναι περισσότερο επιρρεπείς θα πρέπει να προσέχουν στην κατανάλωση τους. Αυτοί είναι οι έγκυες /θηλάζουσες γυναίκες και τα μικρά παιδιά, καθώς μπορεί να βλάψει το νευρικό σύστημα τόσο του μικρού παιδιού όσο και του βρέφους.

-Είναι πλούσια σε σίδηρο. Μία μερίδα γαρίδες σε προμηθεύει με περίπου το 25% των ημερησίων αναγκών σε σίδηρο. Αν οι γαρίδες δεν είναι από τις πρώτες γευστικές επιλογές σου ,τα καβούρια περιέχουν επίσης σίδηρο και ασβέστιο.

-Περιέχουν αυξημένο ουρικό οξύ, γιαυτό άτομα με αυξημένες τιμές θα πρέπει να ελέγχουν τις ποσότητες που καταναλώνουν και να είναι πιο προσεκτικοί, περιορίζοντας τα σε μια φορά την εβδομάδα.

Σε κάθε περίπτωση μην τα καταναλώνεις καθημερινά. Πρόσθεσε τα δυο φορές την εβδομάδα στο διαιτολόγιο σου για να επωφεληθείς απο τα συστατικά τους.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved