H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Ποια είναι τα οφέλη του σκόρδου στο ανοσοποιητικό και πως να το καταναλώσεις

Ποια είναι τα οφέλη του σκόρδου στο ανοσοποιητικό και πως να το καταναλώσεις

Διαβάστηκε 225 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Tο σκόρδο, εκτός από άρωμα που ταιριάζει σε πολλά φαγητά, διαθέτει ισχυρές ανοσοποιητικές ιδιότητες. Καθώς έχουμε μπει πλέον στην εποχή του κοινού κρυολογήματος και της γρίπης, πρέπει να γνωρίζουμε:

Πόσο ακριβείς είναι αυτοί οι ισχυρισμοί υγείας;

Το σκόρδο είναι ένα ισχυρό αντιφλεγμονώδες, που έχει ισχυρή αντιβακτηριακή και αντιική δράση. Η χρόνια φλεγμονή μπορεί να προκαλέσει χρόνια ασθένεια και να επηρεάζει το σώμα με την πάροδο του χρόνου. Tο σκόρδο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, ενώ παράλληλα λειτουργεί στο ανοσοποιητικό σύστημα για να μας κρατήσει υγιείς. Συνολικά, είναι ένα υγιεινό φυσικό συστατικό, που σίγουρα μπορεί να διαχειριστεί και πιθανώς να αποτρέψει, αλλά όχι απαραίτητα να θεραπεύσει, συμπτώματα κρυολογήματος και γρίπης.

Το σκόρδο και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Το σκόρδο έχει πολλές ενώσεις που είναι δραστικές στη διαμόρφωση και τη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι περισσότερες από αυτές τις ενώσεις, όπως τα αντιοξειδωτικά, βοηθούν στη διαχείριση της φλεγμονής με την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Υπό αυτή την έννοια, τα αντιοξειδωτικά στο σκόρδο είναι προστατευτικά έναντι καρδιαγγειακών παθήσεων και μεταβολικού συνδρόμου. Άλλες ενώσεις
βοηθούν στην ενεργοποίηση των ανοσοκυττάρων, συμπεριλαμβανομένων των μακροφάγων, των λεμφοκυττάρων, των φυσικών φονικών κυττάρων και των δενδριτικών κυττάρων. Στόχος όλων αυτών των ανοσοκυττάρων είναι να εξουδετερώνουν ξένους εισβολείς στο σώμα, όπως οι ιοί και τα βακτήρια.

Αλήθεια ή μύθος;
«Το σκόρδο αποτρέπει τις ιώσεις»
Σε πολλές μελέτες έχει βρεθεί ότι το σκόρδο μειώνει τη διάρκεια του κρυολογήματος και της γρίπης και μπορεί ακόμα και να αποτρέψει την εμφάνισή τους. Στο πλαίσιο μελέτης που δημοσιεύτηκε στο Advances in Therapy 146 υγιείς ενήλικες έλαβαν είτε ένα χάπι εικονικού φαρμάκου είτε ένα συμπλήρωμα σκόρδου για 3 μήνες. Η ομάδα που έλαβε το συμπλήρωμα σκόρδου ήταν 63% λιγότερο πιθανό να παρουσιάσει κρυολόγημα. Σε κάποιους από τους συμμετέχοντες που εμφάνισαν κρυολόγημα η διάρκεια της ασθένειας ήταν περίπου 70% μικρότερη σε διάρκεια από εκείνους της ομάδας του εικονικού φαρμάκου. Πώς συμβαίνει λοιπόν αυτό; Δεδομένου ότι το κρυολόγημα προκαλείται συνήθως από κάποιον ιό, καθώς το σκόρδο ενισχύει το ανοσοποιητικό μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα αυτών των φυσικών φονικών κυττάρων στο σώμα, ώστε να εξαλειφθούν πριν εισέλθουν στα συστήματα του οργανισμού.

Οι καλύτεροι τρόποι χρήσης σκόρδου για μέγιστα οφέλη:
Το σκόρδο δίνει ωραία γεύση οπουδήποτε προστεθεί, αλλά διαφορετικές μέθοδοι παρασκευής μπορεί να το κάνουν περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματικό στην ανοσολογική υποστήριξη.

-Το παλαιωμένο σκόρδο φαίνεται να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την υγεία της καρδιάς και τη μείωση του σακχάρου στο αίμα, αλλά το ωμό σκόρδο είναι καλύτερο για αντιβακτηριακό, αντιιικό και αντιμυκητιασικό αποτέλεσμα.

-Το ακατέργαστο σκόρδο μπορεί να είναι εξαιρετικά πικάντικο και δύσπεπτο. Για να αποκομίσεις τα οφέλη χωρίς την έντονη γεύση, πρόσθεσε ωμό σκόρδο σε σούπες ή σε πέστο.

-Παραδόξως, ο τεμαχισμός του είναι ένας άλλος καλός τρόπος για να πάρεις περισσότερα οφέλη από αυτό. Όταν το σκόρδο συνθλίβεται ή τεμαχίζεται, ένα ένζυμο που ονομάζεται αλλιινάση απελευθερώνεται και παράγει αλλισίνη. Ωστόσο, η ενζυματική διαδικασία απαιτεί
περίπου 15 λεπτά για να τεθεί σε ισχύ. Συνιστάται, λοιπόν, να μην τρώγεται ή να μαγειρεύεται αμέσως, πρέπει να αφήνεται να «καθίσει» για λίγο πριν χρησιμοποιηθεί.

Τέλος, προτίμησέ το ωμό. Το μαγείρεμά του μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητά του λόγω θερμότητας.

Διάβασε επίσης

  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Ποιο φυτικό γάλα μου ταιριάζει;
  • Οι κορυφαίες συνήθειες που έχουν οι υγιείς άνθρωποι
  • Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
  • Οι σπόροι chia βοηθάνε στο αδυνάτισμα
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Ποια είναι τα οφέλη του σκόρδου στο ανοσοποιητικό και πως να το καταναλώσεις

Ποια είναι τα οφέλη του σκόρδου στο ανοσοποιητικό και πως να το καταναλώσεις

Διαβάστηκε 225 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Tο σκόρδο, εκτός από άρωμα που ταιριάζει σε πολλά φαγητά, διαθέτει ισχυρές ανοσοποιητικές ιδιότητες. Καθώς έχουμε μπει πλέον στην εποχή του κοινού κρυολογήματος και της γρίπης, πρέπει να γνωρίζουμε:

Πόσο ακριβείς είναι αυτοί οι ισχυρισμοί υγείας;

Το σκόρδο είναι ένα ισχυρό αντιφλεγμονώδες, που έχει ισχυρή αντιβακτηριακή και αντιική δράση. Η χρόνια φλεγμονή μπορεί να προκαλέσει χρόνια ασθένεια και να επηρεάζει το σώμα με την πάροδο του χρόνου. Tο σκόρδο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, ενώ παράλληλα λειτουργεί στο ανοσοποιητικό σύστημα για να μας κρατήσει υγιείς. Συνολικά, είναι ένα υγιεινό φυσικό συστατικό, που σίγουρα μπορεί να διαχειριστεί και πιθανώς να αποτρέψει, αλλά όχι απαραίτητα να θεραπεύσει, συμπτώματα κρυολογήματος και γρίπης.

Το σκόρδο και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Το σκόρδο έχει πολλές ενώσεις που είναι δραστικές στη διαμόρφωση και τη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι περισσότερες από αυτές τις ενώσεις, όπως τα αντιοξειδωτικά, βοηθούν στη διαχείριση της φλεγμονής με την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Υπό αυτή την έννοια, τα αντιοξειδωτικά στο σκόρδο είναι προστατευτικά έναντι καρδιαγγειακών παθήσεων και μεταβολικού συνδρόμου. Άλλες ενώσεις
βοηθούν στην ενεργοποίηση των ανοσοκυττάρων, συμπεριλαμβανομένων των μακροφάγων, των λεμφοκυττάρων, των φυσικών φονικών κυττάρων και των δενδριτικών κυττάρων. Στόχος όλων αυτών των ανοσοκυττάρων είναι να εξουδετερώνουν ξένους εισβολείς στο σώμα, όπως οι ιοί και τα βακτήρια.

Αλήθεια ή μύθος;
«Το σκόρδο αποτρέπει τις ιώσεις»
Σε πολλές μελέτες έχει βρεθεί ότι το σκόρδο μειώνει τη διάρκεια του κρυολογήματος και της γρίπης και μπορεί ακόμα και να αποτρέψει την εμφάνισή τους. Στο πλαίσιο μελέτης που δημοσιεύτηκε στο Advances in Therapy 146 υγιείς ενήλικες έλαβαν είτε ένα χάπι εικονικού φαρμάκου είτε ένα συμπλήρωμα σκόρδου για 3 μήνες. Η ομάδα που έλαβε το συμπλήρωμα σκόρδου ήταν 63% λιγότερο πιθανό να παρουσιάσει κρυολόγημα. Σε κάποιους από τους συμμετέχοντες που εμφάνισαν κρυολόγημα η διάρκεια της ασθένειας ήταν περίπου 70% μικρότερη σε διάρκεια από εκείνους της ομάδας του εικονικού φαρμάκου. Πώς συμβαίνει λοιπόν αυτό; Δεδομένου ότι το κρυολόγημα προκαλείται συνήθως από κάποιον ιό, καθώς το σκόρδο ενισχύει το ανοσοποιητικό μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα αυτών των φυσικών φονικών κυττάρων στο σώμα, ώστε να εξαλειφθούν πριν εισέλθουν στα συστήματα του οργανισμού.

Οι καλύτεροι τρόποι χρήσης σκόρδου για μέγιστα οφέλη:
Το σκόρδο δίνει ωραία γεύση οπουδήποτε προστεθεί, αλλά διαφορετικές μέθοδοι παρασκευής μπορεί να το κάνουν περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματικό στην ανοσολογική υποστήριξη.

-Το παλαιωμένο σκόρδο φαίνεται να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την υγεία της καρδιάς και τη μείωση του σακχάρου στο αίμα, αλλά το ωμό σκόρδο είναι καλύτερο για αντιβακτηριακό, αντιιικό και αντιμυκητιασικό αποτέλεσμα.

-Το ακατέργαστο σκόρδο μπορεί να είναι εξαιρετικά πικάντικο και δύσπεπτο. Για να αποκομίσεις τα οφέλη χωρίς την έντονη γεύση, πρόσθεσε ωμό σκόρδο σε σούπες ή σε πέστο.

-Παραδόξως, ο τεμαχισμός του είναι ένας άλλος καλός τρόπος για να πάρεις περισσότερα οφέλη από αυτό. Όταν το σκόρδο συνθλίβεται ή τεμαχίζεται, ένα ένζυμο που ονομάζεται αλλιινάση απελευθερώνεται και παράγει αλλισίνη. Ωστόσο, η ενζυματική διαδικασία απαιτεί
περίπου 15 λεπτά για να τεθεί σε ισχύ. Συνιστάται, λοιπόν, να μην τρώγεται ή να μαγειρεύεται αμέσως, πρέπει να αφήνεται να «καθίσει» για λίγο πριν χρησιμοποιηθεί.

Τέλος, προτίμησέ το ωμό. Το μαγείρεμά του μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητά του λόγω θερμότητας.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Ποια είναι τα οφέλη του σκόρδου στο ανοσοποιητικό και πως να το καταναλώσεις

Ποια είναι τα οφέλη του σκόρδου στο ανοσοποιητικό και πως να το καταναλώσεις

Διαβάστηκε 225 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Tο σκόρδο, εκτός από άρωμα που ταιριάζει σε πολλά φαγητά, διαθέτει ισχυρές ανοσοποιητικές ιδιότητες. Καθώς έχουμε μπει πλέον στην εποχή του κοινού κρυολογήματος και της γρίπης, πρέπει να γνωρίζουμε:

Πόσο ακριβείς είναι αυτοί οι ισχυρισμοί υγείας;

Το σκόρδο είναι ένα ισχυρό αντιφλεγμονώδες, που έχει ισχυρή αντιβακτηριακή και αντιική δράση. Η χρόνια φλεγμονή μπορεί να προκαλέσει χρόνια ασθένεια και να επηρεάζει το σώμα με την πάροδο του χρόνου. Tο σκόρδο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, ενώ παράλληλα λειτουργεί στο ανοσοποιητικό σύστημα για να μας κρατήσει υγιείς. Συνολικά, είναι ένα υγιεινό φυσικό συστατικό, που σίγουρα μπορεί να διαχειριστεί και πιθανώς να αποτρέψει, αλλά όχι απαραίτητα να θεραπεύσει, συμπτώματα κρυολογήματος και γρίπης.

Το σκόρδο και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Το σκόρδο έχει πολλές ενώσεις που είναι δραστικές στη διαμόρφωση και τη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι περισσότερες από αυτές τις ενώσεις, όπως τα αντιοξειδωτικά, βοηθούν στη διαχείριση της φλεγμονής με την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Υπό αυτή την έννοια, τα αντιοξειδωτικά στο σκόρδο είναι προστατευτικά έναντι καρδιαγγειακών παθήσεων και μεταβολικού συνδρόμου. Άλλες ενώσεις
βοηθούν στην ενεργοποίηση των ανοσοκυττάρων, συμπεριλαμβανομένων των μακροφάγων, των λεμφοκυττάρων, των φυσικών φονικών κυττάρων και των δενδριτικών κυττάρων. Στόχος όλων αυτών των ανοσοκυττάρων είναι να εξουδετερώνουν ξένους εισβολείς στο σώμα, όπως οι ιοί και τα βακτήρια.

Αλήθεια ή μύθος;
«Το σκόρδο αποτρέπει τις ιώσεις»
Σε πολλές μελέτες έχει βρεθεί ότι το σκόρδο μειώνει τη διάρκεια του κρυολογήματος και της γρίπης και μπορεί ακόμα και να αποτρέψει την εμφάνισή τους. Στο πλαίσιο μελέτης που δημοσιεύτηκε στο Advances in Therapy 146 υγιείς ενήλικες έλαβαν είτε ένα χάπι εικονικού φαρμάκου είτε ένα συμπλήρωμα σκόρδου για 3 μήνες. Η ομάδα που έλαβε το συμπλήρωμα σκόρδου ήταν 63% λιγότερο πιθανό να παρουσιάσει κρυολόγημα. Σε κάποιους από τους συμμετέχοντες που εμφάνισαν κρυολόγημα η διάρκεια της ασθένειας ήταν περίπου 70% μικρότερη σε διάρκεια από εκείνους της ομάδας του εικονικού φαρμάκου. Πώς συμβαίνει λοιπόν αυτό; Δεδομένου ότι το κρυολόγημα προκαλείται συνήθως από κάποιον ιό, καθώς το σκόρδο ενισχύει το ανοσοποιητικό μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα αυτών των φυσικών φονικών κυττάρων στο σώμα, ώστε να εξαλειφθούν πριν εισέλθουν στα συστήματα του οργανισμού.

Οι καλύτεροι τρόποι χρήσης σκόρδου για μέγιστα οφέλη:
Το σκόρδο δίνει ωραία γεύση οπουδήποτε προστεθεί, αλλά διαφορετικές μέθοδοι παρασκευής μπορεί να το κάνουν περισσότερο ή λιγότερο αποτελεσματικό στην ανοσολογική υποστήριξη.

-Το παλαιωμένο σκόρδο φαίνεται να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την υγεία της καρδιάς και τη μείωση του σακχάρου στο αίμα, αλλά το ωμό σκόρδο είναι καλύτερο για αντιβακτηριακό, αντιιικό και αντιμυκητιασικό αποτέλεσμα.

-Το ακατέργαστο σκόρδο μπορεί να είναι εξαιρετικά πικάντικο και δύσπεπτο. Για να αποκομίσεις τα οφέλη χωρίς την έντονη γεύση, πρόσθεσε ωμό σκόρδο σε σούπες ή σε πέστο.

-Παραδόξως, ο τεμαχισμός του είναι ένας άλλος καλός τρόπος για να πάρεις περισσότερα οφέλη από αυτό. Όταν το σκόρδο συνθλίβεται ή τεμαχίζεται, ένα ένζυμο που ονομάζεται αλλιινάση απελευθερώνεται και παράγει αλλισίνη. Ωστόσο, η ενζυματική διαδικασία απαιτεί
περίπου 15 λεπτά για να τεθεί σε ισχύ. Συνιστάται, λοιπόν, να μην τρώγεται ή να μαγειρεύεται αμέσως, πρέπει να αφήνεται να «καθίσει» για λίγο πριν χρησιμοποιηθεί.

Τέλος, προτίμησέ το ωμό. Το μαγείρεμά του μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητά του λόγω θερμότητας.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved