H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
Διαβάστηκε 61 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Αν και ο καιρός ακόμη δεν έχει μπει στους χειμερινούς του ρυθμούς ,ουτε καν στους φθινοπωρινούς θα έλεγα ξεγελώντας μας με αποτέλεσμα τις τελευταίες βδομάδες να βλέπουμε ανθρώπους με χαρτομάντηλα στα χέρια .

Πολλές υγιεινές τροφές και ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να εμποδίσουν πολλές ασθένειες. Κι ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα είναι η καλύτερη άμυνα ενάντια στα παθογόνα, όπως οι ιοί, τα βακτήρια και οι καρκινογόνες ουσίες που μπορεί να μας αρρωστήσουν.

Oι τροφές που περιέχουν προβιοτικά θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού, καθώς τον εφοδιάζουν με ευεργετικά βακτηρίδια που αντιμετωπίζουν και καταπολεμούν τους ιούς. Στη διατροφή μας λαμβάνουμε τα προβιοτικά κυρίως μέσω του γάλακτος, του γιαουρτιού και γενικώς των γαλακτοκομικών προϊόντων που έχουν υποστεί ζύμωση.

Καταναλώστε άφθονους φρέσκους χυμούς. "Πράσινα ποτά" που φτιάχνονται από φυλλώδη χόρτα όπως λάχανο, σπανάκι, παντζάρια και καρότα, θα πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση.

Τα λαχανικά και φρούτα με έντονα χρώματα περιέχουν επίσης μεγάλες δόσεις αντιοξειδωτικών που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών το χειμώνα. Βάλτε λοιπόν στη διατροφή σας τις φράουλες, το πεπόνι, τα μούρα, τις ντομάτες, το μπρόκολο και τις γλυκοπατάτες για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
Για να κάνετε τα λαχανικά πιο ελκυστικά, προσθέστε τα σε σούπες, μαγειρευτά φαγητά και σάλτσες. Ή πίνετε ένα ποτήρι χυμού ντομάτας ή άλλων λαχανικών με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο για έξτρα βιταμίνη C.

Ακόμη ,καταναλώστε ψάρι. Αυτή η κατηγορία δίνει πρωτεΐνη, ποσότητες ψευδαργύρου και ω3 λιπαρών οξέων που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
Χρησιμοποιήστε στην παρασκευή των φαγητών σκόρδο και κρεμμύδι και προτιμήστε ελαιόλαδο.
Χρησιμοποιήστε το μέλι σαν υποκατάστατο της ζάχαρης. Η ζάχαρη μειώνει τις άμυνες του οργανισμού ενώ το μέλι έχει αντισηπτικά και αντιμικροβιακά στοιχεία .

Αν είστε επιρρεπής μπορείτε συνδυαστικά να δοκιμάσετε την Εχινάκεια: Θεωρείτε ένα από τα πιο δημοφιλή βότανα στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης. Διαθέτει ισχυρή αντιμικροβιακή και αντικαταρροϊκή δράση και θεωρείται πολύ δραστική στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Για προληπτικούς λόγους, συστήνεται καθημερινή χρήση για 10 έως 20 ημέρες το μήνα, με μια δεκαήμερη διακοπή πριν αρχίσετε ξανά τη λήψη της. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η συνεχής χρήση της για παρατεταμένα διαστήματα μπορεί να προκαλέσει αύξηση των λευκών αιμοσφαιρίων και κάμψη του ανοσοποιητικού, οπότε χρησιμοποιήστε τη με μέτρο!

Διάβασε επίσης

  • ΕΣΥ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΥΔΑ???
  • ΠΑΡΑΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΑ !!!
  • ΔΡΟΣΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ!!
  • ΤIPS ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !!!
  • ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!
  • ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ-Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
Διαβάστηκε 61 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Αν και ο καιρός ακόμη δεν έχει μπει στους χειμερινούς του ρυθμούς ,ουτε καν στους φθινοπωρινούς θα έλεγα ξεγελώντας μας με αποτέλεσμα τις τελευταίες βδομάδες να βλέπουμε ανθρώπους με χαρτομάντηλα στα χέρια .

Πολλές υγιεινές τροφές και ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να εμποδίσουν πολλές ασθένειες. Κι ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα είναι η καλύτερη άμυνα ενάντια στα παθογόνα, όπως οι ιοί, τα βακτήρια και οι καρκινογόνες ουσίες που μπορεί να μας αρρωστήσουν.

Oι τροφές που περιέχουν προβιοτικά θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού, καθώς τον εφοδιάζουν με ευεργετικά βακτηρίδια που αντιμετωπίζουν και καταπολεμούν τους ιούς. Στη διατροφή μας λαμβάνουμε τα προβιοτικά κυρίως μέσω του γάλακτος, του γιαουρτιού και γενικώς των γαλακτοκομικών προϊόντων που έχουν υποστεί ζύμωση.

Καταναλώστε άφθονους φρέσκους χυμούς. "Πράσινα ποτά" που φτιάχνονται από φυλλώδη χόρτα όπως λάχανο, σπανάκι, παντζάρια και καρότα, θα πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση.

Τα λαχανικά και φρούτα με έντονα χρώματα περιέχουν επίσης μεγάλες δόσεις αντιοξειδωτικών που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών το χειμώνα. Βάλτε λοιπόν στη διατροφή σας τις φράουλες, το πεπόνι, τα μούρα, τις ντομάτες, το μπρόκολο και τις γλυκοπατάτες για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
Για να κάνετε τα λαχανικά πιο ελκυστικά, προσθέστε τα σε σούπες, μαγειρευτά φαγητά και σάλτσες. Ή πίνετε ένα ποτήρι χυμού ντομάτας ή άλλων λαχανικών με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο για έξτρα βιταμίνη C.

Ακόμη ,καταναλώστε ψάρι. Αυτή η κατηγορία δίνει πρωτεΐνη, ποσότητες ψευδαργύρου και ω3 λιπαρών οξέων που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
Χρησιμοποιήστε στην παρασκευή των φαγητών σκόρδο και κρεμμύδι και προτιμήστε ελαιόλαδο.
Χρησιμοποιήστε το μέλι σαν υποκατάστατο της ζάχαρης. Η ζάχαρη μειώνει τις άμυνες του οργανισμού ενώ το μέλι έχει αντισηπτικά και αντιμικροβιακά στοιχεία .

Αν είστε επιρρεπής μπορείτε συνδυαστικά να δοκιμάσετε την Εχινάκεια: Θεωρείτε ένα από τα πιο δημοφιλή βότανα στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης. Διαθέτει ισχυρή αντιμικροβιακή και αντικαταρροϊκή δράση και θεωρείται πολύ δραστική στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Για προληπτικούς λόγους, συστήνεται καθημερινή χρήση για 10 έως 20 ημέρες το μήνα, με μια δεκαήμερη διακοπή πριν αρχίσετε ξανά τη λήψη της. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η συνεχής χρήση της για παρατεταμένα διαστήματα μπορεί να προκαλέσει αύξηση των λευκών αιμοσφαιρίων και κάμψη του ανοσοποιητικού, οπότε χρησιμοποιήστε τη με μέτρο!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ!
Διαβάστηκε 61 φορές
Από την Σοφία Κόντη



Αν και ο καιρός ακόμη δεν έχει μπει στους χειμερινούς του ρυθμούς ,ουτε καν στους φθινοπωρινούς θα έλεγα ξεγελώντας μας με αποτέλεσμα τις τελευταίες βδομάδες να βλέπουμε ανθρώπους με χαρτομάντηλα στα χέρια .

Πολλές υγιεινές τροφές και ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, μπορούν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και να εμποδίσουν πολλές ασθένειες. Κι ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα είναι η καλύτερη άμυνα ενάντια στα παθογόνα, όπως οι ιοί, τα βακτήρια και οι καρκινογόνες ουσίες που μπορεί να μας αρρωστήσουν.

Oι τροφές που περιέχουν προβιοτικά θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού, καθώς τον εφοδιάζουν με ευεργετικά βακτηρίδια που αντιμετωπίζουν και καταπολεμούν τους ιούς. Στη διατροφή μας λαμβάνουμε τα προβιοτικά κυρίως μέσω του γάλακτος, του γιαουρτιού και γενικώς των γαλακτοκομικών προϊόντων που έχουν υποστεί ζύμωση.

Καταναλώστε άφθονους φρέσκους χυμούς. "Πράσινα ποτά" που φτιάχνονται από φυλλώδη χόρτα όπως λάχανο, σπανάκι, παντζάρια και καρότα, θα πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση.

Τα λαχανικά και φρούτα με έντονα χρώματα περιέχουν επίσης μεγάλες δόσεις αντιοξειδωτικών που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθούν στην καταπολέμηση των ασθενειών το χειμώνα. Βάλτε λοιπόν στη διατροφή σας τις φράουλες, το πεπόνι, τα μούρα, τις ντομάτες, το μπρόκολο και τις γλυκοπατάτες για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
Για να κάνετε τα λαχανικά πιο ελκυστικά, προσθέστε τα σε σούπες, μαγειρευτά φαγητά και σάλτσες. Ή πίνετε ένα ποτήρι χυμού ντομάτας ή άλλων λαχανικών με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο για έξτρα βιταμίνη C.

Ακόμη ,καταναλώστε ψάρι. Αυτή η κατηγορία δίνει πρωτεΐνη, ποσότητες ψευδαργύρου και ω3 λιπαρών οξέων που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
Χρησιμοποιήστε στην παρασκευή των φαγητών σκόρδο και κρεμμύδι και προτιμήστε ελαιόλαδο.
Χρησιμοποιήστε το μέλι σαν υποκατάστατο της ζάχαρης. Η ζάχαρη μειώνει τις άμυνες του οργανισμού ενώ το μέλι έχει αντισηπτικά και αντιμικροβιακά στοιχεία .

Αν είστε επιρρεπής μπορείτε συνδυαστικά να δοκιμάσετε την Εχινάκεια: Θεωρείτε ένα από τα πιο δημοφιλή βότανα στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης. Διαθέτει ισχυρή αντιμικροβιακή και αντικαταρροϊκή δράση και θεωρείται πολύ δραστική στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Για προληπτικούς λόγους, συστήνεται καθημερινή χρήση για 10 έως 20 ημέρες το μήνα, με μια δεκαήμερη διακοπή πριν αρχίσετε ξανά τη λήψη της. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η συνεχής χρήση της για παρατεταμένα διαστήματα μπορεί να προκαλέσει αύξηση των λευκών αιμοσφαιρίων και κάμψη του ανοσοποιητικού, οπότε χρησιμοποιήστε τη με μέτρο!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved