Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Σε αυτά περιλαμβάνονται cookies απαραίτητα για τις βασικές λειτουργίες του δικτυακού μας τόπου, cookies στατιστικής ανάλυσης, όπως και cookies που μας βοηθούν να παρέχουμε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις σας.
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ποιες κατηγορίες cookies θέλετε να αποδεχτείτε από την Διαχείριση επιλογών.
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Πώς να φάω την κινόα; Ιδέες για κάθε γεύμα της ημέρας

Πώς να φάω την κινόα; Ιδέες για κάθε γεύμα της ημέρας

Διαβάστηκε 7498 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Κινόα στο πρωινό, σε σαλάτα, σε ζεστό αλλά και σε κρύο πιάτο.

Μοιάζει με δημητριακό, αλλά δεν κατηγοριοποιείται σε αυτά ( για βιομηχανικούς λόγους). Πρόκειται για τον μικροσκοπικό αποξηραμένο καρπό του φυτού της Κινόα ο οποίος έχει περισσότερες πρωτεΐνες, Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο, αμινοξέα και πληθώρα άλλων ευεργετικών χαρακτηριστικών.

Είναι εύπεπτη τροφή και επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθάει στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στη συγκέντρωση και την πνευματική απόδοση. Βοηθάει στην καρδιά, τις ημικρανίες και είναι επίσης αντιοξειδωτική. Χρησιμοποιείται ευρέως στις συνταγές μαγειρικής και είναι εύπεπτη. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα!

Αν δεν ξέρεις πως να την εντάξεις στην διατρoφή σου ,σου δίνουμε μερικές ιδέες :

-Μια παραλλαγή της για πρωινό: Αφού σιγοβράσει η κινόα για 5 λεπτά, προσθέτετε φέτες μήλου, σταφίδες και συνεχίζετε το βράσιμο ώσπου να απορροφηθεί το νερό. Στη συνέχεια σερβίρετε με γάλα και μέλι .
-Μπορείς ακόμα να φτιάξεις ταμπουλέ, τη δροσερή ανατολίτικη σαλάτα με το πλιγούρι και το μαϊντανό, χρησιμοποιώντας αντί για πλιγούρι κινόα.
-Μια άλλη ιδέα είναι να προσθέσεις στη βρασμένη κινόα ψιλοκομμένα σοταρισμένα λαχανικά, όπως καρότα, πιπεριά πράσινη και κόκκινη, κρεμμύδι, σκόρδο και καβουρντισμένα αμύγδαλα.
-Σε σαλάτα με ντοματάκια, αβοκάντο, φρέσκο κολίανδρο & ελαιόλαδο.
-Ένα ζεστό πιάτο με γλυκοπατάτα σε κυβάκια, φρέσκο σπανάκι (baby), pecans & φρέσκο κρεμμυδάκι.
-Ακόμη και σε κρύο πιάτο με καλαμπόκι, τυρί ρικότα, φρέσκο δυόσμο & κολοκύθα σε κυβάκια.

Διάβασε επίσης

  • 6 tips για να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα
  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
  • Μήπως πρέπει να επανεξετάσεις τη σχέση σου με το φαγητό;
  • Καλές γιορτές
  • Το μανταρίνι, ο θησαυρός του χειμώνα

menu
  
Πώς να φάω την κινόα; Ιδέες για κάθε γεύμα της ημέρας

Πώς να φάω την κινόα; Ιδέες για κάθε γεύμα της ημέρας

Διαβάστηκε 7498 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Κινόα στο πρωινό, σε σαλάτα, σε ζεστό αλλά και σε κρύο πιάτο.

Μοιάζει με δημητριακό, αλλά δεν κατηγοριοποιείται σε αυτά ( για βιομηχανικούς λόγους). Πρόκειται για τον μικροσκοπικό αποξηραμένο καρπό του φυτού της Κινόα ο οποίος έχει περισσότερες πρωτεΐνες, Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο, αμινοξέα και πληθώρα άλλων ευεργετικών χαρακτηριστικών.

Είναι εύπεπτη τροφή και επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθάει στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στη συγκέντρωση και την πνευματική απόδοση. Βοηθάει στην καρδιά, τις ημικρανίες και είναι επίσης αντιοξειδωτική. Χρησιμοποιείται ευρέως στις συνταγές μαγειρικής και είναι εύπεπτη. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα!

Αν δεν ξέρεις πως να την εντάξεις στην διατρoφή σου ,σου δίνουμε μερικές ιδέες :

-Μια παραλλαγή της για πρωινό: Αφού σιγοβράσει η κινόα για 5 λεπτά, προσθέτετε φέτες μήλου, σταφίδες και συνεχίζετε το βράσιμο ώσπου να απορροφηθεί το νερό. Στη συνέχεια σερβίρετε με γάλα και μέλι .
-Μπορείς ακόμα να φτιάξεις ταμπουλέ, τη δροσερή ανατολίτικη σαλάτα με το πλιγούρι και το μαϊντανό, χρησιμοποιώντας αντί για πλιγούρι κινόα.
-Μια άλλη ιδέα είναι να προσθέσεις στη βρασμένη κινόα ψιλοκομμένα σοταρισμένα λαχανικά, όπως καρότα, πιπεριά πράσινη και κόκκινη, κρεμμύδι, σκόρδο και καβουρντισμένα αμύγδαλα.
-Σε σαλάτα με ντοματάκια, αβοκάντο, φρέσκο κολίανδρο & ελαιόλαδο.
-Ένα ζεστό πιάτο με γλυκοπατάτα σε κυβάκια, φρέσκο σπανάκι (baby), pecans & φρέσκο κρεμμυδάκι.
-Ακόμη και σε κρύο πιάτο με καλαμπόκι, τυρί ρικότα, φρέσκο δυόσμο & κολοκύθα σε κυβάκια.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr

menu
  
Πώς να φάω την κινόα; Ιδέες για κάθε γεύμα της ημέρας

Πώς να φάω την κινόα; Ιδέες για κάθε γεύμα της ημέρας

Διαβάστηκε 7498 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Κινόα στο πρωινό, σε σαλάτα, σε ζεστό αλλά και σε κρύο πιάτο.

Μοιάζει με δημητριακό, αλλά δεν κατηγοριοποιείται σε αυτά ( για βιομηχανικούς λόγους). Πρόκειται για τον μικροσκοπικό αποξηραμένο καρπό του φυτού της Κινόα ο οποίος έχει περισσότερες πρωτεΐνες, Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο, αμινοξέα και πληθώρα άλλων ευεργετικών χαρακτηριστικών.

Είναι εύπεπτη τροφή και επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθάει στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στη συγκέντρωση και την πνευματική απόδοση. Βοηθάει στην καρδιά, τις ημικρανίες και είναι επίσης αντιοξειδωτική. Χρησιμοποιείται ευρέως στις συνταγές μαγειρικής και είναι εύπεπτη. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα!

Αν δεν ξέρεις πως να την εντάξεις στην διατρoφή σου ,σου δίνουμε μερικές ιδέες :

-Μια παραλλαγή της για πρωινό: Αφού σιγοβράσει η κινόα για 5 λεπτά, προσθέτετε φέτες μήλου, σταφίδες και συνεχίζετε το βράσιμο ώσπου να απορροφηθεί το νερό. Στη συνέχεια σερβίρετε με γάλα και μέλι .
-Μπορείς ακόμα να φτιάξεις ταμπουλέ, τη δροσερή ανατολίτικη σαλάτα με το πλιγούρι και το μαϊντανό, χρησιμοποιώντας αντί για πλιγούρι κινόα.
-Μια άλλη ιδέα είναι να προσθέσεις στη βρασμένη κινόα ψιλοκομμένα σοταρισμένα λαχανικά, όπως καρότα, πιπεριά πράσινη και κόκκινη, κρεμμύδι, σκόρδο και καβουρντισμένα αμύγδαλα.
-Σε σαλάτα με ντοματάκια, αβοκάντο, φρέσκο κολίανδρο & ελαιόλαδο.
-Ένα ζεστό πιάτο με γλυκοπατάτα σε κυβάκια, φρέσκο σπανάκι (baby), pecans & φρέσκο κρεμμυδάκι.
-Ακόμη και σε κρύο πιάτο με καλαμπόκι, τυρί ρικότα, φρέσκο δυόσμο & κολοκύθα σε κυβάκια.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Λ.Δεκελείας 91
Τ.Κ.:143 41
ΤΗΛ. 2102585592
KOΛΩΝΑΚΙ
Πλουτάρχου 13
Τ.Κ.:106 75
ΤΗΛ. 2107243290
Ακολουθήστε μας
  
Ενημερωθείτε
Εγγραφή στο Newsletter
Health Nutrition Balance © 2016 - 2023 All rights reserved