H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ !!
ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ !!
Διαβάστηκε 147 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Έχεις κάνει φιλότιμες προσπάθειες και τα έχεις καταφέρει να χάσεις τα πολλά κιλά που σε ενοχλούν και τώρα είσαι στο τέλος και η ζυγαριά δεν λέει να κατέβει ή είσαι από τους ανθρώπους που λίγο πριν βγεις στην παραλία λες να μαζέψεις τα 5 κιλάκια που πήρες μέσα στον χειμώνα .
Πρέπει να θυμάσαι πως όσο πλησιάζεις στο ιδανικό σου βάρος, τόσο πιο δύσκολο είναι για το σώμα να χάσει επιπλέον κιλά, αφού έχει πια συνηθίσει στη σωστή ποσότητα θερμίδων που χρειάζεται και όχι σε περισσότερη.

Αύξησε την κατανάλωση υγρών: ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου είναι η αυξημένη πρόσληψη υγρών (8-12 ποτήρια καθημερινά), τα οποία ενισχύουν τις καύσεις και συμμετέχουν στην αποβολή τοξινών μέσω της διούρησης και της εφίδρωσης.

Μιας και ο μεταβολισμός σου λειτουργεί ήδη πολύ αποτελεσματικά, οι φυτικές ίνες θα σε βοηθήσουν ακόμα περισσότερο να αυξήσεις την ενέργειά σου και να χάσεις βάρος. Φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηροί καρποί, φακές είναι οι τροφές που έχουν τις περισσότερες ίνες.

Όταν δεν κοιμάσαι καλά (κοιμάσαι κάτω από 6-7 ώρες) συνήθως πεινάς πολύ περισσότερο στη διάρκεια της ημέρας. Έρευνες έχουν δείξει πως όταν αισθάνεσαι κουρασμένος τρως κατά μέσο όρο 549 θερμίδες περισσότερες χωρίς καν να το καταλάβεις. Επίσης, η έλλειψη ύπνου επιβραδύνει τον μεταβολισμό κάνοντάς σε να χάνεις κατά 20% λιγότερες θερμίδες την ημέρα.

Επίσης δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και γαλακτοκομικά μειώνουν τη συσσώρευση λιποκυττάρων και ταυτόχρονα επιταχύνουν τη διάσπαση λίπους (λιπόλυση).Για τον λόγο αυτό κατανάλωσε 1 ποτήρι γάλα ή γιαούρτι και τυρί μέσα στην μέρα σου.

Ξεκινήστε με αεροβική άσκηση. Υπάρχουν πολλά ομαδικά προγράμματα στα γυμναστήρια, αλλά εάν δεν θέλετε να γραφτείτε σε κάτι τέτοιο μπορείτε να βρείτε πολλές ασκήσεις αεροβικής στο ίντερνετ. Κάποιες καλές αεροβικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι, πολεμικές τέχνες, τέννις και χορό.

Πρέπει να τρώτε 5 γεύματα την ημέρα, προκειμένου να ρυθμιστεί ο μεταβολισμός σας. Θα πρέπει να έχετε συγκεκριμένο ωράριο για το κάθε γεύμα για να «μπει» σε σειρά ο μεταβολισμός σας και να ξεκινήσετε να χάνετε κιλά. Μπορείτε ανάμεσα στα κύρια γεύματα να συμπεριλάβετε φρούτα, γιαούρτια ή κάποια λαχανικά.

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ !!
ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ !!
Διαβάστηκε 147 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Έχεις κάνει φιλότιμες προσπάθειες και τα έχεις καταφέρει να χάσεις τα πολλά κιλά που σε ενοχλούν και τώρα είσαι στο τέλος και η ζυγαριά δεν λέει να κατέβει ή είσαι από τους ανθρώπους που λίγο πριν βγεις στην παραλία λες να μαζέψεις τα 5 κιλάκια που πήρες μέσα στον χειμώνα .
Πρέπει να θυμάσαι πως όσο πλησιάζεις στο ιδανικό σου βάρος, τόσο πιο δύσκολο είναι για το σώμα να χάσει επιπλέον κιλά, αφού έχει πια συνηθίσει στη σωστή ποσότητα θερμίδων που χρειάζεται και όχι σε περισσότερη.

Αύξησε την κατανάλωση υγρών: ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου είναι η αυξημένη πρόσληψη υγρών (8-12 ποτήρια καθημερινά), τα οποία ενισχύουν τις καύσεις και συμμετέχουν στην αποβολή τοξινών μέσω της διούρησης και της εφίδρωσης.

Μιας και ο μεταβολισμός σου λειτουργεί ήδη πολύ αποτελεσματικά, οι φυτικές ίνες θα σε βοηθήσουν ακόμα περισσότερο να αυξήσεις την ενέργειά σου και να χάσεις βάρος. Φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηροί καρποί, φακές είναι οι τροφές που έχουν τις περισσότερες ίνες.

Όταν δεν κοιμάσαι καλά (κοιμάσαι κάτω από 6-7 ώρες) συνήθως πεινάς πολύ περισσότερο στη διάρκεια της ημέρας. Έρευνες έχουν δείξει πως όταν αισθάνεσαι κουρασμένος τρως κατά μέσο όρο 549 θερμίδες περισσότερες χωρίς καν να το καταλάβεις. Επίσης, η έλλειψη ύπνου επιβραδύνει τον μεταβολισμό κάνοντάς σε να χάνεις κατά 20% λιγότερες θερμίδες την ημέρα.

Επίσης δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και γαλακτοκομικά μειώνουν τη συσσώρευση λιποκυττάρων και ταυτόχρονα επιταχύνουν τη διάσπαση λίπους (λιπόλυση).Για τον λόγο αυτό κατανάλωσε 1 ποτήρι γάλα ή γιαούρτι και τυρί μέσα στην μέρα σου.

Ξεκινήστε με αεροβική άσκηση. Υπάρχουν πολλά ομαδικά προγράμματα στα γυμναστήρια, αλλά εάν δεν θέλετε να γραφτείτε σε κάτι τέτοιο μπορείτε να βρείτε πολλές ασκήσεις αεροβικής στο ίντερνετ. Κάποιες καλές αεροβικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι, πολεμικές τέχνες, τέννις και χορό.

Πρέπει να τρώτε 5 γεύματα την ημέρα, προκειμένου να ρυθμιστεί ο μεταβολισμός σας. Θα πρέπει να έχετε συγκεκριμένο ωράριο για το κάθε γεύμα για να «μπει» σε σειρά ο μεταβολισμός σας και να ξεκινήσετε να χάνετε κιλά. Μπορείτε ανάμεσα στα κύρια γεύματα να συμπεριλάβετε φρούτα, γιαούρτια ή κάποια λαχανικά.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ !!
ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ !!
Διαβάστηκε 147 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Έχεις κάνει φιλότιμες προσπάθειες και τα έχεις καταφέρει να χάσεις τα πολλά κιλά που σε ενοχλούν και τώρα είσαι στο τέλος και η ζυγαριά δεν λέει να κατέβει ή είσαι από τους ανθρώπους που λίγο πριν βγεις στην παραλία λες να μαζέψεις τα 5 κιλάκια που πήρες μέσα στον χειμώνα .
Πρέπει να θυμάσαι πως όσο πλησιάζεις στο ιδανικό σου βάρος, τόσο πιο δύσκολο είναι για το σώμα να χάσει επιπλέον κιλά, αφού έχει πια συνηθίσει στη σωστή ποσότητα θερμίδων που χρειάζεται και όχι σε περισσότερη.

Αύξησε την κατανάλωση υγρών: ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου είναι η αυξημένη πρόσληψη υγρών (8-12 ποτήρια καθημερινά), τα οποία ενισχύουν τις καύσεις και συμμετέχουν στην αποβολή τοξινών μέσω της διούρησης και της εφίδρωσης.

Μιας και ο μεταβολισμός σου λειτουργεί ήδη πολύ αποτελεσματικά, οι φυτικές ίνες θα σε βοηθήσουν ακόμα περισσότερο να αυξήσεις την ενέργειά σου και να χάσεις βάρος. Φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηροί καρποί, φακές είναι οι τροφές που έχουν τις περισσότερες ίνες.

Όταν δεν κοιμάσαι καλά (κοιμάσαι κάτω από 6-7 ώρες) συνήθως πεινάς πολύ περισσότερο στη διάρκεια της ημέρας. Έρευνες έχουν δείξει πως όταν αισθάνεσαι κουρασμένος τρως κατά μέσο όρο 549 θερμίδες περισσότερες χωρίς καν να το καταλάβεις. Επίσης, η έλλειψη ύπνου επιβραδύνει τον μεταβολισμό κάνοντάς σε να χάνεις κατά 20% λιγότερες θερμίδες την ημέρα.

Επίσης δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και γαλακτοκομικά μειώνουν τη συσσώρευση λιποκυττάρων και ταυτόχρονα επιταχύνουν τη διάσπαση λίπους (λιπόλυση).Για τον λόγο αυτό κατανάλωσε 1 ποτήρι γάλα ή γιαούρτι και τυρί μέσα στην μέρα σου.

Ξεκινήστε με αεροβική άσκηση. Υπάρχουν πολλά ομαδικά προγράμματα στα γυμναστήρια, αλλά εάν δεν θέλετε να γραφτείτε σε κάτι τέτοιο μπορείτε να βρείτε πολλές ασκήσεις αεροβικής στο ίντερνετ. Κάποιες καλές αεροβικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι, πολεμικές τέχνες, τέννις και χορό.

Πρέπει να τρώτε 5 γεύματα την ημέρα, προκειμένου να ρυθμιστεί ο μεταβολισμός σας. Θα πρέπει να έχετε συγκεκριμένο ωράριο για το κάθε γεύμα για να «μπει» σε σειρά ο μεταβολισμός σας και να ξεκινήσετε να χάνετε κιλά. Μπορείτε ανάμεσα στα κύρια γεύματα να συμπεριλάβετε φρούτα, γιαούρτια ή κάποια λαχανικά.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved