H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
Διαβάστηκε 140 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι διατροφικές επιλογές στην φοιτητική ζωή μπορούν να είναι ισορροπημένες, υγιεινές και οικονομικές καθώς όλα είναι θέμα επιλογών.

Αν είσαι ήδη φοιτητής/τρια καταλαβαίνεις πολύ καλά για το θέμα που θα μιλήσουμε σε αυτό το άρθρο, καθώς το να έχεις μια υγιεινή διατροφή στην φοιτητική σου ζωή δεν είναι και τόσο εύκολο ή είναι πολύ εύκολο να χαλάσεις τη διατροφή σου ακόμη και αν τα προηγούμενα χρόνια ήσουν προσεκτικός/ή στις επιλογές σου, καθώς τα delivery είναι δελεαστικά, οι παρέες δεν βοηθάνε και τόσο και ο χρόνος στο σπίτι λιγοστός.
Αν πάλι πέρασες τώρα σε κάποια σχολή μακριά από το σπίτι σου, να σου πούμε συγχαρητήρια, να απολαύσεις τα χρόνια αυτά γιατί δεν θα ξανά έρθουν και να σου θυμίσουμε ότι είσαι για ένα σκοπό εκεί και ότι δεν χρειάζεται να αδιαφορείς για την υγεία σου και να παραμελείς το σώμα σου.

Για να μην μακρηγορούμε υπάρχουν πράγματα που μπορείς να υιοθετήσεις έτσι ώστε το σπίτι σου να έχει υγιεινές επιλογές, να μην αυξάνονται τα κιλά σου κάθε χρόνο, να μην ξοδεύεις όλο σου το χαρτζιλίκι στην διατροφή και να μπορείς να απολαμβάνεις την παρέα με τους φίλους σου τις μέρες που σε γυροφέρνει το junk food. Όλα μέσα στην ζωή είναι αρκεί να ξέρεις να τα προσαρμόζεις σε εσένα.

Να ξεκινάς τη μέρα σου με πρωϊνό από το σπίτι για να αποφύγεις τις τυρόπιτες και τα κρουασάν του φούρνου, στον δρόμο για την σχολή. Είναι υγιεινό, και πιο οικονομικό. Κάποιες επιλογές που θα μπορούσες να έχεις είναι δημητριακά με γάλα, τόστ, φρυγανιές με βούτυρο και μέλι, ψωμί με ταχίνι και μαρμελάδα, φυσικός χυμός συσκευασμένος κ.α. Όλα αυτά διατηρούνται αρκετές μέρες και σε κρατάνε χορτάτο/η μέχρι το επόμενο σου γεύμα.

Να έχεις μαζί σου σνακ, ώστε να αποφύγεις τις σοκολάτες και τα συσκευασμένα σάντουιτς του κυλικείου. Αυτά μπορεί να είναι ξηροί καρποί, φρέσκα φρούτα, κάποιο τοστ, μπάρες δημητριακών, παστέλι, μπισκότα κ.α. Ακόμη και αν δεν έχεις πάρει κάτι μαζί σου επέλεξε κάτι από το κυλικείο περισσότερο θρεπτικό από μια ζαμπονοτυρόπιτα.

Από την στιγμή που ξέρεις ότι το Σαββατοκύριακο που δεν έχεις μαθήματα το φαγητό σου θα είναι έξω φρόντισε μέσα στην εβδομάδα να καταναλώνεις σπιτικό φαγητό. Δεν λέμε να είσαι όλη τη μέρα στην κουζίνα άλλα να ξέρεις να φτιάχνεις ένα – δυο φαγητά ή να βγάζεις το ταπεράκι της μαμάς από την κατάψυξη αντί να παίρνεις τηλέφωνο τον delivery κάθε μέρα. Συνήθως οι πόλεις που έχουν Πανεπιστήμια, έχουν και μαγειρεία που σαν φοιτητής θα έχεις μια πολύ καλή έκπτωση σε μαγειρευτά φαγητά αντί για τις πίτσες, τα burger και γενικά το πρόχειρο φαγητό. Επίσης θα μπορούσες να τρως στην λέσχη, είναι μια οικονομική λύση, καλύπτει όλες τις κατηγορίες τροφίμων μέσα στην εβδομάδα και θα σε βοηθήσει να κάνεις καινούργιους φίλους καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών την επισκέπτονται.

Do:
-Να πηγαίνεις στην λαϊκή της γειτονιάς, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ φθηνά
-Να κάνεις λίστα με τα γεύματα της εβδομάδας ώστε το σούπερ μάρκετ σου να είναι οργανωμένο
-Να πίνεις νερό που συνήθως το ξεχνάς
-Να τρως μέχρι τις 22:00 βραδινό
-Να καταναλώνεις 2-3 φρούτα μέσα στην ημέρα
-Η εβδομάδα σου να περιλαμβάνει 1 φορά κόκκινο κρέας
-Να συνοδεύεις το γεύμα σου πάντα με σαλάτα
-Κάνε ένα είδος φυσικής δραστηριότητας 2-3 φορές την εβδομάδα
-Να προσπαθήσεις να ελαττώσεις τις φορές τις εβδομάδας που τρως junk food π.χ για αρχή στις 2 φορές την εβδομάδα και να μην τις υπερβαίνεις

Διάβασε επίσης

  • Πώς η διατροφή σου θα σε βοηθήσει στη μείωση του άγχους
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
  • Χαμηλός σίδηρος; To superfood που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
Διαβάστηκε 140 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι διατροφικές επιλογές στην φοιτητική ζωή μπορούν να είναι ισορροπημένες, υγιεινές και οικονομικές καθώς όλα είναι θέμα επιλογών.

Αν είσαι ήδη φοιτητής/τρια καταλαβαίνεις πολύ καλά για το θέμα που θα μιλήσουμε σε αυτό το άρθρο, καθώς το να έχεις μια υγιεινή διατροφή στην φοιτητική σου ζωή δεν είναι και τόσο εύκολο ή είναι πολύ εύκολο να χαλάσεις τη διατροφή σου ακόμη και αν τα προηγούμενα χρόνια ήσουν προσεκτικός/ή στις επιλογές σου, καθώς τα delivery είναι δελεαστικά, οι παρέες δεν βοηθάνε και τόσο και ο χρόνος στο σπίτι λιγοστός.
Αν πάλι πέρασες τώρα σε κάποια σχολή μακριά από το σπίτι σου, να σου πούμε συγχαρητήρια, να απολαύσεις τα χρόνια αυτά γιατί δεν θα ξανά έρθουν και να σου θυμίσουμε ότι είσαι για ένα σκοπό εκεί και ότι δεν χρειάζεται να αδιαφορείς για την υγεία σου και να παραμελείς το σώμα σου.

Για να μην μακρηγορούμε υπάρχουν πράγματα που μπορείς να υιοθετήσεις έτσι ώστε το σπίτι σου να έχει υγιεινές επιλογές, να μην αυξάνονται τα κιλά σου κάθε χρόνο, να μην ξοδεύεις όλο σου το χαρτζιλίκι στην διατροφή και να μπορείς να απολαμβάνεις την παρέα με τους φίλους σου τις μέρες που σε γυροφέρνει το junk food. Όλα μέσα στην ζωή είναι αρκεί να ξέρεις να τα προσαρμόζεις σε εσένα.

Να ξεκινάς τη μέρα σου με πρωϊνό από το σπίτι για να αποφύγεις τις τυρόπιτες και τα κρουασάν του φούρνου, στον δρόμο για την σχολή. Είναι υγιεινό, και πιο οικονομικό. Κάποιες επιλογές που θα μπορούσες να έχεις είναι δημητριακά με γάλα, τόστ, φρυγανιές με βούτυρο και μέλι, ψωμί με ταχίνι και μαρμελάδα, φυσικός χυμός συσκευασμένος κ.α. Όλα αυτά διατηρούνται αρκετές μέρες και σε κρατάνε χορτάτο/η μέχρι το επόμενο σου γεύμα.

Να έχεις μαζί σου σνακ, ώστε να αποφύγεις τις σοκολάτες και τα συσκευασμένα σάντουιτς του κυλικείου. Αυτά μπορεί να είναι ξηροί καρποί, φρέσκα φρούτα, κάποιο τοστ, μπάρες δημητριακών, παστέλι, μπισκότα κ.α. Ακόμη και αν δεν έχεις πάρει κάτι μαζί σου επέλεξε κάτι από το κυλικείο περισσότερο θρεπτικό από μια ζαμπονοτυρόπιτα.

Από την στιγμή που ξέρεις ότι το Σαββατοκύριακο που δεν έχεις μαθήματα το φαγητό σου θα είναι έξω φρόντισε μέσα στην εβδομάδα να καταναλώνεις σπιτικό φαγητό. Δεν λέμε να είσαι όλη τη μέρα στην κουζίνα άλλα να ξέρεις να φτιάχνεις ένα – δυο φαγητά ή να βγάζεις το ταπεράκι της μαμάς από την κατάψυξη αντί να παίρνεις τηλέφωνο τον delivery κάθε μέρα. Συνήθως οι πόλεις που έχουν Πανεπιστήμια, έχουν και μαγειρεία που σαν φοιτητής θα έχεις μια πολύ καλή έκπτωση σε μαγειρευτά φαγητά αντί για τις πίτσες, τα burger και γενικά το πρόχειρο φαγητό. Επίσης θα μπορούσες να τρως στην λέσχη, είναι μια οικονομική λύση, καλύπτει όλες τις κατηγορίες τροφίμων μέσα στην εβδομάδα και θα σε βοηθήσει να κάνεις καινούργιους φίλους καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών την επισκέπτονται.

Do:
-Να πηγαίνεις στην λαϊκή της γειτονιάς, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ φθηνά
-Να κάνεις λίστα με τα γεύματα της εβδομάδας ώστε το σούπερ μάρκετ σου να είναι οργανωμένο
-Να πίνεις νερό που συνήθως το ξεχνάς
-Να τρως μέχρι τις 22:00 βραδινό
-Να καταναλώνεις 2-3 φρούτα μέσα στην ημέρα
-Η εβδομάδα σου να περιλαμβάνει 1 φορά κόκκινο κρέας
-Να συνοδεύεις το γεύμα σου πάντα με σαλάτα
-Κάνε ένα είδος φυσικής δραστηριότητας 2-3 φορές την εβδομάδα
-Να προσπαθήσεις να ελαττώσεις τις φορές τις εβδομάδας που τρως junk food π.χ για αρχή στις 2 φορές την εβδομάδα και να μην τις υπερβαίνεις
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
Διαβάστηκε 140 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι διατροφικές επιλογές στην φοιτητική ζωή μπορούν να είναι ισορροπημένες, υγιεινές και οικονομικές καθώς όλα είναι θέμα επιλογών.

Αν είσαι ήδη φοιτητής/τρια καταλαβαίνεις πολύ καλά για το θέμα που θα μιλήσουμε σε αυτό το άρθρο, καθώς το να έχεις μια υγιεινή διατροφή στην φοιτητική σου ζωή δεν είναι και τόσο εύκολο ή είναι πολύ εύκολο να χαλάσεις τη διατροφή σου ακόμη και αν τα προηγούμενα χρόνια ήσουν προσεκτικός/ή στις επιλογές σου, καθώς τα delivery είναι δελεαστικά, οι παρέες δεν βοηθάνε και τόσο και ο χρόνος στο σπίτι λιγοστός.
Αν πάλι πέρασες τώρα σε κάποια σχολή μακριά από το σπίτι σου, να σου πούμε συγχαρητήρια, να απολαύσεις τα χρόνια αυτά γιατί δεν θα ξανά έρθουν και να σου θυμίσουμε ότι είσαι για ένα σκοπό εκεί και ότι δεν χρειάζεται να αδιαφορείς για την υγεία σου και να παραμελείς το σώμα σου.

Για να μην μακρηγορούμε υπάρχουν πράγματα που μπορείς να υιοθετήσεις έτσι ώστε το σπίτι σου να έχει υγιεινές επιλογές, να μην αυξάνονται τα κιλά σου κάθε χρόνο, να μην ξοδεύεις όλο σου το χαρτζιλίκι στην διατροφή και να μπορείς να απολαμβάνεις την παρέα με τους φίλους σου τις μέρες που σε γυροφέρνει το junk food. Όλα μέσα στην ζωή είναι αρκεί να ξέρεις να τα προσαρμόζεις σε εσένα.

Να ξεκινάς τη μέρα σου με πρωϊνό από το σπίτι για να αποφύγεις τις τυρόπιτες και τα κρουασάν του φούρνου, στον δρόμο για την σχολή. Είναι υγιεινό, και πιο οικονομικό. Κάποιες επιλογές που θα μπορούσες να έχεις είναι δημητριακά με γάλα, τόστ, φρυγανιές με βούτυρο και μέλι, ψωμί με ταχίνι και μαρμελάδα, φυσικός χυμός συσκευασμένος κ.α. Όλα αυτά διατηρούνται αρκετές μέρες και σε κρατάνε χορτάτο/η μέχρι το επόμενο σου γεύμα.

Να έχεις μαζί σου σνακ, ώστε να αποφύγεις τις σοκολάτες και τα συσκευασμένα σάντουιτς του κυλικείου. Αυτά μπορεί να είναι ξηροί καρποί, φρέσκα φρούτα, κάποιο τοστ, μπάρες δημητριακών, παστέλι, μπισκότα κ.α. Ακόμη και αν δεν έχεις πάρει κάτι μαζί σου επέλεξε κάτι από το κυλικείο περισσότερο θρεπτικό από μια ζαμπονοτυρόπιτα.

Από την στιγμή που ξέρεις ότι το Σαββατοκύριακο που δεν έχεις μαθήματα το φαγητό σου θα είναι έξω φρόντισε μέσα στην εβδομάδα να καταναλώνεις σπιτικό φαγητό. Δεν λέμε να είσαι όλη τη μέρα στην κουζίνα άλλα να ξέρεις να φτιάχνεις ένα – δυο φαγητά ή να βγάζεις το ταπεράκι της μαμάς από την κατάψυξη αντί να παίρνεις τηλέφωνο τον delivery κάθε μέρα. Συνήθως οι πόλεις που έχουν Πανεπιστήμια, έχουν και μαγειρεία που σαν φοιτητής θα έχεις μια πολύ καλή έκπτωση σε μαγειρευτά φαγητά αντί για τις πίτσες, τα burger και γενικά το πρόχειρο φαγητό. Επίσης θα μπορούσες να τρως στην λέσχη, είναι μια οικονομική λύση, καλύπτει όλες τις κατηγορίες τροφίμων μέσα στην εβδομάδα και θα σε βοηθήσει να κάνεις καινούργιους φίλους καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών την επισκέπτονται.

Do:
-Να πηγαίνεις στην λαϊκή της γειτονιάς, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πολύ φθηνά
-Να κάνεις λίστα με τα γεύματα της εβδομάδας ώστε το σούπερ μάρκετ σου να είναι οργανωμένο
-Να πίνεις νερό που συνήθως το ξεχνάς
-Να τρως μέχρι τις 22:00 βραδινό
-Να καταναλώνεις 2-3 φρούτα μέσα στην ημέρα
-Η εβδομάδα σου να περιλαμβάνει 1 φορά κόκκινο κρέας
-Να συνοδεύεις το γεύμα σου πάντα με σαλάτα
-Κάνε ένα είδος φυσικής δραστηριότητας 2-3 φορές την εβδομάδα
-Να προσπαθήσεις να ελαττώσεις τις φορές τις εβδομάδας που τρως junk food π.χ για αρχή στις 2 φορές την εβδομάδα και να μην τις υπερβαίνεις
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved