H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΠΕΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ !!
ΠΕΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ !!
Διαβάστηκε 381 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ζούμε στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών έχουν το μεσογειακό σωματότυπο τον λεγόμενο “αχλάδι”.

Αποτελεί ένα πολύ θηλυκό γυναικείο σωματότυπο που όμως αν δεν το φροντίζεις μπορεί να γίνει καταστροφικό .
Όμως για εκείνες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν τα θετικά σε αυτό το σωματότυπο σύμφωνα με έρευνες όπως:

-Η εναπόθεση λίπους στα σημεία αυτά δεν αποτελέι κίνδυνο για μελλοντικές παθήσεις της καρδιάς.

-Το λίπος σε αυτά τα σημεία έχει την ικανότητα να παγιδεύει ορισμένα «κακά» λιπαρά από τις τροφές που τρώμε, εμποδίζοντάς τα να κυκλοφορούν στο αίμα και να βλάπτουν τις αρτηρίες.

- Οι πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη τύπου ΙΙ σε σύγκριση με τις γυναίκες με σώμα «μήλο» είναι μειωμένες..

Αν ο έλεγχος έχει φύγει μπορείς με κάποιες αλλαγές στην διατροφή σου να πετύχεις τους γλουτούς που ονειρεύεσαι .

1. Λιγότερο αλάτι. Προκαλεί κατακράτηση λίπους και υγρών και μπορεί να επιδεινώσει την αποθήκευση λίπους και την κυτταρίτιδα, που συνήθως αποτελεί μεγάλο πρόβλημα γι’ αυτόν το σωματότυπο. Μην προσθέτεις αλάτι στο φαγητό σου. Εάν δεν μπορείς, βάλε μικρή ποσότητα από αλάτι χαμηλό σε νάτριο ή ακατέργαστο αλάτι
2. Οκτώ με δέκα ποτήρια την ημέρα, κατά προτίμηση φίλτρου ή νερό από πηγές. Έτσι μόνο θα διασπαστεί το λίπος και θα μπορέσουν να αποβληθούν τα τοξικά προϊόντα της διάσπασης. Παράλληλα, το νερό προκαλεί κορεσμό και βοηθά το δέρμα να είναι υγιές και ενυδατωμένο. Μην ξεχνάς ότι είμαστε 70% νερό.
3. Για να χάσεις το τοπικό πάχος χρειάζεται να διατηρήσεις και να ενισχύσεις τη μυϊκή μάζα. Βέβαια, δεν αναφερόμαστε στις πρωτεϊνικές δίαιτες, αλλά σε δίαιτες επαρκούς πρωτεΐνης.( αβγό, το κοτόπουλο, το άπαχο μοσχάρι και χοιρινό, το ψάρι και το άπαχο τυρί και γιαούρτι,τυρί τόφου).
4. Κατανάλωσε περισσότερες φυτικές ίνες. Οι καλύτερες πηγές φυτικών ινών είναι: τα δημητριακά ολικής άλεσης (δηλαδή τα δημητριακά που έχουν αλεστεί μαζί με τον εξωτερικό τους φλοιό, δηλαδή το πίτουρο, όπως το σιτάρι, η βρώμη κ.α), τα όσπρια (π.χ. φασόλια, φακές), τα φρούτα (π.χ. αχλάδια, φράουλες, ακτινίδια, σύκα) ,τα ζυμαρικά και το ψωμί ολικής άλεσης, ο αρακάς, τα καρότα, το μαρούλι, το λάχανο, οι ξηροί καρποί, τα χόρτα, οι αγκινάρες, το αβοκάντο, το μπρόκολο, το σπανάκι κ.ά.
5. Μηδενική κατανάλωση από συσκευασμενα τρόφιμα όπως πατατάκια ,κέικ και αναψυτικά.
6. Γενικά καλό είναι να προτιµάς τροφές µε χαµηλό γλυκαιµικό δείκτη. Τέτοιες είναι το ψωµί/δημητριακά/ζυμαρικά ολικής άλεσης, το γάλα και τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Από την άλλη, πρέπει να αποφεύγεις το λευκό ψωµί, τα γλυκά και γενικά τη ζάχαρη (και τα προϊόντα της).
7. Γυμνάστε την περιοχή !!

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΠΕΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ !!
ΠΕΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ !!
Διαβάστηκε 381 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ζούμε στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών έχουν το μεσογειακό σωματότυπο τον λεγόμενο “αχλάδι”.

Αποτελεί ένα πολύ θηλυκό γυναικείο σωματότυπο που όμως αν δεν το φροντίζεις μπορεί να γίνει καταστροφικό .
Όμως για εκείνες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν τα θετικά σε αυτό το σωματότυπο σύμφωνα με έρευνες όπως:

-Η εναπόθεση λίπους στα σημεία αυτά δεν αποτελέι κίνδυνο για μελλοντικές παθήσεις της καρδιάς.

-Το λίπος σε αυτά τα σημεία έχει την ικανότητα να παγιδεύει ορισμένα «κακά» λιπαρά από τις τροφές που τρώμε, εμποδίζοντάς τα να κυκλοφορούν στο αίμα και να βλάπτουν τις αρτηρίες.

- Οι πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη τύπου ΙΙ σε σύγκριση με τις γυναίκες με σώμα «μήλο» είναι μειωμένες..

Αν ο έλεγχος έχει φύγει μπορείς με κάποιες αλλαγές στην διατροφή σου να πετύχεις τους γλουτούς που ονειρεύεσαι .

1. Λιγότερο αλάτι. Προκαλεί κατακράτηση λίπους και υγρών και μπορεί να επιδεινώσει την αποθήκευση λίπους και την κυτταρίτιδα, που συνήθως αποτελεί μεγάλο πρόβλημα γι’ αυτόν το σωματότυπο. Μην προσθέτεις αλάτι στο φαγητό σου. Εάν δεν μπορείς, βάλε μικρή ποσότητα από αλάτι χαμηλό σε νάτριο ή ακατέργαστο αλάτι
2. Οκτώ με δέκα ποτήρια την ημέρα, κατά προτίμηση φίλτρου ή νερό από πηγές. Έτσι μόνο θα διασπαστεί το λίπος και θα μπορέσουν να αποβληθούν τα τοξικά προϊόντα της διάσπασης. Παράλληλα, το νερό προκαλεί κορεσμό και βοηθά το δέρμα να είναι υγιές και ενυδατωμένο. Μην ξεχνάς ότι είμαστε 70% νερό.
3. Για να χάσεις το τοπικό πάχος χρειάζεται να διατηρήσεις και να ενισχύσεις τη μυϊκή μάζα. Βέβαια, δεν αναφερόμαστε στις πρωτεϊνικές δίαιτες, αλλά σε δίαιτες επαρκούς πρωτεΐνης.( αβγό, το κοτόπουλο, το άπαχο μοσχάρι και χοιρινό, το ψάρι και το άπαχο τυρί και γιαούρτι,τυρί τόφου).
4. Κατανάλωσε περισσότερες φυτικές ίνες. Οι καλύτερες πηγές φυτικών ινών είναι: τα δημητριακά ολικής άλεσης (δηλαδή τα δημητριακά που έχουν αλεστεί μαζί με τον εξωτερικό τους φλοιό, δηλαδή το πίτουρο, όπως το σιτάρι, η βρώμη κ.α), τα όσπρια (π.χ. φασόλια, φακές), τα φρούτα (π.χ. αχλάδια, φράουλες, ακτινίδια, σύκα) ,τα ζυμαρικά και το ψωμί ολικής άλεσης, ο αρακάς, τα καρότα, το μαρούλι, το λάχανο, οι ξηροί καρποί, τα χόρτα, οι αγκινάρες, το αβοκάντο, το μπρόκολο, το σπανάκι κ.ά.
5. Μηδενική κατανάλωση από συσκευασμενα τρόφιμα όπως πατατάκια ,κέικ και αναψυτικά.
6. Γενικά καλό είναι να προτιµάς τροφές µε χαµηλό γλυκαιµικό δείκτη. Τέτοιες είναι το ψωµί/δημητριακά/ζυμαρικά ολικής άλεσης, το γάλα και τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Από την άλλη, πρέπει να αποφεύγεις το λευκό ψωµί, τα γλυκά και γενικά τη ζάχαρη (και τα προϊόντα της).
7. Γυμνάστε την περιοχή !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΠΕΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ !!
ΠΕΣ ΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ !!
Διαβάστηκε 381 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ζούμε στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών έχουν το μεσογειακό σωματότυπο τον λεγόμενο “αχλάδι”.

Αποτελεί ένα πολύ θηλυκό γυναικείο σωματότυπο που όμως αν δεν το φροντίζεις μπορεί να γίνει καταστροφικό .
Όμως για εκείνες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν τα θετικά σε αυτό το σωματότυπο σύμφωνα με έρευνες όπως:

-Η εναπόθεση λίπους στα σημεία αυτά δεν αποτελέι κίνδυνο για μελλοντικές παθήσεις της καρδιάς.

-Το λίπος σε αυτά τα σημεία έχει την ικανότητα να παγιδεύει ορισμένα «κακά» λιπαρά από τις τροφές που τρώμε, εμποδίζοντάς τα να κυκλοφορούν στο αίμα και να βλάπτουν τις αρτηρίες.

- Οι πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη τύπου ΙΙ σε σύγκριση με τις γυναίκες με σώμα «μήλο» είναι μειωμένες..

Αν ο έλεγχος έχει φύγει μπορείς με κάποιες αλλαγές στην διατροφή σου να πετύχεις τους γλουτούς που ονειρεύεσαι .

1. Λιγότερο αλάτι. Προκαλεί κατακράτηση λίπους και υγρών και μπορεί να επιδεινώσει την αποθήκευση λίπους και την κυτταρίτιδα, που συνήθως αποτελεί μεγάλο πρόβλημα γι’ αυτόν το σωματότυπο. Μην προσθέτεις αλάτι στο φαγητό σου. Εάν δεν μπορείς, βάλε μικρή ποσότητα από αλάτι χαμηλό σε νάτριο ή ακατέργαστο αλάτι
2. Οκτώ με δέκα ποτήρια την ημέρα, κατά προτίμηση φίλτρου ή νερό από πηγές. Έτσι μόνο θα διασπαστεί το λίπος και θα μπορέσουν να αποβληθούν τα τοξικά προϊόντα της διάσπασης. Παράλληλα, το νερό προκαλεί κορεσμό και βοηθά το δέρμα να είναι υγιές και ενυδατωμένο. Μην ξεχνάς ότι είμαστε 70% νερό.
3. Για να χάσεις το τοπικό πάχος χρειάζεται να διατηρήσεις και να ενισχύσεις τη μυϊκή μάζα. Βέβαια, δεν αναφερόμαστε στις πρωτεϊνικές δίαιτες, αλλά σε δίαιτες επαρκούς πρωτεΐνης.( αβγό, το κοτόπουλο, το άπαχο μοσχάρι και χοιρινό, το ψάρι και το άπαχο τυρί και γιαούρτι,τυρί τόφου).
4. Κατανάλωσε περισσότερες φυτικές ίνες. Οι καλύτερες πηγές φυτικών ινών είναι: τα δημητριακά ολικής άλεσης (δηλαδή τα δημητριακά που έχουν αλεστεί μαζί με τον εξωτερικό τους φλοιό, δηλαδή το πίτουρο, όπως το σιτάρι, η βρώμη κ.α), τα όσπρια (π.χ. φασόλια, φακές), τα φρούτα (π.χ. αχλάδια, φράουλες, ακτινίδια, σύκα) ,τα ζυμαρικά και το ψωμί ολικής άλεσης, ο αρακάς, τα καρότα, το μαρούλι, το λάχανο, οι ξηροί καρποί, τα χόρτα, οι αγκινάρες, το αβοκάντο, το μπρόκολο, το σπανάκι κ.ά.
5. Μηδενική κατανάλωση από συσκευασμενα τρόφιμα όπως πατατάκια ,κέικ και αναψυτικά.
6. Γενικά καλό είναι να προτιµάς τροφές µε χαµηλό γλυκαιµικό δείκτη. Τέτοιες είναι το ψωµί/δημητριακά/ζυμαρικά ολικής άλεσης, το γάλα και τα περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Από την άλλη, πρέπει να αποφεύγεις το λευκό ψωµί, τα γλυκά και γενικά τη ζάχαρη (και τα προϊόντα της).
7. Γυμνάστε την περιοχή !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved