H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Διαβάστηκε 175 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα σνακ που υπάρχουν στις παραλίες μπορούν να σε βγάλουν από το πρόγραμμα διατροφής σου, όμως με σωστές επιλογές και οργάνωση μπορεί και όχι.

Το καλοκαίρι είναι εδώ ,εσύ είσαι στην παραλία και η διατροφή σου περίπατο.

Οι ώρες στην παραλία είναι πολλές και έτσι για εσένα, που ακολουθείς ένα πρόγραμμα τόσο για την μείωση του βάρους σου ,όσο και για την διατήρηση του φυσιολογικού σου βάρους, κάπως μπορεί να χαθεί ο έλεγχος όσο αναφορά την διατροφή και την επιλογή του φαγητού σου σε αυτή. Μία τα όχι και τόσο υγιεινά σνακ που παρέχουν οι καντίνες και τα beach bar, μια και η ψευδαίσθηση ότι επειδή κολυμπάς και παίζεις λίγο τα αθλήματα της παραλίας μπορεί να φας εκεί ότι υπάρχει χωρίς να σκεφτείς τις επιπτώσεις.

Υπάρχουν όμως λύσεις για έξυπνα υγιεινά σνακ που μπορείς να επιλέξεις χωρίς περιττές θερμίδες και με υγιεινή σύσταση που θα σου προσφέρουν ενέργεια, τόνωση και θα καλύψουν την ανάγκη σου για φαγητό χωρίς να ξεφύγεις.

Τα μαγαζιά που παρέχουν τις ξαπλώστρες, έχουν προσθέσει στον κατάλογό τους υπέροχες φρουτοσαλάτες, γιαούρτι με βρόμη, μέλι και φρούτα, δροσιστικούς ανάμεικτους χυμούς φρούτων ή απλά τοστ με γαλοπούλα-τυρί και λαχανικά. Αυτά είναι μια ιδανική πρόταση αν δεν έχεις προνοήσει να πάρεις κάτι από το σπίτι.

Τα φρούτα αποτελούν ιδανικό σνακ για την παραλία. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες. Μπορούν να σε χορτάσουν και να σε γεμίσουν ενέργεια, χωρίς να σε φουσκώσουν. Προτίμησε τα φρέσκα φρούτα εποχής.

Ιδέες για σνακ στην παραλία:
-Μπάρα δημητριακών με cranberries. Πρόσεξε τα cranberries να μην έχουν ζάχαρη.
-Αποξηραμένα φρούτα με ξηρούς καρπούς. Ετοίμασε μια ποικιλία από άψητους και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Όχι πολλούς. 2-3 κουταλιές της σούπας ανά μερίδα. Συνδύασε τους είτε με αποξηραμένα φρούτα (όσα μπορείς να πιάσεις με τα δάχτυλα του χεριού σου) είτε με κάποιο φρούτο (πχ. κεράσια, σταφύλι, βερίκοκα, ροδάκινα κτλ.)
-Κομμάτι από σπιτική πίτα. Μόνο όμως αν έχεις την δυνατότητα να φτιάξεις την δική σου πίτα, αποφεύγοντας τις έτοιμες σφολιάτες και το λίπος που αυτές περιέχουν. Αν ειδικά κολυμπήσεις αρκετά και δεν είσαι απλά ξαπλωμένη/ος σε μια ξαπλώστρα μπορείς να την καταναλώσεις χωρίς τύψεις.
-3 μπισκότα βρόμης με 1 φρούτο επιλογής.
-Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα. Είναι ένα σνακ με πρωτεΐνη, το οποίο δεν είναι ευαίσθητο στην ζέστη.
-Κριτσίνια πολύσπορα ή στικ λαχανικών με βούτυρο ξηρών καρπών. Μπορείς να πάρεις ένα μικρό βαζάκι με βούτυρο αμυγδάλου για να συνοδέψεις με τα φρέσκα λαχανικά σου ή τα κριτσίνια επιλογής σου.

Tips:
-Κατανάλωσε κάποιο σνακ κάθε 3 ώρες, ιδιαίτερα αν κολυμπάς αρκετά ή αθλείσαι παίζοντας ρακέτες ή βόλεϊ.
-Μην ξεχνάς ότι ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αυξημένος στην παραλία γι αυτό και πρέπει να φροντίσεις για την καλή ενυδάτωση σου. Πιες λοιπόν άφθονο νερό και απέφυγε το αλκοόλ και τα πρόχειρα σνακ που περιέχουν συνήθως πολύ αλάτι.
-Όταν καταναλώσεις κάποιο σνακ, δώσε λίγο χρόνο στο σώμα σου και μην κολυμπήσεις κατευθείαν.

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
  • Ήξερες ότι υπάρχουν τροφές που σε ενυδατώνουν;
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να τρως πεπόνι κάθε μέρα
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Διαβάστηκε 175 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα σνακ που υπάρχουν στις παραλίες μπορούν να σε βγάλουν από το πρόγραμμα διατροφής σου, όμως με σωστές επιλογές και οργάνωση μπορεί και όχι.

Το καλοκαίρι είναι εδώ ,εσύ είσαι στην παραλία και η διατροφή σου περίπατο.

Οι ώρες στην παραλία είναι πολλές και έτσι για εσένα, που ακολουθείς ένα πρόγραμμα τόσο για την μείωση του βάρους σου ,όσο και για την διατήρηση του φυσιολογικού σου βάρους, κάπως μπορεί να χαθεί ο έλεγχος όσο αναφορά την διατροφή και την επιλογή του φαγητού σου σε αυτή. Μία τα όχι και τόσο υγιεινά σνακ που παρέχουν οι καντίνες και τα beach bar, μια και η ψευδαίσθηση ότι επειδή κολυμπάς και παίζεις λίγο τα αθλήματα της παραλίας μπορεί να φας εκεί ότι υπάρχει χωρίς να σκεφτείς τις επιπτώσεις.

Υπάρχουν όμως λύσεις για έξυπνα υγιεινά σνακ που μπορείς να επιλέξεις χωρίς περιττές θερμίδες και με υγιεινή σύσταση που θα σου προσφέρουν ενέργεια, τόνωση και θα καλύψουν την ανάγκη σου για φαγητό χωρίς να ξεφύγεις.

Τα μαγαζιά που παρέχουν τις ξαπλώστρες, έχουν προσθέσει στον κατάλογό τους υπέροχες φρουτοσαλάτες, γιαούρτι με βρόμη, μέλι και φρούτα, δροσιστικούς ανάμεικτους χυμούς φρούτων ή απλά τοστ με γαλοπούλα-τυρί και λαχανικά. Αυτά είναι μια ιδανική πρόταση αν δεν έχεις προνοήσει να πάρεις κάτι από το σπίτι.

Τα φρούτα αποτελούν ιδανικό σνακ για την παραλία. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες. Μπορούν να σε χορτάσουν και να σε γεμίσουν ενέργεια, χωρίς να σε φουσκώσουν. Προτίμησε τα φρέσκα φρούτα εποχής.

Ιδέες για σνακ στην παραλία:
-Μπάρα δημητριακών με cranberries. Πρόσεξε τα cranberries να μην έχουν ζάχαρη.
-Αποξηραμένα φρούτα με ξηρούς καρπούς. Ετοίμασε μια ποικιλία από άψητους και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Όχι πολλούς. 2-3 κουταλιές της σούπας ανά μερίδα. Συνδύασε τους είτε με αποξηραμένα φρούτα (όσα μπορείς να πιάσεις με τα δάχτυλα του χεριού σου) είτε με κάποιο φρούτο (πχ. κεράσια, σταφύλι, βερίκοκα, ροδάκινα κτλ.)
-Κομμάτι από σπιτική πίτα. Μόνο όμως αν έχεις την δυνατότητα να φτιάξεις την δική σου πίτα, αποφεύγοντας τις έτοιμες σφολιάτες και το λίπος που αυτές περιέχουν. Αν ειδικά κολυμπήσεις αρκετά και δεν είσαι απλά ξαπλωμένη/ος σε μια ξαπλώστρα μπορείς να την καταναλώσεις χωρίς τύψεις.
-3 μπισκότα βρόμης με 1 φρούτο επιλογής.
-Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα. Είναι ένα σνακ με πρωτεΐνη, το οποίο δεν είναι ευαίσθητο στην ζέστη.
-Κριτσίνια πολύσπορα ή στικ λαχανικών με βούτυρο ξηρών καρπών. Μπορείς να πάρεις ένα μικρό βαζάκι με βούτυρο αμυγδάλου για να συνοδέψεις με τα φρέσκα λαχανικά σου ή τα κριτσίνια επιλογής σου.

Tips:
-Κατανάλωσε κάποιο σνακ κάθε 3 ώρες, ιδιαίτερα αν κολυμπάς αρκετά ή αθλείσαι παίζοντας ρακέτες ή βόλεϊ.
-Μην ξεχνάς ότι ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αυξημένος στην παραλία γι αυτό και πρέπει να φροντίσεις για την καλή ενυδάτωση σου. Πιες λοιπόν άφθονο νερό και απέφυγε το αλκοόλ και τα πρόχειρα σνακ που περιέχουν συνήθως πολύ αλάτι.
-Όταν καταναλώσεις κάποιο σνακ, δώσε λίγο χρόνο στο σώμα σου και μην κολυμπήσεις κατευθείαν.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
Διαβάστηκε 175 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Τα σνακ που υπάρχουν στις παραλίες μπορούν να σε βγάλουν από το πρόγραμμα διατροφής σου, όμως με σωστές επιλογές και οργάνωση μπορεί και όχι.

Το καλοκαίρι είναι εδώ ,εσύ είσαι στην παραλία και η διατροφή σου περίπατο.

Οι ώρες στην παραλία είναι πολλές και έτσι για εσένα, που ακολουθείς ένα πρόγραμμα τόσο για την μείωση του βάρους σου ,όσο και για την διατήρηση του φυσιολογικού σου βάρους, κάπως μπορεί να χαθεί ο έλεγχος όσο αναφορά την διατροφή και την επιλογή του φαγητού σου σε αυτή. Μία τα όχι και τόσο υγιεινά σνακ που παρέχουν οι καντίνες και τα beach bar, μια και η ψευδαίσθηση ότι επειδή κολυμπάς και παίζεις λίγο τα αθλήματα της παραλίας μπορεί να φας εκεί ότι υπάρχει χωρίς να σκεφτείς τις επιπτώσεις.

Υπάρχουν όμως λύσεις για έξυπνα υγιεινά σνακ που μπορείς να επιλέξεις χωρίς περιττές θερμίδες και με υγιεινή σύσταση που θα σου προσφέρουν ενέργεια, τόνωση και θα καλύψουν την ανάγκη σου για φαγητό χωρίς να ξεφύγεις.

Τα μαγαζιά που παρέχουν τις ξαπλώστρες, έχουν προσθέσει στον κατάλογό τους υπέροχες φρουτοσαλάτες, γιαούρτι με βρόμη, μέλι και φρούτα, δροσιστικούς ανάμεικτους χυμούς φρούτων ή απλά τοστ με γαλοπούλα-τυρί και λαχανικά. Αυτά είναι μια ιδανική πρόταση αν δεν έχεις προνοήσει να πάρεις κάτι από το σπίτι.

Τα φρούτα αποτελούν ιδανικό σνακ για την παραλία. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες. Μπορούν να σε χορτάσουν και να σε γεμίσουν ενέργεια, χωρίς να σε φουσκώσουν. Προτίμησε τα φρέσκα φρούτα εποχής.

Ιδέες για σνακ στην παραλία:
-Μπάρα δημητριακών με cranberries. Πρόσεξε τα cranberries να μην έχουν ζάχαρη.
-Αποξηραμένα φρούτα με ξηρούς καρπούς. Ετοίμασε μια ποικιλία από άψητους και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Όχι πολλούς. 2-3 κουταλιές της σούπας ανά μερίδα. Συνδύασε τους είτε με αποξηραμένα φρούτα (όσα μπορείς να πιάσεις με τα δάχτυλα του χεριού σου) είτε με κάποιο φρούτο (πχ. κεράσια, σταφύλι, βερίκοκα, ροδάκινα κτλ.)
-Κομμάτι από σπιτική πίτα. Μόνο όμως αν έχεις την δυνατότητα να φτιάξεις την δική σου πίτα, αποφεύγοντας τις έτοιμες σφολιάτες και το λίπος που αυτές περιέχουν. Αν ειδικά κολυμπήσεις αρκετά και δεν είσαι απλά ξαπλωμένη/ος σε μια ξαπλώστρα μπορείς να την καταναλώσεις χωρίς τύψεις.
-3 μπισκότα βρόμης με 1 φρούτο επιλογής.
-Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα. Είναι ένα σνακ με πρωτεΐνη, το οποίο δεν είναι ευαίσθητο στην ζέστη.
-Κριτσίνια πολύσπορα ή στικ λαχανικών με βούτυρο ξηρών καρπών. Μπορείς να πάρεις ένα μικρό βαζάκι με βούτυρο αμυγδάλου για να συνοδέψεις με τα φρέσκα λαχανικά σου ή τα κριτσίνια επιλογής σου.

Tips:
-Κατανάλωσε κάποιο σνακ κάθε 3 ώρες, ιδιαίτερα αν κολυμπάς αρκετά ή αθλείσαι παίζοντας ρακέτες ή βόλεϊ.
-Μην ξεχνάς ότι ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αυξημένος στην παραλία γι αυτό και πρέπει να φροντίσεις για την καλή ενυδάτωση σου. Πιες λοιπόν άφθονο νερό και απέφυγε το αλκοόλ και τα πρόχειρα σνακ που περιέχουν συνήθως πολύ αλάτι.
-Όταν καταναλώσεις κάποιο σνακ, δώσε λίγο χρόνο στο σώμα σου και μην κολυμπήσεις κατευθείαν.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved