×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΣΦΑΛΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40!
ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΣΦΑΛΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40!
Διαβάστηκε 3 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Σε αυτή την ηλικία ερχόμαστε αντιμέτωπες με την φάση της εμμηνόπαυσης και προεμμηνόπαυσης όπου σε αυτή την φάση το σώμα μας αλλάζει λόγο ορμονικών αλλαγών .

Το μέγεθος του λιπώδους ιστού αυξάνεται καθώς εκεί αποθηκεύονται οι απαραίτητες ορμόνες (οιστρογόνα) που θα μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε σε αυτές τις αλλαγές .
Στο στάδιο της λεγόμενης προ εμμηνόπαυσης και εμμηνόπαυσης, το σπλαγχνικό λίπος συσσωρεύεται και είναι πια ορατό στην κοιλιά και τη μέση μας κάτι που μας ενοχλεί αρκετά αλλά προτεραιότητα μας σε αυτή την φάση είναι η καλή υγεία και η όμορφη σιλουέτα χωρίς να μας πάρει από κάτω.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι στα 40 δεν μπορείτε να χάσετε τα κιλά με την ίδια ευκολία όπως όταν ήσασταν 20. Θα πρέπει λοιπόν να έχετε υπομονή και να δημιουργήσετε ένα θερμιδικό έλλειμμα, που σημαίνει ότι πρέπει αν καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνετε κυρίως με την αύξηση της σωματικής άσκησης .

Διατροφικά το λίπος είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία των ορμονών, ειδικά όταν φτάνουμε την ηλικία των 40. Το λίπος βοηθάει να νιώθετε χορτάτες για μεγάλο χρονικό διάστημα και παρέχει τα πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτό που έχει σημασία είναι να επιλέγετε τα καλά λιπαρά, όπως μονοακόρεστα και πολυακόρεστα και να αποφεύγετε τα κορεσμένα και trans λιπαρά οξέα.

Με την αύξηση της ηλικίας, αυξάνει και η απώλεια μυϊκής μάζας. Ο γενικός κανόνας είναι να τρώτε τουλάχιστον 30 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα. Προτιμάτε το λευκό άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο και τις φυτικές πρωτεΐνες των οσπρίων (φακές, φασόλια, σόγια).

Η βιταμίνη Ε αποτρέπει την εμφάνιση οιδήματος στο στήθος. Πηγές αποτελούν τα αμύγδαλα, το αβοκάντο, τα φυτικά έλαια, η μαλακή μαργαρίνη και οι λιναρόσποροι.
Το σίδηρο είναι απαραίτητο στην εμμηνόπαυση και βρίσκεται στο κόκκινο κρέας, στα όσπρια, στο σπανάκι και στα δημητριακά.

Μικρά tips :
-Ξέχνα τη ζυγαριά και χρησιμοποίησε τα τζίν παντελόνια σου για μέτρο
- Μην ξεχνάς τα 5 γεύματα την ημέρα . Είναι το πρώτο βήμα για να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου
-Αντικατάστησε τα διάφορα αλκοολούχα ποτά με 1 ποτήρι κόκκινο κρασί ακόμα και καθημερινά.
-Κατανάλωσε μέσα στην μέρα γάλα , γιαούρτι και τυρί . Τα χρειάζεσαι για την ανανέωση των οστών σου.
-Περιόρισε την ζάχαρη , τα ζυμαρικά, τις φέτες ψωμί και αντικατάστησέ τα με φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Διάβασε επίσης

  • ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ?
  • ΟI TOP ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΛΙΠΟΣ !!!
  • ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΛΑ;
  • ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΩ BRANCH ΕΝΩ ΚΑΝΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ;
  • ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
Εγγραφή στο Newsletter





Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΣΦΑΛΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40!
ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΣΦΑΛΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40!
Διαβάστηκε 3 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Σε αυτή την ηλικία ερχόμαστε αντιμέτωπες με την φάση της εμμηνόπαυσης και προεμμηνόπαυσης όπου σε αυτή την φάση το σώμα μας αλλάζει λόγο ορμονικών αλλαγών .

Το μέγεθος του λιπώδους ιστού αυξάνεται καθώς εκεί αποθηκεύονται οι απαραίτητες ορμόνες (οιστρογόνα) που θα μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε σε αυτές τις αλλαγές .
Στο στάδιο της λεγόμενης προ εμμηνόπαυσης και εμμηνόπαυσης, το σπλαγχνικό λίπος συσσωρεύεται και είναι πια ορατό στην κοιλιά και τη μέση μας κάτι που μας ενοχλεί αρκετά αλλά προτεραιότητα μας σε αυτή την φάση είναι η καλή υγεία και η όμορφη σιλουέτα χωρίς να μας πάρει από κάτω.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι στα 40 δεν μπορείτε να χάσετε τα κιλά με την ίδια ευκολία όπως όταν ήσασταν 20. Θα πρέπει λοιπόν να έχετε υπομονή και να δημιουργήσετε ένα θερμιδικό έλλειμμα, που σημαίνει ότι πρέπει αν καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνετε κυρίως με την αύξηση της σωματικής άσκησης .

Διατροφικά το λίπος είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία των ορμονών, ειδικά όταν φτάνουμε την ηλικία των 40. Το λίπος βοηθάει να νιώθετε χορτάτες για μεγάλο χρονικό διάστημα και παρέχει τα πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτό που έχει σημασία είναι να επιλέγετε τα καλά λιπαρά, όπως μονοακόρεστα και πολυακόρεστα και να αποφεύγετε τα κορεσμένα και trans λιπαρά οξέα.

Με την αύξηση της ηλικίας, αυξάνει και η απώλεια μυϊκής μάζας. Ο γενικός κανόνας είναι να τρώτε τουλάχιστον 30 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα. Προτιμάτε το λευκό άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο και τις φυτικές πρωτεΐνες των οσπρίων (φακές, φασόλια, σόγια).

Η βιταμίνη Ε αποτρέπει την εμφάνιση οιδήματος στο στήθος. Πηγές αποτελούν τα αμύγδαλα, το αβοκάντο, τα φυτικά έλαια, η μαλακή μαργαρίνη και οι λιναρόσποροι.
Το σίδηρο είναι απαραίτητο στην εμμηνόπαυση και βρίσκεται στο κόκκινο κρέας, στα όσπρια, στο σπανάκι και στα δημητριακά.

Μικρά tips :
-Ξέχνα τη ζυγαριά και χρησιμοποίησε τα τζίν παντελόνια σου για μέτρο
- Μην ξεχνάς τα 5 γεύματα την ημέρα . Είναι το πρώτο βήμα για να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου
-Αντικατάστησε τα διάφορα αλκοολούχα ποτά με 1 ποτήρι κόκκινο κρασί ακόμα και καθημερινά.
-Κατανάλωσε μέσα στην μέρα γάλα , γιαούρτι και τυρί . Τα χρειάζεσαι για την ανανέωση των οστών σου.
-Περιόρισε την ζάχαρη , τα ζυμαρικά, τις φέτες ψωμί και αντικατάστησέ τα με φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΣΦΑΛΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40!
ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΣΦΑΛΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40!
Διαβάστηκε 3 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Σε αυτή την ηλικία ερχόμαστε αντιμέτωπες με την φάση της εμμηνόπαυσης και προεμμηνόπαυσης όπου σε αυτή την φάση το σώμα μας αλλάζει λόγο ορμονικών αλλαγών .

Το μέγεθος του λιπώδους ιστού αυξάνεται καθώς εκεί αποθηκεύονται οι απαραίτητες ορμόνες (οιστρογόνα) που θα μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε σε αυτές τις αλλαγές .
Στο στάδιο της λεγόμενης προ εμμηνόπαυσης και εμμηνόπαυσης, το σπλαγχνικό λίπος συσσωρεύεται και είναι πια ορατό στην κοιλιά και τη μέση μας κάτι που μας ενοχλεί αρκετά αλλά προτεραιότητα μας σε αυτή την φάση είναι η καλή υγεία και η όμορφη σιλουέτα χωρίς να μας πάρει από κάτω.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι στα 40 δεν μπορείτε να χάσετε τα κιλά με την ίδια ευκολία όπως όταν ήσασταν 20. Θα πρέπει λοιπόν να έχετε υπομονή και να δημιουργήσετε ένα θερμιδικό έλλειμμα, που σημαίνει ότι πρέπει αν καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνετε κυρίως με την αύξηση της σωματικής άσκησης .

Διατροφικά το λίπος είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία των ορμονών, ειδικά όταν φτάνουμε την ηλικία των 40. Το λίπος βοηθάει να νιώθετε χορτάτες για μεγάλο χρονικό διάστημα και παρέχει τα πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτό που έχει σημασία είναι να επιλέγετε τα καλά λιπαρά, όπως μονοακόρεστα και πολυακόρεστα και να αποφεύγετε τα κορεσμένα και trans λιπαρά οξέα.

Με την αύξηση της ηλικίας, αυξάνει και η απώλεια μυϊκής μάζας. Ο γενικός κανόνας είναι να τρώτε τουλάχιστον 30 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα. Προτιμάτε το λευκό άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο και τις φυτικές πρωτεΐνες των οσπρίων (φακές, φασόλια, σόγια).

Η βιταμίνη Ε αποτρέπει την εμφάνιση οιδήματος στο στήθος. Πηγές αποτελούν τα αμύγδαλα, το αβοκάντο, τα φυτικά έλαια, η μαλακή μαργαρίνη και οι λιναρόσποροι.
Το σίδηρο είναι απαραίτητο στην εμμηνόπαυση και βρίσκεται στο κόκκινο κρέας, στα όσπρια, στο σπανάκι και στα δημητριακά.

Μικρά tips :
-Ξέχνα τη ζυγαριά και χρησιμοποίησε τα τζίν παντελόνια σου για μέτρο
- Μην ξεχνάς τα 5 γεύματα την ημέρα . Είναι το πρώτο βήμα για να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου
-Αντικατάστησε τα διάφορα αλκοολούχα ποτά με 1 ποτήρι κόκκινο κρασί ακόμα και καθημερινά.
-Κατανάλωσε μέσα στην μέρα γάλα , γιαούρτι και τυρί . Τα χρειάζεσαι για την ανανέωση των οστών σου.
-Περιόρισε την ζάχαρη , τα ζυμαρικά, τις φέτες ψωμί και αντικατάστησέ τα με φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved